DISKUZE K ČLÁNKU Proč Ferrari přešlapuje na místě? Analýza problémů vozu F138
Každý rok je to ten stejný obrázek. Od určitého bodu v sezoně se Ferrari přestane dařit. Vloni se mu přestalo dařit po letní pauze. Letos, zdá se, tato situace nastala ještě dříve. Může za to koncept auta?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč Ferrari přešlapuje na místě? Analýza problémů vozu F138
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Mr_B
07:50 05.08.2013 85.193.24.XXXKoukám, že si to představuješ hodně jednoduše :-)
Ono jde o to, že v tunelu se nesmí testovat auta v životní velikosti, ale modely v 50, max. v 60% jejich skutečné velikosti (pokud se v těch číslech nepletu). Tyto modely se chovají jinak, než skutečná auta a některé jejich vlastnosti nelze zcela bezchybně přenést do skutečné velikosti. Například se psalo, že McLaren měl (mimo jiné) problémy s aerodynamikou letošního vozu díky odlišnému tvarovému chování zmenšených pneumatik.-
-
-
-
Mr_B
09:23 05.08.2013 85.193.24.XXXTo už chceš po mě moc. Chtěl jsem jenom vysvětlit, že kalibrováním tunelu se ani tak nemyslí kalibrování "vrtule" a samotného tunelu (i když nějakým měřením a následnou úpravou určitě prochází i tato část), ale spíš přístrojů, které jsou umístěné na autě a sbírají data.
Ferrari už dlouho mluví o tom, že například v jejich aerotunelu nasbírají nějaká data, která ale následně neodpovídají skutečnosti. Tedy když umístí čidla na model do tunelu, přepočítají je na skutečnou velikost, tak při měření na skutečném voze jsou odlišná.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek