DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari nadále testuje v aerodynamickém tunelu Toyoty, s korelací se stále trápí

Ferrari připouští, že se stále trápí s tím, aby díly vyvinuté v aerodynamickém tunelu fungovaly dle předpokladů i na trati.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari nadále testuje v aerodynamickém tunelu Toyoty, s korelací se stále trápí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 12.08.2013 12:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 11.08.2013 13:15
Své sportovní vozy nemusí testovat v nějaké… »
» Prokop S. (Hlasovali 4 lidé) 11.08.2013 14:03
když ono to fňukání je jednodušší.. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno Ferrari sa trápia,... ...a Ferrari nie je určite samo, lebo sa trápia aj iní ! Korelácia je priblíženie k skutočným hodnotám pri teste, tým v aerotuleli, ktoré závisí aj na podmienkach, t.j. teplote vzduchu, vlhkosti, nadmorskej výške atď., kde sa určenú VC ide o vylepšenia a nastavenia, ktoré sa pre ten, či onen závod navrhujú, či ide o závod suchý, alebo mokrý, čo je veľká lotéria a nie vždy sa to uspkojivo podarí, preto ak sa to dá vždy to treba dotiahnúť cez tréningy k dokonalosti, čo závisí od fortieľu všetkých v tíme. Ani raz to ideálne nefunguje vždy ani v iných tímoch, je to na tom, ako vedia veci predvídať a mať rozpracované správne metodiky, ako dosiahnúť dokonalosť nastavenia pre ten, ktorý závod a z toho sa odvíja úspech. 11

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.176.130.XXX
    zbytek sezony no já myslím že Ferrari dokáže vyhrát v Blegii, Itálii, Japonsku, Indii, USA a Brazilku, horší bude SIngapůr a Korea ale áleží co vylepšení a soupeři

    + 3 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      94.113.188.XXX
      No jasně, s tou plečkou vyhrajou většinu zbývajících závodů 12

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        90.176.130.XXX
        nezapomeň že F138 byla dělaná na okruhy s rychlejma zatáčkama a větším přítlakem ;)

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kimi

          94.113.188.XXX
          No jasně, ted' jsi mě ale pobavil 11 Ze čtvrtého nejrychlejšího auta se stane rychlýma zatáčkama a větším přítlakem rázem nejrychlejší auto 12

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mr.B

    188.92.13.XXX
    Tunel Toyoty Sice se mluví o tom, že je ten tunel Toyoty na špičkové úrovni, ale nějak se mi nezdá, že dva špičkové týmy, Ferrari i McLaren, kteří ho používají, s ním mají takové problémy.
    Doba se mění, dva tradiční týmy pomalu ale jistě vyklízejí pozice ostatním :-(

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • majod

    195.160.182.XXX
    neviem cim som sa dotkol feraristov len komentujem kridlo .kto trochu ma do cinenia s lietadlami tak to vidi .kridlo a jeho zavesenie je pevne podla metodiky merania ohybu ale pri napore vzduchu s predu dojde k torznemu ohybu okolo ulozenia tym sa znizi odpor s predu a hrana vpredu sa zdvihne co by vyzeralo ako chyba lenze v spolupraci s malymi ciernymi kridelkami to utvori pomerne dobre klenuty opacny profil tie kridelka budu vlastne ako sloty na kridlach pri pristavani lietadla a v strednej casti vzratie pritlak je to cele o milimetroch a dobrej praci v tunely-je to nadherny kus auta

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    93.99.142.XXX
    Absolutně to nechápu. Ferrari má delší dobu problém s tímto tunelem snad 5 let a furt nepodnikli ve Ferrari patřičné kroky k nápravě, proč nevybudovali nový tunel, který by odpovídal kvalitě Mercedesu či Redbullu. Buď Ferrari nemá peníze nebo nevím, kde je chyba.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      93.99.142.XXX
      KDyby nelelkovali, už mohli mít dávno nový moderní tunel.

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Své sportovní vozy nemusí testovat v nějaké pidi velikosti, tak by jim dospělý tunel chyběl.

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Indy

      90.179.160.XXX
      Ale v Kolíně mají tunel vynikající. Mimochodem, je tu o něm výbornej článek z poloviny loňské prosince, i o tom, co se v tunelu měří a jak. Ferrari se nedaří tyhle data asi nějak převést do skutečnosti.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • majod

    195.160.182.XXX
    Ked tak pozeram na to kridlo tak jedine co ma napada ze flexibilita je dnes v F1 velmi dolezita .to kridlo a uchytenie by muselo byt s ocele aby sa v dosledku naporu vzduchu neohlo a to teda s kevlarom a uhlikom pracujem takmer kazdy den .fakt je to uzasne ti moznosti hrat sa s aerom

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fararek

    89.203.143.XXX
    Další závody Ve Spa a na Monze budou rychlí a dají tak nadějí fanouškům, že by Alonso ještě mohl stáhnout Vettela, ale v Singapuru přijde studená sprcha.

    + 13 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama