DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari nadále testuje v aerodynamickém tunelu Toyoty, s korelací se stále trápí
Ferrari připouští, že se stále trápí s tím, aby díly vyvinuté v aerodynamickém tunelu fungovaly dle předpokladů i na trati.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari nadále testuje v aerodynamickém tunelu Toyoty, s korelací se stále trápí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
11:19 12.08.2013 194.160.178.XXXÁno Ferrari sa trápia,... ...a Ferrari nie je určite samo, lebo sa trápia aj iní ! Korelácia je priblíženie k skutočným hodnotám pri teste, tým v aerotuleli, ktoré závisí aj na podmienkach, t.j. teplote vzduchu, vlhkosti, nadmorskej výške atď., kde sa určenú VC ide o vylepšenia a nastavenia, ktoré sa pre ten, či onen závod navrhujú, či ide o závod suchý, alebo mokrý, čo je veľká lotéria a nie vždy sa to uspkojivo podarí, preto ak sa to dá vždy to treba dotiahnúť cez tréningy k dokonalosti, čo závisí od fortieľu všetkých v tíme. Ani raz to ideálne nefunguje vždy ani v iných tímoch, je to na tom, ako vedia veci predvídať a mať rozpracované správne metodiky, ako dosiahnúť dokonalosť nastavenia pre ten, ktorý závod a z toho sa odvíja úspech. -
-
-
Mr.B
18:02 11.08.2013 188.92.13.XXXTunel Toyoty Sice se mluví o tom, že je ten tunel Toyoty na špičkové úrovni, ale nějak se mi nezdá, že dva špičkové týmy, Ferrari i McLaren, kteří ho používají, s ním mají takové problémy.
Doba se mění, dva tradiční týmy pomalu ale jistě vyklízejí pozice ostatním :-( -
majod
16:32 11.08.2013 195.160.182.XXXneviem cim som sa dotkol feraristov len komentujem kridlo .kto trochu ma do cinenia s lietadlami tak to vidi .kridlo a jeho zavesenie je pevne podla metodiky merania ohybu ale pri napore vzduchu s predu dojde k torznemu ohybu okolo ulozenia tym sa znizi odpor s predu a hrana vpredu sa zdvihne co by vyzeralo ako chyba lenze v spolupraci s malymi ciernymi kridelkami to utvori pomerne dobre klenuty opacny profil tie kridelka budu vlastne ako sloty na kridlach pri pristavani lietadla a v strednej casti vzratie pritlak je to cele o milimetroch a dobrej praci v tunely-je to nadherny kus auta -
anonym
12:29 11.08.2013 93.99.142.XXXAbsolutně to nechápu. Ferrari má delší dobu problém s tímto tunelem snad 5 let a furt nepodnikli ve Ferrari patřičné kroky k nápravě, proč nevybudovali nový tunel, který by odpovídal kvalitě Mercedesu či Redbullu. Buď Ferrari nemá peníze nebo nevím, kde je chyba. -
-
majod
09:25 11.08.2013 195.160.182.XXXKed tak pozeram na to kridlo tak jedine co ma napada ze flexibilita je dnes v F1 velmi dolezita .to kridlo a uchytenie by muselo byt s ocele aby sa v dosledku naporu vzduchu neohlo a to teda s kevlarom a uhlikom pracujem takmer kazdy den .fakt je to uzasne ti moznosti hrat sa s aerom
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek