DISKUZE K ČLÁNKU Dietrich Mateschitz sa hnevá na Pirelli

Šef Red Bullu Dietrich Mateschitz zaútočil na stav v F1. Hovorí, že to už nie je o pretekaní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dietrich Mateschitz sa hnevá na Pirelli

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 84, poslední 16.05.2013 09:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 21 lidí) 13.05.2013 13:00
A ani cesky... 01 06 »
» uzivatel000190 (Hlasovalo 19 lidí) 13.05.2013 15:43
jen tak dál Nejvíce potěší to, když pánové z rb… »
» uzivatel000949 (Hlasovalo 14 lidí) 13.05.2013 16:59
R.B, neumí nic jineho než plakat at jsou to … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lotusolog

    46.23.57.XXX
    slovenština a pneu Se slovenštinou nemám problém a oceňuji každý článek redakce, takže je smutné, když si někdo stěžuje, že to není česky....

    F1 je o závodění a historie byla o bojích, co kdo vyždímal z auta. Strategie pneu se mě nelíbí, protože to omezuje závodu. To můžou vymyslet pravidlo, že nádrž bude na 50 litrů a dají tam motor z motokáry, aby šetřili palivo a dojeli. Prostě vytvořit nesmysl, který omezuje nejlepší aby bojovali je proti pokroku. Ferrari i RB jsou mě ukradený, čímž naznačuji nestrannost, ale jde mi o závodění a je fakt, že šetření pneu a nejet na plno je blbost. To už nená závod, ale jak je správně v článku o kroužení podle stavu pneu, což omezuje nejlepší a to se mě také nelíbí..

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.113.217.XXX
    To, že je článek slovensky jsem si všiml až tehdy, až jsem začal číst diskuzi. Nechápu, proč se tady tato věc řeší...

    + 8 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zlo

    88.101.168.XXX
    Slovenština Chápu, že mladší ročníky, které za mlada nezažily např. jazykově smíšené televizní vysílání mají určitý problém. Těm bych však vzkázal: Trochu snahy a více pokory a respektu. Neznám Slováka, který by nerozuměl češtině. To, že je tomu naopak, zavání ostudou pro Čechy. Přece jen, blíže si už jazykově být snad ani nemůžeme. Nebuďte líní a s trochou snahy to dáte bez větších problémů.

    + 18 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Schumi

      90.182.146.XXX
      Hele ... jsem 79 ročník ,takže číst a mluvit slovensky zvládám.Problém je v tom,že nechci. Když si otevřu odkaz,kde je na konci ".cz" tak bych byl rád kdyby to bylo cz a né sk. Můj názor

      + 8 / − 17

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        On tě někdo nutí tu slovenštinu číst? Kafráš takhle třeba i pod anglickými články na (nejen) českých webech (stejná dementní logika nesouhlasícího jazyka a národní koncovky)? 18

        Redakce a hlavně Petr Baláž: Nenechte se těmihle hloupoučkými bytostmi odradit od dobré práce. Obecně jsou rýpalové a nadávači vždy slyšet mnohem víc než spokojená většina, tak se jimi nenechte rozhodit. 01

        + 12 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000949

    uzivatel000949

    85.71.154.XXX
    R.B, neumí nic jineho než plakat at jsou to šéfové tak i ten jejich hrdina Fetel.Když bylo dominantní FERARI tak se pravidla měnily pořád a nikdo neplakal.Jestli to změní v pruběhu sezony tak je to pěkná lumpárna!!!

    + 14 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.144.130.XXX
      Vždyť ferrari brečí doteď, že se zakázalo testování...

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mynona

        86.49.34.XXX
        Auta jsou snad od toho, aby jezdila ? Zatímco elektrárny jedou naplno, aby si experti představili jak se bude auto chovat na dráze, tak skutečné vozy stojí v garáži.
        Co bude následovat, simulační tréninky a pak možná i závody ?

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Tak, tak. Jen jednu připomínku bych měl - když se nejvíc měnila pravidla za účelem zabrždění drtivě dominantního Ferrari, tj. mezi 04 a 05, prskala kvůli tomu řada příznivců převážně sedmimistrových. Pravda ne hned, ale až poté co zjistili, že sebevědomí Bridgestonu ohledně jedněch pneumatik na celý závod bylo poněkud liché. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    213.210.156.XXX
    jen tak dál Nejvíce potěší to, když pánové z rb nedokáží upravit/nastavit auto jako lotus či ferrari 11 Taková potupa, tak musíme nasadit pláč až na těch největších frontách. 02 Jo rychlokvašky neumí prohrávat a nejkřiklavější je, že hned po pár závodech, až budou mít jednou sérii dvou let bez špičky tak to jasně hned budou balit s tím, že je to podraz na ně když nevyhrávají.. 18

    + 19 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mynona

    165.72.200.XXX
    Slovenština Až tady v diskusi jsem si uvědomil a musel se podívat, že článek nebyl v češtině :D
    Ale chápu mladí lidi, kteří si Slovenštinou neprošli, že jim to může vadit. Mě osobně to ale nevadí.

    + 16 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Inkognito

      78.157.167.XXX
      Já osobně jsem si Slovenštinou taky neprošel a nemám sní problém. Je to spíš hloupý projev nacionalismu, který by se měl uplatnovat jinde a trochu jinak. :-)

      + 17 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • stanly 01

    146.119.129.XXX
    SK...??? / Pneu Ja osobne nemam problem s ceskym textom, predpokaldam, ze ani vecsina ceskych bratov so slovenskym textom.

    PNEU: V podstate D.M. len naplno povedal, co si vsetci mysli o aktualni situaci v oblasti pneu. Bez ohledu, ze vyhral naposled Alonso, je tato situace pomerne vazna. Pokial mame celu sezonu len sledovat, jak kto manazuje sve pneumatiky, tak to uz je totalne mimo ramec F1.

    Bez ohledu jestli fandim Kimimu/ Alonsovi/ Vetelovi, je potrebne vratit se na cestu F1. At rozhoduje o vitezovi jezdec a jeho auto.!!!

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • BLK

    95.102.133.XXX
    Slovenčina Odrazu aký problém rozumieť slovenskému textu. Ak vám to robí problém, tak sa dajte liečiť. Tie jazyky sú si tak podobné, že musíte mať fakt IQ pod 50 a znalosti slepého koňa, keď sa tu tak sťažujete. Ale samozrejme, 100 rokov to nikomu problém nerobilo, ale to je teraz moderné robiť flame na internete. Apropo, nikto ti nebráni písať články v tej tvojej milovanej češtine, to že sa toho chopil slovák nie je jeho problém.

    + 20 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000820

      uzivatel000820

      82.208.5.XXX
      Ve vašem jazyku zřejmě znamená "liečiť" to samé co v našem "učit" je to porstě jiné. Pokud máš nějaký problém se zdejším serverem, můžeš jít k vám, i když nai nevím jestli něco tkaového máte.

      + 4 / − 17

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • BLK

        95.102.133.XXX
        1.) Znamená to "léčit"
        2.) Tento server je kvalitný, ak nie aj najkvalitnejší vrámci cz/sk,takže problém s ním nemám, problém mám s týmto moderným trendom nacionalizmu, ako keby ČR a SR nikdy nič nespájalo. Ale viac sa tu už vyjadrovať k tomuto nebudem, len tým podporím ďalší flame a trollov.

        + 14 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama