DISKUZE K ČLÁNKU Marko: "Riskovat a vyhrát musí Alonso," obává se však o alternátory

Sebastian Vettel je na nejlepší cestě k zisku třetího titulu mistra světa v řadě. Jak řekl konzultant týmu Red Bull, Helmut Marko, je to Vettelův soupeř Alonso, kdo musí riskovat vše a vyhrát. Ovšem alternátory mu nedávají spát...

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: "Riskovat a vyhrát musí Alonso," obává se však o alternátory

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 21.11.2012 22:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 11 lidí) 21.11.2012 09:54
Fakt "nadherné"... ... ako si uz… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 21.11.2012 10:20
Nestává se moc často, že bych s tebou… »
» erdedy (Hlasovali 5 lidé) 21.11.2012 11:09
Vina moze byt kludne aj na strane RedBullu. … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    82.114.221.XXX
    Clovek by rekl, ze alternator neni moc poruchova soucastka. Zajimal by me prurez tim jejich alternatorem. Kolik je tam navic elektroniky a proc se to tak kazi? Ono kdyz se to vezme kolem a kolem, tak z toho zakulisi F1 nema fanousek skoro nic. Na netu jsou leda drby, mini rozhovory, mini komentare atd.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    82.114.221.XXX
    V Brazílii tým použije novější verzi, tak jako většina týmů s motory Renault už v Austinu.
    NEROZUMIM te vete. budouci cas pouzije a pak je tam Austin- cou je minulost. Co to znamena?

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    82.114.221.XXX
    Jestli to Fetl dokaze, verim, ze vyrovna, prekona Schumachera, zvlast, kdyz by Red Bully mohly byt silne i pristi rok. Minimalne se zase budou prat o prvenstvi, ale to je daleko. Potreti za sebou - tak to ma opravdu naslapnuto za Majklem. Taky si vemte kolik mu je let.

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Frciiik

    109.164.3.XXX
    Alternátor A proč prostě nemůžou použít ještě na jeden závod ten starý?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      A on je lepší nebo proč? Viz Webber v Austinu.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Frciiik

        109.164.3.XXX
        Nový se taky zrovna neukázal v nejlepším světle...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • XR

          109.81.245.XXX
          Ano, ale zásoby starého zřejmě došly a ty stávající jsou na hraně životnosti. Renault navíc tvrdí, že nový má tentokrát už mouchy vychytané, tak proč ne?

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Frciiik

            109.164.3.XXX
            Tak jo :-) já se nehádám, jen mě to zajímalo, když chudák Helmut nemůže spát 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Nuž ja ako poznám Seba,.. ...ten bude bojovať naplno, či alternátor vydrží alebo nie, lebo poľaviť v poslednom závode nemá význam a ja som ho ešte inak ako naplno ani nevidel závodiť. Ja som presvedčený, že sa jeho inžinierovi a mechanikom, zas podarí auto nastaviť tak, aby neporušil tradičný scenár, vyhral kvalifikáciu a následne aj závod a to bude ten najkrajší scenár tejto sezóny. Ferrari sa musí posnažiť a snáď budúci rok, keď bude mať lepšie auto, sa to podarí ja Fernandovi. 01

    + 7 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    Fakt "nadherné"... ... ako si uz RedBull pripravil za par tyzdnov - mesiacov, take to ich typycke ospravedlnenie: "Ked nevyhrame, moze za to bezpochyby Renault!!!" 02 02 02 02 02 02 02 02 02 02 10x 03

    Uz ma zacina normalne "sr.t" ta ich "propaganda" (skor "pohadka") o alternatore...
    Nech radsej Helmut a spol. porozmyslaju, kde by mohol byt problem... Vlastne vobec netreba, oni to uz davno vedia, len to nepriznaju!03

    + 11 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.80.165.XXX
      sorry za hrubku...12 (som sa akosi "rozvasnil")19

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Nestává se moc často, že bych s tebou nesouhlasil. Ale jestli jim ten alternátor klekne, čí to bude vina? Mercedesu? Pana Marka rád nemám, ale nevšiml jsem si, že by vinil Renault za Markovu nehodu v Abu Dhabi. Ostatní výpadky byly vinou alternátoru, pokud se nepletu. 03

      + 7 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000299

        uzivatel000299

        94.112.177.XXX
        Ona je část na vině alternátoru a část je v RB.

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.40.197.XXX
        Vina moze byt kludne aj na strane RedBullu.
        Kedze doteraz nikto oficialne nepotvrdil "preco" sa to stalo, vychadza to (znova a znova) na problem chladenia (u RB nic neobvykle..., ze?).
        Tomu nasvedcuje aj chovanie alternatorov u inych zakaznikov (ok Grosjean mal tiez jednu poruchu, odvtedy ale uz nie).

        Co sa tyka mojej rozhorcenosti - fakt je toho uz "moc" - kazdy zainteresovany z RedBullu, neustale mele len o Renaulte a Magneti, ze by to mohla byt prave ich chyba (* hnat vsetko na uplnu hranu), nikdy ani co i len trochu nepripustia...?!
        Pritom Newey je "preslaveny" aj tym, ze to "takto rad" (povedzme, z neni to jeho prve auto co "horí")

        * kazdy tim zenie vsetko na hranu, otazka je kto najviac? 04

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          On nikde neříká, že je to jen vina Renaultu. Jen si stěžuje, že to nefunguje a má strach z další poruchy. 03

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            178.40.197.XXX
            Helmut saboji spolahlivosti, mozno len v tomto clanku. Celkovy obraz/odkaz RB (i jeho sameho) vsak naznacuje - "my sme sväty, to Renault nevie dodat spolahlivy alternator". To je sice "pekne", len to nemusi byt nutne pravda a ani neni! 03
            Len to som chcel povedat.04

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Mimo téma: Nemáš víc informací o tom slovenském motoru, co jsi sem předčasem dával odkaz? V podstatě tam o tom nic neřekli, kromě toho že to pracuje s nízkými teplotami. Nedokážu si to představit. Jedině, kdyby to bylo na bázi elektromotoru, což by se ale nedalo uplatnit v F1. Léta studia chemie mi nějak nedovolí připustit, že by benzín hořel a nevytvářel teplo. 04

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            178.40.197.XXX
            Nemam. Akosi to stichlo... Zeby im uz ponukol niekto dostatocne vysoku sumu za "pozdrzanie", prip. priamo za "patent"?04

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            178.40.197.XXX
            Alebo je to len "šum"...03

            Fakt je, ze "mozno" nejde ani tak o nizku teplotu, len o nejake posunutie prevadzkovych teplot - nieco podobne ako nedavno tu bol clanok, ze tusim Renault a Mercedes pracovali na zvyseni teplot prevadzkovych kvapalin (z jasnych dovodov). Ale to len hadam.04

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama