DISKUZE K ČLÁNKU Proč Red Bull změnil Webberovi strategii na tři zastávky?

Šéf týmu Christian Horner vysvětluje, proč v průběhu Velké ceny Japonska u strategie Marka Webbera přešli ze dvou na tři zastávky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč Red Bull změnil Webberovi strategii na tři zastávky?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 54, poslední 22.10.2013 13:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 15 lidí) 15.10.2013 10:34
Možná by stálo za to porovnat tvrzení Hornerovo… »
» uzivatel001385 (Hlasovalo 12 lidí) 15.10.2013 08:13
Stratgie Dle mého názoru byly strategie týmu Red… »
» Hr3bec (Hlasovalo 10 lidí) 15.10.2013 08:14
Pneumatiky To jen znovu dokazuje jak tragická a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Hlavné je to,.. ...že Mark vybojoval pódium, lebo sedí v najlepšom aute sezóny a je to jeho povinnosť. Asi mu konečne všetko fungovalo a stratégia zo strany Red Bullu bola urobená tak, aby vyhral Seb, tak si tu budeme vešať buliky na nos. Všetko je robené tak, aby v každom závode Sebastian zobral maximum a stal sa 4-násobný majster sveta. Ale aj 2. miesto Marka ma vždy poteší. Mark bojuj ešte aspoň do konca r. 2013 ! 01

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Chufu

    62.245.112.XXX
    Hornere, Hornere... tu o červené kravce bychom teda měli a teď ještě prosím tu o karkulce 13 .
    Netvrdím tím, že Vettel není výborný, tvrdím ale, že určitě ne o tolik jako zbytek pole, Marka na stejném voze nevyjímaje.

    + 6 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Budeš si muset vybrat. Buď byl Vettel až nenormálně rychlejší než Mark a tudíž Mark neměl šanci na vítězství, nebo ho v neděli poškodili a Seb nijak rychlejší není. Nemůžeš tvrdit oboje. 11

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Chufu

        62.245.112.XXX
        Z jistého hlediska (jistoty zisku bodů pro tým) je rozdílná strategie pochopitená. Znám ale Red Bull a co jsou schopni pro Sebíka udělat. Překvapivá změna dohodnuté strategie pravděpodobně ovlivnila umístění v neprospěch Marka. To tvrdím.

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          147.229.7.XXX
          Já myslím že ne, ale jistě to vědět nemůžeme ani jeden. Ale v případě že toto tvrdíš, pak musíš přiznat, že měl Mark stejně rychlé auto. 03

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • chufu

            62.245.112.XXX
            Tady v Suzuce ano.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Nevídm změnu mezi rozdílem těch dvou v Suzuce a rozdílem mezi nimi v předchozích závodech. Tedy pokud nebereš jako srovnání Markovy časy, když jezdí za o sekundu pomalejším Alonsem, nebo někým jiným. Jeho časy i v Singapuru byly naprosto srovnatelné s Vettelem, pokud měl "čistý vzduch". 03

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000745

    uzivatel000745

    88.103.221.XXX
    .. Já to vidím tak, že není problém v tom, co udělali, ale že to zase nepřiznali! Kdyby po závodě řekli.. "Ano, chtěli jsme, aby Seb vyhrál popáté v řadě a eventuelně byl už 4násobný", tak by fanoušci trochu brblali, ale vzali by to...
    Ten podraz na Marka byl úplně evidentní.. nevěřím, že po 14 kolech na tvrdý sadě měl ty gumy tak zničený, aby musel do boxů, zvlášť když zrychlil a dojížděl Grosjeana..

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Možná by stálo za to porovnat tvrzení Hornerovo s tvrzeními Webberovými. Horner tvrdí, že Vettel jel čistě, čímž pošetřil pneumatiky, všichni (kdo chtěli) viděli, že Vettel v honbě za Grosjeanem každou chvilku probržďoval, zatímco Webber jel čistě, bez oblaků kouře v každé druhé zatáčce. A Peréz nám názorně ukázal, jak se chová guma, kde se to probrždění hodně přežene. Tak nevím, jestli mám věřit svým očím, nebo tomu, co mi někdo nakuká.

    + 15 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Ještě dodatek I Anderson z BBC se nad změnou strategie u Webbera pozastavuje. Že bychom byli my dva trotli a Horner jediný měl mozek?

      + 10 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      No já na začátku závodu viděl probrždění jen 2 a jedno bylo opravdu drobné. Takže s tou každou druhou zatáčkou bych to nepřeháněl. 03 A vůbec nevím co se dělo mimo kamery a kdo a jak s nimi zacházel.
      Jinak snad v každém závodě jezdí Mark do boxů dřív. Náhoda? Já myslím, že to bude tím, že mu zacházení s gumami dělá větší problémy. A zcela ignoruješ fakt, že Mark měl k dispozici jen jednu čerstvou sadu tvrdých. To znamená, že by musel být ke gumám ještě šetrnější než Seb.
      Stejně nechápu, proč to tak řešíte. Jednak Markovi už "o nic" nejde a jednak by se pravděpodobně Seb před Marka dostal i při 2-zastávkové strategii. 03

      + 7 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Proč to tak řešíme? Protože Mark odchází a tým by mu měl pomoci aspoň jednou vyhrát. Myslím si že těch probrždění tam bylo trochu více ale přesně nevím, protože spíše jsem sledoval, kam se po pentlích probojují Rosberg a Massa a zajímalo mě, zda se Hulky udrží před Alonsem. A to, že tým volá Marka dříve do boxů ještě neznamená, že má skutečně odepsanější gumy. I podle něj totiž ty gumy byly v pořádku. A to je v rozporu a tvrzením Hornera.

        + 7 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Možná je to v rozporu s tvrzením Hornera, ale také v rozporu s dosaženými časy. Jestli je na 14 kol starých (+nějaké z kvaldy, když byly použité) jezdil horší časy než Seb, který je používal ještě dalších 9 kol, pak byl buď pomalejší a stejně by se před něj Seb dostal, nebo ty gumy končily.
          Já bych mu hodně přál, aby ještě jednou vyhrál. Možná by pro něj byla 2-zastávková strategie o něco výhodnější, nicméně k lepšímu výsledku by to stejně nevedlo. Podle mě by tu byly 2 pravděpodobnější varianty, než že by vyhrál:
          1.Romain by zajel pro gumy hned po jejich výměně, takže by zůstal před nimi na stejně starých gumách. Mark ho téměř nebyl schopný předjet ani s novějšími, jak by to dopadlo při stejných gumách je celkem možné správně přepovědět.
          2. Kdyby se jim podařilo před Lotus dostat, pak by nejspíš nedělalo velké problémy Sebovi se dostat před Marka.
          Mě z toho vychází že by riskovali 2 a 3. místo a Mark by na tom nejspíš líp nebyl. Odlišné strategie byly naprosto logickou volbou a vzhledem k Markovým použitým tvrdým gumám je logické i kdo měl jet na 3 zastávky.
          Pro nás diváky je jediná škoda, že jsme neviděli souboj Red Bullů. Ale pokud by Mark předjel rychleji, mohl být o to zajímavější. 03

          + 7 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            89.102.3.XXX
            by me zajimalo, cim to bylo, ze Mark s mekci sadou a vyrazne novejsimi pneu nebyl pred zaverecnou sikanou schopen se poradne natlacit na Romaina jako to udelal Seb i dalsi, kteri pak predjizdeli na cilove rovince. Az po nejkaych 4 kolech se mu to konecne prekvapilo. Stejne tak nevim, proc nekolikrat na Romaina zkousel zbytecne pokusy pred Spoon a potom si ho nechal ujet na rovince pred 130R. Z meho pohledu si to Mark podelal dost sam spatne zvolenou strategii na predjeti Romaina. Jinak samozrejme klobouk dolu pred Sebem, ktery si s Romainem poradil tak rychle, ze to ani u RB necekali.

            + 3 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Taky jsem o tom přemýšlel. Oni už před závodem říkali, že měl Mark nastavené auto víc na kvalifikaci a Seb víc na závod (stejně jako u Mercedesu měl na závod víc nastavené auto Rosberg). Předpokládám, že tím mysleli Sebův menší přítlak (případně delší převod). To by celkem vysvětlovalo, proč se Seb dostal před Romaina celkem rychle a Mark se po Spoonu nestihl dostat těsně za něj. Taky by to vysvětlovalo lepší 2.sektor u Marka v kvalifikaci. Ale je to jen teorie.
              A taky jsem čekal, že bude na měkké směsi mnohem rychlejší.

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            89.102.3.XXX
            a jak pises, velka skoda, ze na ten souboj nedoslo, ikdyz ho sam RB cekal. Musel jsem se smat, jak Seba neustale upozornovali, aby si na ten souboj nechal nejake pneu, to byly asi zatim nejvtipnejsi hlasky sezony 13

            + 2 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              01

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • anonym

              77.240.96.XXX
              Vy dva jste směšní. Od Malajsie je jasné, že na žádný souboj Red Bullů letos nedojde. A když jo, tak až bude Sebík mistrem a PK v kapse. A i v tom případě čekám hladké přepuštění pozice. Tak co pořád očekáváte? Na co se pokrytecky těšíte? Jste tu snad jediní, kteří Hornerovi žerou ty jeho bajky.18

              + 5 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Reakci na Mike17 a Duncan66 jsem psal já. Nějaký čas jsem tu nebyl a zrušilo se mi automatické přihlášení, čehož jsem si nevšiml.05

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                147.229.7.XXX
                No možná jsem směšní, ale potom nevím co je chudák Mark. On si do teď myslel, že mu jen nesedí styl auta a žádného poškozování si nevšiml. Jediný na co si stěžoval, byla nedělní strategie a ani tam nemluvil o nějakém úmyslu. A to je člověk co v tom autě sedí. 12

                + 2 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama