DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton o týmové režii i přestupu k Mercedesu: McLaren mi nabízel více peněz
Lewis Hamilton ve svém pravidelném sloupku pro BBC okomentoval týmovou režii v Malajsii, své pocity ohledně McLarenu i to, proč je naprosto šťastný, že se rozhodl přestoupit k Mercedesu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton o týmové režii i přestupu k Mercedesu: McLaren mi nabízel více peněz
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
odin
10:08 13.04.2013 77.240.96.XXXTýmová režie Na Turecko 2010 si vzpomínám. Bylo to v období zákazu týmové režie a docela tu bylo pozdvižení. Fanoušci McL a Hamíka se tu mohli strhat jak obhajovali McLaren a vyvraceli, že hláška "šetři palivo" TR nebyla. Stejně, jako si byli jistí, že hláška "Fernando je rychlejší", TR byla. Jaké je to překvapení, když sám velký Hamík po svém odchodu najednou TR přiznává. (Asi to bude veliké zklamání pro Duncana66 a Minonu) Já si ale vzpomínám, že ta hláška v TV zazněla, když byl Button ve vedení a nikoliv opačně. Netvrdím však, že Hamík lže. Klidně jim to mohli hlásit už dříve a pak mohlo dojít k jednomu i druhému předjetí.
Zajímal by mě ještě pohled Buttona na tuto situaci. Každopádně je zde pár lidí, kteří nejsou zaslepeni a jsou schopni objektivního pohledu na každou situaci i každého pilota, či tým okamžitě. A nikoliv po pěti letech, nebo ještě později.-
Mike17
14:10 13.04.2013 93.99.87.XXXJen abych tomu rozumněl:
Zaslepení jsme my, co uznáváme některé případy TR u RB, ale nevidíme ji ve všem. A vzpomeneme si na podobné případy před 3-mi roky u jiných týmů? Dokonce ikdyž víc fandí někomu z jiných týmů.
A ti objektivní to prokouknou i v těch případech kdy to nedává smysl, kdy to nenapadne žádné lidi z F1 (Malajsie, starty Marka), dokonce ani největší kritiky RB jako Briattore nebo Villeneuve? Když komentují 19 let staré nehody, je to něco jiného?
No rozhodně není nad objektivitu.-
Nasir
15:51 13.04.2013 188.175.176.XXX"objektivní to prokouknou i v těch případech kdy to nedává smysl..." - to má být jedno z tvrzení těch zaslepených, o jakých mluvil Odin? Díky za praktickou ukázku.
Odin: to šetření paliva zaznělo u RB - načež mělo dojít k pohodlné výměně pozic dvojky a jedničky. V McL to možná hlásili taky, to už nevím, ale myslím, že jim hlásili taky otevřeně, ať neriskují souboj, že nechtějí kolizi.-
-
odin
20:40 13.04.2013 77.240.96.XXXTen Alonso ti nějak nedá spát.
Za předpokladu, že RBR používá TR, jede na SV a MW pomáhá Sebovi k lepším výsledkům, má tvé tvrzení smysl.
Proč ale ve všech předchozích diskuzích obviňuješ Webbera, že Sebovi nikdy nepomohl a ještě na Seba útočil? Nějak mi ty tvé myšlenky neštimují.
Je třeba si nejprve utřídit názory a nepsat každý den něco jiného.-
Nasir
22:46 13.04.2013 188.175.176.XXXPřesně to samé jsem chtěl Mikeovi napsat.
Navíc konkrétně pro rok 2010 je to pěkný výmysl. Tam byl Webber až do konce velký soupeř v boji o titul a houby pomocník, na kterého se dalo spolehnout jako na Massu. V průběhu závodů sice na Vettela snad nikdy nezaútočil (? měl to zakázáno), jiná situace by nastala, kdyby vedl (čili kdyby to vypadalo jako teď v Malajsii). Takže se max. pomohlo Vettelovi a jeho soupeři si museli poradit sami, na tom není nic divného ani konspiračního. Jenom Mike se s tím nedokáže srovnat. -
Mike17
12:36 14.04.2013 93.99.87.XXXProč mi Alonso nedá spát? On byl mistr světa?
Já to mám utříděné, jen ty máš špatnou paměť? Kolikrát jsem psal, že mu Mark pomohl v Brazílii? Mockrát, ale to se ti nehodí že? A ano, několikrát neposlechl příkaz a Sebovi nepomohl. To se navzájem vylučuje? Dokážeš pochopit, že oboje je možné?
-
-
-
-
-
-
Kapor
09:41 13.04.2013 194.160.178.XXXLewis sa zachoval vo všetkých prípadoch úplne fér,.. ...a odvádza v Mercedese fantastickú prácu, lebo vie presne pomenovať problém na aute a tým je neoceniteľná spätná väzba a pre taký tím ako je Mercedes je to iste neoceniteľné. Predsa ak niekto donese know-how s iného tímu, ktorý bol doposiaľ lepší, Mercedesu to pomohlo. -
Mike17
00:00 13.04.2013 93.99.87.XXXdíky To né! Tomu nemůžu věřit. To nemohl myslet vážně!!! Přece nemohl doslova říct, že ten anglický sympaťák udělal to samé, co ten podrazák z Red Bullu. To by přece nikdo jiný jak Vettel neudělal! (pro pomaleji chápající - sarkasmus)
Už se těším, kdo mi řekne, že to nebylo to samé.-
Nasir
16:06 13.04.2013 188.175.176.XXXTy už nevíš, co říkáš:? Viz tvá slova z jiného příspěvku:
"Právě že u toho nikdo z nás nebyl a většina tu nazývá Vettela podrazákem. Ani jeden neřekl přesně kdy a na čem konkrétně se domluvili a jestli to někdo předtím už neporušil. Tak si nechám nadávky na dobu až to budu vědět. (možná nikdy 05) "
Tak proč by měl každý hned skočit na to, co řekl Hamilton?
- potvrdil to snad ještě někdo jiný jako v případě Vettelovy kauzy, kdy se navíc rádoby omlouvali a řešili za zavřenými dveřmi?
- reagovala stáj na jejich souboj, nebo přihlížela, jak tvrdil sám Horner?
- měl Hamilton nasazené pneu, které se pomaleji zahřívají a byl v nevýhodě?
- dosvědčil někdo, že by Hamilton zpomalil kvůli šetření, zatímco Button jel naplno, nebo ne?
- komentoval to někdo ze stáje stylem "Hamilton by se měl vzdát svých ambicí"?
Ty mi připomínáš trhovce, co háže brambory a hrušky do jednoho pytle a hystericky vykřikuje na celý trh "už se těším, až mi někdo bude zase tvrdit, že to není to samé."-
Mike17
16:37 13.04.2013 93.99.87.XXX-hlášení z radia bylo u Mclarenu slyšet. Co chceš ještě potvrzovat?
-hláška multi21 byla je přihlížením? Jak se to prosím liší od hlášky "šetři palivo"? Smysl je jiný?
-RB reagoval, jen ty to nechceš vidět. Buttonovi to taky tenkrát neopakovali 100x
-Měli Markovi nasadit raději staré měkké gumy? Ty víš kolik měly už najeto? Jestli by se nerozpadly před cílem? To by bylo keců o TR.
-Button Hama taky nejdřív dojel, proč tak najednou? Hamilton se bránil stejně jako Mark. Protože se ubránil, tak se neposlušnost Buttona nepočítá?
-to bylo u RB v souvislosti s Malajsií?
3 týdny čekám na odpověď na otázku, proč dělal RB něco tak nebezpečného a komplikovaného, když měl několik osvědčených bezpečných řešení TR (když tedy chtěli vepředu Vettela)? Proč to nikoho z F1 ještě nenapadlo, že šlo o komplot a ne ignorování příkazu od Vettela? Proč všichni kritizují jeho???
Konec nemusím ani komentovat.-
Nasir
16:51 13.04.2013 188.175.176.XXX- co všechno bylo hlášeno z radia a kdy přesně, víš to? ono už jsou to skoro 3 roky, já to nevím.
- nemluvím o multi21, mluvím o přihlížení v době souboje a po něm.... opravdu nevíš, na co jsem narážel?
- co opakovali Buttonovi? mám dojem, že v době souboje hlavně McL nechtěl kolizi... nešlo jim ani tak o to, v jakém pořadí dojedou
- myslím, že Button neměl na Hama takovou ztrátu jako Vettel na Webbera... znovu opakuji, máš data, že by Button jel naplno, zatímco Hamilton už šetřil? Tomu ses samozřejmě vyhnul jako dalším věcem...
Pointa, kterou jsi zjevněl nepochopil, je v tom, že to, co se stalo mezi Buttonem a Hamáčem, nesouvisí s Vettelem. Jestli dokážeš, že Button podváděl, já to akceptuju. Netvrdím, že vím vše. To ale nijak neomlouvá Vettela a RB v Malajsii.
Nedávno jsem ti na tuto otázku odpověděl, že to je pouze tvá vymyšlená interpretace, že to bylo tak komplikované a nebezpečné. Nikdo ani netvrdil, že se vše seběhlo podle plánu, nebo že by to RB nechtěl příště udělat jinak. Vettel málem Webbera po výjezdu předjel, to samo o sobě jasně ukazuje, že tvá "zásadní otázka" je nesmysl. Doufám, že jsem se vyjádřil dost jasně.-
Mike17
17:54 13.04.2013 93.99.87.XXX-přesně to samozřejmě nevím, jen mě tenkrát jako fanouška Buttona mrzelo, že neposlechl. Takže si to pamatuju. Ale protože jsem neznal všechny souvislosti, tak jsem ho neobviňoval z podrazáctví.
-u Mclarenu jim do toho kecali během souboje a po něm? Taky si nic takového nevybavuju. Ono by to trochu nemělo smysl nemyslíš? Křičet na někoho příkazy, když se musí soustředit na to, aby se navzájem nenabourali. A potom by to mělo smysl, když to nemělo před? Vím na co narážíš, ale podle mě to bylo zbytečné.
-taky Buttonvi řekli jen před soubojem, že to nemá dělat. Chtěli, aby dojeli jak byli předtím. Stejně jako RB k tomu měli nějaký důvod. Dokonce stejný.
-kolik měl ztrátu už fakt nevím, ale nějakou ano. Nevyhýbám se. Data nemám, stejně jako je nemáte vy. Proto Buttona neodsuzuju.
Pointu nechápu. Webber dostal hlášku, aby šetřil vůz, Ham taky (palivo). Vettel dostal hlášku, aby nepředjížděl, Button taky. Vettel to ignoroval, Button taky. Žádný podvod nevidím, jen ignorování příkazů. V čem vidíš mezi oběma případy rozdíl? Že dali Markovy jiné gumy? Jediný rozdíl vidím v tom, že to Čudlíkovi Hamík vrátil, ale to přece na principu nic nemění.
Ano vyjádřil, děkuji. Jen nesouhlasím. Jeli kolo na kolo dlouho dobu a to za bezpečné rozhodně nepovažuju. A protože se tomu RB mohl VELMI snadno vyhnout a VELMI snadno zařídit, aby Vettel nevyjel těsně za Markem, ale daleko před ním, tak vaší teorii prostě nevěřím. Ani tomu, že jim to prostě nevyšlo, protože už měli spoustu příkladů z minulosti, jak to udělat líp. To je vše.-
anonym
08:31 14.04.2013 178.255.168.XXXNo já nevím, ale co si pamatuju to turecko, tak tam hlavně lehce zapršelo a hamilton dost zpomalil, nato ho dojel button a předjel ho. Následovalo hlášení pro buttona šetřit palivo a ejhle hamilton předjel buttona zpátky a pak přišlo na šetření paliva i u hamiltona...
-
-
-
-
-
-
FF
14:00 13.04.2013 89.111.98.XXXpokud vím, tak u Red Bullu byla dohoda, že se závodí do poslední zastávky v boxech. Nebo ji minimálně několikrát zmínili (nechce se mi to hledat, ale myslím, že ji zmínil Webber i Horner). A to porušení předzávodní dohody mi na tom nejvíc vadí, ty Vettelovi kecy v minulých třech týdnech tomu jen nasadily korunu.-
-
FF
15:04 13.04.2013 89.111.98.XXXJasný, taky jsem u toho nebyl a nemůžu s jistotou tvrdit, jestli nějaká dohoda byla nebo nebyla. Ale pokud tu dohoda byla, tak s ní museli oba jezdci souhlasit a její porušení mi tím pádem připadá jako něco mnohem horšího než "jen" neuposlechnutí týmového příkazu. Navíc ty Vettelovi omluvy-neomluvy a řeči o tom, že si Webber nezasloužil vyhrát, tak to tu asi opravdu ještě nebylo. Teda možná něco podobnýho mohlo být mezi Sennou a Prostem, ale tam pochybuju, že nějaké příkazy natož domluvy byly, ti se prostě neměli v lásce.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek