DISKUZE K ČLÁNKU Webber odmítl nabídku Ferrari a je spokojený, přestože Marko naddržuje Vettelovi
Mark Webber odhalil, že Ferrari mělo zájem o jeho služby pro příští sezónu. Jejich nabídku však odmítl, přestože Dr. Helmut Marko chová větší sympatie k Sebastianovi Vettelovi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Webber odmítl nabídku Ferrari a je spokojený, přestože Marko naddržuje Vettelovi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
20:04 16.11.2012 93.99.87.XXX-bylo to víckrát, naposledy minulý závod, tys to neslyšel?
-byla to nadsázka, žádného trestu jsem si nevšiml, ty jo?
-neposlouhá ani Seb (jeho rychlá kola v závěru apod.) možná i častěji, přesto i on má smlouvu. Neposlechnutí nějakého příkazu neznamená vyhazov.
-nechal se v první polovině závodu předjet na jedné z nejkratších rovinek okruhu bez náznaku souboje, hned poté co ho Alonso dojel. Nevyjel z tratě, ani neměl technické problémy v dalším průběhu, nebo něco podobného. Ale možná, že to byla náhoda. Netvrdím, že nebyl Alonso i další rychlejší, ale na téhle rovince to bylo snad jediné předjetí v dějinách okruhu.
Připouštím, že na začátku roku 2010, kdy byl Alonso nováček v týmu a Massa už tam byl 5-tou sezonu, ještě TR neměli. Spokojen?-
Nasir
21:27 16.11.2012 188.175.176.XXX- mě by opravdu zajímalo, jaký příkaz neposlechl a jak.
- nebylo za co trestat, Webber teď poslouchá a když zkouší vystrkovat růžky, jako že třeba chvíli nahání Vettela, stejně neudělá nic skutečného proti zájmům týmu a týmové jedničky.
- Sebova rychlá kola - děláš si legraci? Seb to domů dovezl, nebyl důvod to řešit a nebyl to ani přímý příkaz týmu, jen ho nabádali neblbnout. Takové výjimečné drobné výstřelky nejsou žádným porušením příkazů, tak jak ho chápu já. Velkým porušením příkazů týmu by např. bylo, kdyby Webber v Japonsku nebo Indii Vettela předjel a nedovolil mu vyhrát. Už si rozumíme?
- Austrálie 2011 - neviděl jsem, nemohu posoudit, ale podle výsledků pochybuju, že by se Massa před ním udržel. Vtipné je, jak jsi si jistý, že to byla TR, ale když se jedná o RB, vždy rychle přispěcháš s nějakou konstrukcí, že to u nich TR určitě není. Opravdu "důvěryhodné".
- Holt někdo "podezřele pouští" na rovince, někdo "podezřele zpomalí" na startu, že?-
Mike17
22:11 16.11.2012 93.99.87.XXX-dostal v kole kdy zajížděl do boxů hlášku do rádia, aby Sebovi umožnil předjet, neudělal to. Máš toho plnou diskusi po závodě.
-souhlas, nebylo co trestat, tvrdím snad opak?
-neříkám, že to bylo VELKÉ porušení příkazů, jen že neposlechli instrukce. K nějakému velkému ani neměl letos šanci (a netvrdím, že by neposlechl).
-mám pocit, že si čteš jen části co se ti hodí. Jasně jsem napsal, že byl Alonso rychlejší. Nejspíš by se neudržel, jen by to stálo Alonsa trochu času. Jasně jsem taky napsal, že to mohla být náhoda, takže si NEJSEM JISTÝ. To, že se to událo na tak krátké rovince (kde snad nikdy nikdo nikoho nepředjel) a nenechali to na tu dlouhou po startu naznačuje, že to tak pravděpodobně bylo (tedy pro mě). Markův start v Korii považuju za jeden z MNOHA DESÍTEK jeho špatných startů. Jestli je to pro tebe vymyšlená složitá konstrukce, tak ok. TR se nechala vždy na pozdější klidnější průběh závodu, takže se mi zdá nepravděpodobné, že by to někdo poprvé v historii F1 dělal na startu a zrovna se vyjímečně Markovi start povedl. Ale když ti to přijde logičtější, vymlouvat ti to nebudu.-
Nasir
17:30 17.11.2012 188.175.176.XXX- Aha, na to jsem zapomněl, jenže Massa v Německu 2010 také poslechl "až" po několika zatáčkách. Když byl Vettel už blízko na rovince, hned Webbera stáhli do boxů. A to myslím Webber skutečně potřeboval, max. to o kolo uspíšili. Takže jestli by Webber poté v zátačce nechal Vettelovi volno, nebo ne, se nedozvíme a tvé tvrzení je spekulace. Já silně pochybuju, že by Webber neposlechl a taky musel vědět, že se svými pneu by Vettela ani neudržel.
- A kde máš další podobné případy? Doufám, že nechceš vytahovat na světlo 1 nebo 2 "hrdé" TV proklamace (bubliny), že bude se Sebem bojovat, když se o souboj ani nepokouší, viz třeba Korea.
- Původně jsi naznačoval, jaký je Webber strašný rebel formulací "2 roky neposlouchá" (což není pravda). A najednou píšeš, že není důvod trestat? Názorový veletoč?
- Webberovy starty znovu - není známo, proč RB za cca 4 roky nebyl schopen pomoci Webberovi s jeho špatnými starty, když se na obdobný problém u Vettela zaměřili a zarazili ho hned první rok !! Znovu opakuju pro některé - u Vettela se SAKRA SNAŽILI, aby jeho problémy zarazili. Odpovědi ses dříve vyhýbal, nebo to odbýval "někteří prostě špatně startují a nedává smysl, aby mu tým škodil". Obojí je výmluva a překrucování, protože z výše uvedeného nevyplývá, že by mu tým škodil, ale že mají k oběma jiný přístup a to jim zjevně vyhovuje. Což samozřejmě není zločin, ale je to přiznání hierarchie jedničky a dvojky. Proto jsem kritizoval PR RB a tvé příspěvky, když u RB to bagatelizuješ, zatímco jiné týmy hned kritizuješ, klidně na základě jedné situace. A když to ve 2010 jiné situace vyvrací, tak řekneš, že to platí od 2011. Možná. Že se něco děje u Webbera 4 roky asi nevidíš, max. má Vettel drobné výhody, ale "to není TR jako u Ferrari", že? S nadsázkou - TR u RB si asi dřív všimne i ten slepec.
- Ale budeš to mít stále těžší, když i RB teď hlásil příkaz otevřeně do rádia. To už těžko popřeš.
- Jak víš, že Massa neměl nějaký menší technický problém? Hamilton také dojel (v Koreji?) pátý, ale problémy měl. Hlásili Massovi, že musí pustit Alonsa? Jistě, asi se zachoval podle interních příkazů, aby nezdržoval Alonsa, pokud je pomalejší, ale pointa je v tom, že u Ferrari máš hned jasno a tvrdíš, že u nich to tak musí být vždy. Naopak u RB jsi vždy spekuloval a sporné situace pomíjel - RB určitě šetří palivo, když to hlásí do rádia, výměna po startu by byla moc riskantní, TR přece mohli udělat jinak, s Webberem je to náhoda, a když se Webber ani nesnaží s Vettelem bojovat, je to vždy logické kvůli riziku (zatímco když s Alonsem nebojuje Massa, je to pouze TR - tvůj dvojí metr přímo bije do očí) atd.
- Teď jsi napsal, že mohla být s Massou náhoda, ale původně jsi napsal "vždy musí pouštět od...-
Nasir
17:36 17.11.2012 188.175.176.XXX- Teď jsi napsal, že to mohla být s Massou náhoda, ale původně jsi napsal "vždy musí pouštět od prvního závodu". Taky názorová nekonzistence? Připomněl jsi mi jeden Odinův příspěvek na tohle téma. Někteří Schumiho fanboys kdysi napsali, že body jsou jediné hodnotící kritérium, ale v případě Schumiho najednou tvrdili opak "co by kdyby a jak se zlepšil". U tebe to začíná být podobné v případě RB vs ostatní (hlavně Ferrari). -
Mike17
21:50 17.11.2012 93.99.87.XXX-Vettel mu jezdil za křídlem skoro celý kolo a předtím byl víc jak o 1s rychlejší. To je vše.
-další příklad Siverstone 2011
-strašný rebel? Kde jsem to psal? Občas neposlechne (ano v průběhu 2 let). Musí ho za to trestat? Proč? Co je v tom za názorový veletoč?
-Markovy špatné starty darovaly víc bodů Alonsovi než Vettelovi. Pokud jim tak záleží jen na Vettelovi, proč to trpí, když s tím podle tebe můžou něco dělat? Vždyť to Vettelovi pomohlo jen jednou, Alonsovi několikrát!!! Pokud chtějí pomalého Marka, proč mu platí miliony, když si stačí najmout nějakého pomalého platícího jezdce? Teorie, že to není o RBR, ale v Markovi je moc šílená? Hierarchii jedničky a dvojky u RBR nikde nepopírám, jen jsem to už psal minimálně 100x, tak mi to přijde jako trapný opakování. U Ferrari to nebyla 1 ani 2 situace, ale víc. Začátkem roku 2010 neměli TR, koncem a v dalších letech ano. Je to šílená teorie? Ne, naprosto logické a NENÍ na tom nic špatného (opět po 100x opakuji).
-Byla hláška minulý závod TR? Dobře byla. Stejná jako používá každý tým, který nemá šéfa idiota. Že jezdec na starých gumách před výměnou, pustí rychlejšího kolegu na nových po výměně, jsi ještě u nikoho jiného neviděl? Řešilo se to někde? NE!
-kdyby měl Massa takovou technickou poruchu, aby jel tak pomalu jako na té rovince, dostal by za závod několik kol. Ale je mi to u pr....
Podle tebe je to asi takhle: Na startu předjede Marka Vettel (TR), Mark musí šetřit palivo (TR), musí do boxu když je za ním Vettel (TR), zpomalí 30s za Vettelem (TR), musí šetřit gumy (TR) na startu ho předjede FA (není TR), Seb musí šetřit palivo (není TR), zajede do boxu když je za ním Alonso (není TR), Seb musí šetřit gumy (není TR).
Prostě pokaždé, když se stane Markovi něco, co nahraje Sebovi, musí to být TR i když se mu to stává i jindy, když se to hodí Vettelovým soupeřům.
Promiň, mě připadá, že tvůj dvojí metr bije do očí.
Nic ve zlým, ale nemá to smysl. Měj se.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
anonym
17:48 16.11.2012 188.120.195.XXXNeprotiřečíš si? On by to určitě vyžvanil vs. tyhle jeho kecy? Tak už si vyber, buď věříš PR sladkostem Red Bullu, nebo věříš Markovým narážkám a protáhlým ksichtům u Red Bullu, když se mu zadaří líp než Sebovi. Obojí dohromady moc nejde.
Z toho mála, co je vidět pod pokličkou, bych věřil, že jsou tam lidi hodně v pohodě a řadě by asi bylo úplně buřt, kdo z jezdců doveze lepší výsledek, ale Marko jednoznačně tlačí Seba a podle mě to musí vidět každý, kdo není slepý.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek