DISKUZE K ČLÁNKU Marko nechápe týmovou režii Ferrari, které drželo Massu za Alonsem

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko si vzal na mušku opět Ferrari a jejich "nepochopitelnou" taktiku, kterou zvolili v případě Felipeho Massy ve Velké ceně Koreje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko nechápe týmovou režii Ferrari, které drželo Massu za Alonsem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 16.10.2012 22:38 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • uzivatel001040

    uzivatel001040

    222.153.223.XXX
    Ale to co rika zni logicky. Ja sem si taky rikal at Massu na Webera pusti!! Mel rychlost a kdyby ho udelal, bylo by tam nekolik moznosti jak s tim nalozit. No a kdyby ne...tak by ho zase stahli
    Easy.

    + 13 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.22.116.XXX
      Logické je pomoci svému týmovému kolegovi a né mu brát body. A to tím aby měl co nejvíce bodů a sbírat body soupeřům. Tím že by JEDNOU massa dojel před Alonsem by parťákovi rozhodně nepomohl. Marco opět pouze vyplodil něco co se akorád hodí do karet lidem jako si ty.

      + 12 / − 17

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.111.98.XXX
      Jenže ty počítáš jen se dvěma možnostma, že ho předjede a zbrzdí natolik, že jej předjede i Alonso, a nebo ho nedá vůbec. Jenže je tu ještě možnost, že ho předjede, ale nezbrzdí dostatečně. A co pak? Pustí před sebe Webbera i Alonsa a nebo dojede před Webberem a sebere Alonsovi body?

      A o PK se už podle mě dávno nebojuje, tam už má Red Bull dostatečný náskok.

      + 13 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.22.116.XXX
        Souhlas a hlavně sou to možnosti úplně mimo mísu Massovi schopnosti.

        + 5 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Meky81

          Meky81

          81.92.155.XXX
          Nejak nesouhlasim, proc by nemohli jeste ohrozit RB, rozdil je nejakych 67 bodu a kdyz Massa bude jezdit jako ted, neni to nerealni. Vzdyt Webber to ma jak na houpacce. Treba mu opet nepojede vuz, bude mimo body. Ferrari tim padem 2 mista na podiich a hned se ten rozdil scvrkne cca o 30 bodu. Takze az tak nerealne bych to nevidel. A kdyby meli RB fakt ze smulu a Webber by dojel treba na 6-7 miste, nebo zauraduje Alternator, je vic nez pravdepodobne ze Ferrari vyhraje.....

          + 2 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        A byl by to obrovský problém, pustit případně oba? Myslíš, že by se Mark bránil, vrátit se na 2 místo? 03

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Katka

          188.175.139.XXX
          Tak si to ale spočítej, dejme tomu, že Vettel vyhraje a Massa s Alonsem budou na druhém a třetím místě a Webber nedojede. To máme 25 bodů pro RB a pro Ferrari 33, to znamená rozdíl osmi bodů! Do konce sezony čtyři závody... To by se muselo stát něco Webberovi v každém závodě a navíc by Vettel nesměl zvítězit, aby ta šance nějaká byla, podle mě je to dost nereálný...

          + 9 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.111.98.XXX
          Obrovský problém by to asi nebyl, ale kdo ví, co by to udělalo s Massovou psychikou, kdyby měl přepouštět svou vydobytou pozici Webberovi a pak ještě čekat na Alonsa?

          Navíc nevíme jak na tom Alonso a Massa byli s gumama. Třeba si u Ferrari spočítali, že pokud by na to Massa tlačil dál aby dojel Webbera, tak by jeho gumy nemusely vydržet až do cíle.

          Dál si myslím a u Ferrari to možná taky předpokládali, že Webber nejel na plno, protože snažit se dohnat Vettela nemělo smysl a Alonso ho nedojížděl.

          + 7 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            89.111.98.XXX
            Je to 77 bodů, takže by Ferrari muselo stahovat 19,25 bodu na závod. Myslíš, že je to reálné? To by se musela dvakrát opakovat Monza. Ferrari tolik na Red Bull v této sezoně ještě neztrácelo.

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama