DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull: Izolace v důsledku odlišných názorů nám nevadí, nemáme nejvyšší rozpočet

Christian Horner hovoří o izolaci svého týmu, který dobrovolně opustil Asociaci týmů F1 (FOTA). Tvrdí, že Red Bull nemá nejvyšší rozpočet v F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull: Izolace v důsledku odlišných názorů nám nevadí, nemáme nejvyšší rozpočet

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 24.10.2012 18:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 13 lidí) 23.10.2012 15:18
Utrácení Diví se někdo RBR, že to nechtějí… »
» Mike17 (Hlasovalo 9 lidí) 23.10.2012 17:11
Ano. Je možné, že za čas skončí stejně jako… »
» Zix. (Hlasovalo 9 lidí) 23.10.2012 18:22
Důvod proč ostatní týmy nemaj rádi Red Bull je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Zix.

                  Zix.

                  78.102.229.XXX
                  To mi závidíš? Nebo co s tím mám dělat?11
                  PS. Když sem mladej tak to znamená "špatnej" nebo tak něco?12

                  + 5 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Nabel

                  62.225.34.XXX
                  Můj odhad je, že máš svoji pravdu, která je založena více na pocitu než faktech. Co zkusit třeba google než začneš šířit svoje domněnky? Doporučuju heslo "f1 team budgets". Je celkem jedno, který rok si vybereš. Dle Tvé logiky je Schumacher penězi vyhnaný sedminásobný šampión. A rozporuje jeho tituly někdo? Naopak. Všichni oceňují, jaký tým si kolem sebe vybudoval. Red bull je vysoce efektivní vzhledem k vynaloženým penězům. Neviděl jsem čísla za 2012, ale v žádném předešlém roce neměl nejvyšší rozpočet.

                  + 4 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Inkognito

                    78.157.167.XXX
                    Na druhou stranu, Toyota měla svého času taky nejvyšší rozpočet a nejlepších výsledků dosáhli až když bylo víceméně jasno, že f1 opustí.

                    Další věc je, jak s pěnezi týmy vynakládají, Ferrari má např. testovací dráhu, velkou továrnu atp. Infrastruktura, počty zaměstanců, které nemusí přímo souviset s vývojem vozu ale podepíšou se na rozpočtu.

                    Z těch sum mi je ale na blití :D

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    89.102.107.XXX
    Utrácení Diví se někdo RBR, že to nechtějí podepsat ? Na co je omezení v oblasti aerodynamiky, když se bude moci nadále utrácet v motorech a dalších částech ? Kór když mercedes a ferrari ty motory vyrábí... Ať to buď omezej všechno a komplet nebo ať na to kašlou.

    + 13 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    194.24.138.XXX
    RB Ano makají-vítězí,to ano!Ale odejde Seb-odejde Adrian!A je konec!RB je team bez historie.Jsme tu vítězíme-nevítězíme klidně odejdeme.A v TR už nikoho jako byl Seb nevychovají to jim musí být jasno!17

    + 5 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      No je pravda, že jsou 4 týmy s delší historií, ale tvůj (podle nicku) Lotus mezi nimi není. 03 To, že nemá delší ještě neznamená, že ji mít ani nebude. I Ferrari kdysi existovalo jen pár let.

      + 7 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • 1958MrLotus1994

        194.24.138.XXX
        Historie je podle mě,,láska a obětování,,se k tomuto sportu(F1).Colin,Enzo.Strýček Ken......atd,to je u mě historie!Tyhle jména budou všichni znát i za dvacet let!Kdo bude znát za dvacet let jméno Horner nebo Mateschitz?Maximálně tak v souvislosti s limonádou!Každému je přeci jasné,že tady nejde o žádnou lásku ke sportu,ale jenom o prachy!
        I když v F1můj,,team,,už dávno není,nikdy se tato,,Umělotina,,mu nemůže rovnat!

        + 3 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Ano. Je možné, že za čas skončí stejně jako tehdejší Lotus, Tyrrell, Jordan a spousta dalších týmů, které si dodnes lidi pamatují. Zrovna tak si (aspoň lidi, co se o F1 opravdu zajímají) budou pamatovat i Red Bull. Už jen proto, že získali nějaké tituly. Určitě dnes na penězích záleží mnohem víc, než to bylo za časů pana Chapmana. Ale je to stejné u všech týmů. Nikdo to nedělá jen pro zábavu, ale potřebují peníze od sponzorů. Ať už je to Red Bull, Vodafone, nebo Santander.
          Nic proti, jen mě zaujal tvůj názor, že je v tomto RBR jiný než jiné týmy. 03

          + 9 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • 1958MrLotus1994

            194.24.138.XXX
            Reagoval jsem na RBR,protože je tento článek oněm.A peníze?Na těch záleželo i v té minulé době a ne málo!V 68 musel přijít první oficiální sponzorink,jinak by F1 nepřežila!Píšeš,,nikdo to nedělá jen pro zábavu,,(pro zábavu to dělal snad jenom Lord Hesketh),,ale potřebují peníze od sponzorů,,(ty potřebovali tenkrát taky)!Kde by byl dnes Frank Williams!Bez lásky k závodění!Samozřejmě ti rozumím,je jiná doba dnes už to dělá(až na malé výjimky)pro peníze každý!
            05

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Jo máš pravdu. I tenkrát potřebovali peníze. Jen jich nemuseli mít tolik a proto se to kolem nich tolik netočilo. Určitě měli pánové tenkrát lásku k závodění. Jen si nemyslím, že třeba Horner to dělá jen kvůli nim a závodění ho nebaví. Nejspíš to hodně baví drtivou většinu, co v F1 dělá i teď. Prostě mi nepřijde, že v tomto je nějaký velký rozdíl mezi tehdejší a dnešní dobou. A už vůbec ne mezi "tradičními" a novějšími týmy.

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • 1958MrLotus1994

                194.24.138.XXX
                Každý máme v něčem více či méně pravdu!Ale stále se nemůžu zbavit toho dojmu,že když nebudou vyhrávat či mít jiné dobré výsledky,tak to Mateschitz odpíská a team prodá!Pro něj to jen další fabrika.Bude prodělávat,pryč s ní!A už jsme zase tam kde jsme byli!03

                + 3 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Možný to je, ale do jeho hlavy nevidíme. 03

                  + 4 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Zix.

                  Zix.

                  78.102.229.XXX
                  Vzhledem k tomu že celý roky maj jen malý sponzory (třeba Rauch) a až loni přišlo Infinity,tak pochybuju,že mu Red Bull Racing a Scuderia Toro Rosso vydělávaj. A i někde na netu sem čet jak to maj s pěnezma a říkali jak do toho musej něco cpát ze svýho.

                  Jen se tím týmem F1 trošku víc zviditelní v některejch zemích,Red Bull neni značka která by nutně potřebovala zviditelnění ve F1 nebo jiných sportech - uživili by se i bez toho. Dou na to prostě chytře - podporujou sport a maj díky tomu dobrý jméno a díky F1 můžou i říct,že sou dobrý i v nečem jinym a dokážou porazit jména jako Ferrari nebo Mercedes.
                  A i ty akce v různejch městech se staršíma vozy F1 maj dobrý.

                  + 4 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    178.40.210.XXX
                    ale zaraba na tom, to sa nemusis obavat
                    nie priamo ze by mal zisk z RBR alebo STR ale ta reklama a s tym spojeny predaj osladenej vody
                    keby na tom nemal zarabat tak to zabali
                    tak isto by to zabalilo aj ferrari keby museli do f1 vrazit viac ako by vdaka nej ziskali na predaji aut. ferrari vyuziva f1 presne na ten ucel ako RB, ako reklamnu platformu pre predaj svojho produktu

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • Zix.

          Zix.

          78.102.229.XXX
          Je vidět že víš úplný hovno,Horner má svůj tým Arden International a založil ho v roce 1997,v tej době určitě tušil že za 7 let koupí nějakej tým F1 Red Bull a bude chtít zrovna Hornera za šéfa týmu.03 11

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • anonym

      147.229.208.XXX
      3 PK v rade, to sa len tak každému nepodarí a kým odíde Adrian a Seb tak ešte môžu ďalšie tituly pribudnúť. Keď sa už Benetton zapísal do histórie v tak krátkej dobe, tak môže aj RedBull. Okrem toho si myslím, že majú najlepší výchovný program a je len otázkou času kedy sa objaví ďalší talent. Technické vybavenie majú tiež moderné a majú uvolnené pracovné prostredie, podporujú inovatívne myšlienky a aj po odchode Adriana tam môže ísť napr Key, ktorý postavil tohtoročný Sauber.

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama