DISKUZE K ČLÁNKU Sutil: V roce 2014 se v závodech bude hodně šetřit palivo, občas někomu dojde
Příští rok Formuli 1 čekají s příchodem nových motorů velké změny, které se podle Adriana Sutila z Force Indie dotknou také způsobu jízdy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sutil: V roce 2014 se v závodech bude hodně šetřit palivo, občas někomu dojde
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Mike17
13:53 13.08.2013 93.99.87.XXXzase šetření Letos se jezdí daleko za hranou, aby se šetřily gumy a příští rok se bude jezdit daleko od limitu, aby se nespotřebovalo moc benzínu. Zdá se, že rychlá kola a schopnosti pilotů jezdit rychle, uvidíme jen v kvalifikacích. V závodech bude vidět jen jak kdo dovede jezdit s "lehkou nohou". -
TLA4ENKA
13:21 13.08.2013 95.210.245.XXXŠetření vyšetření Takže - F1 = královna motorsportu (?): Šetří se gumy, šetří se motor, šetří se převodovka, šetří se na nákladech, teď se bude šetřit palivo, a tak dále.... To všechno, aby náhodou F1 nebyla moc dobrá.
Takže milá FIA, hlavně nešetřete na svém vyšetření, protože všichni víme, že potřebujete vyšetřit. blééééééé -
Kapor
10:55 13.08.2013 194.160.178.XXXÁno, zo závodenia sa stáva veľká lotéria,... ...lebo do budúcna výkonnosť pohonnej jednotky nebude závislá len od motora, ktorý bol nosný, ale od oboch podporných systémov ERS (MGUK a MGUH) a aich mapy a tiež vhodné dimenzovanie kapacity a veľkosť sekcie ion-lítiových batérií na jednotlivé trate veľkých cien, čo sa dá dnes už veľmi živo overiť na simulátore, ktoré práve vlastnia väčšie tími a tie menšie sa musia o prácu na nich uchádzať, aby si situáciu s palivom ozrejmili u tímov, ktoré im túto možnosť poskytnú za úplatu, aby sa nestalo, že niekomu benzín na trati naozaj dojde a na začiatku sezóny a budeme toho určite svedkami, ak to niekto podcení. Ja si však myslím, že kameňom úrazu nových monopostov bude chladenie, lebo výmeník na chladenie ešte turba pribudne a tým precpatý motorový priestor, ktorý si vyžiada zväčšenie bočných šachiet na prívod chladiaceho vzduchu a tým zväčšenie odporu a ťažkosti s tým spojené sa s týmto novým fenoménom vysporiadať v oblasti aerodynamiky.-
-
Kapor
10:05 14.08.2013 194.160.178.XXXAsi sa mýliš,... ...lebo sa bude chladiť nielen vzduch, ale aj olej hydrodynamických ložísk a ako to vyriešia tímy, na to si musíme počkať až to niekto odfotí, keď dajú v prípade poruchy dolu zadnú kapotu, lebo to iste nebude jednotné u všetkých rovnako.-
-
Kapor
12:05 19.08.2013 194.160.178.XXXSú to iné hdnoty a množstvá,... ...ktoré systém nafukujú a uberajú priestor v motorovom priestore a pridávajú tepelnú energiu, ktorá je nadobro stratená, lebo na zvýšenie výkonu vozidla sa nevyužila priamo z paliva a je odvádzaná z motorového priestoru, pričom snáď len zväčší pri dobrom usmernení účinnosť difuzora a tým prítlak zadnej časti vozidla.
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel000670
09:00 13.08.2013 86.61.155.XXXTo budou úžasné závody.... v šetření pneumatik, paliva.... -
-
XR
08:05 13.08.2013 109.81.245.XXXJá se na ní těším moc - nové motory, nové technologie, práce s ERS, více možností pro pilota, bude to super. Turba už tady byla, zvuk i závody byly v poho. F1 to bude.. ale nic ti nebrání se příští rok místo na F1 dívat na GP3 a sledovat jiné servery.
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek