DISKUZE K ČLÁNKU Alonso je naštvaný kvůli tomu, že se Ferrari rozhodlo přijmout Räikkönena
Fernando Alonso nelibě nese angažování dalšího mistra světa - Kimiho Räikkönena, který má od příští sezóny u Ferrari nahradit Felipeho Massu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso je naštvaný kvůli tomu, že se Ferrari rozhodlo přijmout Räikkönena
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000397
(Hlasovalo 19 lidí)
11.09.2013 11:45
Počkáme Asi bych nepředbíhal a také nesázel na… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
anonym
10:46 11.09.2013 85.237.224.XXXTak za Šumáka se mohlo testovat do aleluja, pneu na míru a šéf FIA s přezdívkou Max Rufus (Rudý) tomu taky přidal. Já osobně mezi Šumákem a Alonsem velký rozdíl nevidím, to spíš vedení týmu je impotentní...a co se týče Massy jak mu bylo ubližováno, nu možná bylo, ale kdyby ne, tak v Abu 2010 a Brazílii 2012 (tedy poslední závody sezony) nejedou na titul - což byl při výkonnosti rudých vozů malý zázrak-
Duncan66
11:01 11.09.2013 89.29.32.XXXmozna se pletu, ale jeden rozdil vidim a je docela velky. Od Schumiho si nepamatuju ze celou karieru, ze by se nejak hadal s tymem na verejnosti, urazel svoje lidi apod. Mozna si to mohl myslet, ale nikdy nepral spinave pradlo na verejnosti a to ani v Mercedesu, kde mel pravo se vztekat opravnene a stejne to vzdy bral tak, ze jsou jeden tym a tak to proste je. V tomhle je Alonso jiny a ikdyz jsem nebyl Schumiho fanda a moc jsem ho nemusel, tak za tohle ma muj respekt.-
uzivatel001000
11:39 11.09.2013 46.39.185.XXXJá zcela souhlasím a jsem přesvědčený, že Montezemolo to takle nese jen z důvodu veřejných negativních komentářů směrem na Ferrari. Co se týče Alonsových výkonů, tak ztěží by hledal někoho, kdo by jim vozil bodů více. Je tady zcela evidentní snaha maximalizovat šanci na pohár konstruktérů, bohužel na úkor poháru jezdců, což samozřejmě vadí Alonsovi.
Nutno podotknout, že dnes vs. za dob MSC jsou trochu jiné podmínky, co se týče sdělování informací médiím. Dříve to bylo možné v podstatě pouze skrze novináře. Dnes stačí něco vyplivnout na twitter a jsou toho plná média. Dříve se rovněž nezveřejňovalo tolik týmové komunikace při přenosu. -
-
anonym
11:43 11.09.2013 85.237.224.XXXAle prosím tě, myslíš že Šumákovi opravdu ani jednou neujeli v rádiu nervy? Alonso veřejně, tedy na tiskovkách a v rozhovorech na Ferrari nevyřkl jediné křivé slovo...a v továrně je taky co chvíli i když jsou testy zakázány. Tto zase Šumák alespoň jednou přizdisráčsky zalhal, když tvrdil o tom že ho má Barrichello v Rakousku pustit se dozvěděl od týmu až v posledním kole...
-
-
anonym
11:01 11.09.2013 212.109.191.XXXano,byla to jiná doba....nicméně to nijak neovlivňuje fakt,že Irvine i Barrichello byly prostě kvalitní týmové dvojky.Rozdíl mezi MSC a FA vidím hlavně v přístupu.zatímco MSC trávil s týmem spoustu času a i přes neúspěch je dokázal podporvat,tak FA je spíše opakem.Ten dokáže tým chválit ve chvíli,kdy je na špici.jakmile se něco nepovede,tak to velmi těžce nese.
Vedení týmu je v tomto období marné.Ať dotáhnou Briatoreho.Lidi by sice zuřili,novináři kvičeli...ale výsledky by to jednoznačně přineslo.
-
-
uzivatel000397
12:02 11.09.2013 90.178.29.XXXNedávno jsem se díval na satelitu na dokumentární film o starém Římě a jeho úpadku. Bůh ví proč jsem si při tom vzpomenul na Ferrari. Můj skromný pocit je, že se svým způsobem i u Ferrari projevuje jistý úpadek italské společnosti a včetně průmyslu. Ten je postupně likvidován a převáděn do zemí s levnou pracovní sílou a i zůstavší firmy stagnují. Příklad mám u kamarádů kteří dováželi již od Plyšáku ve velkém zařízení LPG. Nyní vozí většinu z Polska a tvrdí, že Poláci jsou mnohem spolehlivější než chaotičtí Italové, samozřejmě s vysokou kvalitou. Ostatně, znám to i z motorek. Jejich dodávky náhradních dílů vždy na dlouhé lokte a někdy nepřesné.-
Duncan66
12:17 11.09.2013 89.29.32.XXXneni to jen do zemi s levnejsi pracovni silou. napr. fabrika na vyrobu nobeho SUV Lamborghini se asi bude stavet v Nemecku a nikoli v Italii, protoze i pres vyssi naklady na praci je tam zase daleko vetsi produktivita a vystupni kvalita, takze se to nakonec asi vyplati.
-
-
-
uzivatel000776
10:25 11.09.2013 94.112.78.XXXTo foceni Alonsa s tifosi mi prislo smutny. Kdyby vyhral tak nereknu ani pul slova ale opet prohral s Vettelem takze nic na co bude rad vzpominat.-
pilot
10:57 11.09.2013 84.47.44.XXXnajsmutnejsie na tej fotke je to jeho nepochopenie faktu, ze ten dav tam nie je pre neho, ale pre ferrari. To sialenstvo tifosi by bolo uplne rovnake aj keby tam na jeho mieste stal hoci aj malcharek, hlavne aby bol v cervenom a s konom... Ak by mal modru s bykom, vybucali by ho este horsie ako Seba
-
-
uzivatel000190
10:15 11.09.2013 194.228.20.XXXTento článek musel přijít Podle mě je úplně jedno kdo přichází, ale bylo jasné, že ať přijde kdokoliv tak někdo něco takového řekne a napíše. Alonso má asi nejvíce fanoušku, ale zároveň nejvíce lidí ho nesnáší.
Já sám se na to těším a za rok si můžeme říct kdo měl pravdu, já si myslím, že ho Alonso porazí.-
Duncan66
10:19 11.09.2013 89.29.32.XXXikdyz me to moc netesi a radsi bych Kimiho videl zpet u Mcl, tak ten souboj v jednom tymu ma pro me daleko vetsi grady, nez navrat Schumiho. Pevne doufam, ze ani jeden z jezdcu nebude mit ze zacatk sezony vetsi pech na kolize a tech. problemy a uvidime souboj az do konce sezony.
-
-
Duncan66
09:51 11.09.2013 89.29.32.XXXPrekrucovani faktu? Jestli tomu dobre rozumim, clanek je zalozen na dojmech jednoho sefa nejmenovaneho tymu, ktery ma pocit, ze je Alonso nestastny a pokud ano, tak je to primarne kvuli angazovani Kimiho a bylo to uz behem zavodniho vikendu v Monze?!?!
Zatimco z clanku je zrejme, ze je to pouze spekulace a neni zadne potvrzeni ci vyvraceni samotneho Alonsa, tak nadpis clanku to bere jako fakt.
A jeste smutnejsi je, ze na zaklade ciste spekulace se tu jeste strhne nesmyslny flame
Jinak jak tu pisou ostatni, Kimi urcite nebude vodonos a bude zajimave sledovat Ferrarri ktere nebude mit predem jasnou jednicku a budou spolu na trati souperit. Ze bychom se konecne po dlouhych 20 letech dockali soupereni mezi kolegy u rudych?
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek