PC
08:50 15.08.2013
212.47.2.XXX
Mě se spíš zdá, že než že by byla forma Alonsa pryč, tak spíš má problémy s vozem. A Felipeho problém je stejný jako Markův v RedBullu - vůz je stavěn podle jezdeckého stylu týmové jedničky a jejich dvojky mají (je to docela zajímavé) jiný styl jízdy a foukání difuzorů jim zřejmě nevyhovuje.
Bylo vidět, že při změně pravidel v konstrukci, nebo při ladění vozů se dvojky jedničkám vyrovnaly nebo je často předčily. Jak se vše doladilo, dvojky se zase propadly. Jak se jednou vyjádřil RedBull - ani nejsilnější týmy si nemohou dovolit souběžný vývoj dvou vozů, každý pro jiný styl jízdy. Jde realizovat jen menší rozdíly, hlavně v nastavení.
Felipeho podle všeho obětují jako prvního v honbě hledání viníka. Alonso musí být pěkně frustrován ze situace. Myslím že doufal v podobný převrat ve firmě jako když k Ferrari nastoupil Schumacher. V krátké době nastoupili další schopní lidé a Ferrari se rychle probilo na špici. To se za Alonsa nedaří.
Myslím, že pokud chce Alonso vyhrát ještě někdy titul, bude se muset vrátit do Lotusu (Tam je dobrá technika, jen to financování je na vážkách. V McLarenu je to stejné jako u Ferrari, v Mercedesu je spokojenost s tím co mají a v RedBullu už hvězdu mají a jako nosič vody by si nepomohl). Jestli chce jen peníze, tak zůstane kde je. Samozřejmě ještě záleží na tom co má ve smlouvě. Jetli se dlouhodobě zavázal Ferrari, tak tam nejspíš i skončí kariéru a to bez titulu.