DISKUZE K ČLÁNKU Jak by vypadal šampionát, kdybychom jezdce bodovali dle kvalifikací?
Jak by vypadal šampionát, pokud bychom jezdce a týmy hodnotili (na základě současného bodovacího systému) dle výsledků dosažených v kvalifikacích?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak by vypadal šampionát, kdybychom jezdce bodovali dle kvalifikací?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
odin
19:49 16.08.2012 77.240.96.XXXTo jako chceš tvrdit, že by Schumacher třeba posledně v Maďarsku, když ho ti nejlepší předjeli o kolo, dokázal zajet ještě na bednu? Uvědom si, že to zabalil z taktických důvodů. A co se týče ostatních odstoupení, tak si nejprve zjisti na jakém místě Schumi byl, když odstupoval a v kolikátém kole. Většinou to bylo na začátku závodů, kdy se teprve začínal propadat starovním polem.-
-
odin
21:50 16.08.2012 77.240.96.XXXJakápak averze? Uvažuji naprosto reálně. Když vyloučím jeho sražení Senny a Maďarsko, kdy snad i ty jako jeho advokát uznáš, že na body neměl nárok, tak zbývají 4 nedojeté závody ve kterých by měl podle tebe nějak bodovat. Dnes má 29 bodů a na 5.místo (tedy vyrovnání své kvalifikační pozice) by musel mít více jak 116 bodů. A teď počítej. 117-29=88 (body které by potřeboval získat). 88:4=22. Tak že v každém nedojetém závodě by musel získat průměrně 22 bodů. A to by tedy NUTNĚ MUSEL KONČIT V TOP 3!!!-
Frydlis
09:08 17.08.2012 90.178.119.XXXTak treba na 6 - 7 miste misto Rosberga nebo Buttona mohl byt hlavne musis brat ze kdyby dojizdel na bodech tak by je ostanim sebral a nemeli by tolik bodu jako ted... ale to je jedno uz se o tom radsi nebudem bavit tech 5 zavodu ktery nedojel(pocitam i Barcelonu ikdyz si za to muze sam)mu proste chybi....-
odin
19:15 17.08.2012 77.240.96.XXXKaždý nedojetý závod nutně musí chybět jakémukoliv pilotovi. Proč si myslíš, že je Alonso v čele šampionátu? Protože dojel všechny závody a jako bonus je dojel všechny na bodech. Několika pilotům se povedlo též dokončit všechny závody, ale už nikoliv na bodech (Webb, Rai, But, Ros). A když si přečteš názory právě na tyto piloty v jiných diskuzích, tak jsou bráni jako nudní kroužiči. Každý má dvě možnosti, buď pojede s nižším rizikem a bude sbírat body, nebo pojede na hraně a bude riskovat kolize, či vypadnutí díky "utavení" některé části vozu. Nemysli si, že poruchy nejsou částečně zaviněné jízdou pilotů. A jestliže se auto zachová přímo úměrně tomu, jak se s ním zachází, nevidím v tom žádnou nespravedlnost. Shodnu se s tebou, že mu body chybí, ale nejprve bude muset změnit sám sebe. Svůj styl jízdy. Proč Rosbergovi neodešlo ani jednou auto? Nejezdí tak agresivním stylem.-
-
odin
15:42 18.08.2012 77.240.96.XXXTak předpokládám, že víš o tom, že v minulosti nebyla omezení a třeba motor, nebo převodovku mohli klidně měnit po každém závodě. Dnes je tomu jinak. V F1 je vše stavěno na samé hranici životnosti a šetří se každé deko hmotnosti. Navíc ty součástky musí vydržet více závodů.
Netvrdím, že každá porucha byla zapříčiněna nešetrným zacházením ze strany jezdce. Ale určitě neštrnost k autu se podepisuje na některých defektech. Je to obdobné jako s pneumatikami.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
19:36 16.08.2012 77.240.96.XXXTak teď tě nechápu. Jak podobně to vypadá u týmových kolegů? Zatímco Raikkonen si proti kvalifikacím v závodech o 4 místa polepší, Grosjean si o 2 místa POHORŠÍ, Alonso si o 3místa polepší, Massa si o 3 místa POHORŠÍ.Schumacher si o 7 míst pohorší a Rosberg si o 1 místo POLEPŠÍ, Hamík si o 3 místa pohorší a Button si o 1 místo POLEPŠÍ. Tak že týmoví kolegové jeydí závody LÉPE a nikolv, že to u nich vypadá podobně.-
Nasir
23:23 16.08.2012 188.175.176.XXXKdyž zkombinuješ DDRS, které v těch prvních závodech Mercedesu pomáhalo na čelo kvaldy, a vyšší degradaci pneu, tak ti zákonitě vyjde závodní propad. Výjimkou je jen Čína, kde měl Rosberg perfektní nastavení, a pár dobrých následujících závodů, ale to už konkurence pomalu zrychlovala a Mercedes se začínal propadat. -
Mike17
12:27 17.08.2012 78.108.101.XXXNo já se díval na BODY u Mclarenu a Mercedesu. Když přičteš něco za nějaké nezaviněné vypadnutí(Ham a Sch), pak to celkem sedí. Uznávám, že to u Ferek a Lotusu moc nesedí. Nemůžeš Schumimu vyčítat, že mu v půlce závodů odejde auto a Rosbergovi ne.
Všeobecně se tu často píše, že Ferrari a Lotus mají lepší auto v závodech, než ve kvaldách a u Mclarenu a Mercedesu (DDRS) naopak. Proto mi to vychází spíš na vliv vozu než jezdce. Nic víc.
Jeden argument: podívej se na celkový počet vítězství a počet PP u Schumiho. Vychází ti z toho, že je to jezdec lepší v kvaldách, nebo závodech?-
odin
18:54 17.08.2012 77.240.96.XXXAle já nevyčítám Schumacherovi nezaviněná vypadnutí. Já vyčítám jeho fan klubu vymyšlené bodové zisky, kterými by ho nezaslouženě obdarovávali. Přeci nikde není dáno, že by Schumacher dojel závod na stejném místě z jakého odstoupil !? A to platí především u závodů, kdy odstupoval poměrně brzy. Když se podívám na jeho závodnický progres (v závodech, kdy dojel také do cíle), tak vždy ztrácel a propadal se na horší místa. Výjimka je jen Valencie, ale tam těžil z odpadnutí soupeřů před ním (reálné bylo 6.místo) A jestliže chtějí Schumiho fans hrát hru na mystické body, pak tedy musí Schumimu odečíst jeho bodový zisk z Valencie stejně jako z Malajsie a Bahrainu, kdy zas Schumi těžil z odstoupení soupeřů. Ale to se nikomu líbit nebude, že? A ani se tomu nedivím, protože je to pěkná pitomost, stejná jako mystických 40 bodů, které měl Schumi získat.
Vliv vozu je vždy rozhodující na bodový zisk pilotů (to už jsme tu snad řešili). To nijak nezpochybňuji. Údaje v článku beru jako jednu z mnoha indicií k posouzení jednotlivých pilotů a také jejich aut. A Schumacher mi z toho vychází jako tuctový pilot. Mergl má reálně 4-5 nejlepší auto v poli a Schumi se ve většině závodů pohybuje na 6-10 místě. Zatímco v začátku sezóny měli 2 nej auto a Schumi to potvrzoval jen v kvaldě, závody byly hodně slabé (i dokud nevypadl).
Co se týče jeho srovnání PP a vítězství, tak to je výlet do minulosti. Tady hodnotíme současnost a pak není co hodnotit. Čili spíše jsi měl napsat, vychází ti z toho, že to BYL lepší jezdec v kvaldách, nebo v závodech?-
Mike17
19:40 17.08.2012 78.108.101.XXXJá tu nechtěl řešit, jestli je lepší pilot Alonso nebo Schumi. Bavili jsme se tu o poměru bodů z kvalifikací (teoreticky) a závodů. Nechtěl bych Schumimu přidávat nějaké body, ale přece jen by z těch 6-ti závodů nějaký získal (a netvrdím že 40). A kdyby je získal, pak by poměr kvalifikací a závodů byl stejný jako u Rosberga. Což by jen potvrdilo to, co říkají u samotného Mercedesu a i jiní. A to, že Mercedes je lepší v kvalifikacích než v závodech. Nic víc.-
odin
21:27 17.08.2012 77.240.96.XXXNějak jsem se nechal unést a tys to schytal. Mám pocit, že jsem tady, nebo v jiné diskuzi psal totéž, co ty. Totiž, že Mercedes je rychlý v kvalifikacích a v závodech ztrácí, tak oč se přeme? Aha o Schumachera. Je s podivem, jak jednoduše lze obrátit diskuzi k článku o kvalifikačních výsledcích, v diskuzi o Schumacherovi. Napsal jsem jen, že Alonso s Kimim v závodech nejvíce získávají a Schumi s Hamíkem nejvíce ztrácí. Nic jsem tím nemyslel, jen mne takováto porovnávání zajímají a snažím se piloty a týmy porovnávat i sám z různých hledisek. A hned přispěchají Schumiho agenti a začnou zoufalé výmluvy, omluvy, spekulace a mystifikace. A není to jen u tohoto článku, ani jen na tomto fóru, ani pouze tento rok. Stejné kecy jeho fan klubu tu čtu už třetím rokem. Na počátku měli silácké řeči, jak Šumák vyškolí ty mladé kroužiče, a že jim ukáže jak jezdí mistr. O osmém titulu nikdo z nich nepochyboval. Ale skutek utek a Míša paběrkuje body a na pódium se dostane, jen když mu to ti mladí kroužiči umožní svou přemotivovaností a odpadnutími.-
Jelda
01:59 18.08.2012 46.13.48.XXXK tvým posledním slovům.......když v danou chvíly nemáš auto na podium nebo ti selže technika tak nemůžes skončit na podium,toť vše.V roce 2011 v Kanadě na té bedně už mohl být ale trať oschla a v tu chvíly bylo po všem a letos mohla být bedna v Číně i Monaku(nebýt pentle).......a jinak když naše argumenty nazýváš výmluvy,omluvy apod,pak bych já mohl nazvat tvé argumenty jako už předem negativními......já nemám problém třeba přiznat když nějaký závod Schumi jezdí bačkoru tak to nepopírám,ale letos za něj bojuji protože bačkoru rozhodně nejezdí a jediný co paběrkuje je jeho auto které nebylo schopné dojet v polovině závodů sezony do cíle.-
odin
08:53 18.08.2012 77.240.96.XXXTo je přesně ono. Když jsem napsal, že se Schumacher neuvěřitelně zlepšil v kvalifikacích díky autu, hned jsi to začal bagatelizovat a popírat, protože jsi přesvědčen, že se zlepšil jezdecky. Když ale v závodech jezdí na 6-10 místech, tak hledáš výmluvy na smůlu a dopočítáváš mu imaginární body. Smůla je u mě, když mu selže technika 3 kola před cílem. Pak beru argumenty, že přišel o body za místo na kterém byl. Ale nikoliv v půlce závodů. a nebo dokonce na začátku. Hádám se tu s tebou proto, že vycházím z jeho výsledků a výkonů, které předváděl v závodech, které dojel. a tam to bylo 2x10-tý, 2x7-mý a 1x3. K tvé reakci v úvodní části, Myslíš si, že Alonso měl v Maljsii techniku na vítězství? Já tvrdím a vždy budu tvrdit, že neměl!!! A přesto vyhrál. Tak že, vyhrát, nebo získat pódium lze, ale dokáží to jen ti nejlepší piloti, mezi které Schumachera po jeho návratu rozhodně nepočítám.
Nevím zda jsem předem negativní, myslím si, že ne. Jen mně vadí, že ne fan klub nedokáže postavit k jeho výsledkům a výkonům čelem. Loni se tu spekulovalo, jak by mohl bojovat o pódia, nebýt špatných kvalifikací. Letos má kvaldy výborné a zase čtu výmluvy na auto, které mu nejede v závodech. Před loni zase jezdil v autě Buttona. A tak je to pořád dokola. Když přistoupím na úroveň diskuze fanoušků Schumachera, tak mohu zpochybnit všechny jeho vítězství, kterých dosáhl proti soupeřům jež neměli k dispozici slušnou techniku. A tak se tě ptám, kdy podle tebe Schumi jezdil bačkoru? já jsem si nevšiml, že by něco takového jeho fans někdy připustili.-
Jelda
14:09 18.08.2012 46.13.48.XXXTak za prvé........Schumacher se v kvalifikacích určitě zlepšil........body připočítávám pouze ty které by určitě měl nebýt technických potíží........to s Alonsem -> ano neměl auto na vítězství lae je také se třeba dívat s kým o to vítězství bojoval.....s Perézem který to prostě neustál a Sauber byl zhruba v té době někde výkonnostně kolem Ferrari,možná lehce nad......Schumacher už určitě není tak dobrý jako býval před svým odchodem,ale pořád je dost dobrý na to aby mohl podávat adekvátní výkony bohužel teď už bude muset více spoléhat na výkon auta jako téměř všichni ostatní......k loňské sezoně -> Mercedes během sezony neměl na to aby mohl bojovat o podia pokud před nimi někdo neodpadl nebo nastala výjimka jako v Kanadě kdy to byl bláznivý závod za mokrých podmínek......předloni to bylo jasné -> Schumacher se prakticky vrátil do docela jiné F1 než odcházel a musel ze přizpůsobit + auto které mu nesedělo......i přes to už ve druhé polovině sezony držel krok s Rosbergem........a bačkoru sem-tam někdy zajezdí i špičkový jezdec,to se holt někdy stává.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek