DISKUZE K ČLÁNKU Webber odmítl nabídku Ferrari a je spokojený, přestože Marko naddržuje Vettelovi
Mark Webber odhalil, že Ferrari mělo zájem o jeho služby pro příští sezónu. Jejich nabídku však odmítl, přestože Dr. Helmut Marko chová větší sympatie k Sebastianovi Vettelovi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Webber odmítl nabídku Ferrari a je spokojený, přestože Marko naddržuje Vettelovi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel000397
18:46 16.11.2012 90.178.29.XXXNechápu důvod. I když je na tom Webber bodově úplně jinde než Massa, nemám vnitřní pocit, že by nějak zásadně jezdecky Massu přesahoval. A můj skromný názor je, že Massa který byl v týmu doslova zadupán Alonsem, je v momentech když se vnitřně srovná dobrý jezdec nacházející se výkonnostně v top skupině za Vettelem a Alonsem, kteří jsou zjevně o krok před touto skupinou. Jsou to dominantní jedničky i přes skutečnost, že Webber má lepší kvalifikační skóre s kolegou než Massa ve svém týmu. Webber, přestože stojí na startech poměrně pravidelně hodně ve předu, často pozice ztrácí a naopak Massa relativně dobře startuje. Že jsou RedBully výkonnostně odzkočené je zjevné, mimo diskusi. Takže se domnívám, že kdyby byl Webber momentálně v Massově voze, asi by na tom také nebyl nejlépe. Ostatně, nedovedu si dost dobře představit, že by dokázal to, co Vettel v posledním závodě. Rozhodně je pro něj lepší být dvojkou u Redbullu, než u bláznivých Italů a po každém závodě bez top výsledku si nechávat klnout veškerými italskými medii. Můj skromný názor je, že u RedBullu je daleko uvolněnější atmosféra a klid na práci i přes občasný mediální šum. -
-
formulka123
12:28 16.11.2012 90.177.181.XXXNepřipadá mi, že by vedle Vettela na tom byl nějak líp.. Nejhorší je ta bezmoc, protože na to, aby vítězil (kdokoliv) ten tým potřebuje. Když vidím ty úžasný strategie, jaký Mark má, tak buď má úplně neschopnýho inženýra a nebo je to záměr..
Já si naopak myslím, že je lepší být jednička ve slabším týmu, než dělat někomu poskoka. Navíc letos ty slabší týmy byly dost často na podiu.
A ještě dodatek.. já i pochopím, že mají za 1 Vettela, ale strašně mě štve, že to nepřiznají, v tom jsou teda Farrari rovnější
-
-
formulka123
14:27 16.11.2012 90.177.181.XXXTak třeba v Maďarsku.. Mark začal na tvrdých gumách a do boxů ho zavolali 1 kolo!!! po těch, co jeli na měkkých.. nevěřila jsem vlastním očím! Kdyby ho nechali dýl, ušetřil by jeden pitstop a dojel by nejhůř 4. a tudíž PŘED Vettelem.. Pro RB nesnesitelná představa -
-
Mike17
16:03 16.11.2012 93.99.87.XXXHmm, trefila ses do jednoho ze dvou závodů, co jsem neviděl. Ale i tak ti odpovím v několika bodech:
1. To na jakých gumách jezdec odstartuje, závisí hodně na jeho postavení na startu.
2. Že tvrdší směs nevydrží o moc dýl není nic neobvyklého. Víc se to projevuje na začátku závodu, v závodech kde se používá měkčí směs a je více než jedna zastávka v boxech. Když si budeš víc všímat ostatních, uvidíš že to není jen záležitost RBR.
3. Jak na tom gumy jsou, hlásí jezdec týmu. Kdyby je měl skvělý a přezul zbytečně, je zrovna Mark člověk, který by si to nenechal pro sebe.
4. To že má jezdec o pitstop míň ještě neznamená, že by dojel o 25s dřív. Kdyby to tak bylo, jezdili by VŠICHNI VŽDY na 1 povinnou zastávku. Musí šetřit gumy a na ojetých je o něco pomalejší. Občas se stane, že je jedna zastávka dokonce pomalejší, než 2 a není to vyjímečné. V Maďarsku dojel Mark za Sebem o 23s, takže by před ním nebyl ANI OMYLEM.
5. Pokud si myslíš, že je pro RBR tak nesnesitelné, že by Mark dojel před Sebem, jak mi vysvětlíš GP Číny??? Mark 4 a Seb 5, tudíž hned za ním!!! A není to jediný závod kde dojel Mark před Sebem!
6. Že by nechali schválně Marka špatně startovat i v závodech kde jsou daleko od sebe, nedává smysl. Nebo si myslíš, že je jim jedno kolik mají bodů v PK a že tím přicházejí o velký peníze? Nebylo by jednodušší a levnější pokaždé vzít vysílačku a říct Markovi větu kterou slýchává často Massa? Nebo mám ještě jedno geniální řešení. Pokud jim je úplně jedno jak dojede 2. jezdec, nemusí platit miliony Markovi a můžou mi zavolat. Ještě jim nějakou tisícovku (víc si asi nemůžu dovolit) rád dám. A nebyl bych jediný zájemce.
Plně respektuji, že nemáš Vettela ráda. Omlouvám se, ale když tu RBR kritizuješ, měl by to dávat smysl.
Nemyslím si, že mají oba stejný podmínky, ale je rozdíl jestli dostanu o závod později vylepšené křídlo, nebo musím pokaždé nechat kolegu předjet. To jsem u RBR zatím neviděl, ikdyž by to v této situaci bylo víc než logické.
-
-
-
-
Kapor
11:40 16.11.2012 194.160.178.XXXJa si myslím,.. ...že pokiaľ Markovi W. takáto forma vydrží, tak sa o svoju budúcnosť v Red Bulle báť nemusí, aj keď titul nevyhrá, tá zábava jazdiť na najlepšom aute a biť v najlepšom tíme musí byť úžasná. Veď aj v bežnom živote človek stretne hodne strašiakov do kapusty, ako je Helmur a nič sa nedeje ! -
Zix.
10:38 16.11.2012 78.102.229.XXXWebber Ani se mu nedivim,že se mu do Ferrari nechtělo,protože ve Ferrari by musel jezdit jak by mu povolili a nehrozilo by poražení Alonsa,u Red Bullu nebýt 1 blbýho křídla tak má stejný podmínky jako Vettel a navíc tam má výrazně lepší vůz.
Rozhodně je tohle,ale dost zajímavá informace.-
-
-
-
-
Nasir
19:27 16.11.2012 188.175.176.XXX- kdypak Webber neposlouchá příkazy?
- brutálně ho netrestají, takže podle tebe ho trestají nějak normálně?
- kdyby dva roky opravdu neposlouchal a byl nějaký rebelem, jak se snažíš účelově naznačit, tak by tu smlouvu opravdu nedostal. Tvoje první tvrzení není pravda.
- nevím, co se stalo v Austrálii 2011, ale vidím, že Massa za Alonsem nedojel. Pokud byl rychlý a musel podle tebe Alonsa pouštět, jak to, že před sebe pustil i další soupeře? Navíc to nijak nevysvětluje, proč Massa nemusel pouštět Alonsa v 1. polovině 2010. Takže nesmysl to je.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek