DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull: Izolace v důsledku odlišných názorů nám nevadí, nemáme nejvyšší rozpočet

Christian Horner hovoří o izolaci svého týmu, který dobrovolně opustil Asociaci týmů F1 (FOTA). Tvrdí, že Red Bull nemá nejvyšší rozpočet v F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull: Izolace v důsledku odlišných názorů nám nevadí, nemáme nejvyšší rozpočet

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 24.10.2012 18:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 13 lidí) 23.10.2012 15:18
Utrácení Diví se někdo RBR, že to nechtějí… »
» Mike17 (Hlasovalo 9 lidí) 23.10.2012 17:11
Ano. Je možné, že za čas skončí stejně jako… »
» Zix. (Hlasovalo 9 lidí) 23.10.2012 18:22
Důvod proč ostatní týmy nemaj rádi Red Bull je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Situácia je veľmi zaujímavá,.. ...lebo Ferrari pred časom tvrdilo to isté a teraz tvrdí opak. Je to asi tým, že ostatné tímy aj Ferrari, chcú rozbehnutý Red Bull nejako zabrzdiť, čo sa im asi nepodarí, lebo to majú našľiapnuté na titul v tomto a určite pôjdú potitule aj v budúcom roku, tvrdo a nekompromisne. 01 Bojuj Christian, aj proti celému svetu, ak na to máš !11

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.229.XXX
    Důvod proč ostatní týmy nemaj rádi Red Bull je ten,že Red Bull prostě logicky o něco zvýšil náklady,aby moh bojovat o tituly.

    Uvedu př.(čísla vymyšlený) - Ferrari utrácelo třeba 400 milionů $ za rok,Red Bull 200 milionů $ za rok.
    Jenže Red Bull chtěl jezdit na tituly,tak logicky musel náklady zvýšit a proto ted utrácí né třeba těch 200 milionů ale třeba 250 milionů $. A to se ostatním nelíbí - že Red Bull zvyšuje ty náklady,i když to je jenom proto,aby mohli porážet Ferrari a další týmy. Kdyby ty náklady nezvýšili a měli poloviční náklady co Ferrari,tak by byi vážně borci pokud by je i tak dávali.

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      147.229.208.XXX
      Každý tu ukazuje na Red Bull, ale oni aspoň tie prachy vrážajú do auta a robia šampionát atraktívnejším (samozrejme môj subjektívny názor, vychádzam z toho, že po dlhých rokoch dominancie Ferrari a McLarenu bojuje o titul aj niekto iný z dlhodobejšieho hľadiska). Ferrari platí mega plat Alonsovi, doteraz strasne preplácali Massu. Nehovoriac o Schumacherovi ktorý robil konzultanta v rokoch 2007-2009 za tiež peknú kôpku peňazí. 16 mega na vyhadzov Raikkonena a to ešte uzatvárajú predzmluvy atď. Ferrari sa stropu nebráni pretože sa do toho nezahrňuje plat jazdcov, inak si nemyslím, že by zas tak veľmi strácali na rozpočte. Neustále rozprávky o tom ako posledných 6 pretekov nepriviezli žiadne novinky a pritom ich progres je znateľný.

      + 9 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Zix.

        Zix.

        78.102.229.XXX
        Nevim jak to Ferrari maj s penězma,ale myslim že problémy určitě nemaj,jen místo vyhazování peněz u př. co ty píšeš měli třeba zmodernizovat tu jejich tovránu nebo to nacpat do vozu.
        Řek bych,že Ferrari pořád nejvíc utrácí,ale mele se jenom o Red Bullu,protože ten jedinej ty náklady zvyšuje. Málokdo ale ví jak to je a kdo má pravdu.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          212.65.218.XXX
          A nebo by se mohlo domluvit, že se přestanou používat aero tunely jako Ferrari přišlo o možnost používat testovací dráhu přímo u továrny. 13

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Zix.

            Zix.

            78.102.229.XXX
            Tu možnost testovat ztratil každej a kvalita vozu bez aerodynamickýho tunelu by šla určitě hodně rychle dolu,prostě to je kravina.12

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000190

        uzivatel000190

        90.177.76.XXX
        Jaký rozdíl je v dominanci red bullu a jiného týmu? Asi ti to přijde zajímavější protože jim fandíš, ale když se nad tím zamyslíš tak ve skutečnosti je to úplně stejné. A ten argument s platy co papouškuješ je směsný, protože v těch ostatních sumách je tato suma zanedbatelná, kór když si každý kdo nenávidí ferrari naivně myslí, že mají o 150 m větší rozpočet než ostatní, ale přesto nedokáží vyrobit ani "polovinu" variant aut co rb... 11

        + 5 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Zix.

          Zix.

          78.102.229.XXX
          Když dominovalo Ferrari,tak proč nikdo neměl kecy že moc utrácej,i když bylo jasný(i podle těch odhadů a Schumiho plat to dokazoval) že utrácej nejvíc? Dost zajímavý.

          Ferrari,McLaren,Mercedes sou prostě velký jména a nemůžou unýst,že je poráží jméno Red Bull,který vyrábí energetický nápoje a né sportovní nebo luxusní auta.03

          + 9 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000190

            uzivatel000190

            90.177.76.XXX
            Určitě jim to není příjemné a když dominovalo ferrari tak se do nich navážel kde kdo a to vlastně nepřestalo do dnes když jsou vlastně až třetí tým / někdy druhý a nevyhráli x let nic, ale to chápu ty léta co "utlačovali" konkurenci zůstanou na dlouho v mysli těch na druhé straně.
            Každý sponzor dělá něco jiného, je jedno kde se ty peníze vezmou, takže to že dělají limo je mi jedno. Spíše jde o to, že opravdu nemají žádnou historii a je jasné, že v momentě kdy přestanou vyhrávat tak se za pár let budou pakovat.

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Zix.

              Zix.

              78.102.229.XXX
              S tím že fanoušci týmů záviděj fanouškům týmu co dominujou(dřív Ferrari,poslední 3 roky Red Bull) souhlasim a pokaždý se do nich někdo bude navážet,protože málokterej tým je čistej - že by udělal vše co se každýmu líbí.

              Je otázka jak to s Red Bullem bude,ale docela mě zaujímá kde bereš jistotu,že by odešli? Nikdo nevidí do Matechitzovi hlavy a neví jaký má plány,tyhle kecy mi přídou už dost trapný.
              Kdyby to Red Bull s F1 nemyslel vážně,tak by určitě tolik let neměl 2 týmy a neměl několik jezdců v jejich juniorskym programu. Pokud náhodou bude chtít Red Bull odejít,tak to poznáme tím,že pude Toro Rosso o kterym se 1 dobu docela spekulovalo jak bude mít novýho majitele a nic.03

              + 5 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel000190

                uzivatel000190

                90.177.76.XXX
                Dva týmy má právě, protože mu nejde o peníze a má testovací hodiny navíc.

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Zix.

                  Zix.

                  78.102.229.XXX
                  A na tom je něco špatnýho?
                  Největší výhodu spíš vidim v tom,že má 4 jezdce a když si teda s nikym neni hned jistej může ho šoupnout do Toro Rossa a pak až případně Red Bullu.

                  Je to mimo,ale moc nechápu ten věčnej brekot Ferrari kvůli těm 3 vozům a přitom jim nikdo nebrání,aby takhle úplně stejně měli vozy rovnou 4 .

                  + 2 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001081

            uzivatel001081

            85.237.230.XXX
            Ja by som za tym videl skor to, ze ferrari ma asi najvacsiu zakladnu fanusikov. A ked ferrari nedominuje, tak aj sledovanost klesa. Tym padom aj celkove prijmy F1. Vychadzam z predpokladu, ze najvacsie prijmy su zo sledovanosti.

            + 1 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    90.177.76.XXX
    Nechtít kontrolu něčeho o čem říkají, že to dodržují = podvádíme. 12 No nic pokud by měli ještě větší rozpočet než tým který zároveň vyrábí motory by bylo hodně husté, ale jinak samozřejmě největší rozpočet mají bezkonkurenčně a všichni to vědí proto se s nima teď nikdo nebaví, protože všechny štve v době kdy jsou ochotni šetřit někdo kdo dělá na každý závod nové auto. Pak je může zachránit jen velké přehmaty jaké rb ze začátku předváděl nebo spolehlivost a když se toho vyvarují tak to vypadá jako poslední závody.

    + 8 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      94.113.188.XXX
      To jsou zase bláboly, fandy týmu, které mu se nedaří. 18

      + 5 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000190

        uzivatel000190

        90.177.76.XXX
        Velice věcný argument... 11

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Zix.

          Zix.

          78.102.229.XXX
          Má ale pravdu.03 04
          Vsadim se,že kdyby Williams vyhrával nebo byl v pozici jako Red Bull,tak by od tebe takovej komentář nehrozil.

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000190

            uzivatel000190

            90.177.76.XXX
            Někdo vidí jen svůj tým a nepřesvědčí-ho logická úvaha, aby se neřeklo, že k tomu nic neřekl tak se zmůže aspoň na urážku. K tomu opravdu nemam co dodat. K tvé otázce williams by byl určitě schůdnější varianta, ale rozhodně bych si přál spíše sezónu jako byla do japonska ta letošní od té doby se obávám, že sezóna nabrala jasný směr, protože se po těch mnoha letošních variantách doslova celého auta rb trefil do té správné konfigurace. Ale třeba se ještě ostatní zmůžou na odpor a naopak se bude bojovat do posledního závodu v což doufám.
            Rb je opravdu stáj vyhnaná penězi a moc dobře si pamatuji když začínali jaký to byl otevřený super tým a jak se postupně měnil až do dnešní podoby kdy s nimi nemluví nikdo a to je podle mě ten hlavní ukazatel kdo hraje levou.

            + 5 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Zix.

              Zix.

              78.102.229.XXX
              Nechci mluvit za Kimiho,ale nevidim v jeho ani v mym příspěvku urážku,max. pokud bereš "bláboly" za urážku.03 12
              Jinak se mi letošní sezóna líbí a budu jako fanoušek Red Bullu jedině rád,pokud budou mít cestu za titulem lehkou.04

              PS. Nepříde mi,že by se Red Bull nějak výrazně změnil,jen už nejsou braný pro všechny jako super tým,protože začali vyhrávat a porážet týmy,který maj dost fanoušků. A jen se logicky a správně ohrazujou o kecech který nejsou pravda - TR,rozpočty,nebojej se přikáza jezdci z B týmu aby pustil jezdce z týmu A(což by mělo bejt automatický) a další.

              + 3 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama