DISKUZE K ČLÁNKU Alonso je naštvaný kvůli tomu, že se Ferrari rozhodlo přijmout Räikkönena
Fernando Alonso nelibě nese angažování dalšího mistra světa - Kimiho Räikkönena, který má od příští sezóny u Ferrari nahradit Felipeho Massu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso je naštvaný kvůli tomu, že se Ferrari rozhodlo přijmout Räikkönena
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000397
(Hlasovalo 19 lidí)
11.09.2013 11:45
Počkáme Asi bych nepředbíhal a také nesázel na… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
PC
11:42 11.09.2013 212.47.2.XXXMožná jsem měl spíš napsat, že podle toho, který z jezdců se líp popere s nově vyvinutým vozem, případně vybaveným nějakou novou dobrou přelomovou technologií (třeby horkými spalinami foukaný difuzor), ten se stane týmovou jedničkou a podle něj je pak následně vyvíjen v dalších letech celý vůz. Ten druhý jezdec se pak stává dvojkou, co jezdí ve voze pro jedničku s jen nevelkou možností změn ve prospěch jeho (jiného) jezdeckého stylu. Jezdec jednička je jako jednička zapsán i v následujících letech, pro něj se nastaví většina týmu, a jako jednička je vnímán i jinými týmy a diváky. A jako k jedničce se k němu automaticky přistupuje pokud má do týmu nastoupit nový pilot. V každé případě ale dvojka nikdy nemá tolik možností změn nastavení nebo konstrukce vozu jako jednička a s tím už u stejného týmu nikdo nic nenadělá.-
-
PC
07:33 12.09.2013 212.47.2.XXXJenže pro lidi "uvnitř" je to v první řadě živobytí, tzn. že si nikdo z nich nemůže dovolit mluvit pravdu otevřeně, pokud by se tím někoho dotkl, protože by o to živobytí prostě rychle přišel. Můžeme vidět, že i Alonso, i když s ním lomcuje vztek, tak se hledí sebrat a za chvíli už rozdává chválu na Ferrari na všechny strany. Asi se pravdy jen tak nedočkáme.
-
-
-
-
-
-
-
Ferda
09:35 11.09.2013 46.47.176.XXXPokud mi dokážeš řeknout v kolika závodech dostal Felipe stejný vůz jako Alonso, tak by se to dalo určit přesněji. Třeba loni dostal Felipe šasi po Alonsovi se kterým jezdil pouze předsezónní testy až někde kolem čtvrtého závodu.
Už tady je zřetelné, že Massa stejnou techniku moc nedostával a věnoval se spíše vývoji vozu.-
anonym
09:44 11.09.2013 85.237.224.XXXHele, Massa nedokázal Alonsa porazit v kvalifikacích víc jak 3-4x za sezonu. Tobě může být zřetelné i to, kde je ukryt Svatý grál, ale na vývoji vozu se musel podílet i Alonso, jinak by na tom musel být Masařka lépe. Ferrari co se týče techniky Massu stěží omezovali - neměli na to jediný důvod. Zajímavé je, že Alonsa má vycvičit Raikkonen, který měl v Lotusu ještě privilegovanější pozici než Alonso ve Ferrari a tam tedy Grosjean byl upozaďován technikou zcela jistě - přiznal to i tým.-
Ferda
09:56 11.09.2013 46.47.176.XXXAno, Massa porážel Alonsa až koncem roku, kdy už býl vývoj vozu zastavený. Tady je docela zřetelné, že Massa až tolik nezaostával, když dostal stejnou techniku. Spíše je divné, že Alonso nepodával lepší výkony, když se mu jednalo o titul.
Jestli dostane Kimi stejné podmínky jako Alonso a já si myslím, že ze začátku určitě ano, tak se Alík rozsype stejně jako vedle nováčka Hamíka.-
anonym
10:24 11.09.2013 85.237.224.XXXKoncemroku je každý kdo je v boji o titul pod tlakem. Závody v závěru mrvil i Hamilton a nebo také Vettel, Šumákova Suzuka 2003 taky stála za starou bačkoru...
Jinak píšeš o tom jak Massa Alonsa koncem roku PORÁŽEL - to se dá možná mluvit o loňských snad dvou závodech, ale oni vedle sebe jezdí čtvrtou sezonu...
Grosjean nemá celou sezonu stejnou techniku a Raikkonena také dokáže v závodech předčit, tak o co go? Proč by měla najednou jedna primadona porážet tu druhou?
-
-
-
-
-
-
-
-
PC
08:10 11.09.2013 212.47.2.XXXNo nevím. Na jednu stranu je asi pro Ferrari dobré mít vysoce kvalitního jezdce místo průměrného. Na druhou stranu, jestli to udělali hlavně kvůli tomu, aby Fernanda trochu spacifikovali a plácli přes prsty, tak to bude jen vyvolávat rozbroje uvnitř týmu, Alonso bude mít pocit, že byl hozen přes palubu a třeba už nebude mít motivaci bojovat tak tvrdě zrovna za Ferrari. Myslím, že Alonsovi měli pořídit nějakého levnějšího talentovaného nosiče vody, jako to udělali u RedBullu, a raději vrhnout všechny síly na konečně progresivní konstrukci vozu.
Bez slušného vozu jim nepomůže ani Ayrton Senna.
Obecně nechápu McLaren a Ferrari, proč se prostě nepokusí napodobit styl konstrukce vozu jako má RedBull. Nemyslím jen obšlehávat jednotlivé díly, spíš napodobit filozofii konstrukce a stavby, nastavitelnost důležitých parametrů a zaměřit se na konkrétní schopnosti vozu (RedBull prý umí v zatáčkách to, co neumí ostatní a to mu pomáhá všechny dostat a nahradí to i nedostatečnou rychlost na rovinkách, kterou prý má průměrnou). Zdá se mi, že tyto staré týmy prostě postaví "klasické auto"(rozuměj - jen málo nastavitelné) a to se pak snaží během sezóny různými díly vylepšit. Nezaměřují se na konkrétní vlastnosti už při stavbě a na širokou možnost regulace. Čekal bych, že po 5 letech drtivého nástupu RedBullu se poučí. Ale vypadá to, jakoby to dělali z trucu (vždyť limonády už už musí konečně skončit!!), ale tomu se RedBull jen směje. Je to drahý truc a hlavně ostuda! Jsem přesvědčen, že by ani nepotřebovali stejný rozpočet jako RedBull a mohli by mu začít řádně šlapat na paty.-
-
PC
10:55 11.09.2013 212.47.2.XXXTo je otázka. To už tu bylo mnohokrát propíráno, že oficiálně je jejich rozpočet na nějaké výši, ale co všechno dalšího je financováno z jiných zdrojů.....atp. Konkurenční týmy na to mnohokrát poukazovaly a navíc myslím RedBull odstoupil od smluv co zastropovaly rozpočty. Pro mě je to jasná zpráva, ty si udělej závěr sám.
Zmínku o rozpočtu jsem psal hlavně proto, že se často poukazuje na to, že jejich rozpočet je největší, ale třeba právě Ferrari má rozpočet také kolosální a přitom od určité úrovně už nehraje rozdíl pár desítek milonů takový rozdíl, ale jde spíš o progresivnost při konstrukci a následném vývoji vozu. Že tedy na úrovni Ferrari, RedBullu, Mercedesu a McLarenu nejde už o peníze věnované vývoji, ale hlavně o inovátorství a nejnovější trendy. A tam je zatím RedBull nejdál, šance má snad Mercedes, ale tam uvidíme asi až příští rok, jak progresivní vůz postaví, nebo jestli zůstanou "jen" na úrovni Ferrari a McLarenu.
-
-
-
dannak
12:48 11.09.2013 193.245.34.XXXOdkud je zprava, ze Rory pracuje na "F2014" ? jen ze se kdesi psalo, ze se snad mel podilet uz na letosnim aute a jak je videt, dobry vstup do sezony neni zarukou uspechu pro jeji zbytek.
Osobne jsem spis zvedav, jak se na vykonnosti RB projevi urcita omezeni v aerodynamice, ktera je 1) jejich domenou, 2) z me stale neznameho duvodu se cca 4 zpatky stala tou nejzasadnejsi vlastnosti formule, pricemz doslo k zmrazeni motoru apod.
Motory budou nove, aero trochu omezene, tak jsem opravdu velmi zvedav, jestli se F a McL podari RB dohnat, pripadne predbehnout. -
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek