DISKUZE K ČLÁNKU Jak by vypadal šampionát, kdybychom jezdce bodovali dle kvalifikací?
Jak by vypadal šampionát, pokud bychom jezdce a týmy hodnotili (na základě současného bodovacího systému) dle výsledků dosažených v kvalifikacích?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak by vypadal šampionát, kdybychom jezdce bodovali dle kvalifikací?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Jelda
01:22 17.08.2012 46.13.48.XXXten propad Schumiho byl ale způsoben vozem nikoliv jeho výkony......Mercedes byl v kvalifikaci hodně dobrej ale v závodech o dost horší......jinak tady jde o to jak si piloti vedou v kvalifikacích na tomto článku a zde má Schumacher dobré výsledky narozdíl od závodů kde přišel o víc jak 40 bodů díky technice.-
odin
06:28 17.08.2012 77.240.96.XXXVíš, ona pravda bude někde uprostřed. To je co já pořád říkám, Mercedes zareagoval na Schumacherovy bídné výkony v loňských kvalifikacích a dokázal mu postavit auto, se kterým (i díky DDRS) se neuvěřitelně zlepšil v kvalifikacích. Problém je, že to auto je sice rychlé, ale je zároveň likvidátor pneumatik, což jim škodí při závodech. DDRS je technicky složitější, než klasické DRS a tudíž také náchylnější na poruchy. Tak že se Merglu podařilo jen vytáhnout Schumachera na slušná místa v kvalifikacích, ale víc nic.Podle mne Schumi zajíždí kvaldy díky autu nadstandardně a závody též díky autu podstandardem. Já mám s fan klubem Schumiho problém ten, že fans všechny špatné výsledky Míši svádí na auto, zatímco jeho dobré výsledky přisuzují pouze jemu. Tak to nikdy nebylo a není. Mercedes se zbytečně upíná k Schumacherovi a Rosbergovi tím škodí. Přesto má Rosberg více jak dvojnásobek bodů. Podle mne je tato filozofie kontraproduktivní.
Tento článek vnímám jako jednu z indicií pro srovnávání jednotlivých pilotů ve startovním poli, ale i stájových kolegů. Toto srovnání není však vševypovídající, to je jasné. A je vidět, jak fans Schumiho jej začnou okamžitě omlouvat a vymlouvat se na cokoliv, jen když se někde objeví suché konstatování nehodíci se skutečnosti.-
Mike17
12:32 17.08.2012 78.108.101.XXXV podstatě souhlasím. Jen ty poruchy (až na jednu) nemají s DDRS nic společného. To, že má Rosberg mnohem víc bodů je taky těmi poruchami Schumiho. Jinak by to bylo minimálně víc vyrovnané.
K těm fans Schumiho: Dokážeš si představit, co by se psalo, kdyby to samé množství poruch měl Rosberg a žádnou Schumi? Nebo nedej bože Webber? -
Jelda
15:04 17.08.2012 46.13.48.XXXcože :D chceš mi snad tvrdit že letos postavily Schumimu auto tak aby byl v kvalifikacích na tom lépe než minulý rok? To je blbost hele......maximálně se Mercedesu podařilo postavit dobré auto pro kvalifikaci,ale z toho neprofituje jenom Schumacher ale i Rosberg přeci......proč si spíš nepřiznat,že se naopak Schumacher zlepšil pokud jde o kvalifikace? V nich je to remíza 5:5(kvalifikaci v bahrajnu nepočítám kvůli DRS)....a v závodech lze hodnotit pouze kdy oba dojeli do cíle -> zde je to 4:2 (body 29:26) pro MSC ale i kdyby si chtěl započítat závody kde Schumacher nedojel(výsledky brány do chvíle než odstoupil ze závodu) tak by to bylo 6:5 (body 77: cca.70) pro Rosberga takže asi takhle bych viděl jejich srovnání po 11.závodech.-
odin
18:05 17.08.2012 77.240.96.XXXKde jsi vzal 70 bodů pro Schumachera? V Austrálii odstoupil po 11 kolech ze 4.místa (12 b.),v Číně po 13 kolech z 5. místa (10 b.) v Barceloně po své chybě (čili nepochopitelně započítavané body) z 9. místa (2 b.) v Monaku z 8. místa (4b.), v Kanadě y 14 místa (0 b.) a v Maďarsku bzl snad úplně poslední-též (0.b.). Sečteno 12+10+2+4=28 bodů a to mu ještě přidávám i body, které si nezaslouží. 29+ 28=67 nezasloužených bodů. Nezasloužených proto, že v Austrálii i v Číně odstupoval hodně brzy a odstupy soupeřů byly velmi malé a tudíž veliká pravděpodobnost, že by své pozice do konce závodů neudržel (viz většina jeho dojetých závodů cca 7-10 místo).Dle mě je možné jakž, takž kalkulovat s body v Monaku (odstoupil v 65 kole z 78) a Kanadě (ve 44 z 70), čili započítávám 4 body a 0 bodů. Jinak odstoupil 2x ve 13 kole a 1x v 11 čili na začátku závodů kdz ještě neměl ani jeden pit stop, nebo měl krátce po prvním.
DDRS je jednoznačně řešení, které nejvíce zvýhodňuje piloty v kvalifikacích, neboť tam lze DRS používat i mimo zónu. Tudíž jsou piloti Mercedesu zvýhodnění oproti ostatním, což Schumiho katapultuje nahoru.-
Jelda
21:10 17.08.2012 46.13.48.XXXno vidíš že ti vyšlo 67.bodů :-) .....já měl na mysli že by měl teď minimálně nějakých 70 bodů ne že o 70.bodů přišel ;-) ......v Austrálii by dojel asi pátý (10.bodů),V Malajzii by byl asi sedmý nebýt kolize s Grosjeanem......v Číne by dojel asi druhý (18) - sice odstoupil z 5.místa ale pár jezdců před ním ještě nebylo v boxech......Bahrajn neřešim......ve Španělsku si za to mohl víceméně sám.....v Monaku přišel o 6.bodů.....v Kanadě by dojel asi devátý (2.body)......vychází mi že by měl minimálně těch 70.bodů když by neměl žádné problémy jako Rosberg a to ještě škody za to Španělsko.....v Monaku by dle mě na 90% vyhrál a to by jich už měl 89,ale bohužel pentle byla oprávněná.-
odin
09:06 18.08.2012 77.240.96.XXX67 bodů mi vyšlo za předpokladu, že by skončil na těch místech ze kterých odstupoval, respektive na kterých byl před poruchou (odstupoval pak z míst mimo body). Ale s tím právě nesouhlasím a je to hloupost takhle brát. To zrovna můžeš vyhlásit výsledky po kvaldě a závod se nemusí jezdit. Jak je podle tebe možné, že jsou výsledky závodů jiné, než výsledky kvalifikací, když jsi schopen započítat jezdci body za místo na kterém odstoupil na začátku závodu? Navíc v Číně např. byl po pitu až za Hamíkem a Buttonem, kteří už měli též pitstop za sebou, čili reálně na 4.místě, přesto víš, že by skončil druhý, atd. atd.!!! Nauč se střízlivě hodnotit jeho výkony. Schumacher možná o nějaké body díky svým odpadnutím přišel, ale rozhodně ne o tolik, aby to stačilo na výrazný posun vpřed klasifikací.-
-
odin
16:08 18.08.2012 77.240.96.XXXPrávě proto se nemůžeme shodnout. V Číně byl nejlepší Rosberg s Mercedesem, nikoliv Schumacher. Schumacher brzdil všechny za sebou, zatímco Rosberg ujížděl jak jemu, tak i ostatním prakticky v každém kole (beru tu část závodu, než Schumi odpadl). Ty jsi úplně mimo realitu. Zatímco na Rosberga asi většina jeho soupeřů neměla, na Schumachera měli a byla to otázka času, kdy se před něho dostanou, ať už pomocí pitu (Button, Hamilton), nebo pomocí DRS, či normálním předjížděcím manévrem. Pusť si ten závod ještě jednou a uvidíš sám.
Jinak si mysli co chceš. Ale realita je jednoznačná. Schumacher s 29 body po více než polovině sezóny se řadí k těžkému průměru a vážně jeho závodění mohou brát jen opravdoví naivní bloudi. Připočítej mu klidně 100, nebo 200 bodů, aby jsi se cítil lépe. Ale pochybuji, že mu to bude něco platné. Klidně si dál spolu s ostatními fans nalhávejte jaký je to vynikající závodník. Dám ti za pravdu. Je nejlepší ze všech průměrných.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek