DISKUZE K ČLÁNKU McLaren představil svou novou zbraň: vůz MP4-28 (+ foto)

McLaren dnes ve svém technologickém centru ve Wokingu představuje monopost pro sezónu 2013. Prezentace je za přítomnosti vedení týmu a závodních pilotů Jensona Buttona a Sergia Péreze vysílána živě přes Internet.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren představil svou novou zbraň: vůz MP4-28 (+ foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 44, poslední 02.02.2013 12:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000549 (Hlasovalo 24 lidí) 31.01.2013 14:22
Tak to bych se Vám měl hluboce omluvit, že jsem… »
» uzivatel000549 (Hlasovalo 14 lidí) 31.01.2013 14:08
Třeba vidím špatně, ale vidím Pull-rod zavěšení… »
» uzivatel000324 (Hlasovalo 11 lidí) 31.01.2013 14:23
11 dodo »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • anonym

                  90.193.10.XXX
                  Uz to vidim !!! Na fotce 6 je hezky videt ze jedna tyc zaveseni je nahore, pak je spoj a o par cm vepredu je zaveseni podstatne niz (pod schodem)

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • anonym

              90.193.10.XXX
              Dobra. Chapu, ze pullrod zeznamena automaticky zaveseni niz, ale vzdy jsem si myslel ze "umoznuje" ho dat niz a snizit chasi. Co me ale zajima odkud je info, ze tam je ten panel. Ony ty nakloneny fotku matou, ale ja tam nad zavesenim nevidim zadny strukturalne nepevne misto, kde by mohl byt. Asi maji teda chasi na max vysce ale bez panelu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.160.XXX
        Nos je na maximální výšce kvůli toho, aby dostali co nejvíce vzduchu dolů k podlaze, po jejíž stranách nastavují vír a zapečeťuje ji zboku. Difuzor pak funguje efektivně i při vyšší světlé výšce vzadu.

        Pull-rod zvolili proto, že u zvednutého nosu (=vyšší těžiště) snižuje těžiště a samotná pull-rod vzpěra funguje v souladu s předním křídlem a je velmi výhodná z aerodynamického hlediska, zůstává navíc větší prostor pro další aero-vývoj.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000549

    uzivatel000549

    94.230.144.XXX
    :) Perfektní show :) a i sranda to byla :) Jinak záď vozu je krásně komplexní a čistá. Pull-rod od Ferrari. Moc zajímavé bočnice a vstupní otvory taktéž velmi dobře tvarované. Aspoň za mou osobu, to auto vypadá v pohybu i když stojí :)

    + 10 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zeto

      88.102.119.XXX
      Jakej Pull-rod od Ferrari?

      + 6 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000549

        uzivatel000549

        94.230.144.XXX
        Třeba vidím špatně, ale vidím Pull-rod zavěšení. A s tím pokud vím, přišlo loni znovu Ferrari. Tudíž předpokládám, že se nechali inspirovat právě tím. Jestli je to jinak, nechám se rád opravit :)

        + 14 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • zeto

          88.102.119.XXX
          A kým se nechalo inspirovat Ferrari? Prostě vepředu pull-rod bez nějakého přivlastňování. Ferrari pull-rod nevymyslelo, takže ne, není to pull-rod od Ferrari.

          + 7 / − 19

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000549

            uzivatel000549

            94.230.144.XXX
            Tak to bych se Vám měl hluboce omluvit, že jsem se Vás tak dotkl. Jestli Vám to přijde jako přivlastňování, prosím. Samozřejmě vím, že Ferrari pull-rod nevymyslelo, pouze jsem chtěl poukázat na to, že je McLaren dalším týmem, který sáhl pro toto zavěšení po Ferrari. Které ho, dá se říct, "reinkarnovalo" v minulé sezóně. Buďte zdráv

            + 24 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000324

              uzivatel000324

              80.242.32.XXX
              11

              dodo

              + 11 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • XR

              109.81.245.XXX
              Doporučuji ignorovat hlupáky, kteří se snaží pouze provokovat. A obdivuji tvou trpělivost. 03 Samozřejmě, že máš pravdu (stejně jako např. Red Bull nevymyslel výfukové difuzory, ty už jsou tady od 80. let, ale běžně a správně se psalo o tom, že ostatní jej kopírovali.).

              + 12 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel000549

                uzivatel000549

                94.230.144.XXX
                Sto lidí, sto názorů.. :) Já se rád nechám poučit, je mi 19, takže F1 nesleduji zase tak dlouho. A navíc se snažím moc nepřispívat do diskuzí, protože jsou tu od toho povolanější. Dnes jsme se uvolil přispět svou troškou do mlýna a jak to dopadlo. :D

                + 11 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • XR

                  109.81.245.XXX
                  Tak už to někdy žel dopadá ve světě poskytujícím anonymitu milionům lidí. Nenech se odradit, tady to na rozdíl od konkurence alespoň trochu hlídají.

                  + 6 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Nasir

                  188.175.176.XXX
                  Jak říká kolega, nenech se odradit. Pokud někomu vadí obyčejná zmínka o inspiraci od Ferrari, vypovídá to spíš o jeho vlastních potížích, ne o tvém příspěvku. 03

                  + 5 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • zeto

                88.102.119.XXX
                Jen hlupák nazývá ostatní hlupáky kvůli rozdílenému názoru. Přeji hezký zbytek dne.

                + 1 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  109.81.245.XXX
                  Tímto jen potvrzuješ svou úroveň. To nebylo o rozdílném názoru, ke své škodě jsi to žel nepochopil.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • zeto

              88.102.119.XXX
              Mě se to opravdu nedotklo. V podstatě je mi to fuk, protože +- fandím LH a Mer. Jen nemám rád, když někdo napíše "to a to od toho" a další operují s tím, že dotyčný tým kopíruje něčí výmysl jen aby si mohl kopnout.

              + 0 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Necros

    188.175.236.XXX
    Nejsem priznivcem McLarenu, ale je to parada 11, doufam, ze i zbytek tymu se s tim popere a nasadi alespon krytovani tech zlomenejch nosu 04

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000549

    uzivatel000549

    94.230.144.XXX
    Pull-rod Tak si Petře měl pravdu :)

    + 8 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama