DISKUZE K ČLÁNKU Je nový McLaren postaven na míru Jensonovi Buttonovi?
Sportovní ředitel McLarenu Sam Michael popisuje, jak důležitý je pilot a jeho zpětná vazba při vývoji nového vozu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Je nový McLaren postaven na míru Jensonovi Buttonovi?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
ja
12:24 13.03.2013 178.40.244.XXXO Mišovi sa hovorilo, že je aj vývojár a aj geniálna nastavovač!
Aký to bol v skutočnosti vývojar a nastavovač, to sme mali možnosť vidieť v Mercedese A Alonso? Neviem! Ale jedno je isté, kde príde tam prinesie hromadu peňazí a za tie sa tá pol sekunda určite dá nájst.-
odin
22:44 13.03.2013 77.240.96.XXXJeště k Schumacherovi a těm blábolům, co se o něm tvrdily:
"Nepotřebujete jezdce, aby vám řekl, že díky přítlaku pojedete rychleji, více síly, více přilnavosti. Ale když změníte charakteristiku ovládání vozu, nebo třeba způsob, jak zahřívá pneumatiky, tam potřebujete závodníka," prozradil sportovní ředitel McLarenu Sam Michael pro Sky Sports."
Zajímavé je, že právě Mercedes s geniálním Schumacherem měl největší problémy s nastavením auta vzhledem k zahřívání pneumatik.-
ja
08:34 14.03.2013 178.40.244.XXXTak!!!
Presne toto si nechcú, alebo nevedia fanúšici Schumachera uvedomiť, ale to bude asi tým, ako stále tvrdím, že Schumacher bol len pre sopľavé deti, slabochov a jemne povedané, jednoduchých ľudí.Keby si každy z nich uvedomil a predstavil spôsob jazdy(jazdecký štýl)Schumiho, tak by zistil, že be z výdatnej pomoci elektronických systémov,(legálnych a "iných") ktoré ako sám priznal s veľkou obľubou využival a bol ich veľkým zástancom, hlavne kontroly trakcie,nie je možné jazdiť na takej úrovni, ako jazdil on.Samozrejme nesmieme zabudnúť na špeciálne pneumatiky a iné vymoženosti. Absencia týchto výhod pri jeho návrate do F1 spôsobila to,že sme Schumiho pomaly vidievali častejšie mimo trate , ako na nej.
-
-
-
-
-
-
Eracer
07:36 13.03.2013 62.168.11.XXXJá si myslím že ten vůz na míru šitý vůbec nebude. Když už byla navržena koncepce vozu tak se pořád nevědělo jestli Hamilton bude pokračovat s McLarenem nebo nikoli. A McLaren se sám nechal slyšet ,že staví vůz pro oba rovnoměrně, tudíž se o nějaké stavění na míru nedá hovořit. -
Zix.
00:47 13.03.2013 78.102.27.XXXMcLaren Výhodou McLarenu je,že oba jezdci uměj šetřit pneumatiky a výrazně jinej styl nemaj(i když Sergio je trošku bojovnější,ale né moc),takže i kdyby to bylo postavený pro Buttona,tak by to mohlo vyhovovat i Pérezovi.
Snad se z McLarenu nestanou "neviditelný vozy" díky stylu jako má Button,Rosberg a další piloti.-
-
Eracer
07:43 13.03.2013 62.168.11.XXXJo jo přesně tak jediný kdo šetřil v Sauberu pneumatiky bylo auto Sauberu a ne Pérez. Kdyby to byl Pérez tak je to vidět vě většině závodech , ale nestalo se tak. Každopádně uvidíme, neodsuzuji ho, naopak se těším na jeho účast ve stříbrných barvách.-
Duncan66
13:27 14.03.2013 89.29.32.XXXkdyby byl Perez na pneumatiky stejne agresivni jako Koba, asi by jezdili oba stejnou strategii. Ale casto jel kazdy strategii jinou a to podle me vyrazne souviselo s jejich schopnosti setrit pneumatiky, kdy mel Perez daleko vice opravdu dlouhych stintu narozdil od Koba. Takze Sauber mozna patril k nejsetrnejsim autum k pneumatikam, ale Perez bude v tomto asi take nadprumerny. Proto vicemene souhlasim se Zixem.
-
-
-
Fanda.LH
09:40 13.03.2013 62.209.192.XXXTy si hlavně ocásku 1000 krát přečti:
Jezdec prý vždy bude hlavní figurou. "Máme ve společnosti kolem 600 zaměstnanců a vše, na čem každý z nich pracuje, leží na ramenou dvou závodníků. Celý ten proud vede k těm dvěma a proto se musíte zaměřovat na to, co říkají a co si myslí," uvedl a zároveň však dodal, že při vývoji nového vozu hrají hlavní úlohu data.
Až zas budeš mlet něco o důležitosti... -
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek