DISKUZE K ČLÁNKU Webber odmítl nabídku Ferrari a je spokojený, přestože Marko naddržuje Vettelovi

Mark Webber odhalil, že Ferrari mělo zájem o jeho služby pro příští sezónu. Jejich nabídku však odmítl, přestože Dr. Helmut Marko chová větší sympatie k Sebastianovi Vettelovi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Webber odmítl nabídku Ferrari a je spokojený, přestože Marko naddržuje Vettelovi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 54, poslední 18.11.2012 19:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Zix. (Hlasovalo 14 lidí) 16.11.2012 10:38
Webber Ani se mu nedivim,že se mu do Ferrari… »
» Zix. (Hlasovalo 7 lidí) 16.11.2012 10:39
V Red Bullu nemusí bejt 2.,jinak souhlas. »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 16.11.2012 13:48
On je trochu rozdíl, jestli poradce kohosi hodí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    82.209.7.XXX
    Stejnak kdyby meli stejne podminky tak by webber moc casto stejnak neporazel vettela a uz vubec by nebojoval o titul protoze weber nebyl nikdy rychli zavodnik

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    78.102.82.XXX
    . Redbull říká, že vettelovi nenadržují.
    Weeber říká, že ano.

    Tak kdopak je lhář a kdo mluví pravdu?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    90.178.29.XXX
    Nechápu důvod. I když je na tom Webber bodově úplně jinde než Massa, nemám vnitřní pocit, že by nějak zásadně jezdecky Massu přesahoval. A můj skromný názor je, že Massa který byl v týmu doslova zadupán Alonsem, je v momentech když se vnitřně srovná dobrý jezdec nacházející se výkonnostně v top skupině za Vettelem a Alonsem, kteří jsou zjevně o krok před touto skupinou. Jsou to dominantní jedničky i přes skutečnost, že Webber má lepší kvalifikační skóre s kolegou než Massa ve svém týmu. Webber, přestože stojí na startech poměrně pravidelně hodně ve předu, často pozice ztrácí a naopak Massa relativně dobře startuje. Že jsou RedBully výkonnostně odzkočené je zjevné, mimo diskusi. Takže se domnívám, že kdyby byl Webber momentálně v Massově voze, asi by na tom také nebyl nejlépe. Ostatně, nedovedu si dost dobře představit, že by dokázal to, co Vettel v posledním závodě. Rozhodně je pro něj lepší být dvojkou u Redbullu, než u bláznivých Italů a po každém závodě bez top výsledku si nechávat klnout veškerými italskými medii. Můj skromný názor je, že u RedBullu je daleko uvolněnější atmosféra a klid na práci i přes občasný mediální šum.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.40.169.XXX
    lepsie lepsie byt dvojka vedla vetela ako totalna handra vedla alosa 18

    + 10 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • formulka123

      90.177.181.XXX
      Nepřipadá mi, že by vedle Vettela na tom byl nějak líp.. 07 Nejhorší je ta bezmoc, protože na to, aby vítězil (kdokoliv) ten tým potřebuje. Když vidím ty úžasný strategie, jaký Mark má, tak buď má úplně neschopnýho inženýra a nebo je to záměr..

      Já si naopak myslím, že je lepší být jednička ve slabším týmu, než dělat někomu poskoka. Navíc letos ty slabší týmy byly dost často na podiu.

      A ještě dodatek.. já i pochopím, že mají za 1 Vettela, ale strašně mě štve, že to nepřiznají, v tom jsou teda Farrari rovnější
      04

      + 10 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • formulka123

        90.177.181.XXX
        "Ferrari" 03

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Nějaký příklad, kdy kvůli "úžasné" strategii se Vettel dostal před něj?

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • formulka123

          90.177.181.XXX
          Tak třeba v Maďarsku.. Mark začal na tvrdých gumách a do boxů ho zavolali 1 kolo!!! po těch, co jeli na měkkých.. nevěřila jsem vlastním očím! Kdyby ho nechali dýl, ušetřil by jeden pitstop a dojel by nejhůř 4. a tudíž PŘED Vettelem.. Pro RB nesnesitelná představa 17

          + 6 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • formulka123

          90.177.181.XXX
          Už se tady o tom mnohokrát "mluvilo".. Nejde o to, že by Marka sabotovali, ono stačí, když mu nepomůžou.. třeba odstartovat.. Je to strašně jednoduchý udržet si jezdce tam, kde potřebujou 07

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Hmm, trefila ses do jednoho ze dvou závodů, co jsem neviděl. Ale i tak ti odpovím v několika bodech:
            1. To na jakých gumách jezdec odstartuje, závisí hodně na jeho postavení na startu.
            2. Že tvrdší směs nevydrží o moc dýl není nic neobvyklého. Víc se to projevuje na začátku závodu, v závodech kde se používá měkčí směs a je více než jedna zastávka v boxech. Když si budeš víc všímat ostatních, uvidíš že to není jen záležitost RBR.
            3. Jak na tom gumy jsou, hlásí jezdec týmu. Kdyby je měl skvělý a přezul zbytečně, je zrovna Mark člověk, který by si to nenechal pro sebe. 03
            4. To že má jezdec o pitstop míň ještě neznamená, že by dojel o 25s dřív. Kdyby to tak bylo, jezdili by VŠICHNI VŽDY na 1 povinnou zastávku. Musí šetřit gumy a na ojetých je o něco pomalejší. Občas se stane, že je jedna zastávka dokonce pomalejší, než 2 a není to vyjímečné. V Maďarsku dojel Mark za Sebem o 23s, takže by před ním nebyl ANI OMYLEM.
            5. Pokud si myslíš, že je pro RBR tak nesnesitelné, že by Mark dojel před Sebem, jak mi vysvětlíš GP Číny??? Mark 4 a Seb 5, tudíž hned za ním!!! A není to jediný závod kde dojel Mark před Sebem!
            6. Že by nechali schválně Marka špatně startovat i v závodech kde jsou daleko od sebe, nedává smysl. Nebo si myslíš, že je jim jedno kolik mají bodů v PK a že tím přicházejí o velký peníze? Nebylo by jednodušší a levnější pokaždé vzít vysílačku a říct Markovi větu kterou slýchává často Massa? Nebo mám ještě jedno geniální řešení. Pokud jim je úplně jedno jak dojede 2. jezdec, nemusí platit miliony Markovi a můžou mi zavolat. Ještě jim nějakou tisícovku (víc si asi nemůžu dovolit) rád dám. A nebyl bych jediný zájemce. 04

            Plně respektuji, že nemáš Vettela ráda. Omlouvám se, ale když tu RBR kritizuješ, měl by to dávat smysl.

            Nemyslím si, že mají oba stejný podmínky, ale je rozdíl jestli dostanu o závod později vylepšené křídlo, nebo musím pokaždé nechat kolegu předjet. To jsem u RBR zatím neviděl, ikdyž by to v této situaci bylo víc než logické. 03

            + 4 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja si myslím,.. ...že pokiaľ Markovi W. takáto forma vydrží, tak sa o svoju budúcnosť v Red Bulle báť nemusí, aj keď titul nevyhrá, tá zábava jazdiť na najlepšom aute a biť v najlepšom tíme musí byť úžasná. Veď aj v bežnom živote človek stretne hodne strašiakov do kapusty, ako je Helmur a nič sa nedeje ! 18

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.229.XXX
    Webber Ani se mu nedivim,že se mu do Ferrari nechtělo,protože ve Ferrari by musel jezdit jak by mu povolili a nehrozilo by poražení Alonsa,u Red Bullu nebýt 1 blbýho křídla tak má stejný podmínky jako Vettel a navíc tam má výrazně lepší vůz.

    Rozhodně je tohle,ale dost zajímavá informace.01

    + 14 / − 22

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • formulka123

      90.177.181.XXX
      Prosím tě, Zix.i, jednou otevři oči a podívej se, jak se páni RBuláci chovají.. 17 zvlášť, když se něco povede Markovi.. to jsou vždycky oslavy 12 03

      + 21 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.120.195.XXX
        Přesně, když vyhraje Mark kvaldu, tak mají protažené ksichty. Hlavně Marko. 12

        + 10 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        On je trochu rozdíl, jestli poradce kohosi hodí blbej ksicht a něco jinýho když musí od prvního závodu pouštět stájovýho kolegu pokaždé před sebe. Já bych si vybral asi první variantu. 03

        + 7 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Zix.

          Zix.

          78.102.229.XXX
          01

          + 4 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          - Jak víš, že to končí blbým ksichtem?
          - Že musí pouštět před sebe od prvního závodu je nesmysl. Viz sezona 2010.

          + 4 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            -přesto, že neposlouchá příkazy už druhou sezonu, má smlouvu na další, z toho tak nějak odvozuju, že ho nějak brutálně za vítězství v kvalifikaci netrestají
            -není nesmysl, viz Austrálie 2011

            + 4 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              188.175.176.XXX
              - kdypak Webber neposlouchá příkazy?
              - brutálně ho netrestají, takže podle tebe ho trestají nějak normálně? 03
              - kdyby dva roky opravdu neposlouchal a byl nějaký rebelem, jak se snažíš účelově naznačit, tak by tu smlouvu opravdu nedostal. Tvoje první tvrzení není pravda.
              - nevím, co se stalo v Austrálii 2011, ale vidím, že Massa za Alonsem nedojel. Pokud byl rychlý a musel podle tebe Alonsa pouštět, jak to, že před sebe pustil i další soupeře? Navíc to nijak nevysvětluje, proč Massa nemusel pouštět Alonsa v 1. polovině 2010. Takže nesmysl to je.

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama