DISKUZE K ČLÁNKU Brundle po Singapuru: Bučení na pódiu, bezchybný Vettel i Alonso či trest pro Webbera
Martin Brundle se ve svém komentáři pro Sky Sports F1 vrací k závodu v Singapuru. Hodnotí výkony Vettela či Alonsa a komentuje i dění po závodě - bučení fanoušků či trest pro Marka Webbera.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Brundle po Singapuru: Bučení na pódiu, bezchybný Vettel i Alonso či trest pro Webbera
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000745
(Hlasovalo 18 lidí)
24.09.2013 16:40
.. Podle mě už moc nejde o to, jestli vyhrává… »
» uzivatel000745
(Hlasovalo 16 lidí)
24.09.2013 19:21
To je pravda, že je auto vyladěný na Vettela..… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
21:06 27.09.2013 194.213.46.XXX-Ne, nemyslel jsem to vážně. A uvedl jsem, že je to spekulace a nevydávám to na rozdíl od vás za fakt. Jen jsem tím chtěl naznačit, že nevidíte do někoho hlavy (tomu se říká spekulace) a k radosti může mít člověk milion důvodů. A na rozdíl od vás jsem uznal, že mohl mít radost i z toho co píšete vy.
-možná ti uniklo, že Mark někoho v neděli předjel a ne jen jednoho. To nemohl Alonsa, zvlášť kdyby měl ještě rychlejší auto?
-jistě tvoje teorie je čistě teoreticky možná. Mám k tomu pár připomínek:
1.Webber by bral body Vettelovi? Kvalifikace 13:0, závodní rychlost 11:0. Jak mu chce brát body? Od Malajsie se jelo 10 závodů (nepočítám Silverstone kde Seb nedojel) ve kterých 9x dojel Vettel před Alonsem. To by nesebral body Alonsovi, ale Vettelovi ano? Nebo to bereš tak, že by Vettelovi sebral 7 a Alonsovi jen 3? Zapomínáš na to, že mezi nimi bývá rozdíl mnoha parníků a pokud s tím RB manipuluje, neměl by pro ně být problém dostat Marka někam mezi ně.
2. Proč to řeší někdy už před závodem, když to můžou řešit v průběhu? Pořád tu tvrdíte, že každá hláška o benzínu je TR. Proč to bylo letos jednou? Já bych to střídal každý závod s Kersem a převodovkou. A ne před závodem nebo na startu.
3. Proč utrácejí balík za Marka? Nebyla by lepší "cvičená opice", která by bez simulování různých druhů poruch vyjela 130 bodů taky a ještě by jim za to i nějaký milionek zaplatila?
4.PJ a PK sice vedou, ale nic nemají jisté.To už po 2. závodě věděli, že to tak bude a nepotřebují Alonsa obírat o body? Tomu nevěříš ani ty.
5.Drží je od sebe? Ve 3 závodech od Malajsie dojeli za sebou a nejednou byli vedle sebe po startu. To jim to bylo z ničeho nic jedno?
Citace wikipedie ze Silvestone 2011: "As the race entered the final two laps, Webber was close enough to Vettel to attempt a pass while Massa was visibly faster than Hamilton. Webber was given an order by the team not to pass Vettel, but ignored it. He was ultimately unsuccessful, and finished in third place." Wikipedie jsou taky zaslepení fanboyové?
Ještě jednu citaci:"He revealed the team had first instructed him to hold position “four or five laps” before the end.
He (Mark) said: “I ignored the team and I was battling to the end.”
Takže aby bylo jasno. Instrukci dostal 4 nebo 5 kol před koncem a Mark DOSLOVA řekl, že příkaz týmu ignoroval! Pořád si to vymýšlím?-
Nasir
16:12 28.09.2013 188.175.176.XXX- pokud uznáváš, že mechanik, který spolu s ostatními sleduje a reaguje na závod, nereaguje náhle jako blázen na něco soukromého, pak nevím, proč to komentuješ nesmysly, jak ti napsal Odin. Žádný protiargument to není.
- ty dva odstavce okolo statistiky jsou vtipné, protože na jednu stranu naznačuješ, že Web je mnohem slabší, na druhou stranu jsi si jistý, že by ho RB v pohodě dostal před Alonsa. To nedává smysl, Miku, to sis vycucal z prstu, žádný argument pro to nemáš. Navíc pokud je Webber tak slabý, jak tvrdíš, tak je naopak dost pravděpodobné, že na jedničky konkurence opravdu nemá! Čili sis svou spekulaci sám vyvrátil.
A jako obvykle jsi pominul, že na boj z hloubi pole nemá RB stavěné ani spolehlivé auto (v případě Web). Pokud v provozu většinou Web uvízne a pak ztrátu dohání, když je na čerstvém vzduchu, tak je jasné, že v závodní rychlosti bude s Vettelem prohrávat.
- A ještě něco - účelově mluvíš jen o letošku. Předchozí roky Web tak špatnou bilanci neměl. Doufám, že nečekáš, že pilot, který se rozhádal s vedením a jedničkou týmu, bude této jedničce vyrovnaným soupeřem..
- nikdo netvrdil, že každá hláška o benzínu je automaticky TR. To by sis ale musel věci dávat do souvislostí a ne je odmítat nebo překrucovat, protože se ti nelíbí.
- bod 3 - proč utrácejí násobně víc za Toro Rosso a výchovu Webberových nástupců, když by jim podle tebe stačila platící opice, která by 130 bodů hravě vyjela? Zvlášť při té porci letošních poruch... Prosím tě, ty bys měl chodil kanálama a neodvažovat se vůbec někoho nařknout ze spekulace, pokud uvádíš podobné nesmysly. Aspiruješ na krále demagogie tohoto webu.
- bod 4 - zase demagogie. Co kdyby ses místo vymýšlení výmyslů podíval na výsledky? 3. a 5. závod Alo vyhrál, ve 4. měl tech.potíže a v Monaku neměl rychlost a propadal se. Teprve v Kanadě se teoreticky mohl Web dostat před Ala, to by si ale musel nejdřív poradit s Hamiltonem. V Silverstone Web před Alonsem dojel. Jinými slovy - Alonso byl buď pro RB nedostižný, nebo Web PŘED Alonsem většinou dojel.
- Až vyvrátíš, že pro RB není klíčová ta strategie, o které jsem mluvil v jiném vlákně, tak uznám, že pro RB je zásadní, aby Web odebíral body Alonsovi - čímž jsi zjevně posedlý (navíc on to v rámci svých možností dělá).
- Pozice na startu je vedlejší, důležitý je start. Opět překrucuješ.
- Vymyslel sis, že Mark útočil několikrát, to jsi jednou řekl. Když se ukázalo, že Odin ten závod viděl a vyvrátil to, "kupodivu" jsi změnil rétoriku a začal tvrdit, že Mark ignoroval příkaz držet odstup. Takže už nejde o útoky, ale o odstup. Dobře, to máš pravdu. Jenže ignoruješ pointu, že o odstup tady nešlo. Víš dobře, že RB šlo o POŘADÍ a hláška o odstupu byla TR ve stylu "Seb je rychlejší než...-
Nasir
16:16 28.09.2013 188.175.176.XXX..hláška o odstupu byla TR ve stylu "Seb je rychlejší než ty". Takže Web sice ignoroval příkaz o odstupu, ale neodvážil se překazit hlavní zájem týmu - pořadí jezdců. Takže ukázal svaly "kdybych mohl, na jedničku bych měl". Ještě pořád nevíš, o čem je řeč? -
Mike17
18:24 29.09.2013 93.99.87.XXXVettel dojel ve většině závodů před Alonsem. To je fakt, který těžko zpochybníte. Nejdřív mi tu tvrdíte, že Markovi škodí, aby neohrožoval Seba a najednou nemá ani na Alonsa? A já jsem demagog a vybírám si co se mi hodí???
A o Silverstone 2011 jsem se zmínil vždy s tvrzením, že igoroval příkaz týmu. Níže jsem zkopíroval text Markova prohlášení kde DOSLOVA řekl, že ho ignoroval! A ze mně tu děláte blbce, že si to vymýšlím. Prostě klasika.
Prost nedávno prohlásil, že mají jezdci RB stejné podmínky. Já jsem nic takového nepsal a jsem zaslepený fanboy. Co je pak on???-
odin
13:26 01.10.2013 77.240.96.XXXUchyluješ se k "podivným" argumentacím. Když bereš prohlášení Prosta jako relevantní. Přečti si článek o pochybnostech Minardiho ohledně stejným podmínkám obou pilotů. Jak Prost, tak Minardi se jen DOHADUJÍ k situaci v RBR. Ale více věřím Minardimu. Z jediného důvodu. Těžko vedení Red Bullu poskytne stejné auto odcházejícímu pilotovi. Podobnou situaci očekávám i u Lotusu. Uvidíš, že i tam bude mít Kimi v závěru problém porážet Romaina. Pokud se tedy budou ještě snažit vyvíjet. Je to logické. Proč by měli dávat odcházejícím pilotům do rukou "tajemství" jejich vývoje s rizikem, že je vyzradí? Jak napsal kdysi Nasir, ty si vybíráš jen co se ti hodí do krámu a pak s tím operuješ a ostatní tobě nepohodlné skutečnosti pomíjíš.-
Mike17
13:43 02.10.2013 93.99.87.XXXZačnu od konce. Ano, vybírám si to, co se mi hodí do krámu. Nebudu přece něco tvrdit a myšlenku podporovat něčím, co ji vyvrací. To bych byl id... Myslím, že v tomto přístupu se rozhodně nijak nelišíme.
Zkusím se na tvrzení pana Minardiho podívat z obou stran a vynechám jaké k němu chovám sympatie a jakou ke mě budí důvěru.
Proč věřit Minardimu:
1. Je to osobnost z F1 a zná zvuk motorů.
2. Rychlost RB je opravdu podezřelá.
3. Strach dát do rukou novou technologii odcházejícímu pilotovi.
Pokud na něco ještě přijdeš klidně mě doplň.
Proč mu nevěřit:
1.Jestli se nepletu (klidně mě oprav), tak Alonso i Webber jsou jeho bývalí piloti, byl jejich manažerem a jsou to 2 piloti, kterým Vettelova rychlost musí nejvíc vadit. Náhoda? Možná.
2.Zrychloval (SV) dřív než ostatní? No asi jo, to by tak nějak vysvětlovalo, že jezdil rychlejší kola.
3.O 50m? Změř si někde, jak velká je to vzdálenost. To by museli být ostatní zhulení. Ale jistě, mohl si "trochu" zapřehánět.
4.Zvuk. Asi se v tom vyzná, ale takových lidí bylo na okruhu určitě víc jak 100 (11týmů v každém x lidí, plus hosté z řad bývalý pilotů a lidí jako Minardi). Nikdo jiný si toho nevšiml? Ani po jeho upozornění? Každý si to může kdykoliv pustit.
5.Mark jezdil v posledním stintu (při čistém vzduchu) stejně dobře jako Seb. To mu při posledním pitstopu tu kontrolu trakce namontovali?
6.Systém jako kontrola trakce vyžaduje zásah do elektronické jednotky, kterou dodává Mclaren a kontroluje FIA. To si Mclaren řekl, že mu nevadí, že je RB rychlejší a dopřál jim technologii, kterou nemá ani on? Muselo by se to projevit na telemetrii. To jsou všichni tak slepí, že to tam přehlédli?
7.Proč nikdo nepodal protest? Vždyť diskvalifikace Seba by vrátila minimálně Alonsa do boje o titul. A z telemetrie to musí být poznat!!!
8.Proč by to dělal RB až ve chvíli, kdy to už nepotřebuje? Vždyť už jim stačilo jezdit za Alonsem. Proč riskovat jen kvůli tomu, aby místo normálního náskoku měli obrovský a ještě ve chvíli, když už mají titul v kapse i bez toho?
9.Mark nemusí vědět odlišnosti nového dílu a jak vypadá. Nemusí ho nechat dívat pod kapotu. Stačí aby řekl, jestli je lepší nebo horší než předchozí a prostě jel jak umí.
10.Minardi neřekl kdy to pozoroval. "Půlku" závodu jezdil Mark za někým pomalým. Tak asi nemohl jet naplno.
Všechno body pro a body 1-4 a 7-10 proti jsou subjektivní, které si člověk může vykládat po svém. Body 5 a 6 jsou doložitelná fakta. Proto Minardimu tvrzení nevěřím.-
odin
16:48 02.10.2013 77.240.96.XXXMiku, já netvrdím, že Seb má ve svém autě namontovanou kontrolu trakce. A asi to netvrdí ani Minardi. Ale je klidně možné, že v RBR přišli na nějaké vylepšení, které funguje podobně jako kontrola trakce. Viz mapování motorů. Také se nejprve podobní odborníci pozastavovali nad odlišným zvukem Red Bullů, až se časem přišlo na mapování. U diskuze je odkaz [odkaz na stránku] (tak na to mrkni) je možné, aby Seb takto přerušovaně přidával a ubíral plyn při akceleraci, že mu prokluzující zadní kola "malují" přerušovanou čáru? Já si myslím, že ne. A proto Minardimu věřím, že auto RBR je zase jinde. A Sebovy výsledky nejsou dílem jeho o třídu lepšího jezdeckého umění, ale dílem techniky.-
Mike17
17:17 02.10.2013 93.99.87.XXXPořád na tom nic moc nemění. Možná jsou jinde, ale jakýkoliv systém, který by něco takového upravoval, by musel jít přes jednotku dodávanou Mclarenem a být vidět na telemetrii(viz bod 6.). Je dost možný, že na něco významného přišli. Kdyby to bylo nelegální (a souviselo to s motorem a jeho správou), mělo by se to dát najít a dokázat.-
odin
17:29 02.10.2013 77.240.96.XXXOK. Netvrdím, že je to nelegální. A jsem zvědav zda se na něco příjde. Horner už začal couvat a pro příští závod "neočekává takovou rychlost Vettela". Tak nejspíše to stáhnou. Třeba vyvinuli cosi už pro příští sezónu a letos to jen testovali. Ale to je už opravdu veliká spekulace. -
-
-
-
-
-
-
odin
16:44 28.09.2013 77.240.96.XXXMiku jistě, že předjet může teoreticky každý každého. Tedy i Webber Alonsa. Já jsem si jen všiml toho, že letos (stejně jako v letech minulých) měl i Vettel velké problémy "prokousávat" se z hloubi pole. Když nepočítám loňskou Brazílii, kde ho více-méně soupeři pouštěli, tak za normálních podmínek si agresivnější jízdou zničí během pár kol pneu a pak už to má těžké i s lepším autem. (Jo zapomněl jsem na Abu Dhabí, ale tam startoval z boxů se zcela jinak nastaveným autem, a tudíž s nespornou výhodou). A ty chceš po Webberovi zázraky, které těžko zvládá i jinak naprosto dominantní pilot posledních let?
Asi jsi zcela nepochopil co jsem svojí teorií myslel.
1. Vůbec nepředpokládám že by Webber bral body Vettelovi tím, že by ho pravidelně porážel. Nebo spíše to lze předpokládat, ale až jako druhotný jev. Já předpokládám, že by Webber šel do soubojů s Vettelem velmi tvrdě (stylem uhni, nebo skončíš v kotrmelcích). Což RedBull a pilot usilující o další titul nemohli dopustit (potřebovat). Čili naznačuji, že hrozilo nebezpečí, že Webber díky kolizím s Vettelem, obere Seba o více bodů, než budou ho schopni obrat Alonso s Kimim.
A co se týká dostávání Marka Red Bullem někam mezi. Zapomínáš na to, že F1 jezdí lidé, nikoliv stroje, které můžeš naprogramovat a tím jim určit výsledek dopředu. Já si myslím, že po Malajsii může být Webber hodně otráven a skeptický k jakýmkoliv instrukcím od týmu, týkající se jeho pozice v cíli.
2. Tady jsi mi nerozuměl zcela určitě. Hláškou o "šetření palivem" jsem narážel na souboj Buttona a Hamíka tuším, že z Turecka 2010. Pro mne stejná TR, jako "Fernando je rychlejší", nebo "multi xx", či "přecházíme na plán B" atd.
3. Tady jsi zcela mimo. Kde máš jakýkoliv důkaz, že Webber simuluje poruchy?
4. Já jsem přesvědčen, že věděli, nebo přinejmenším tušili. Podívej, já si myslím, že pro RBR byla mnohem důležitější "bitva o změnu konstrukce pneu", než výsledky nějakého Webbera. Oni po dosažení svého Marka vůbec nepotřebují. Před změnou pneu měli náskok před soupeři (podle druhu tratě) cca 0,2 sec. a po změně mají náskok 2 sec. (a to je jen náskok, který Vettel předvedl v době, kdy byl jasně na čele. Pokud by ho někdo donutil za to opravdu vzít, může být rozdíl ještě větší). Konstruktéři v F1 totiž NAVAZUJÍ na svoji práci z minulých let a loni měl koncem sezóny RBR na Ferrari (Alonsa) a Lotus (Kimiho) dost velký náskok. Letošní pneu tento náskok umázly a tak vznikly aféry mající za cíl změny ve prospěch RBR a Mercedesu ( který šplhá vzhůru, ale pneu jej dost srážejí).
5. Dojeli za sebou, ale s jakým rozdílem a kolikrát se na trati opravdu potkali (bojovali spolu). Start vedle sebe mají pořešen, o tom ti tu Nasir nejednou psal. Jenže ty to pořád ignoruješ. Mark...-
odin
17:29 28.09.2013 77.240.96.XXXMark má se starty stále problémy a v poslední době vychází na jevo, že i díky problémům s technikou. Proč Alonso startuje fantasticky? Proč Vettel neskutečně zlepšil své starty? Protože se na to týmy zaměřily a pomáhají oběma. Markovi nepomáhá nikdo, spíše mu škodí.
Pět kol před cílem (po předjetí Hamiltona) měl Mark ztrátu na Vettela cca 5 sec. A žádná hláška v přenosu pro Webbera nebyla až v posledním kole. Ale vycházím z přenosu BBC sport. Vím, že všechny hlášky nezveřejňují. Proto netvrdím, že nic neproběhlo. Ať už to bylo tak, nebo onak, pořád nemohu najít ve tvých názorech konzistentnost. Zatímco v případě výměny křídla omlouváš TR tím, že se vlastně nic nestalo, protože Webber stejně vyhrál, tak v tomto případě ti hrozně vadí, že naznačil útok a stáhl se aby dojel dle přání týmu. A odsuzuješ ho za neposlušnost. Miku,Miku... Já mám s tebou problém vždy, když mám pocit (jako XR), že chceš být oportunista za každou cenu. Naposledy reakce na formulku123, která si dovolila zapochybovat o "košér" přístupu k oběma pilotům RBR. Vždyť si o tom už cvrlikají i vrabci na střeše a ty je pořád tvrdošíjně obhajuješ i za pomocí (promiň) hodně hloupých argumentů. -
Nasir
17:32 28.09.2013 188.175.176.XXXbod 4 - dobrá připomínka s pneu, na to jsem zapomněl. Závody, které jsem uváděl výše k bodu 4, byly ty, kde se lámal chleba a které byly relevantní k Mikeově poznámce. Potom už Vet začal jasně dominovat a s novými pneu, takže Webberův příspěvek k boji o titul celkem ztratil význam. -
Mike17
18:56 29.09.2013 93.99.87.XXX1.Vettel dojel ve většině závodů před Alonsem. To je fakt, který těžko zpochybníte. Nejdřív mi tu tvrdíte, že Markovi škodí, aby neohrožoval Seba a najednou nemá ani na Alonsa? Alonso většinou (v poslední době) dojíždí daleko za Vettelem, tak by pro tak zkušené "podrazáky" nemělo být problémem dostat ho mezi ně.
2.Nejsem si jistý, jestli jsem ti nepodsunul názor Nasira (pak se omlouvám), ale šetření paliva v souvislosti s TR u RB tu padlo. "Fernando je..." a "Multi..." jsou stejné. Plán A nebo B hlásí v každém závodě všechny týmy. A to, že někdo spotřebuje víc paliva než se předpokládalo je také naprosto běžná věc u všech týmů. Markovi se to stát nemůže?
3.Nerozumněl jsi mi. Myslel jsem to tak, že Markovi TÝM "simuluje" poruchy, jak tu někteří tvrdí.
4. Před změnou Vettel vyhrál 2 závody a v jednom odstoupil z vedení. Po změně v Maďarsku ne. Tak jak jsi přišel ke 2s. To neměl ani ve Spa ani v Monze. To děláš závěry o gumách z jednoho závodu až 4-tém po změně? Nemohli u RB přijít na nějakou technickou vychytávku, která je zrychlila?
5. Mark si na start stěžoval jen ve Spa (pokud vím). Kdyby v Singapore odstartoval líp, na Seba by to stejně nestačilo a byl by před Alonsem. A jsme opět u smyslu. Proč nikdo jiný( zF1) nezpochybňuje Markovy starty?
PROBOHA UŽ ZASE!!! Kde píšu, že mi VADÍ Markovy útoky v Silverstone a tu neposlušnost odsuzuju??? Prosím, prosím, napiš mi moji citaci!!! Už jsem to napsal Nasirovi a totálně to přešel a začal to okecávat nějakými útoky. Znovu opět po nesčíslněkrát: Mark ignoroval příkaz!!! Sám to přiznal. TEČKA!!! Vy jste mi tvrdili, že to tak nebylo. Nijak mu to nevyčítám, je to jeho věc. Neměl by být pak překvapený (ani vy), že Seb pak dělá to samé. Kde je ta nekonzistentnost?
Zajímavé je, že ti vrabci na střeše, co cvrlikají o TR u RB jsou jen tady na foru. Jak se ti líbí prohlášení Prosta? Taky zaslepený fanboy, co ničemu nerozumí? Chápu, že taková Formulka123 má své oči a není slepá, zatímco 4-násobný šampion je zaslepený.-
odin
13:50 01.10.2013 77.240.96.XXX1. Přečti si "Minardi zpochybnil suverénní vítězství Sebastiana Vettela v Singapuru" a možná pochopíš, proč nedostává Webber stejnou techniku, jako Seb.
2. Asi "podsunul", ale pro mne je to podobné. I když letos může hláška o šetření palivem být pravdou. Já narážel na dobu, kdy se šetřit "nemuselo" a jednalo se evidentně o kód TR.
3. Ok
4. Asi ses nedíval na minulý závod. Tam všem ujížděl o více než 2 sec.
Každé auto je na začátku sezóny nějak postavené a schopné nějakého vývoje (vylepšování) vzhledem k platným pravidlům. Když předpokládaný vývoj zbrzdí problémy s pneu, je třeba změnit jejich konstrukci. A k tomu také došlo. Po změně konstrukce pneu se už RBR vzdaloval svým soupeřům mílovými kroky. Až na současné 2 sec.
5. Proč by měl někdo z F1 zpochybňovat MW starty. Soupeřům to vyhovuje a vlastnímu týmu také. Tak kdo má důvod?
Mark údajně ignoroval příkaz "držet si vzdálenost". Mrkni na ten závod a napiš mi v kterém místě ten příkaz byl. Já ho tam nenašel.
Pokud jej ignoroval, tak pouze jen jako demonstraci, že ne Vettela v tomto závodě má rychlost i schopnosti. Ale také poslechl a Seba nepředjel. A pokud vím, tak se takto zachoval vždy. Na rozdíl od Vettela.
Jako ty sis vybral Prosta, mohu si já vybrat Minardiho a zpochybňovat, a zpochybňovat....
Napsal jsem ti to výše a také jinde. Záleží na tom, co chceš vidět a co ne.
Celá tahle sáhodlouhá diskuze vznikla jen proto, že jsi podle mne hodně hloupě odpověděl formulce123 a ještě ji naznačil, že vytváří fámy.-
Mike17
14:02 02.10.2013 93.99.87.XXX1.Minardiho jsem popsal níž. Ale netuším co to má společného s mým bodem 1. Buď RB škodí Markovi, aby neohrožoval Seba, nebo Mark nemá ani na Alonsa. Musíte si prostě vybrat jedno nebo druhé. Oboje tvrdit nemůžete.
2.Nevím o kterém závodě mluvíš, takže se k tomu nemůžu vyjdřovat.
4.Po změně gum na tom byli hůř (Maďarsko). Předtím vyhrávali. Změnu gum nepotřebovali. Stejný náskok mohli mít i se starými. Oboje je spekulace a nikdy se to už nedozvíme.
5.Proč to dělá Minardi? Ze stejných důvodů by to mohl dělat kdokoliv. Jsou lidi (třeba Briatore nebo Villeneuve), kteří kritizují v F1 skoro vše. Proč by manažer Marka a Fernanda nekritizoval toto? Vždyť by jeho piloti soupli na ceně? To by měl chtít ne?
Zkopíroval jsem ti z originálu Markovu citaci!!! DOSLOVA řekl, že příkaz IGNOROVAL A BOJOVAL DO KONCE ( “I ignored the team and I was battling to the end.”)!!! Co proboha víc chceš??? Já ignoruju co se mi nehodí? Mám pocit, že i kdybych vám Marka přivedl a řekl vám to do očí, tak mi stejně budete tvrdit, že lže.
Uznám, že jsem na Formulku123 reagoval HLOUPĚ, až mi napíše, že to tak nemyslela. Přestože to nejspíš četla (měla ještě potom na to reakci), nic takového nenapsala. Tudíž zatím nemám pocit, že jsem reagoval nesprávně.
-
odin
17:09 02.10.2013 77.240.96.XXXMinardiho jsem vytáhl, prtože tys vytáhl Prosta. V F1 to tak chodí, že každý má vlastní názor a vzájemně se ty jejich názory neshodují, ba naopak. Stejně jako ty naše. Jen mi připadá, že ty když najdeš nějaký názor, který se ti hodí do krámu z prostředí F1, tak to bereš jako nezpochybnitelný fakt a důkaz, že máš pravdu. Zatímco, když se ti názor kohokoliv z F1 nehodí, najdeš si dvě zpochybnění a máš vystaráno. Přitom bys měl věřit i Minardimu, když jsi nedávno volal po argumentech z F1.
2. mluvím o Turecku 2010 (tuším) a hlášce pro Buttona.
4. Spekulace to je,(jako ostatně většina mých a samozřejmě i tvých argumentů). ale tvrdím, že na konci loňské sezóny měly všichni a RBR zvlášť obrovské zkušenosti s loňskou konstrukcí pneu vzhledem k aerodynamice auta. Letos se zcela změnila konstrukce pneu a některé týmy toto zohlednily ve svých konstrukcích aut. Některé ne . A ty pak lobovaly za změnu. A že RBR byl jedním z těch, kteří za změny v kci pneu lobovaly je nezpochybnitelné. Proč, když ji nepotřebovaly? Bezpečnost? Blbost!!! Kdyby týmy používaly pneu správně, žádné problémy by nenastaly. Myslím si, že RBR návrat k loňské konstrukci vyhovoval, jelikož mohl navázat na loňskou práci ve vývoji. Jednoduše Red Bullu byl věnován loňský náskok.-
Mike17
17:27 02.10.2013 93.99.87.XXXV pořádku. Argument, že nikdo z F1 s vámi nesouhlasí už použít nemůžu. Prostův názor jako fakt asi neberu, když píšu, že si to co on nemyslím ne?
2. Nemůžu posoudit. Pamatuju si matně, že tam nějakou takovou hlášku dostal, ale už si nepamatuju, že by to označil za TR. Nicméně možné to je.
4. Kdyby jim darovali loňský náskok, měli by se na ně adaptovat nejrychleji. V Maďarsku ovšem zajeli nejhorší výsledek od Barcelony. Mě z toho vychází, že spíš během letní přestávky (po Maďarsku) přišli na nějakou vychytávku. Ale můžeme tu spekulovat dál a asi se na tom stejně neshodneme.
Tak jak tak bych byl nejraději, kdyby gumy upravili znovu, tak jak jsem o tom mluvil na srazu. Pořád je to jen šampionát v šetrnosti.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek