DISKUZE K ČLÁNKU "Vývoj dvojitého DRS byl chybou," připouští Brawn

Šéf závodního týmu Mercedes Ross Brawn připustil, že je rozvoj dvojitého systému DRS připravil o cenné zdroje, které mohli věnovat jiným technologiím.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Vývoj dvojitého DRS byl chybou," připouští Brawn

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 14.11.2012 23:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000397 (Hlasovalo 9 lidí) 13.11.2012 23:21
Můj skromný názor je, že Shumi je jako vývojář… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 13.11.2012 23:24
Ty si vážně myslíš, že Schumacher rozhoduje o… »
» Tomur (Hlasovali 3 lidé) 14.11.2012 00:26
Samotný vývoj DDRS by jim určitě neublížil,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • ja

                91.127.107.XXX
                Tak trhlinka ku trhlinke a mám z toho aj pol sekundy04
                -Predné krídlo nemá veľký, ale má značný vliv, záleží o nastavenia a celkovej konštrukcie,
                -Nehovoril som že DDRS slúži k zníženiu prítlaku, ale na elimináciu hendikepu a stajling na spodnej strane vytvorený DDRS značne ovlivňuje funkciu predného krídla. No keď sa s tým dá získať výhoda, tak asi musí,že! Dokonca sa hovorilo, pri častých Schumiho výletoch mimo trať v nájazdoch do zákruty, že za to môže práve ešte pretrvávajúci efekt na prednom krídle aj po zatvorení DRS- krídlo ešte neplní na 100% svojú funkciu..
                -To, že má DDRS rovnaký vliv pri akomkoľvek prítlaku, sa mi tiež nezdá, myslím že nie.
                -To že má DDRS rovnaký vliv pre obidboch pilotoch s tým sa dá súhlasiť, ale zasa je to spôsobené len tým, že u tohoto systému nejestvuje asi žiadná variabilita a preto si vyžaduje rovnakú konštrukciu a nastavenie krídla aby sa zachovala max. efektivita..
                - Nehovorím, aký bol rýchly Mercedes v loni, ale že tu máme monoposty s vyšouu maximálkou aj bez DDRS a to znamená, že Mercedes niečo značne spomaľuje.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  No aspoň, že jsme se shodli na tom podstatném. To, že má stejný vliv pro oba dva. 03 Myslím, že kdyby z toho systému dostali půl sekundy na kolo, byli by nejspíš spokojení. 04
                  Měj se pěkně.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Teda neviem ako v Mercedese im to nejde, ak v Red Bulle to zas ide,.. ...lebo na RB8 to predsa dobre funguje, DDRS aj s Coanda výfukmi v jednom aerobalíku a auto je zas najlepšie v poli nielen v kvalifikácii, ale aj v závode. Tak neviem v čom to je, že v Mercedese to nejde a inde áno. Asi bude chyba niekde cekom inde. Veľa šéfou a málo indiánov, ako to predčasom presne charakterizoval A. Newey. 02

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Tomur

      Tomur

      188.175.121.XXX
      Samotný vývoj DDRS by jim určitě neublížil, kdyby se jim současně dařilo efektivně vylepšovat ostatní části vozu. Už to tady padlo - Coanda efekt, ohebný nos, flexi křídla... Holt u RBR mají nejméně jednoho se zlatýma rukama a někdo takový prostě u Mercedesu chybí. U většiny ostatních týmů sice chybí taky, ale není to tak výrazně vidět. Stačí se kouknout, jak se s vývojem trápí třeba Ferrari 17

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • f1fan

      87.197.159.XXX
      Kapor, na to že tu komentuješ každý článok, asi ti ušlo, že Merecedes ma to DDRS pretiahnute až na predné krídlo (udajne preto sa nezaoberali vývojom predneho flexi krídla), zatiľčo RB to využíva len na zadnom.... Garry Anderson to ešte v lete rozoberal, že je to v zásade slepá ulička a v Merc. na tom pracovali evidentne už od konca minulej sezóny a popri tom zanedbali iné aspekty vývoja...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    95.103.168.XXX
    sumacher legenda najvacsi vyvojar v historii zlaty sroubovak, nedovazal v noci pizzu to bola chyba chlapci moji

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama