DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari nadále testuje v aerodynamickém tunelu Toyoty, s korelací se stále trápí

Ferrari připouští, že se stále trápí s tím, aby díly vyvinuté v aerodynamickém tunelu fungovaly dle předpokladů i na trati.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari nadále testuje v aerodynamickém tunelu Toyoty, s korelací se stále trápí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 12.08.2013 12:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 11.08.2013 13:15
Své sportovní vozy nemusí testovat v nějaké… »
» Prokop S. (Hlasovali 4 lidé) 11.08.2013 14:03
když ono to fňukání je jednodušší.. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Indy

90.179.160.XXX
Ale v Kolíně mají tunel vynikající. Mimochodem, je tu o něm výbornej článek z poloviny loňské prosince, i o tom, co se v tunelu měří a jak. Ferrari se nedaří tyhle data asi nějak převést do skutečnosti.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Áno Ferrari sa trápia,... ...a Ferrari nie je určite samo, lebo sa trápia aj iní ! Korelácia je priblíženie k skutočným hodnotám pri teste, tým v aerotuleli, ktoré závisí aj na podmienkach, t.j. teplote vzduchu, vlhkosti, nadmorskej výške atď., kde sa určenú VC ide o vylepšenia a nastavenia, ktoré sa pre ten, či onen závod navrhujú, či ide o závod suchý, alebo mokrý, čo je veľká lotéria a nie vždy sa to uspkojivo podarí, preto ak sa to dá vždy to treba dotiahnúť cez tréningy k dokonalosti, čo závisí od fortieľu všetkých v tíme. Ani raz to ideálne nefunguje vždy ani v iných tímoch, je to na tom, ako vedia veci predvídať a mať rozpracované správne metodiky, ako dosiahnúť dokonalosť nastavenia pre ten, ktorý závod a z toho sa odvíja úspech. 11

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kimi

94.113.188.XXX
No jasně, ted' jsi mě ale pobavil 11 Ze čtvrtého nejrychlejšího auta se stane rychlýma zatáčkama a větším přítlakem rázem nejrychlejší auto 12

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

90.176.130.XXX
nezapomeň že F138 byla dělaná na okruhy s rychlejma zatáčkama a větším přítlakem ;)

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kimi

94.113.188.XXX
No jasně, s tou plečkou vyhrajou většinu zbývajících závodů 12

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

90.176.130.XXX
zbytek sezony no já myslím že Ferrari dokáže vyhrát v Blegii, Itálii, Japonsku, Indii, USA a Brazilku, horší bude SIngapůr a Korea ale áleží co vylepšení a soupeři

+ 3 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

faubléé

90.181.29.XXX
Vy dva chytrolíni, mluvíte o tom jako o nákupu rohlíků..13

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mr.B

188.92.13.XXX
Tunel Toyoty Sice se mluví o tom, že je ten tunel Toyoty na špičkové úrovni, ale nějak se mi nezdá, že dva špičkové týmy, Ferrari i McLaren, kteří ho používají, s ním mají takové problémy.
Doba se mění, dva tradiční týmy pomalu ale jistě vyklízejí pozice ostatním :-(

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

majod

195.160.182.XXX
neviem cim som sa dotkol feraristov len komentujem kridlo .kto trochu ma do cinenia s lietadlami tak to vidi .kridlo a jeho zavesenie je pevne podla metodiky merania ohybu ale pri napore vzduchu s predu dojde k torznemu ohybu okolo ulozenia tym sa znizi odpor s predu a hrana vpredu sa zdvihne co by vyzeralo ako chyba lenze v spolupraci s malymi ciernymi kridelkami to utvori pomerne dobre klenuty opacny profil tie kridelka budu vlastne ako sloty na kridlach pri pristavani lietadla a v strednej casti vzratie pritlak je to cele o milimetroch a dobrej praci v tunely-je to nadherny kus auta

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Prokop S.

Prokop S.

78.45.181.XXX
když ono to fňukání je jednodušší..

+ 4 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Své sportovní vozy nemusí testovat v nějaké pidi velikosti, tak by jim dospělý tunel chyběl.

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

93.99.142.XXX
KDyby nelelkovali, už mohli mít dávno nový moderní tunel.

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

93.99.142.XXX
Absolutně to nechápu. Ferrari má delší dobu problém s tímto tunelem snad 5 let a furt nepodnikli ve Ferrari patřičné kroky k nápravě, proč nevybudovali nový tunel, který by odpovídal kvalitě Mercedesu či Redbullu. Buď Ferrari nemá peníze nebo nevím, kde je chyba.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

majod

195.160.182.XXX
Ked tak pozeram na to kridlo tak jedine co ma napada ze flexibilita je dnes v F1 velmi dolezita .to kridlo a uchytenie by muselo byt s ocele aby sa v dosledku naporu vzduchu neohlo a to teda s kevlarom a uhlikom pracujem takmer kazdy den .fakt je to uzasne ti moznosti hrat sa s aerom

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fararek

89.203.143.XXX
Další závody Ve Spa a na Monze budou rychlí a dají tak nadějí fanouškům, že by Alonso ještě mohl stáhnout Vettela, ale v Singapuru přijde studená sprcha.

+ 13 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama