DISKUZE K ČLÁNKU Anderson po Suzuce: Strategie Red Bullu, chyby Ferrari či Mercedesu a úplně jiný Grosjean

Technický analytik BBC, Gary Anderson, ve svém komentáři popisuje postřehy a zamyšlení po Velké ceně Japonska. Proč Red Bull změnil strategii a proč Ferrari nechává Alonsa sedět v garáži?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Anderson po Suzuce: Strategie Red Bullu, chyby Ferrari či Mercedesu a úplně jiný Grosjean

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 16.10.2013 22:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 15.10.2013 10:39
Já sice ty analitiky moc nemusím, ale taky mě… »
» Pavel A. (Hlasovalo 6 lidí) 15.10.2013 12:16
Alonso je tolik zkušený jezdec, že je nesmysl… »
» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 15.10.2013 12:25
Jak má dát Alonso zpětnou vazbu, když ho nikdo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    91.148.27.XXX
    Rude Riesenie FERRARI musi v kaazdom pripade ako prve vyhodit dvoch ludi ktorí toho v poslednej dobe vela spackali a nic neukazali su najvacsou brzdou a slabinou timu : Domenicalli a Massa ! ! ! Az potom Ferrari dosiahne na titul !11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom

    93.186.31.XXX
    ak toto tvrdi p.Anderson -tak potom som ohladne Ferrari maximalne kludny - pretoze to co on povie na adresu Ferrari byva v poslednej dobe uplne naopak03

    PS: fakt si myslite ze tim ktoremu najviac chyba testovanie - bude len tak bez priciny oddychovat a bezdovodne nevyuziju moznost testovat???

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Gary tu správne poukázal na niektoré veci u Ferrai,.. ...ktoré by mali fungovať a nefungujú a nad tým by sa mali vo Ferrari zamyslieť. 02

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Já sice ty analitiky moc nemusím, ale taky mě zaráží, že u Ferrari to leckdy vypadá jako by tam piloti zaskočili jenom tak na kávičku. Re Bull jezdí, sbírá data a u ferek je klídek a pohodička. Je docela možné, že se smířili s druhým místem v obou pohárech, ale s takovým přístupem by o to mohli přijít. On totiž Lotus i Mercedes zase tak daleko nejsou.

    + 11 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • M3DTM

      89.233.136.XXX
      Za ten jejich přístup bych jim přál, aby o ta umístění přišli, protože si to opravdu nezaslouží. Na začátku roku měli nejrychlejší vůz, ale pouze díky přístupu, který mají, toho nedokázali využít a ještě se propadli. Chyba není pouze na jednom člověku, ale na všech členech týmu včetně jezdců, kteří asi nejsou schopni podávat potřebnou zpětnou vazbu proto, aby se to auto mohlo vyvíjet správným směrem.
      Ferrari je sice tým s tradicí, je ve Formuli 1 jedna o začátku, ale to nestačí. Pro úspěch musí dělat daleko více.

      + 7 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pavel A.

        Pavel A.

        85.70.8.XXX
        Alonso je tolik zkušený jezdec, že je nesmysl obvinit ho, že není schopen dát zpětnou vazbu. Stejní lidé tam byli i loni, kdy Ferrari bojovalo o titul do posledního závodu (a co chybělo, aby ho získalo). Chyba je u konstruktérů, kteří nejsou tak dobří jako u Red Bullu. Příští rok bude základem motor. Jestli bude pravda, že nejlepším má být mercedes, tak ten titul nezískají ani příští rok. A nebude to chyba vedení, ani jezdců.

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Jak má dát Alonso zpětnou vazbu, když ho nikdo na trať nevyžene? Z křesla v garáži asi moc dat neposbírá. Je třeba ho vyhnat s vozem na trať. Jak Ferrari fandím, tak v tomhle mi připomínají nějaké primadony, které zbytku startovního pole přijely ukázat jak se to dělá.

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.176.XXX
        Že jezdci nedávají dobrou zpětnou vazbu je pouze tvůj výmysl. Do detailů nikdo z nás nevidí. Naopak víme např. o dlouhodobých potížích s korelací dat z tunelu, které začali pořádně řešit teprve loni.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001386

      uzivatel001386

      213.151.78.XXX
      Redbull přeci taky moc nejezdil. V sobotu ujel Vettel jen 8 kol a Weber 17 kol. To je dohromady: 25 kol. U Ferrari ujeli Alonso i Massa shodně po 14 kolech, tedy pro tým 28 kol nasbíraných dat. Tedy o 3 více, než měl RedBull :)

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Nojo, jenže jak se kvalifikoval RB a jak Ferrari? Pokud v tréninku zjistím že vedu o půl sekundy před konkurencní, tak logicky šetřím gumy, ale když se pohybuju někde kolem osmého místa, asi bych měl zkusit zamakat na zlepšení vozu. Pokud budu čekat, že konkurenci potkají nehody a díky nim se posunu dopředu, tak se jako na sviňu může stát něco mi a skončím hluboko v poli poražených

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001386

          uzivatel001386

          213.151.78.XXX
          Jasně, máš pravdu, že si RedBull může dovolit více lelkovat, než Ferrari :) Ale když se kouknu na počet odjetých kol jiných jezdců, tak až na Raikonnena bych viděl průměr na cca 16 kol (Nepočítal jsem to, jen prolétl očima). Alonso a Massa tedy ujeli jen o 2 kola méně. Možná si vážně zničili v pátek pneumatiky a chtěli jedny ušetřit na závod. Kdo ví.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Popleta

        78.102.57.XXX
        Protože Vettelův vůz stál rozebraný v garáži s poruchou. Kterou pak řešili i v kvalifikaci.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama