DISKUZE K ČLÁNKU Lotus má nedostatek nových dílů, dostává je Räikkönen, Grosjean v nevýhodě

Romain Grosjean se ani v Malajsii nedočkal stejné specifikace vozu E21, jaký má jeho týmový kolega Kimi Räikkönen. Lotus totiž nemá dostatek nových dílů, a tak je Francouz v nevýhodě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lotus má nedostatek nových dílů, dostává je Räikkönen, Grosjean v nevýhodě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 23.03.2013 06:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 10 lidí) 22.03.2013 16:19
koho zarizli proboha? meli jednu sadu dilu, tak… »
» uzivatel000190 (Hlasovalo 9 lidí) 22.03.2013 12:50
jednička Tak nakonec vsadili na svojí jedničku… »
» Adi (Hlasovalo 9 lidí) 22.03.2013 13:27
No podle mě je ta jednička stejně tak daná u… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    194.228.20.XXX
    Proč až teď Já jsem rád, že tady najednou každý bere upřednostňování jednoho jezdce jako správné rozhodnutí. 01 Také mi přijde logické upřednostnit Alonsa, protože je jasně lepší a to samé Vettela. Jen je zajímavé, že to nepřiznali už v Austrálii a čekali až na druhý závod, kde je to asi už jasně viditelné a už to nemohli zatajovat. Možná by se na Grosjeana nekoukalo jako na jelito co jezdí pomalu s vítězným vozem. 02

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      to chces tvrdit, ze ta situace trvala celou minulou sezonu? Kdybys cetl prohlaseni po zavode v Australii, tak bys vedel co a jak a nepsal ty svoje nesmysly, ze neco v Australii nepriznali 02

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Eddmund

        89.24.131.XXX
        romein minulou sezonu pravidelně porážel kimiho v kvalifikacích a i v trénincích mu byl vyrovnaným soupeřem konec konců i jeho závodní rychlost byla mnohdy stejné nebo lepší ale kimi uplatnil svou vyspělost a zkušenosti a i konzistenci a proto byl celkově o tolik lepší ale co se čisté rychlosti týče není francou o moc pomalejší jestli vůbec

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          A ja nekde pisu, ze je Romain pomalejsi?!?!
          Zajimave je, ze ti co pisou, ze zadreli Romaina apod. jeste nenavrhli zadne vlastni reseni dane situace, jak by se mel tym zachovat, kdyz ma jenom jeden novy dil, komu ho dat, aby tym maximalizoval svoji sanci ziskat co nejvetsi pocet bodu.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.102.236.XXX
    strasny zvasty Borci co to tu placate za jatra, vzhledem ke zkusenostem co ma nepochybne Kimi se rozhodli naprosto spravne.
    Romain neni tak zkuseny a ani v hlave to nema tak srovnany jako Kimi.
    Zamyslete se nad sebou jak by jste postupovali vy, pokud by jste meli takovy rozpocet, jako ma Lotus....
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000733

    uzivatel000733

    194.228.223.XXX
    Romain Tak Romain má narozbíjeno od loňska, takže do půlky sezóny nic nedostane 04
    Nedivím se že upřednostnili Icemana před Crasmenem 01
    Ono jedno rychlé kolo závod nevyhraje!

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.40.128.XXX
    potrebuju vysledky a nie rozbite grosejanovo auto s novymi dielmi hned na starte 18

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    194.228.20.XXX
    jednička Tak nakonec vsadili na svojí jedničku ještě před začátkem sezóny. Je to určitě jejich věc jen bych chtěl vidět reakce pokud by to bylo u ferrari či rb, to by bylo asi 10 článků a rozhořčené reakce všech novinářů a většiny diskutujících.04

    + 9 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.5.XXX
      No podle mě je ta jednička stejně tak daná u Ferrari (a to mám Massu moc rád) i u Red Bullu. Jen Lotus na rozdíl od těchto týmů nepotřebuje hrát divadlo o rovnosti svých pilotů. A jelikož mám rád obecně upřímnost, takže za tuto otevřenost dávám Allisonovi 01 A i když je Romain neskutečně rychlý, jednoduše nemá zkušenosti na to být lídrem, naopak - spíš je vůbec rád za sedačku.

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000190

        uzivatel000190

        193.165.164.XXX
        Ty jsi mě vůbec nepochopil, mě je to jedno jak to rozdělili i když mě přijde trošku podivné, že ho zařízli hned z počátku a nedali mu šanci ukázat jestli by náhodou nebyl rychlejší. Každopádně Renaultu budu vždy fandit. Věc na kterou poukazuji je ta, že každého pohoršilo údajné Massovo poškození týmem díky strategii (a kolik toho bylo napsáno a kdo se všechno k tomu rozhořčeně vyjadřoval), ale o tomhle čtu poprvé až teď a do teď to nikoho vlastně nezajímalo.

        + 9 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.5.XXX
          U Ferrari se díky vztahu Schumacher vs Barichello a jejich až teatrální TR vždy bude nahlížet citlivěji a v této záležitosti vždy bude vzbuzovat více rekací. Ale mohou si za to sami. Od doby, kdy došel Alonso do Ferrari a v první sezóně Massu zajezdil (i díky Felipeho úrazu z GP v Maďarsku), tak defakto je jasně daná pozice jedničky i když to Massa těžce nesl. Takže jednoduše nechápu, proč si navenek Ferrari hraje začátkem každé sezóny na tým, který svým jezdcům dává rovnocené šance a o lídrovi rozhoduje až v průběhu sezóny... není tomu tak (bohužel). Viz plat Massa vs Alonso a i strategie v GP Austrálie 2013. No, pro nás je důležitý, aby Lotus nepokazil kvaldu a aby se dařilo v závodě, věřím v další dobrý výsledek 01

          + 7 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          koho zarizli proboha? meli jednu sadu dilu, tak ji dali tomu, kdo minulou sezonu ziskal 2x tolik bodu a mel asi 10x vetsi pravdepodobnost, ze auto doveze do cile bez kolize. Nebo podle tebe v zajmu ferovosti mel loitus pockat s vyvojem sveho vozu a nasadit nove dily az v momente, kdy budou pro oba piloty? Fakt nechapu o co ti jde. 02

          + 10 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.102.236.XXX
          Mícháš hrušky a jablka
          Massa dostal mimochodem zprávu rádiem , že se on má rozhodnout kdy zajet do boxu a že si má dát pozor, aby to trefil , jinak to prokaučuje. Boužel Richtr ( komentátor ) stojí za starou bačkoru a komentuje kraviny místo důležitých věcí.
          A slovo zaříznout v tomto případě je naprosto nepoužitelné kámo , tak se probuď.

          + 7 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Grosjean mel sanci ukazat co v nem je celou minulou sezonu. Kolik sezon bys mu chtel dat na to, aby ukazal, ze je schopny udelat za sezonu vice bodu nez Kimi???
          Stejne tak v Malajsii. Maji jenom jeden kus nekterych dilu, tak ty bys to resil teda jak??? Vsadit na daleko vetsi jistotu a viteze minuleho zavodu, nebo to dat nekomu, kdo ma zatim do spolehlivosti hodne daleko?

          Napis prosim, jak bys sam danou situaci resil tak, aby neposkodila tym jako celek. F1 prece neni zadna charita a je o maximalizaci vysledku za dostupne zdroje. Dekuji predem za odpoved.

          + 6 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • g0dlike

      g0dlike

      88.103.93.XXX
      taky mě to napadlo hned po přečtení nadpisu...Uvidíme, jestli se najde někdo, kdo to bude odsuzovat...

      V případě Ferrari by se jich našlo mraky18

      + 9 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Lotus je výborný tím,.. ...čo však ukazuje, že má hlboko do vrecka a tak chce poryť aspoň potreby jedného jazdca, ktorý mu robí zatiaľ neoceniteľnú reklamu. Ak by totiž zase Kimi skončil na stupni víťazov, mali by asi o nátisk sponzorov v tejto sezóne postarané.

    + 10 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama