DISKUZE K ČLÁNKU Harlow odpovídá čtenářům F1news.cz: O motorech pro rok 2014 či nejméně doceněných pilotech

Bývalý inženýr týmů Midland, Spyker, Force India a Williams – Dominic Harlow – v exkluzivním rozhovoru odpovídá čtenářům F1news.cz. Kolik informací mají týmy o nových V6 motorech před podpisem smlouvy s jejich dodavateli? Který z pilotů je nedoceňován? Koho by si vybral do svého týmu či jak by vylepšil současná pravidla F1?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Harlow odpovídá čtenářům F1news.cz: O motorech pro rok 2014 či nejméně doceněných pilotech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 21.06.2013 16:25 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Arnoux

    89.24.12.XXX
    rozhovor Zdravím a děkuji redakci (Petrovi) za zařazení mých otázek do zajímavého exklusivního rozhovoru.Nikdy jsem tuto možnost neměl a rád jsem to využil.
    Škoda jen,že z rozhovoru je vidět,že se Dominic nemůže rozpovídat aby něco "neprovařil".Jde ale o obrovské peníze a chápu to.Skvělá vizitka webu 01

    + 10 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Andy

      62.168.11.XXX
      Poděkování i z mé strany, i když jsem žádnou otázku nepokládal. Velmi zajímavý rozhovor. I když některé odpovědi byli trochu jak od politika :-). Snad se to bude opakovat!

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Měl jsem přesně stejný pocit. Čekal jsem, že na některé věci (otázka na nepotrestání RB) Dominic svůj názor neřekne, protože v tom byznyse pořád funguje, přesto jsem doufal, že z něho vytáhnu víc vlastních názorů. Ta odpověď na motory by chtěla rozebrat trochu více. Ale i tak skvělá možnosti si "pokecat" se skutečným inženýrem. Díky redakci za takovou výjimečnou možnost. Je možné, že těch dotazů bylo už dost... nebo tak akorát.

      Škoda, že redakce vynechala některé moje otázky, třeba na ten přehmat Ferrari v Abu Dhabi (Dominic dělal stratéga, tak jsem doufal, že k tomu něco řekne), ale i tak díky.

      Nejlepší odpovědi - co by změnil na F1, pochvala pro Heidfelda za zpětnou vazbu a nejvíc mě pobavila odpověď na tu procházku po trati. Hlavní přínos je, že pilot a inženýr "vypadnou" z toho mumraje a mohou si 45 minut v klidu promluvit. 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kimi

    94.113.188.XXX
    Hele, co takhle informovat i o řízení s Mercedesem a Pirelli? Nevidím tu o tom žádný článek. Verdikt prý padne zítra. 03

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Zase sa potvrdilo,.. ...a jasne to povedal aj Dominic, že všetko to bude o pneumatikách, aerodynike a šasi, lebo rýchlosť auta je limitovaná tým, aby čo najdlhšie zotrvalo pri závode na trati v najvyššej možnej závodnej rýchlosti, ktorá nemá nič spoločné s tou z kvalifikácie. Preto ani nejaká malá odchylka vo výkone nebude podstatná, ale prispôsobenie celej pohonnej jednotky včetne prevodovky na daný okruh a SW, ktorý bude koordinovať spouprácu motora s MGUK a MGUH a jeho spoľahlivosť. To sú nosné ukazovatele pre monoposty, ktoré začnú brázdiť okruhy veľkých cien v r. 2014. 11

    + 5 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama