DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po Velké ceně Itálie

Jak hodnotí závod na nejrychlejším okruhu v kalendáři F1 jezdci a šéfové týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prohlášení týmů po Velké ceně Itálie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 13.09.2012 13:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fantomas (Hlasovalo 16 lidí) 09.09.2012 16:00
Lewis Docela by mě zajímalo, co znamenalo po… »
» odin (Hlasovalo 8 lidí) 09.09.2012 18:23
Hamík chce mnohem větší peníze a je pouze pár… »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 09.09.2012 19:36
Tak jelikož se tvoje uvažování hodně podobá… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kimi

    94.113.190.XXX
    Je to dobře. Posunul se z 4.místa v PJ na 3.místo a Lotus spadnul v PK z 3.místa na 4.místo. 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kimi

    94.113.190.XXX
    Je to dobře. Posunul se z 4.místa v PJ na 3.místo a Lotus spadnul v PK z 3.místa na 4.místo. 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Úplně nechápu slova M.Schumachera "...myslím, že jsme dnes ukázali prospekt." Nemělo tam být místo prospekt "progres"?03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      94.113.190.XXX
      Napadlo tě taky, že by to mohl být špatný překlad než špatná slova Schumiho? 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ja

        178.40.118.XXX
        Myslíš toto?

        "Tak trošku mi dnes odpoledne došla kola,"

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          12 už to opravili na "pokrok" a "došlá kola" na "nedostávalo se mi kol".
          Ale jo... chybička se občas vloudí. A když se redakce snaží o rychlé zařazení aktuálních prohlášení týmů, nemá čas na korekci psaných textů. Psal jsem to proto, že některé věty vyznívají dost komicky.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ja

            178.40.118.XXX
            Mne tieto chybičky vôbec nevadia, lebo ja nie som tiež bezchybný,, väčšinu ich pochopím, a nad chýbajúcimi kolami som sa pousmial, lebo mi to pripadalo skôr humorne, ako chybne!04

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • anonym

    193.179.76.XXX
    přesně tak, myslím že lewis tím určitě chtěl něco říct... nemyslím že máme všichni tak bujnou fantazii, poklepání na červenou barvu - 11

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fantomas

    Fantomas

    93.153.3.XXX
    Lewis Docela by mě zajímalo, co znamenalo po dojetí poklepání Lewise na červenou barvu na přilbě a zmínka o Fernandovi v prohlášení po závodě....
    Možná mám moc bujnou fantazii, rád bych aby Lewis zůstal u McLarenu, ale napadá mě, jestli už neplánuje přestup k Ferrari místo Felipeho.

    + 16 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.102.127.XXX
      Máme stejně bujnou fantazii... už dříve řekl Fernando že s Lewisem nemá problém a nevadí mu..

      + 15 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym21

        78.45.220.XXX
        Co se týče poklepání na přilbu, tak jsem na ní rozpoznal italskou vlajku, kde mimo červené barvy byly i bílá a zelená. Upřímně s vámi ale ve vašich teoriích souhlasím. Dle mého pokud zítra McLaren hodně finančně nepřitvrdí, tak Lewis přestoupí právě do Ferrari. Nevěřím totiž tomu, že by Mercedes takovýmto způsobem vystrnadil Schumachera. V případě odchodu Lewise bych si i troufl zaspekulovat nad jménem jeho nástupce, kde bych nejpravděpodobněji viděl Paula di Restu, který se jeví stále lépe a lépe. Navíc již ve Force Indii jezdí s motorem Mercedes... No nechme se překvapit. 04

        + 12 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          No je vidět, že jak šli ti dva od sebe a vychladli, tak uznali, že ten druhý je dobrý a teď vystupují jako kamarádi. Ale nevím, jestli by je společně chtělo Ferrari kočírovat. Situace s jedním špičkovým pilotem a druhým spolehlivým sběračem bodů (což Massa letos moc neplní) je jednodušší.
          A museli by oba přijmout fakt, že od určité chvíle by se stal jedničkou ten lepší. Hamáč by ale nešel úplně do neznáma, technický ředitel Fry ho dobře zná. A z hlediska finanční i sportovní stránky je pro něho Ferrari lepší volba než Mercedes. Ten sice na jeho plat má, ale zatím nestaví auta na takové úrovni jako McLaren, Ferrari a RB.

          Schumi - čekal bych, že ještě nebude chtít končit, protože pořád nevytáhl Mercedes do špičky. Letos se dostal na bednu, ale ještě nejsou tam, kde chtěli být. A jezdec jako on musí vědět, jak to trvá. S Ferrari mu také trvalo, než začal sbírat tituly.

          No, jisté je jen to, že Lewisův management tlačí na zvýšení jeho platu, takže sondují sondují, kdo dá víc.

          + 8 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Hamík chce mnohem větší peníze a je pouze pár týmů, které na jeho chtěný plat mají. ( Mercedes, Ferrari, Red Bull a McLaren) Shodou okolností jak u Ferrari, tak u Mercedesu letos končí jednomu pilotovi smlouva. Nemyslím si ale, že by si Hamík přestupem ať už k Ferrari, nebo k Mercedesu nějak jezdecky polepšil. Já si myslím, že se jen snaží o nátlak a jistý druh "vydírání" na McLaren, aby mohl zůstat a dostal za to podstatně více zaplaceno.12
            Schumi už není schopen někoho někam táhnout. Rozdíly v materiálech jsou uměle vymyzávány a kecy o jeho ladičských a konstruktérských schopnostech se konečně potvrdily jako bludy. Jezdecky se už také zlepšovat nebude (nehledě k tomu, že spousta jeho kousků už je zakázána a trestána). Tak si myslím, že sám ví, jak daleko je vzdálen sen o osmém titulu a skončí tu agónii. Každému týmu chvíli trvá, než se dokáže dostat na špici. Ostatní také nespí a více než na pilotovi, záleží na týmu konstruktérů a designérů, což Schumacher nikdy nebyl. On byl špičkový pilot.03

            + 8 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              188.175.176.XXX
              Taky myslím, že je to hlavně nátlak na McLaren, aby navýšil nabídku. Ale zaspekulovat si můžeme, když kolegové rozvíjeli Lewisovy signály směrem k Ferrari.
              No ony zveličované "konstruktérské schopnosti pilotů" jsou blud obecně. Schumiho nejlepší rozhodnutí v tomto směru bylo, že chtěl do Ferrari svůj schopný tým konstruktérů pod vedením Byrnea a Brawna. V Mercedesu mu tihle lidi chybí, Brawn sám to nezachrání. Ale jak říkám, čekal bych, že ještě nedosáhl dostatečného úspěchu a končit nebude. Ale do hlavy mu nevidím.

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                95.102.216.XXX
                brawn nic nezachrani lebo on je uz sef timu a pochybujem ze sa este nejak vyraznejsie zapaja do technickych veci

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              188.175.176.XXX
              Zapomněl jsem - že Schumi "vytáhne Mercedes" jsem myslel spíš obrazně, ne doslovně jako konstruktér ap. 03

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Tak jelikož se tvoje uvažování hodně podobá tomu mému, nemusíš mi vysvětlovat, jak jsi co myslel.03 Pochopil jsem, že to se Schumacherem nemyslíš doslova. Jinak naprostý souhlas s tím, cos´ napsal dále. Též si myslím, že Schumiho "mimojezdecký" přínos bylo ono rozhodnutí a společně s těmito lidmi nastolili "efektivní styl práce".
                Pro Schumachera jsou jistě zklamáním jeho výsledky u Merglu. Ostatně i já jsem čekal trochu více (i když jsem byl od začátku skeptický ohledně osmého titulu a hádal jsem se s jeho obdivovateli, kteří o tom vůbec nepochybovali). Ale myslím si, že moc dobře dokáže odhadnout, kolik je třeba ještě práce a času, než se Mercedes posune mezi (dejme tomu dva) TOP týmy. A řekl bych, že ta doba je delší, než jeho plánovaná doba aktivního pilota F1. Jinými slovy, Schumi by byl asi ochoten jezdit ještě rok, max.dva, ale za tu dobu Mercedes mezi TOP 2 nejspíše nebude mít. A tak je mu jedno zda má jezdit okolo 7 místa, nebo stabilně okolo 4-5 a občas vyhrát, když to na titul nebude. Ale je to jen můj pohled a částečně i spekulace. Jak jsi napsal do hlavy mu nevidíme.

                + 4 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • ja

              178.40.118.XXX
              Prepáč, ale dovolím si ťa poopraviť03 !
              On bol a aj je, len dobrý pilot. Je pravda, že po toľkých rokoch a státisícoch odjazdených a natestovaných kilometroch, by mohol byť aj špičkový!04

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mynona

              165.72.200.XXX
              je vidět jak jsou někteří fans uplně mimo. Schumi přece nybl konstruktér, ale ráno brzy vstal, vyrazil na okruh, pak přišel za konstruktéry, řekl jim kde jsou slabiny. Pak druhý den zase porovnal zda byly změny ku prospěchu. Taky testoval nápady konstruktéru a dával jim zpětnou vazbu jestli je to cesta správným směrem. Prostě s nimi úzce spolupracoval. Když se nedařilo, tak údajně se v "dílně" svítilo pozdě do noci a Michael jim údajně jezdil i pro sváču, aby se zbytečně nezdržovali :-)

              Tvoje "tlachy" jsou tedy dost mimo, protože ses chytil komentářů nějakých pomatenců a bereš je za nějakou všeobecnou pravdu. Michael nikdy o sobě netvrdil, že je konstruktér nebo mechanik, max. si dokázal sám naladit motokáru :-)

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama