DISKUZE K ČLÁNKU Lotus má nedostatek nových dílů, dostává je Räikkönen, Grosjean v nevýhodě
Romain Grosjean se ani v Malajsii nedočkal stejné specifikace vozu E21, jaký má jeho týmový kolega Kimi Räikkönen. Lotus totiž nemá dostatek nových dílů, a tak je Francouz v nevýhodě.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Lotus má nedostatek nových dílů, dostává je Räikkönen, Grosjean v nevýhodě
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasovalo 9 lidí)
22.03.2013 12:50
jednička Tak nakonec vsadili na svojí jedničku… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000190
16:40 22.03.2013 194.228.20.XXXProč až teď Já jsem rád, že tady najednou každý bere upřednostňování jednoho jezdce jako správné rozhodnutí. Také mi přijde logické upřednostnit Alonsa, protože je jasně lepší a to samé Vettela. Jen je zajímavé, že to nepřiznali už v Austrálii a čekali až na druhý závod, kde je to asi už jasně viditelné a už to nemohli zatajovat. Možná by se na Grosjeana nekoukalo jako na jelito co jezdí pomalu s vítězným vozem.-
-
Eddmund
01:20 23.03.2013 89.24.131.XXXromein minulou sezonu pravidelně porážel kimiho v kvalifikacích a i v trénincích mu byl vyrovnaným soupeřem konec konců i jeho závodní rychlost byla mnohdy stejné nebo lepší ale kimi uplatnil svou vyspělost a zkušenosti a i konzistenci a proto byl celkově o tolik lepší ale co se čisté rychlosti týče není francou o moc pomalejší jestli vůbec-
Duncan66
06:07 23.03.2013 89.29.32.XXXA ja nekde pisu, ze je Romain pomalejsi?!?!
Zajimave je, ze ti co pisou, ze zadreli Romaina apod. jeste nenavrhli zadne vlastni reseni dane situace, jak by se mel tym zachovat, kdyz ma jenom jeden novy dil, komu ho dat, aby tym maximalizoval svoji sanci ziskat co nejvetsi pocet bodu.
-
-
-
-
anonym
16:07 22.03.2013 89.102.236.XXXstrasny zvasty Borci co to tu placate za jatra, vzhledem ke zkusenostem co ma nepochybne Kimi se rozhodli naprosto spravne.
Romain neni tak zkuseny a ani v hlave to nema tak srovnany jako Kimi.
Zamyslete se nad sebou jak by jste postupovali vy, pokud by jste meli takovy rozpocet, jako ma Lotus....
Příspěvek byl redakčně upraven. -
uzivatel000733
15:46 22.03.2013 194.228.223.XXXRomain Tak Romain má narozbíjeno od loňska, takže do půlky sezóny nic nedostane
Nedivím se že upřednostnili Icemana před Crasmenem
Ono jedno rychlé kolo závod nevyhraje! -
uzivatel000190
12:50 22.03.2013 194.228.20.XXXjednička Tak nakonec vsadili na svojí jedničku ještě před začátkem sezóny. Je to určitě jejich věc jen bych chtěl vidět reakce pokud by to bylo u ferrari či rb, to by bylo asi 10 článků a rozhořčené reakce všech novinářů a většiny diskutujících.-
Adi
13:27 22.03.2013 81.19.5.XXXNo podle mě je ta jednička stejně tak daná u Ferrari (a to mám Massu moc rád) i u Red Bullu. Jen Lotus na rozdíl od těchto týmů nepotřebuje hrát divadlo o rovnosti svých pilotů. A jelikož mám rád obecně upřímnost, takže za tuto otevřenost dávám Allisonovi A i když je Romain neskutečně rychlý, jednoduše nemá zkušenosti na to být lídrem, naopak - spíš je vůbec rád za sedačku.-
uzivatel000190
13:57 22.03.2013 193.165.164.XXXTy jsi mě vůbec nepochopil, mě je to jedno jak to rozdělili i když mě přijde trošku podivné, že ho zařízli hned z počátku a nedali mu šanci ukázat jestli by náhodou nebyl rychlejší. Každopádně Renaultu budu vždy fandit. Věc na kterou poukazuji je ta, že každého pohoršilo údajné Massovo poškození týmem díky strategii (a kolik toho bylo napsáno a kdo se všechno k tomu rozhořčeně vyjadřoval), ale o tomhle čtu poprvé až teď a do teď to nikoho vlastně nezajímalo.-
Adi
14:33 22.03.2013 81.19.5.XXXU Ferrari se díky vztahu Schumacher vs Barichello a jejich až teatrální TR vždy bude nahlížet citlivěji a v této záležitosti vždy bude vzbuzovat více rekací. Ale mohou si za to sami. Od doby, kdy došel Alonso do Ferrari a v první sezóně Massu zajezdil (i díky Felipeho úrazu z GP v Maďarsku), tak defakto je jasně daná pozice jedničky i když to Massa těžce nesl. Takže jednoduše nechápu, proč si navenek Ferrari hraje začátkem každé sezóny na tým, který svým jezdcům dává rovnocené šance a o lídrovi rozhoduje až v průběhu sezóny... není tomu tak (bohužel). Viz plat Massa vs Alonso a i strategie v GP Austrálie 2013. No, pro nás je důležitý, aby Lotus nepokazil kvaldu a aby se dařilo v závodě, věřím v další dobrý výsledek -
Duncan66
16:19 22.03.2013 89.29.32.XXXkoho zarizli proboha? meli jednu sadu dilu, tak ji dali tomu, kdo minulou sezonu ziskal 2x tolik bodu a mel asi 10x vetsi pravdepodobnost, ze auto doveze do cile bez kolize. Nebo podle tebe v zajmu ferovosti mel loitus pockat s vyvojem sveho vozu a nasadit nove dily az v momente, kdy budou pro oba piloty? Fakt nechapu o co ti jde. -
anonym
16:38 22.03.2013 89.102.236.XXXMícháš hrušky a jablka
Massa dostal mimochodem zprávu rádiem , že se on má rozhodnout kdy zajet do boxu a že si má dát pozor, aby to trefil , jinak to prokaučuje. Boužel Richtr ( komentátor ) stojí za starou bačkoru a komentuje kraviny místo důležitých věcí.
A slovo zaříznout v tomto případě je naprosto nepoužitelné kámo , tak se probuď.
-
Duncan66
17:38 22.03.2013 89.29.32.XXXGrosjean mel sanci ukazat co v nem je celou minulou sezonu. Kolik sezon bys mu chtel dat na to, aby ukazal, ze je schopny udelat za sezonu vice bodu nez Kimi???
Stejne tak v Malajsii. Maji jenom jeden kus nekterych dilu, tak ty bys to resil teda jak??? Vsadit na daleko vetsi jistotu a viteze minuleho zavodu, nebo to dat nekomu, kdo ma zatim do spolehlivosti hodne daleko?
Napis prosim, jak bys sam danou situaci resil tak, aby neposkodila tym jako celek. F1 prece neni zadna charita a je o maximalizaci vysledku za dostupne zdroje. Dekuji predem za odpoved.
-
-
-
-
Kapor
12:21 22.03.2013 194.160.178.XXXLotus je výborný tím,.. ...čo však ukazuje, že má hlboko do vrecka a tak chce poryť aspoň potreby jedného jazdca, ktorý mu robí zatiaľ neoceniteľnú reklamu. Ak by totiž zase Kimi skončil na stupni víťazov, mali by asi o nátisk sponzorov v tejto sezóne postarané.
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek