DISKUZE K ČLÁNKU Anderson volá po pomalejších zastávkách a výměně Massy, hodnotí strategii Lotusu

Gary Anderson, technický analytik BBC, se ve svém komentáři ohlíží za Velkou cenou Německa.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Anderson volá po pomalejších zastávkách a výměně Massy, hodnotí strategii Lotusu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 12.07.2013 12:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pavel A. (Hlasovalo 9 lidí) 09.07.2013 01:10
Anderson tvrdí, že to byla jezdecká chyba,… »
» Arisan (Hlasovalo 8 lidí) 09.07.2013 08:17
Myslím, že by byly delší zastávky pro všechny,… »
» uzivatel000792 (Hlasovali 5 lidé) 09.07.2013 07:26
Ale Massa je znamy tym, ze sa vyhovara »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    88.102.205.XXX
    Kolik už toho ten Anderson vyhrál, ze je tak chytrej?05

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • t

      212.5.221.XXX
      Na to aby povedal svoj názor musí niečo vyhrať? Takéto uvažovanie zbožňujem..02

      K veci: Systém s 11 "pit babes" by sa mi páčil, keby to trvalo aj nejakých 5-6sec ako kedysi tak by sa vôbec nič nestalo.. Osobne som skôr za predĺženie času takýmto spôsobom ako naordinovať min. počet sekúnd v boxoch. Aj keby mali na prezutie 20sec tak to každý spraví čo najrýchlejšie a potom by len čakali kým uplynie ten potrebný čas. To by asi tiež nebolo to pravé orechové..

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Sebastian a Mark mal zase najlepšie auto,... ...a ako to u Red Bulu býva zvykom, zase z Marka urobili vola ! Ak by mali takto zaobchádzať s Kimim, radšej nech ostane v Lotuse. 14

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    95.103.119.XXX
    chyba ! aj ked to bola strategicka chyba aj tak lepsie vyzeralo ako kimi nahana seba ako keby prisiel o prve alebo aj druhe miesto na hnilych gumach

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Prokop S.

    Prokop S.

    78.45.181.XXX
    tisk zpomalit zastávky? ..vždyť to je krása jak dovedou auto přezout dřív než řeknou famfrpál! ..stačilo by aby se kameraman díval i za sebe 12

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    195.47.24.XXX
    Od stolu se to dobře kritizuje. Přečetl jsem si článek a zjistil, že je to další, kdo je po bitvě generálem. Jenže ono je něco jiného sedět u počítače v kanclu a mít čas na porovnávání nejrůznějších variant a jiné je to na boxové zídce, kdy na rozhodnutí máte třeba jenom pár vteřin a navíc tam hraje svoji roli stres. Když se totiž sekne analytik v kanclu, akorát napíše blábol. Když se sekne inženýr v boxech, může to znamenat prohraný závod.. A co se týče Massy, tak spíše bych věřil jemu než nějakému ouřadovi, který v životě ve formuli neseděl.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Dvousečné. Delší zastávky? No nevím, normálně by to nikomu nevadilo, ale piloti by se snažili gumy ještě více šetřit, aby měli PITů co nejméně a to by změnilo závody v okružní jízdy.
    Bezpečnost by to sice zvýšilo, ale za jakou cenu.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Arisan

      Arisan

      46.167.205.XXX
      Myslím, že by byly delší zastávky pro všechny, takže žádný podstatný rozdíl nebude - když chce někdo (FIA) "bezpečnost na prvním místě", pak by mi limit minimálně 3 až 4s na zastávku připadal jako rozumný a téměř jistě bezpečnější.

      + 8 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Jedná se o to, že týmy by se snažili zastávkám vyhnout za každou cenu a to jinak než pomalou jízdou udělat nejde.
        S bezpečnostními opatřeními souhlasím, ale raději bych uvítal kvalitnější pneu, které by PITy omezily na minimum.

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          195.47.24.XXX
          Pokud by zastávky byly povinné, nedalo by se tomu vyhnout, ale bezpečnost by to nezvýšilo. Mechanik by si stejně co nejrychleji udělal své úkony a pak by se jenom čekalo až uplyne určený čas aby vůz mohl na trať. A další problém - možná penalizace týmu, který by na trať auto vypustil předčasně. Nakonec by těch různých pravidel bylo tolik, že by se v nich ani prase nevyznalo a cílem by mělo být pravidla zjednodušit a ne je dělat složitější. Čím složitější pravidla, tím více možností na šedé zóny.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Skull55

    Skull55

    213.226.236.XXX
    Zastávky v depu. Nechápu proč by chtěl zpomalit zastávky. To je zase další omezení, ve kterém nevidím nic přínosného. Jen se piloti a týmy budou zase o kousek více chtít vyhnout další zastávce navíc a budou o trochu více riskovat (jen o trochu, 2s ve zhruba 20s pobytu v depu nejsou tak závratná doba, ale ani ji neni možné nezanedbat).

    Navíc to ani nepomůže k bezpečnosti jak si slibuje. Vždyť Webberova zastávka byla pokažená a trvala zhruba 13s. Bohužel kameraman má malý a zkreslený zorný úhel, mechanici zareagovat stihli.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Skull55

      Skull55

      213.226.236.XXX
      Teď jsem si všiml, že kameraman byl trefen zezadu. Tudíž doba zastávky by neměla absolutně vliv. Guma také smolně vyskočila.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • B2SoS

    B2SoS

    193.165.69.XXX
    Massu bych neměnil. Nebo bych pak i Massovi přál ještě další šanci v jiném týmu. Kdyby chtěl dělat další dvojku, a zase v dobrém týmu, bylo by tu místo po Webberovi :-D Hm?

    + 3 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pavel A.

      Pavel A.

      88.103.60.XXX
      Anderson tvrdí, že to byla jezdecká chyba, Massa tvrdí, že to byla porucha, pravdu určí telemetrie a u Ferrari jí znají. Víc bych věřil Massovi, Anderson v tom voze neseděl...

      + 9 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000792

        uzivatel000792

        88.212.36.XXX
        Ale Massa je znamy tym, ze sa vyhovara

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          89.29.32.XXX
          jj, Massa pripusti svoje zavineni maximalne jednou za 10 let. Jenom kdyz je zcela jasne usvedcen, jako v Kanade, tak mu nezbyva nic jineho, nez priznat barvu. A neni nikomu divne, ze neviditelne problemy, ktere zpusobi havarku a konec v zavode ma vzdy jen Massa? 13

          + 7 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        89.29.32.XXX
        podle toho jak Massuv inzenyr prastil s mikrofonem, nic nestudoval a sel do pryc a evidentne byl radne nasrany, tak bych to na technicky problem nevidel, to by se snazili Massovi neco rict a nejak to resit. 03

        + 12 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.236.XXX
        Ve vyjádřeních tady na f1news Massa jenom konstatuje, že se mu při brzdění zablokovala zadní kola. O poruše převodovky mluví až v souvislosti s tím, že se po hodinách nedokázal rozjet. Jestli se jinde rozhovořil podrobněji, to netuším.

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama