DISKUZE K ČLÁNKU Sutil: V roce 2014 se v závodech bude hodně šetřit palivo, občas někomu dojde

Příští rok Formuli 1 čekají s příchodem nových motorů velké změny, které se podle Adriana Sutila z Force Indie dotknou také způsobu jízdy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sutil: V roce 2014 se v závodech bude hodně šetřit palivo, občas někomu dojde

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 63, poslední 19.08.2013 12:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 9 lidí) 13.08.2013 19:27
Zavádí to už skoro všechny značky, vyjmenovávat… »
» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 13.08.2013 18:05
K ničemu? Díval ses na technické parametry… »
» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 13.08.2013 15:32
Ano, tuhle rovnici znám. Jen kdyby někomu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                        • Fanda.LH

                          62.209.192.XXX
                          Vybral jsem nejideálnější okruh pro ERS... Na ostatních to bude mít mnohem těžší... Nic to nemění na tom, že těch 90kg navíc ponesou 100% okruhu a ERS budou využívat jen 42% okruhu...

                          Vím, že mnohem zajímavější srovnání by bylo ze Spa...

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    zase šetření Letos se jezdí daleko za hranou, aby se šetřily gumy a příští rok se bude jezdit daleko od limitu, aby se nespotřebovalo moc benzínu. Zdá se, že rychlá kola a schopnosti pilotů jezdit rychle, uvidíme jen v kvalifikacích. V závodech bude vidět jen jak kdo dovede jezdit s "lehkou nohou". 05

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.99.193.XXX
      Jo, jo, tak nejak to smeruje od šprintu k vytrvalostným pretekom07

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.29.32.XXX
      zeby Kimi se svoji ekojizdou co trenuje posledni dve sezony od pristiho roku sbiral jeden titul za druhym? 13

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • TLA4ENKA

    95.210.245.XXX
    Šetření vyšetření Takže - F1 = královna motorsportu (?): Šetří se gumy, šetří se motor, šetří se převodovka, šetří se na nákladech, teď se bude šetřit palivo, a tak dále.... To všechno, aby náhodou F1 nebyla moc dobrá.
    Takže milá FIA, hlavně nešetřete na svém vyšetření, protože všichni víme, že potřebujete vyšetřit. blééééééé

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, zo závodenia sa stáva veľká lotéria,... ...lebo do budúcna výkonnosť pohonnej jednotky nebude závislá len od motora, ktorý bol nosný, ale od oboch podporných systémov ERS (MGUK a MGUH) a aich mapy a tiež vhodné dimenzovanie kapacity a veľkosť sekcie ion-lítiových batérií na jednotlivé trate veľkých cien, čo sa dá dnes už veľmi živo overiť na simulátore, ktoré práve vlastnia väčšie tími a tie menšie sa musia o prácu na nich uchádzať, aby si situáciu s palivom ozrejmili u tímov, ktoré im túto možnosť poskytnú za úplatu, aby sa nestalo, že niekomu benzín na trati naozaj dojde a na začiatku sezóny a budeme toho určite svedkami, ak to niekto podcení. Ja si však myslím, že kameňom úrazu nových monopostov bude chladenie, lebo výmeník na chladenie ešte turba pribudne a tým precpatý motorový priestor, ktorý si vyžiada zväčšenie bočných šachiet na prívod chladiaceho vzduchu a tým zväčšenie odporu a ťažkosti s tým spojené sa s týmto novým fenoménom vysporiadať v oblasti aerodynamiky. 11

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.190.61.XXX
      Turbo je snad chlazený vodou, přibude jenom intercooler a bude muset být lepší chlazení li-ion aku a generátoru, zase bude moct být menší chladič vody.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Asi sa mýliš,... ...lebo sa bude chladiť nielen vzduch, ale aj olej hydrodynamických ložísk a ako to vyriešia tímy, na to si musíme počkať až to niekto odfotí, keď dajú v prípade poruchy dolu zadnú kapotu, lebo to iste nebude jednotné u všetkých rovnako. 14

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.190.61.XXX
          olejovej chladič je tam samozřejmě už teď a turbo bude normálně zapojený do olejovýho okruhu.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Sú to iné hdnoty a množstvá,... ...ktoré systém nafukujú a uberajú priestor v motorovom priestore a pridávajú tepelnú energiu, ktorá je nadobro stratená, lebo na zvýšenie výkonu vozidla sa nevyužila priamo z paliva a je odvádzaná z motorového priestoru, pričom snáď len zväčší pri dobrom usmernení účinnosť difuzora a tým prítlak zadnej časti vozidla. 11

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.183.10.XXX
    zelená demagogie ať jdou s tou demagogií už někam. Nejen, že se budou šetřit pneumatiky,motory a převodovky ale už i palivo....je to smutný kam to spěje 02

    + 6 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petis

    217.196.216.XXX
    Jsem dost zvědavý na vzhled nových monopostů. Taky bych se rád dočkal doby, kdy jezdci nebudou muset šetřit palivo, ale tlačit na to celý závod od startu po cíl.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000670

    uzivatel000670

    86.61.155.XXX
    To budou úžasné závody.... v šetření pneumatik, paliva....

    + 3 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mr.B

    Mr.B

    85.193.24.XXX
    Ani se na ten příští rok netěším. Auta nebudou slyšet, jezdci nebudou závodit, ale šetřit palivo. Bude to ještě F1?

    + 6 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.99.193.XXX
      Netroluj, palivo sa už šetrilo v minulej turboére napríklad12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Ovce budou neustále opakovat to, co někde zaslechly.. tu nadávají na to, že se šetří gumy, tu že se bude šetřit palivo... jakoby se gumy nikdy nešetřily, jakoby se palivo nešetřilo ani v letošní sezóně.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      Já se na ní těším moc - nové motory, nové technologie, práce s ERS, více možností pro pilota, bude to super. Turba už tady byla, zvuk i závody byly v poho. F1 to bude.. ale nic ti nebrání se příští rok místo na F1 dívat na GP3 a sledovat jiné servery. 03

      + 9 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama