DISKUZE K ČLÁNKU Anderson po Suzuce: Strategie Red Bullu, chyby Ferrari či Mercedesu a úplně jiný Grosjean
Technický analytik BBC, Gary Anderson, ve svém komentáři popisuje postřehy a zamyšlení po Velké ceně Japonska. Proč Red Bull změnil strategii a proč Ferrari nechává Alonsa sedět v garáži?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Anderson po Suzuce: Strategie Red Bullu, chyby Ferrari či Mercedesu a úplně jiný Grosjean
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
tom
20:07 16.10.2013 93.186.31.XXXak toto tvrdi p.Anderson -tak potom som ohladne Ferrari maximalne kludny - pretoze to co on povie na adresu Ferrari byva v poslednej dobe uplne naopak
PS: fakt si myslite ze tim ktoremu najviac chyba testovanie - bude len tak bez priciny oddychovat a bezdovodne nevyuziju moznost testovat??? -
Pepan
10:39 15.10.2013 89.24.157.XXXJá sice ty analitiky moc nemusím, ale taky mě zaráží, že u Ferrari to leckdy vypadá jako by tam piloti zaskočili jenom tak na kávičku. Re Bull jezdí, sbírá data a u ferek je klídek a pohodička. Je docela možné, že se smířili s druhým místem v obou pohárech, ale s takovým přístupem by o to mohli přijít. On totiž Lotus i Mercedes zase tak daleko nejsou.-
M3DTM
12:05 15.10.2013 89.233.136.XXXZa ten jejich přístup bych jim přál, aby o ta umístění přišli, protože si to opravdu nezaslouží. Na začátku roku měli nejrychlejší vůz, ale pouze díky přístupu, který mají, toho nedokázali využít a ještě se propadli. Chyba není pouze na jednom člověku, ale na všech členech týmu včetně jezdců, kteří asi nejsou schopni podávat potřebnou zpětnou vazbu proto, aby se to auto mohlo vyvíjet správným směrem.
Ferrari je sice tým s tradicí, je ve Formuli 1 jedna o začátku, ale to nestačí. Pro úspěch musí dělat daleko více.-
Pavel A.
12:16 15.10.2013 85.70.8.XXXAlonso je tolik zkušený jezdec, že je nesmysl obvinit ho, že není schopen dát zpětnou vazbu. Stejní lidé tam byli i loni, kdy Ferrari bojovalo o titul do posledního závodu (a co chybělo, aby ho získalo). Chyba je u konstruktérů, kteří nejsou tak dobří jako u Red Bullu. Příští rok bude základem motor. Jestli bude pravda, že nejlepším má být mercedes, tak ten titul nezískají ani příští rok. A nebude to chyba vedení, ani jezdců. -
Pepan
12:25 15.10.2013 89.24.157.XXXJak má dát Alonso zpětnou vazbu, když ho nikdo na trať nevyžene? Z křesla v garáži asi moc dat neposbírá. Je třeba ho vyhnat s vozem na trať. Jak Ferrari fandím, tak v tomhle mi připomínají nějaké primadony, které zbytku startovního pole přijely ukázat jak se to dělá.
-
-
uzivatel001386
12:48 15.10.2013 213.151.78.XXXRedbull přeci taky moc nejezdil. V sobotu ujel Vettel jen 8 kol a Weber 17 kol. To je dohromady: 25 kol. U Ferrari ujeli Alonso i Massa shodně po 14 kolech, tedy pro tým 28 kol nasbíraných dat. Tedy o 3 více, než měl RedBull :)-
Pepan
14:32 15.10.2013 89.24.157.XXXNojo, jenže jak se kvalifikoval RB a jak Ferrari? Pokud v tréninku zjistím že vedu o půl sekundy před konkurencní, tak logicky šetřím gumy, ale když se pohybuju někde kolem osmého místa, asi bych měl zkusit zamakat na zlepšení vozu. Pokud budu čekat, že konkurenci potkají nehody a díky nim se posunu dopředu, tak se jako na sviňu může stát něco mi a skončím hluboko v poli poražených-
uzivatel001386
18:05 15.10.2013 213.151.78.XXXJasně, máš pravdu, že si RedBull může dovolit více lelkovat, než Ferrari :) Ale když se kouknu na počet odjetých kol jiných jezdců, tak až na Raikonnena bych viděl průměr na cca 16 kol (Nepočítal jsem to, jen prolétl očima). Alonso a Massa tedy ujeli jen o 2 kola méně. Možná si vážně zničili v pátek pneumatiky a chtěli jedny ušetřit na závod. Kdo ví.
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek