DISKUZE K ČLÁNKU Anderson volá po pomalejších zastávkách a výměně Massy, hodnotí strategii Lotusu
Gary Anderson, technický analytik BBC, se ve svém komentáři ohlíží za Velkou cenou Německa.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Anderson volá po pomalejších zastávkách a výměně Massy, hodnotí strategii Lotusu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
t
12:41 12.07.2013 212.5.221.XXXNa to aby povedal svoj názor musí niečo vyhrať? Takéto uvažovanie zbožňujem..
K veci: Systém s 11 "pit babes" by sa mi páčil, keby to trvalo aj nejakých 5-6sec ako kedysi tak by sa vôbec nič nestalo.. Osobne som skôr za predĺženie času takýmto spôsobom ako naordinovať min. počet sekúnd v boxoch. Aj keby mali na prezutie 20sec tak to každý spraví čo najrýchlejšie a potom by len čakali kým uplynie ten potrebný čas. To by asi tiež nebolo to pravé orechové..
-
-
Pepan
09:32 09.07.2013 195.47.24.XXXOd stolu se to dobře kritizuje. Přečetl jsem si článek a zjistil, že je to další, kdo je po bitvě generálem. Jenže ono je něco jiného sedět u počítače v kanclu a mít čas na porovnávání nejrůznějších variant a jiné je to na boxové zídce, kdy na rozhodnutí máte třeba jenom pár vteřin a navíc tam hraje svoji roli stres. Když se totiž sekne analytik v kanclu, akorát napíše blábol. Když se sekne inženýr v boxech, může to znamenat prohraný závod.. A co se týče Massy, tak spíše bych věřil jemu než nějakému ouřadovi, který v životě ve formuli neseděl. -
-
-
-
Pepan
09:38 09.07.2013 195.47.24.XXXPokud by zastávky byly povinné, nedalo by se tomu vyhnout, ale bezpečnost by to nezvýšilo. Mechanik by si stejně co nejrychleji udělal své úkony a pak by se jenom čekalo až uplyne určený čas aby vůz mohl na trať. A další problém - možná penalizace týmu, který by na trať auto vypustil předčasně. Nakonec by těch různých pravidel bylo tolik, že by se v nich ani prase nevyznalo a cílem by mělo být pravidla zjednodušit a ne je dělat složitější. Čím složitější pravidla, tím více možností na šedé zóny.
-
-
-
-
Skull55
00:25 09.07.2013 213.226.236.XXXZastávky v depu. Nechápu proč by chtěl zpomalit zastávky. To je zase další omezení, ve kterém nevidím nic přínosného. Jen se piloti a týmy budou zase o kousek více chtít vyhnout další zastávce navíc a budou o trochu více riskovat (jen o trochu, 2s ve zhruba 20s pobytu v depu nejsou tak závratná doba, ale ani ji neni možné nezanedbat).
Navíc to ani nepomůže k bezpečnosti jak si slibuje. Vždyť Webberova zastávka byla pokažená a trvala zhruba 13s. Bohužel kameraman má malý a zkreslený zorný úhel, mechanici zareagovat stihli. -
-
-
-
Duncan66
07:49 09.07.2013 89.29.32.XXXjj, Massa pripusti svoje zavineni maximalne jednou za 10 let. Jenom kdyz je zcela jasne usvedcen, jako v Kanade, tak mu nezbyva nic jineho, nez priznat barvu. A neni nikomu divne, ze neviditelne problemy, ktere zpusobi havarku a konec v zavode ma vzdy jen Massa?
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek