Ferrari tlačí Bridgestone ke kompromisu

Daniel Šupa, 14. května 2004, 10:40 Google+

Italský tým se bojí při nadcházejícím závodě prvního kola po startu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Schumacher, Michael

Schumacher, Michael | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Technický ředitel Bridgestone Motorsport Hisao Suganuma připustil, že jejich pneumatiky za konkurenčními Michelin zaostávají na startu a v průběhu prvního kola.

„Myslím si, že ten problém dokážeme vyřešit, ale potřebujeme asi trochu více času,“ říká Suganuma.

Japonci na nedostatku svých jinak výtečných pneumatik, alespoň podle Ferrari, pracují velmi usilovně, ale testy ve Fioranu a Mugellu ukázaly, že pokud dosáhnou většího gripu v prvním kole, výrazně se snižuje přilnavost v závěru jejich životnosti.

Technický ředitel Ferrari Ross Brawn je přesvědčen o tom, že tento nedostatek není až tak vážný na jiných okruzích, ale varuje, že v Monte Carlu by mohl být vážným problémem. „Výkon v prvním kole je v Monaku rozhodující.“

Předjíždění na městském okruhu je velmi problematické a pokud zůstane jezdec Ferrari uvězněn za pomalejšími vozy, může toho konkurence velmi snadno využít a přerušit sérii vítězství Ferrari.

Brawn proto doporučuje obětovat trochu konzistentnosti pneumatik ve prospěch zlepšení vlastností v úvodním kole.


Foto: Scuderia Ferrari

Vytisknout

Diskuze: Ferrari tlačí Bridgestone ke kompromisu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Sato, Takuma

Sato Testoval novou Hondu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud