DISKUZE K ČLÁNKU Proč Ferrari přešlapuje na místě? Analýza problémů vozu F138
Každý rok je to ten stejný obrázek. Od určitého bodu v sezoně se Ferrari přestane dařit. Vloni se mu přestalo dařit po letní pauze. Letos, zdá se, tato situace nastala ještě dříve. Může za to koncept auta?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč Ferrari přešlapuje na místě? Analýza problémů vozu F138
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
10:45 06.08.2013 194.160.178.XXXJa si myslím, že u Ferrari vždy chýbal k úspechu len malý kúsok,.. ...a to bola neschopnosť osobnosti v rozhodovaní, vniesť do procesu prvok, ktorý tam chýbal a ktorý bol viditeľný v iných tímoch, napr. ao u Lotusu. Toto by malo byť minulosťou príchodom Jamesa do Farrri a jeho post v celkovej jeho štruktúre, ktorý túto funkciu v plnej miere do budúcnosti zabezpečí a zaručí, preto by sme mali na ovocie, ktoré táto zmena prinesie už v druhej polovici sezóny, počkať. -
Honza33
23:36 05.08.2013 212.79.108.XXXMcLaren Je to takovy kdyby clanek s dobrou uvahou o vyvoji vozu Ferrari. Podle me loni mel nejrychlejsi auto Mclaren.
Kdyby nemeli takovou poruchovost a nedoslo k sestreleni Hama vyhrali by oba sampionaty s prehledem jiz tri zavody pred koncem. -
-
Duncan66
10:15 05.08.2013 89.29.32.XXXProblem Ferrarri Martin Blundell rikal po VC Madarska zajimave veci a nazory.
Podle nej je problem Ferrarri z velke casti zusoben tim, ze tam nemaji zadneho cloveka, ktery ma koule a rozhodne, ze se novinky nasadi i do zavodu ikdyby se nakonec ukazalo, ze nepomohly. Rikal, ze Ferrarri provadi testovani novych dilu jinak nez ostatni tymy. Narozdil od nich pry jeden vuz testuje novniky a druhy ma starou konfiguraci pro vyhodnoceni, jak moc ty novinky pomahaji. A kdyz vysledky nejsou uplne prukazne, tak vymeknou a radsi nasadi do kvaldy a zavodu starsi dily. Jsou jednoduse moc konzervativni a nemaji nikoho, kdo by na sebe vzal za nove dily celou odpovednost a rozhodl o jejich nasazeni do zavodu. U jinych tymu jako RB, Mercedes atd. pry nasadi novinky na obe auta a kdyz to neni katastrofa, tak je tam nechaji a diky tomu ikdyz obcas dily nefunguji uplne jak maji, tak jejich vyvoj jde rychleji dopredu, protoze stihnou vyzkouset vice novych variant a neboji se nasadit nove dily u kterych behem treninku neni prokazatelne zlepseni. Pry to ma zmenit prichod Allisona, ktery by mel byt tim muzem u Ferrarri, ktery na sebe dokaze vzit celou odpovednost a rozhodnout o nasazeni novych dilu.
Jinak vyborny clanek, dekuju-
Duncan66
10:21 05.08.2013 89.29.32.XXXomlouvam se, s tim testovanim jsem to napsal spatne. U Ferrarri testujou pry tak, ze nejdrive jezdi auto s novinkami a potom nasadi nove dily pro korelaci a vyhodnoceni. Ale je tam problem, ze se prakticky vzdy trat zrychluje pogumenim a je proto narocne vyhodnotit, jestli novinky pomohly nebo je to zrychlenou trati a tak tapou a stoji na rozdil od konkurence, ktera nove dily nasazuje a zrychluje, Ferrarri stoji na miste.
-
-
uzivatel000190
23:27 04.08.2013 194.228.20.XXXdíky Super, článek a navíc se proti logice nedá nic namítat. Jen z laického hlediska, pro mě tunel nemusí vylučovat to, že auto už je na limitu, co když jim právě u nových dílů potvrzoval, že se proudění vzduch/plynů z výfuků zlepšuje a opak byl pravdou?
Tak jako tak mě přijde pokud to tak je, spíše velice nepravděpodobné, pokud jsou na limitu a ostatní ne s tím něco udělat... -
-
plačkobijec
15:55 05.08.2013 193.25.183.XXXSpíš by se Ferrari mělo zamyslet, kam jejich hlavní testovač a vývojář vede směr vývoje, neboť to vypadá, že opět do slepé uličky. Ferrari vyvýjí auto jen pro jednoho jezdce dle jeho zpětné vazby a výledek je .... Z nejrychlejšího auta je již rázem čtvrté nejrychlejší, a takový to má být mistr.
-
-
Pepan
14:59 05.08.2013 89.24.157.XXXAlonso tam skutečně dva kontakty měl. Jednou to bylo s Grosjeanem, podruhé s Kimim. Dokonce se spekulovalo o tom, že Lotus dostal zaplaceno od Red Bullu za to, aby Alonsa vyšachoval z boje o titul. Ty spekulace podporovalo i to, že Lotus, stejně jako Red Bull, bere motory od Renaultu. Byly to ale jenom spekulace. Minimálně Kimi by se k takovému kaskadérství nenechal přesvědčit.
-
-
Ferda
16:17 04.08.2013 46.47.176.XXXJak se kalibruje aerodynamický tunel? Já si představuje aerotunel jako velkou rouru, na keré je z jedné strany velký ventilátor který dělá vítr a jedinou věc, která se dá kalibrovat je rychlost proudění vzduchu.
Tolik základ tunelu.
Další věci jsou už pouze ty dlouhé cigaretle, kterými se dodává kouř na přesně určené místa, aby jsme zřetelně viděli jak kouř obeplová části vozidla a kde dochází nežádaným turbulencím, které vůz zpomalují.
Na samotném tunelu se snad dá upravit pouze jeho průměr, vzhledem k velikostí modelu, který je FIA povolený. Lopatky a a rychlost otáčení ventilátoru a clona na výstupu tunelu. Délka tunelu.Toť vše.
Další věci je už pouze rozmístění kamer na snímaní a zaznamenání turbulencí. K tomu bych ještě přidal Pipotovy trubice, které měří skutečnou rychlos vzduchu a teploměry, které zase měří teplotu vzduchu, která taky může mít díky termice nějaký vliv.
žádné jiné důležité zařízení mě už nenapadá.
Vlastně ano a tím jsou počítače, kde se hodnoty ukládají a především lidé s dobrými očima, kteří by už během testu mohli rozpoznat, kde je to víření vzduchu větší než je zdrávo. -
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek