DISKUZE K ČLÁNKU Proč Red Bull změnil Webberovi strategii na tři zastávky?
Šéf týmu Christian Horner vysvětluje, proč v průběhu Velké ceny Japonska u strategie Marka Webbera přešli ze dvou na tři zastávky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč Red Bull změnil Webberovi strategii na tři zastávky?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001385
(Hlasovalo 12 lidí)
15.10.2013 08:13
Stratgie Dle mého názoru byly strategie týmu Red… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
19:38 15.10.2013 194.160.178.XXXHlavné je to,.. ...že Mark vybojoval pódium, lebo sedí v najlepšom aute sezóny a je to jeho povinnosť. Asi mu konečne všetko fungovalo a stratégia zo strany Red Bullu bola urobená tak, aby vyhral Seb, tak si tu budeme vešať buliky na nos. Všetko je robené tak, aby v každom závode Sebastian zobral maximum a stal sa 4-násobný majster sveta. Ale aj 2. miesto Marka ma vždy poteší. Mark bojuj ešte aspoň do konca r. 2013 ! -
-
-
-
-
-
Mike17
12:34 18.10.2013 93.99.87.XXXNevídm změnu mezi rozdílem těch dvou v Suzuce a rozdílem mezi nimi v předchozích závodech. Tedy pokud nebereš jako srovnání Markovy časy, když jezdí za o sekundu pomalejším Alonsem, nebo někým jiným. Jeho časy i v Singapuru byly naprosto srovnatelné s Vettelem, pokud měl "čistý vzduch".
-
-
-
-
-
-
uzivatel000745
13:21 15.10.2013 88.103.221.XXX.. Já to vidím tak, že není problém v tom, co udělali, ale že to zase nepřiznali! Kdyby po závodě řekli.. "Ano, chtěli jsme, aby Seb vyhrál popáté v řadě a eventuelně byl už 4násobný", tak by fanoušci trochu brblali, ale vzali by to...
Ten podraz na Marka byl úplně evidentní.. nevěřím, že po 14 kolech na tvrdý sadě měl ty gumy tak zničený, aby musel do boxů, zvlášť když zrychlil a dojížděl Grosjeana.. -
Pepan
10:34 15.10.2013 89.24.157.XXXMožná by stálo za to porovnat tvrzení Hornerovo s tvrzeními Webberovými. Horner tvrdí, že Vettel jel čistě, čímž pošetřil pneumatiky, všichni (kdo chtěli) viděli, že Vettel v honbě za Grosjeanem každou chvilku probržďoval, zatímco Webber jel čistě, bez oblaků kouře v každé druhé zatáčce. A Peréz nám názorně ukázal, jak se chová guma, kde se to probrždění hodně přežene. Tak nevím, jestli mám věřit svým očím, nebo tomu, co mi někdo nakuká.-
Mike17
12:16 15.10.2013 93.99.87.XXXNo já na začátku závodu viděl probrždění jen 2 a jedno bylo opravdu drobné. Takže s tou každou druhou zatáčkou bych to nepřeháněl. A vůbec nevím co se dělo mimo kamery a kdo a jak s nimi zacházel.
Jinak snad v každém závodě jezdí Mark do boxů dřív. Náhoda? Já myslím, že to bude tím, že mu zacházení s gumami dělá větší problémy. A zcela ignoruješ fakt, že Mark měl k dispozici jen jednu čerstvou sadu tvrdých. To znamená, že by musel být ke gumám ještě šetrnější než Seb.
Stejně nechápu, proč to tak řešíte. Jednak Markovi už "o nic" nejde a jednak by se pravděpodobně Seb před Marka dostal i při 2-zastávkové strategii.-
Pepan
12:35 15.10.2013 89.24.157.XXXProč to tak řešíme? Protože Mark odchází a tým by mu měl pomoci aspoň jednou vyhrát. Myslím si že těch probrždění tam bylo trochu více ale přesně nevím, protože spíše jsem sledoval, kam se po pentlích probojují Rosberg a Massa a zajímalo mě, zda se Hulky udrží před Alonsem. A to, že tým volá Marka dříve do boxů ještě neznamená, že má skutečně odepsanější gumy. I podle něj totiž ty gumy byly v pořádku. A to je v rozporu a tvrzením Hornera.-
Mike17
12:52 15.10.2013 93.99.87.XXXMožná je to v rozporu s tvrzením Hornera, ale také v rozporu s dosaženými časy. Jestli je na 14 kol starých (+nějaké z kvaldy, když byly použité) jezdil horší časy než Seb, který je používal ještě dalších 9 kol, pak byl buď pomalejší a stejně by se před něj Seb dostal, nebo ty gumy končily.
Já bych mu hodně přál, aby ještě jednou vyhrál. Možná by pro něj byla 2-zastávková strategie o něco výhodnější, nicméně k lepšímu výsledku by to stejně nevedlo. Podle mě by tu byly 2 pravděpodobnější varianty, než že by vyhrál:
1.Romain by zajel pro gumy hned po jejich výměně, takže by zůstal před nimi na stejně starých gumách. Mark ho téměř nebyl schopný předjet ani s novějšími, jak by to dopadlo při stejných gumách je celkem možné správně přepovědět.
2. Kdyby se jim podařilo před Lotus dostat, pak by nejspíš nedělalo velké problémy Sebovi se dostat před Marka.
Mě z toho vychází že by riskovali 2 a 3. místo a Mark by na tom nejspíš líp nebyl. Odlišné strategie byly naprosto logickou volbou a vzhledem k Markovým použitým tvrdým gumám je logické i kdo měl jet na 3 zastávky.
Pro nás diváky je jediná škoda, že jsme neviděli souboj Red Bullů. Ale pokud by Mark předjel rychleji, mohl být o to zajímavější.-
Duncan66
16:53 15.10.2013 89.102.3.XXXby me zajimalo, cim to bylo, ze Mark s mekci sadou a vyrazne novejsimi pneu nebyl pred zaverecnou sikanou schopen se poradne natlacit na Romaina jako to udelal Seb i dalsi, kteri pak predjizdeli na cilove rovince. Az po nejkaych 4 kolech se mu to konecne prekvapilo. Stejne tak nevim, proc nekolikrat na Romaina zkousel zbytecne pokusy pred Spoon a potom si ho nechal ujet na rovince pred 130R. Z meho pohledu si to Mark podelal dost sam spatne zvolenou strategii na predjeti Romaina. Jinak samozrejme klobouk dolu pred Sebem, ktery si s Romainem poradil tak rychle, ze to ani u RB necekali.-
Mike17
17:21 15.10.2013 93.99.87.XXXTaky jsem o tom přemýšlel. Oni už před závodem říkali, že měl Mark nastavené auto víc na kvalifikaci a Seb víc na závod (stejně jako u Mercedesu měl na závod víc nastavené auto Rosberg). Předpokládám, že tím mysleli Sebův menší přítlak (případně delší převod). To by celkem vysvětlovalo, proč se Seb dostal před Romaina celkem rychle a Mark se po Spoonu nestihl dostat těsně za něj. Taky by to vysvětlovalo lepší 2.sektor u Marka v kvalifikaci. Ale je to jen teorie.
A taky jsem čekal, že bude na měkké směsi mnohem rychlejší.
-
-
-
anonym
13:41 16.10.2013 77.240.96.XXXVy dva jste směšní. Od Malajsie je jasné, že na žádný souboj Red Bullů letos nedojde. A když jo, tak až bude Sebík mistrem a PK v kapse. A i v tom případě čekám hladké přepuštění pozice. Tak co pořád očekáváte? Na co se pokrytecky těšíte? Jste tu snad jediní, kteří Hornerovi žerou ty jeho bajky.-
Mike17
16:29 16.10.2013 147.229.7.XXXNo možná jsem směšní, ale potom nevím co je chudák Mark. On si do teď myslel, že mu jen nesedí styl auta a žádného poškozování si nevšiml. Jediný na co si stěžoval, byla nedělní strategie a ani tam nemluvil o nějakém úmyslu. A to je člověk co v tom autě sedí.
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek