DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari nadále testuje v aerodynamickém tunelu Toyoty, s korelací se stále trápí
Ferrari připouští, že se stále trápí s tím, aby díly vyvinuté v aerodynamickém tunelu fungovaly dle předpokladů i na trati.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari nadále testuje v aerodynamickém tunelu Toyoty, s korelací se stále trápí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Kapor
11:19 12.08.2013 194.160.178.XXX
Áno Ferrari sa trápia,... ...a Ferrari nie je určite samo, lebo sa trápia aj iní ! Korelácia je priblíženie k skutočným hodnotám pri teste, tým v aerotuleli, ktoré závisí aj na podmienkach, t.j. teplote vzduchu, vlhkosti, nadmorskej výške atď., kde sa určenú VC ide o vylepšenia a nastavenia, ktoré sa pre ten, či onen závod navrhujú, či ide o závod suchý, alebo mokrý, čo je veľká lotéria a nie vždy sa to uspkojivo podarí, preto ak sa to dá vždy to treba dotiahnúť cez tréningy k dokonalosti, čo závisí od fortieľu všetkých v tíme. Ani raz to ideálne nefunguje vždy ani v iných tímoch, je to na tom, ako vedia veci predvídať a mať rozpracované správne metodiky, ako dosiahnúť dokonalosť nastavenia pre ten, ktorý závod a z toho sa odvíja úspech.
Mr.B
18:02 11.08.2013 188.92.13.XXX
Tunel Toyoty Sice se mluví o tom, že je ten tunel Toyoty na špičkové úrovni, ale nějak se mi nezdá, že dva špičkové týmy, Ferrari i McLaren, kteří ho používají, s ním mají takové problémy.
Doba se mění, dva tradiční týmy pomalu ale jistě vyklízejí pozice ostatním :-(
Doba se mění, dva tradiční týmy pomalu ale jistě vyklízejí pozice ostatním :-(
majod
16:32 11.08.2013 195.160.182.XXX
neviem cim som sa dotkol feraristov len komentujem kridlo .kto trochu ma do cinenia s lietadlami tak to vidi .kridlo a jeho zavesenie je pevne podla metodiky merania ohybu ale pri napore vzduchu s predu dojde k torznemu ohybu okolo ulozenia tym sa znizi odpor s predu a hrana vpredu sa zdvihne co by vyzeralo ako chyba lenze v spolupraci s malymi ciernymi kridelkami to utvori pomerne dobre klenuty opacny profil tie kridelka budu vlastne ako sloty na kridlach pri pristavani lietadla a v strednej casti vzratie pritlak je to cele o milimetroch a dobrej praci v tunely-je to nadherny kus auta
anonym
12:29 11.08.2013 93.99.142.XXX
Absolutně to nechápu. Ferrari má delší dobu problém s tímto tunelem snad 5 let a furt nepodnikli ve Ferrari patřičné kroky k nápravě, proč nevybudovali nový tunel, který by odpovídal kvalitě Mercedesu či Redbullu. Buď Ferrari nemá peníze nebo nevím, kde je chyba.
majod
09:25 11.08.2013 195.160.182.XXX
Ked tak pozeram na to kridlo tak jedine co ma napada ze flexibilita je dnes v F1 velmi dolezita .to kridlo a uchytenie by muselo byt s ocele aby sa v dosledku naporu vzduchu neohlo a to teda s kevlarom a uhlikom pracujem takmer kazdy den .fakt je to uzasne ti moznosti hrat sa s aerom
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek