DISKUZE K ČLÁNKU "Vývoj dvojitého DRS byl chybou," připouští Brawn
Šéf závodního týmu Mercedes Ross Brawn připustil, že je rozvoj dvojitého systému DRS připravil o cenné zdroje, které mohli věnovat jiným technologiím.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Vývoj dvojitého DRS byl chybou," připouští Brawn
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000397
(Hlasovalo 9 lidí)
13.11.2012 23:21
Můj skromný názor je, že Shumi je jako vývojář… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
ja
22:40 14.11.2012 91.127.107.XXXTak trhlinka ku trhlinke a mám z toho aj pol sekundy
-Predné krídlo nemá veľký, ale má značný vliv, záleží o nastavenia a celkovej konštrukcie,
-Nehovoril som že DDRS slúži k zníženiu prítlaku, ale na elimináciu hendikepu a stajling na spodnej strane vytvorený DDRS značne ovlivňuje funkciu predného krídla. No keď sa s tým dá získať výhoda, tak asi musí,že! Dokonca sa hovorilo, pri častých Schumiho výletoch mimo trať v nájazdoch do zákruty, že za to môže práve ešte pretrvávajúci efekt na prednom krídle aj po zatvorení DRS- krídlo ešte neplní na 100% svojú funkciu..
-To, že má DDRS rovnaký vliv pri akomkoľvek prítlaku, sa mi tiež nezdá, myslím že nie.
-To že má DDRS rovnaký vliv pre obidboch pilotoch s tým sa dá súhlasiť, ale zasa je to spôsobené len tým, že u tohoto systému nejestvuje asi žiadná variabilita a preto si vyžaduje rovnakú konštrukciu a nastavenie krídla aby sa zachovala max. efektivita..
- Nehovorím, aký bol rýchly Mercedes v loni, ale že tu máme monoposty s vyšouu maximálkou aj bez DDRS a to znamená, že Mercedes niečo značne spomaľuje.
-
-
-
-
-
-
-
Kapor
14:16 13.11.2012 194.160.178.XXXTeda neviem ako v Mercedese im to nejde, ak v Red Bulle to zas ide,.. ...lebo na RB8 to predsa dobre funguje, DDRS aj s Coanda výfukmi v jednom aerobalíku a auto je zas najlepšie v poli nielen v kvalifikácii, ale aj v závode. Tak neviem v čom to je, že v Mercedese to nejde a inde áno. Asi bude chyba niekde cekom inde. Veľa šéfou a málo indiánov, ako to predčasom presne charakterizoval A. Newey.-
Tomur
00:26 14.11.2012 188.175.121.XXXSamotný vývoj DDRS by jim určitě neublížil, kdyby se jim současně dařilo efektivně vylepšovat ostatní části vozu. Už to tady padlo - Coanda efekt, ohebný nos, flexi křídla... Holt u RBR mají nejméně jednoho se zlatýma rukama a někdo takový prostě u Mercedesu chybí. U většiny ostatních týmů sice chybí taky, ale není to tak výrazně vidět. Stačí se kouknout, jak se s vývojem trápí třeba Ferrari -
f1fan
11:06 14.11.2012 87.197.159.XXXKapor, na to že tu komentuješ každý článok, asi ti ušlo, že Merecedes ma to DDRS pretiahnute až na predné krídlo (udajne preto sa nezaoberali vývojom predneho flexi krídla), zatiľčo RB to využíva len na zadnom.... Garry Anderson to ešte v lete rozoberal, že je to v zásade slepá ulička a v Merc. na tom pracovali evidentne už od konca minulej sezóny a popri tom zanedbali iné aspekty vývoja...
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek