DISKUZE K ČLÁNKU Lopez: "Myslel jsem si, že se Räikkönen do F1 nevrátil kvůli penězům. Opak je ale pravdou"
Majitel Lotusu Gerard Lopez si myslí, že Kimi Räikkönen odešel k Ferrari z jediného důvodu - kvůli penězům.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Lopez: "Myslel jsem si, že se Räikkönen do F1 nevrátil kvůli penězům. Opak je ale pravdou"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovalo 19 lidí)
26.09.2013 10:20
Nezbývá, než nad tím zakroutit hlavou Já nevím,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel001000
11:40 27.09.2013 46.39.185.XXX
Ano, ta citace tam je, takže se ti omlouvám, že jsem ji hned neviděl. Uznávám, je to potupné. Ale o té citaci samotné tento dialog evidentně není.
Uznávám, že nepařím k těm nejchytřejším, nebylo mi naděleno, bohužel.
Ale pořád jsem na tom ještě dobře...
... v porovnání s tebou.
Uznávám, že nepařím k těm nejchytřejším, nebylo mi naděleno, bohužel.
Ale pořád jsem na tom ještě dobře...
... v porovnání s tebou.
anonym
11:31 27.09.2013 78.102.251.XXX
Otevřeně o Kimiho motivaci mluvilo především Ferrari, protože potřebovalo před světem nějak přijatelně zdůvodnit, proč musí vyměnit svého mistra světa za Alonsa a Santander. Pokud Kimi motivaci ten poslední rok ve Ferrari opravdu neměl, tak to rozhodně nebylo proto, že by mu ten jeden titul "stačil", ale proto, že byl znechucený z Ferrari, politikaření a F1 jako takové.
uzivatel001000
11:24 27.09.2013 46.39.185.XXX
Citace z formula1.com se týká pouze Boulliera, něco ve smyslu pomsty. O tom tady nikde není řeč. To, že bych ze serveru formula1.com dělal senzacechtivé médium jsi sem vyblil ty.
Laskavě si párkrát přečti celý článek, potom diskusi a pak sem teprve něco patlej, ty inteligente
Laskavě si párkrát přečti celý článek, potom diskusi a pak sem teprve něco patlej, ty inteligente
anonym
11:15 27.09.2013 109.81.245.XXX
Pokud v posledním odstavci nevidíš nikde žádnou citaci z formula1.com, doporučují ti navštívít optika, ty tounocí. Hlupáka ze sebe děláš předchozími dvěma větami opět jen ty sám ze sebe - rádobyvtip o soudní síni, o obecné rovině slovíčkaříš ty, citaci zdroje si nevšímáš, pasuješ se pod úroveň základoškoláka. Tys moc inteligence evidentně nepobral..
uzivatel001000
10:57 27.09.2013 46.39.185.XXX
Ajéje... Vítejte v soudní síni, zahrajeme si na slovíčkaření.
I základoškolák by pochopil, že poslední odstavec je veden ve zcela obecné rovině. Navíc, nevidím tady nikde citaci z formula1.com. Ale chápu, tonoucí se stébla chytá...
I základoškolák by pochopil, že poslední odstavec je veden ve zcela obecné rovině. Navíc, nevidím tady nikde citaci z formula1.com. Ale chápu, tonoucí se stébla chytá...
uzivatel001000
08:26 27.09.2013 46.39.185.XXX
Myslím, že je zbytečné tady spekulovat, neznáme detaily... Nejsou peníze, jako peníze. To co, chtěl Kimi, byly údajně nějaké záruky. Aby tým mohl zaručit určitou výkonnost a konkurenceschopnost, musí být finančně silný. Pokud Lotus opakovaně nevyplácel mzdy včas, je to fakt, který hodně ubírá na důvěryhodnosti těch záruk. A není nic horšího, než excelentně rozjetá sezóna, která ale bohužel skončí ve 2/3 roku, protože dojdou finance. Bylo to tak loni, je to tak i letos. Takže přesto, že řekl, že důvodem jsou peníze, kořeny toho rozhodnutí můžou být úplně jinde.
Ale co... To, jesi to je maminčin mazlíček, hrdina, nebo neomalený chrchel mi je celkem jedno, není to můj kamarád. Líbí se mi jeho výkony na trati, tam jasně ukazuje své kvality a není k tomu potřeba překroucený komentář senzacechtivých médií.
Ale co... To, jesi to je maminčin mazlíček, hrdina, nebo neomalený chrchel mi je celkem jedno, není to můj kamarád. Líbí se mi jeho výkony na trati, tam jasně ukazuje své kvality a není k tomu potřeba překroucený komentář senzacechtivých médií.
PC
08:01 27.09.2013 212.47.2.XXX
k té motivaci - máš nějakou krátkou paměť. Před jeho odchodem jeho výkony už nestály za moc a otevřeně se mluvilo (i on sám) o tom, že po zisku titulu už nemá o co bojovat. Sice nebyl rád, jakým způsobem se ho zbavili (kdo by taky byl?), ale na druhou stranu mu to prospělo a vrátil se motivován a natěšen. Ale v F1 se točí velké peníze a když jsi viděl Kimiho jaké podával ke konci mátožné výkony, dal bys mu znovu po jeho odchodu důvěru, že motivován najednou zase je? To vyžadovalo odvahu, risk a velkou důvěru. Navíc dali Kimimu velmi kvalitní vůz. Myslím, že jim Kimi dluží slušné jednání a velkou chválu a to i přes finanční problémy. Jeho manažeři nejsou padlí na hlavu a když o finanční situaci Lotusu vědí hodně i novináři, jistě byl dobře informován i Kimi. Zkrátka, Lotus mu dal další životní šanci a on ji využil a pak Lotus poplival. Tak to na mě působí.
PC
07:46 27.09.2013 212.47.2.XXX
právě že nemluvil na rovinu. Nevím na co si hrál, ale slyšeli jsme od něj jen "hrdinské" řeči, že o peníze nejde. Najednou otočil o 180° a prý že šlo jen a pouze o peníze. Pořádně po mě čti - já ho neodsuzuju, že odešel pro peníze, ale proto, že usilovně o sobě vytvářel obraz nějaký vyšších cílů a motivací než jen peněz a najednou to šmahem odkopl a vlastně řekl, že si ze všech jen tak dělal blázny a že šlo jen o pouze peníze. Tomu se říká pokrytectví a je to od něj přinejmenším hloupé.
Jens
22:17 26.09.2013 78.157.160.XXX
A kterému jinému serveru bys už chtěl věřit? To pak takové příspěvky můžeš psát pod každým článkem, na všech serverech.. nevěřit novinám, rádio, televizi. Samozřejmě, že všude můžou teoreticky udělat chybu či záměrně překroutit, ale někde je ta pravděpodobnost větší a někde téměř mizivá. Tvůj přístup mi přijde paranoidní. Svému lékaři věříš?
Ferda
21:28 26.09.2013 46.47.176.XXX
Nevím jak Ty, ale já podobných článků s mírně pozměněným textem v poslední době četl už docela dost. Jestli si myslíš, že v F1 jsou šéfové týmů stejní pitomci jako inventáře kdejaké krčmy a mění své názory stejně rychle jako podroušení štamgasti, tak jsi na omylu.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek