DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po Velké ceně Itálie
Jak hodnotí závod na nejrychlejším okruhu v kalendáři F1 jezdci a šéfové týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Prohlášení týmů po Velké ceně Itálie
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
odin
11:11 10.09.2012 77.240.96.XXXuž to opravili na "pokrok" a "došlá kola" na "nedostávalo se mi kol".
Ale jo... chybička se občas vloudí. A když se redakce snaží o rychlé zařazení aktuálních prohlášení týmů, nemá čas na korekci psaných textů. Psal jsem to proto, že některé věty vyznívají dost komicky.
-
-
-
-
Fantomas
16:00 09.09.2012 93.153.3.XXXLewis Docela by mě zajímalo, co znamenalo po dojetí poklepání Lewise na červenou barvu na přilbě a zmínka o Fernandovi v prohlášení po závodě....
Možná mám moc bujnou fantazii, rád bych aby Lewis zůstal u McLarenu, ale napadá mě, jestli už neplánuje přestup k Ferrari místo Felipeho.-
-
anonym21
16:16 09.09.2012 78.45.220.XXXCo se týče poklepání na přilbu, tak jsem na ní rozpoznal italskou vlajku, kde mimo červené barvy byly i bílá a zelená. Upřímně s vámi ale ve vašich teoriích souhlasím. Dle mého pokud zítra McLaren hodně finančně nepřitvrdí, tak Lewis přestoupí právě do Ferrari. Nevěřím totiž tomu, že by Mercedes takovýmto způsobem vystrnadil Schumachera. V případě odchodu Lewise bych si i troufl zaspekulovat nad jménem jeho nástupce, kde bych nejpravděpodobněji viděl Paula di Restu, který se jeví stále lépe a lépe. Navíc již ve Force Indii jezdí s motorem Mercedes... No nechme se překvapit.-
Nasir
17:31 09.09.2012 188.175.176.XXXNo je vidět, že jak šli ti dva od sebe a vychladli, tak uznali, že ten druhý je dobrý a teď vystupují jako kamarádi. Ale nevím, jestli by je společně chtělo Ferrari kočírovat. Situace s jedním špičkovým pilotem a druhým spolehlivým sběračem bodů (což Massa letos moc neplní) je jednodušší.
A museli by oba přijmout fakt, že od určité chvíle by se stal jedničkou ten lepší. Hamáč by ale nešel úplně do neznáma, technický ředitel Fry ho dobře zná. A z hlediska finanční i sportovní stránky je pro něho Ferrari lepší volba než Mercedes. Ten sice na jeho plat má, ale zatím nestaví auta na takové úrovni jako McLaren, Ferrari a RB.
Schumi - čekal bych, že ještě nebude chtít končit, protože pořád nevytáhl Mercedes do špičky. Letos se dostal na bednu, ale ještě nejsou tam, kde chtěli být. A jezdec jako on musí vědět, jak to trvá. S Ferrari mu také trvalo, než začal sbírat tituly.
No, jisté je jen to, že Lewisův management tlačí na zvýšení jeho platu, takže sondují sondují, kdo dá víc.-
odin
18:23 09.09.2012 77.240.96.XXXHamík chce mnohem větší peníze a je pouze pár týmů, které na jeho chtěný plat mají. ( Mercedes, Ferrari, Red Bull a McLaren) Shodou okolností jak u Ferrari, tak u Mercedesu letos končí jednomu pilotovi smlouva. Nemyslím si ale, že by si Hamík přestupem ať už k Ferrari, nebo k Mercedesu nějak jezdecky polepšil. Já si myslím, že se jen snaží o nátlak a jistý druh "vydírání" na McLaren, aby mohl zůstat a dostal za to podstatně více zaplaceno.
Schumi už není schopen někoho někam táhnout. Rozdíly v materiálech jsou uměle vymyzávány a kecy o jeho ladičských a konstruktérských schopnostech se konečně potvrdily jako bludy. Jezdecky se už také zlepšovat nebude (nehledě k tomu, že spousta jeho kousků už je zakázána a trestána). Tak si myslím, že sám ví, jak daleko je vzdálen sen o osmém titulu a skončí tu agónii. Každému týmu chvíli trvá, než se dokáže dostat na špici. Ostatní také nespí a více než na pilotovi, záleží na týmu konstruktérů a designérů, což Schumacher nikdy nebyl. On byl špičkový pilot.-
Nasir
19:02 09.09.2012 188.175.176.XXXTaky myslím, že je to hlavně nátlak na McLaren, aby navýšil nabídku. Ale zaspekulovat si můžeme, když kolegové rozvíjeli Lewisovy signály směrem k Ferrari.
No ony zveličované "konstruktérské schopnosti pilotů" jsou blud obecně. Schumiho nejlepší rozhodnutí v tomto směru bylo, že chtěl do Ferrari svůj schopný tým konstruktérů pod vedením Byrnea a Brawna. V Mercedesu mu tihle lidi chybí, Brawn sám to nezachrání. Ale jak říkám, čekal bych, že ještě nedosáhl dostatečného úspěchu a končit nebude. Ale do hlavy mu nevidím. -
-
odin
19:36 09.09.2012 77.240.96.XXXTak jelikož se tvoje uvažování hodně podobá tomu mému, nemusíš mi vysvětlovat, jak jsi co myslel. Pochopil jsem, že to se Schumacherem nemyslíš doslova. Jinak naprostý souhlas s tím, cos´ napsal dále. Též si myslím, že Schumiho "mimojezdecký" přínos bylo ono rozhodnutí a společně s těmito lidmi nastolili "efektivní styl práce".
Pro Schumachera jsou jistě zklamáním jeho výsledky u Merglu. Ostatně i já jsem čekal trochu více (i když jsem byl od začátku skeptický ohledně osmého titulu a hádal jsem se s jeho obdivovateli, kteří o tom vůbec nepochybovali). Ale myslím si, že moc dobře dokáže odhadnout, kolik je třeba ještě práce a času, než se Mercedes posune mezi (dejme tomu dva) TOP týmy. A řekl bych, že ta doba je delší, než jeho plánovaná doba aktivního pilota F1. Jinými slovy, Schumi by byl asi ochoten jezdit ještě rok, max.dva, ale za tu dobu Mercedes mezi TOP 2 nejspíše nebude mít. A tak je mu jedno zda má jezdit okolo 7 místa, nebo stabilně okolo 4-5 a občas vyhrát, když to na titul nebude. Ale je to jen můj pohled a částečně i spekulace. Jak jsi napsal do hlavy mu nevidíme.
-
-
-
Mynona
09:56 10.09.2012 165.72.200.XXXje vidět jak jsou někteří fans uplně mimo. Schumi přece nybl konstruktér, ale ráno brzy vstal, vyrazil na okruh, pak přišel za konstruktéry, řekl jim kde jsou slabiny. Pak druhý den zase porovnal zda byly změny ku prospěchu. Taky testoval nápady konstruktéru a dával jim zpětnou vazbu jestli je to cesta správným směrem. Prostě s nimi úzce spolupracoval. Když se nedařilo, tak údajně se v "dílně" svítilo pozdě do noci a Michael jim údajně jezdil i pro sváču, aby se zbytečně nezdržovali :-)
Tvoje "tlachy" jsou tedy dost mimo, protože ses chytil komentářů nějakých pomatenců a bereš je za nějakou všeobecnou pravdu. Michael nikdy o sobě netvrdil, že je konstruktér nebo mechanik, max. si dokázal sám naladit motokáru :-)
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek