DISKUZE K ČLÁNKU Montezemolo: Mercedes získal "lumpárnou" jasně patrnou výhodu, FIA postrádala kuráž
Prezident Ferrari Luca di Montezemolo je nadšen z možnosti testovat v průběhu sezóny, kterou nabízí pravidla pro rok 2014. Trest pro Mercedes, který však nelegálně testoval letos, podle něj nebyl dostatečný - Tribunálu Mezinárodní automobilové federace (FIA) scházela odvaha.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Montezemolo: Mercedes získal "lumpárnou" jasně patrnou výhodu, FIA postrádala kuráž
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
anonym
16:53 08.08.2013 194.228.11.XXX
á se ti divím, že se pouštíš do diskuze s někým, kdo své předsudky považuje za důkaz12 Diskuze o přínosu testu Pirelli s Mercedesem je zbytečná, zatím ho nikdo nedokázal odborně specifikovat, natož kvantifikovat...a je čiré zoufalství že ho specifikují, nebo kvantifikují místní klikači. Nebude to dlouho trvat a podle nich Mercedes testoval i perpetum mobile
to jsou argumenty... Nikdo nic neprokázal, a závod to je co??? tam jasně vidíš, jak najednou z 12 místo válcuje Mercedes kohokoliv. Mercedes se před nelegálním testem dokázal celkem dobře kvalifikovat Dejme tomu na 2 či třetí pozici a v závodě vždy velmi výrazně ztrácel. Sám Hamilton těsně před nelegálním testem prohlásil, že se s tím vozem nedá závodit a že se musí něco udělat.
to jsou argumenty... Nikdo nic neprokázal, a závod to je co??? tam jasně vidíš, jak najednou z 12 místo válcuje Mercedes kohokoliv. Mercedes se před nelegálním testem dokázal celkem dobře kvalifikovat Dejme tomu na 2 či třetí pozici a v závodě vždy velmi výrazně ztrácel. Sám Hamilton těsně před nelegálním testem prohlásil, že se s tím vozem nedá závodit a že se musí něco udělat.
Nasir
17:12 07.08.2013 188.175.176.XXX
Jestli já jsem demagog, ty jsi komediant. Že se něco nepovoluje automaticky je důkaz toho, že to nelze povolit? Oni nedokážou zorganizovat mediální akci a testování se starým vozem? Co zvládlo Ferrari, to Mercedes nedokáže? Děláš si srandu, nebo jsi spadl z višně?
A ty se neumíš podepsat, nebo jsi poseroutka, co se toho bojí? Pokud si nestojíš za svými slovy, je to ztráta času. Jinak přeju hezký den.
A ty se neumíš podepsat, nebo jsi poseroutka, co se toho bojí? Pokud si nestojíš za svými slovy, je to ztráta času. Jinak přeju hezký den.
Nasir
17:02 07.08.2013 188.175.176.XXX
2. odstavec - mám dojem, že jsi to sem už dával a už jsem ti odpovídal, že citace jsou ti k ničemu, když nerozumíš textu. Protože tam se mluví o tom, že povolení šlo přes Whitinga, nikoliv o tom, zda (ne)byl test ok. A Mercedes se neprovinil tím, že něco ohlašoval přes Whitinga, ale tím, že nesplnil jeho podmínku a testoval bez souhlasu týmů, včetně pneu na letošní rok. Co dalšího si vymyslíš a zkusíš to vystřelit od boku?
"nedokážu si dost dobře představit, že vůz Ferrari 150° Italia (2011) významnou mírou neodpovídal pravidlům pro sezonu 2012" - že máš omezenou představivost je ale tvůj problém. Až napíšeš konkrétně, jaké díly byly nové, a proč vůz "významnou měrou" odpovídal současnému vozu, pak se můžeme o něčem bavit. Jalové spekulace si tu může vymyslet kdokoliv, to dělají i anonymní trollové, kteří tady účelově lžou. U Mercedesu nejsou důkazy pro nic, ale u testu Ferrari jsi si jistý, že byl nelegální? Asi proto se pod své výroky bojíš podepsat - protože bys tu byl za kašpara. A zjevně víš moc dobře, že vaříš z vody.
"nedokážu si dost dobře představit, že vůz Ferrari 150° Italia (2011) významnou mírou neodpovídal pravidlům pro sezonu 2012" - že máš omezenou představivost je ale tvůj problém. Až napíšeš konkrétně, jaké díly byly nové, a proč vůz "významnou měrou" odpovídal současnému vozu, pak se můžeme o něčem bavit. Jalové spekulace si tu může vymyslet kdokoliv, to dělají i anonymní trollové, kteří tady účelově lžou. U Mercedesu nejsou důkazy pro nic, ale u testu Ferrari jsi si jistý, že byl nelegální? Asi proto se pod své výroky bojíš podepsat - protože bys tu byl za kašpara. A zjevně víš moc dobře, že vaříš z vody.
anonym
10:36 07.08.2013 109.81.245.XXX
OK, kdyz si nejsi schopen dat dohromady sve dve vety, ktere jsi pronesl v prubehu nekolika minut:
"Urazkami o sobe rikas, jak jsi v koncich"
"Jak bych mohl hodnotit nejakeho anonyma na zaklade nekolika prispevku"
Ja o sobe nic nerikal, to je tvuj zaver. Ale kdyz nemas nic delat, jak je u neschopnych lidi zvykem, jeste nejake bludy napis
"Urazkami o sobe rikas, jak jsi v koncich"
"Jak bych mohl hodnotit nejakeho anonyma na zaklade nekolika prispevku"
Ja o sobe nic nerikal, to je tvuj zaver. Ale kdyz nemas nic delat, jak je u neschopnych lidi zvykem, jeste nejake bludy napis
Jens
09:49 07.08.2013 109.81.245.XXX
O rozumu a trollování nechť si každý udělá obrázek sám. Výše si předvedl jen hloupou otázku (ten kýžený rozum jsi nechal nevím kde, zřejmě jsi ho nikdy nepotkal), a když ti odpovím, tak jsi nevysvětlil ani proč ses ptal, ani ses nezmohl na alespoň poloslušnou reakci - prostě zas výčitka. Ty se o konstruktivní debatu nemůžeš snažit - ty nevíš, co to je konstruktivní. O debatu se přitom úporně snažíš, protože reaguješ na všechno, takže nechápu, proč si něco nalháváš (už se nebudu snažit). Trolluješ tady jen ty, aspoň že už nereklamuješ, že to je špatně napsáno a že ses naučil aspoň další slovíčko.
anonym
09:45 07.08.2013 109.81.245.XXX
Hned o příspěvek výše: "Urazkami o sobe rikas,... "
Nějak se tu motáš a motáš, nadáváš a biješ na všechny strany, ale když chce po tobě někdo kloudný argument, tak nic, nula. Lžeš až tiskne, nebo spíše lžeš, jak je tobě v životě vlastní.
A když tě nějaké narážky od anonyma nechávají klidným, proč na ně reaguješ, ty horká hlavo?
Nějak se tu motáš a motáš, nadáváš a biješ na všechny strany, ale když chce po tobě někdo kloudný argument, tak nic, nula. Lžeš až tiskne, nebo spíše lžeš, jak je tobě v životě vlastní.
A když tě nějaké narážky od anonyma nechávají klidným, proč na ně reaguješ, ty horká hlavo?
Duncan66
09:34 07.08.2013 89.29.32.XXX
"O sobe neco rikam jako anonym? Chochu, ty uz se do toho dost motas." - kde neco takoveho zminuji? Jediny kdo se v tom mota jsi evidentne ty.
Jak bych mohl hodnotit nejakeho anonyma na zaklade nekolika prispevku, kdyz ani nemuzu vedet, jestli porad mluvim se stejnym chudakem, ktery se tak stydi za svoje nazory, ze se schovava v davu?
Narazky na rozum a podobne urazky me od nejakeho anonyma opravdu nechavaji klidnym, protoze bys mel v prvni rade zacit u sebe
Jak bych mohl hodnotit nejakeho anonyma na zaklade nekolika prispevku, kdyz ani nemuzu vedet, jestli porad mluvim se stejnym chudakem, ktery se tak stydi za svoje nazory, ze se schovava v davu?
Narazky na rozum a podobne urazky me od nejakeho anonyma opravdu nechavaji klidnym, protoze bys mel v prvni rade zacit u sebe
Jens
09:07 07.08.2013 109.81.245.XXX
Ne, pokud bys byl trochu všímavý, tak by ti neuniklo, že Lotus od závodu v Monaku po Silverstone prožíval pokles formy kvůli kombinaci několika faktorů (nestíhal ve vývoji, některé věci nefungovaly, neoptimální nastavení - z gum nedostával maximum, protože na rozdíl od Mercedesu tajně netestoval). Takže to kolo nedostal proto, že by se mu nechtělo ždímat auto, tam to byl extrém. Opět stupidní dotaz z tvé strany nic jiného ti ani nezbývá, viď?
anonym
09:03 07.08.2013 85.193.24.XXX
Na testu se mohlo testovat buhvíco, protože Ferrari použilo starší vůz, který nebyl pravidly omezen. S tímto autem můžou jezdit třeba každý den, nemusí nikomu nic hlásit a ostatním je do toho houby. Nakonec, FIA celý test prošetřila a potvrdila, že byl legální. Nevím, co je na tom nepochopitelného.
Jens
08:49 07.08.2013 109.81.245.XXX
Kdo tvrdil něco o sekundě? Klasický Duncanův podraz, něco tam přiložit, ať to vypadá hloupě, podřezáváš si ale větev vždy jen pod sebou.
Něco byste museli vědět i o vlastnostech okruhů (Monako, Kanada - pneumatikami prochází minimum laterální energie), dle výsledku závodů týmy ke konci upravují režimy motorů a rychlost svých vozů, takže tohle je úplně zbytečné.
Něco byste museli vědět i o vlastnostech okruhů (Monako, Kanada - pneumatikami prochází minimum laterální energie), dle výsledku závodů týmy ke konci upravují režimy motorů a rychlost svých vozů, takže tohle je úplně zbytečné.
Jens
08:46 07.08.2013 109.81.245.XXX
Pepan má naprostou pravdu.. pravidla nechávají prostor pro interpretaci.. a tak se občas něco dodatečně upraví: tu otvory v matce kola, tu výřezy v podlaze, tu dvoupatrové difuzory. Je rozdíl porušit to, co je přesně napsáno, kde není prostor pro interpretaci, nebo využít šedou zónu.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek