DISKUZE K ČLÁNKU Jak by vypadal šampionát, kdybychom jezdce bodovali dle kvalifikací?

Jak by vypadal šampionát, pokud bychom jezdce a týmy hodnotili (na základě současného bodovacího systému) dle výsledků dosažených v kvalifikacích?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak by vypadal šampionát, kdybychom jezdce bodovali dle kvalifikací?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 19.08.2012 15:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 10 lidí) 16.08.2012 12:29
To také leccos ukazuje. Raikkonen s Alonsem … »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 16.08.2012 19:36
Tak teď tě nechápu. Jak podobně to vypadá u… »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 16.08.2012 19:49
To jako chceš tvrdit, že by Schumacher třeba… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Jelda

      46.13.48.XXX
      ten propad Schumiho byl ale způsoben vozem nikoliv jeho výkony......Mercedes byl v kvalifikaci hodně dobrej ale v závodech o dost horší......jinak tady jde o to jak si piloti vedou v kvalifikacích na tomto článku a zde má Schumacher dobré výsledky narozdíl od závodů kde přišel o víc jak 40 bodů díky technice.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Víš, ona pravda bude někde uprostřed. To je co já pořád říkám, Mercedes zareagoval na Schumacherovy bídné výkony v loňských kvalifikacích a dokázal mu postavit auto, se kterým (i díky DDRS) se neuvěřitelně zlepšil v kvalifikacích. Problém je, že to auto je sice rychlé, ale je zároveň likvidátor pneumatik, což jim škodí při závodech. DDRS je technicky složitější, než klasické DRS a tudíž také náchylnější na poruchy. Tak že se Merglu podařilo jen vytáhnout Schumachera na slušná místa v kvalifikacích, ale víc nic.Podle mne Schumi zajíždí kvaldy díky autu nadstandardně a závody též díky autu podstandardem. Já mám s fan klubem Schumiho problém ten, že fans všechny špatné výsledky Míši svádí na auto, zatímco jeho dobré výsledky přisuzují pouze jemu. Tak to nikdy nebylo a není. Mercedes se zbytečně upíná k Schumacherovi a Rosbergovi tím škodí. Přesto má Rosberg více jak dvojnásobek bodů. Podle mne je tato filozofie kontraproduktivní.
        Tento článek vnímám jako jednu z indicií pro srovnávání jednotlivých pilotů ve startovním poli, ale i stájových kolegů. Toto srovnání není však vševypovídající, to je jasné. A je vidět, jak fans Schumiho jej začnou okamžitě omlouvat a vymlouvat se na cokoliv, jen když se někde objeví suché konstatování nehodíci se skutečnosti. 02

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          78.108.101.XXX
          V podstatě souhlasím. Jen ty poruchy (až na jednu) nemají s DDRS nic společného. To, že má Rosberg mnohem víc bodů je taky těmi poruchami Schumiho. Jinak by to bylo minimálně víc vyrovnané.
          K těm fans Schumiho: Dokážeš si představit, co by se psalo, kdyby to samé množství poruch měl Rosberg a žádnou Schumi? Nebo nedej bože Webber? 12

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Jelda

          46.13.48.XXX
          cože :D chceš mi snad tvrdit že letos postavily Schumimu auto tak aby byl v kvalifikacích na tom lépe než minulý rok? To je blbost hele......maximálně se Mercedesu podařilo postavit dobré auto pro kvalifikaci,ale z toho neprofituje jenom Schumacher ale i Rosberg přeci......proč si spíš nepřiznat,že se naopak Schumacher zlepšil pokud jde o kvalifikace? V nich je to remíza 5:5(kvalifikaci v bahrajnu nepočítám kvůli DRS)....a v závodech lze hodnotit pouze kdy oba dojeli do cíle -> zde je to 4:2 (body 29:26) pro MSC ale i kdyby si chtěl započítat závody kde Schumacher nedojel(výsledky brány do chvíle než odstoupil ze závodu) tak by to bylo 6:5 (body 77: cca.70) pro Rosberga takže asi takhle bych viděl jejich srovnání po 11.závodech.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Kde jsi vzal 70 bodů pro Schumachera? V Austrálii odstoupil po 11 kolech ze 4.místa (12 b.),v Číně po 13 kolech z 5. místa (10 b.) v Barceloně po své chybě (čili nepochopitelně započítavané body) z 9. místa (2 b.) v Monaku z 8. místa (4b.), v Kanadě y 14 místa (0 b.) a v Maďarsku bzl snad úplně poslední-též (0.b.). Sečteno 12+10+2+4=28 bodů a to mu ještě přidávám i body, které si nezaslouží. 12 29+ 28=67 nezasloužených bodů. Nezasloužených proto, že v Austrálii i v Číně odstupoval hodně brzy a odstupy soupeřů byly velmi malé a tudíž veliká pravděpodobnost, že by své pozice do konce závodů neudržel (viz většina jeho dojetých závodů cca 7-10 místo).Dle mě je možné jakž, takž kalkulovat s body v Monaku (odstoupil v 65 kole z 78) a Kanadě (ve 44 z 70), čili započítávám 4 body a 0 bodů. Jinak odstoupil 2x ve 13 kole a 1x v 11 čili na začátku závodů kdz ještě neměl ani jeden pit stop, nebo měl krátce po prvním.
            DDRS je jednoznačně řešení, které nejvíce zvýhodňuje piloty v kvalifikacích, neboť tam lze DRS používat i mimo zónu. Tudíž jsou piloti Mercedesu zvýhodnění oproti ostatním, což Schumiho katapultuje nahoru.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jelda

              46.13.48.XXX
              no vidíš že ti vyšlo 67.bodů :-) .....já měl na mysli že by měl teď minimálně nějakých 70 bodů ne že o 70.bodů přišel ;-) ......v Austrálii by dojel asi pátý (10.bodů),V Malajzii by byl asi sedmý nebýt kolize s Grosjeanem......v Číne by dojel asi druhý (18) - sice odstoupil z 5.místa ale pár jezdců před ním ještě nebylo v boxech......Bahrajn neřešim......ve Španělsku si za to mohl víceméně sám.....v Monaku přišel o 6.bodů.....v Kanadě by dojel asi devátý (2.body)......vychází mi že by měl minimálně těch 70.bodů když by neměl žádné problémy jako Rosberg a to ještě škody za to Španělsko.....v Monaku by dle mě na 90% vyhrál a to by jich už měl 89,ale bohužel pentle byla oprávněná.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                67 bodů mi vyšlo za předpokladu, že by skončil na těch místech ze kterých odstupoval, respektive na kterých byl před poruchou (odstupoval pak z míst mimo body). Ale s tím právě nesouhlasím a je to hloupost takhle brát. To zrovna můžeš vyhlásit výsledky po kvaldě a závod se nemusí jezdit. Jak je podle tebe možné, že jsou výsledky závodů jiné, než výsledky kvalifikací, když jsi schopen započítat jezdci body za místo na kterém odstoupil na začátku závodu? Navíc v Číně např. byl po pitu až za Hamíkem a Buttonem, kteří už měli též pitstop za sebou, čili reálně na 4.místě, přesto víš, že by skončil druhý, atd. atd.!!!02 Nauč se střízlivě hodnotit jeho výkony. Schumacher možná o nějaké body díky svým odpadnutím přišel, ale rozhodně ne o tolik, aby to stačilo na výrazný posun vpřed klasifikací.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jelda

                  46.13.48.XXX
                  K té Číně -> Mercedes tam byl nejlepší,proto si s tím nelámu hlavu že by to Schumi na to 2.místo nedotáhl.Za těmi 70.body si prostě stojím a rozhodně necouvnu.

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Právě proto se nemůžeme shodnout. V Číně byl nejlepší Rosberg s Mercedesem, nikoliv Schumacher. Schumacher brzdil všechny za sebou, zatímco Rosberg ujížděl jak jemu, tak i ostatním prakticky v každém kole (beru tu část závodu, než Schumi odpadl). Ty jsi úplně mimo realitu. Zatímco na Rosberga asi většina jeho soupeřů neměla, na Schumachera měli a byla to otázka času, kdy se před něho dostanou, ať už pomocí pitu (Button, Hamilton), nebo pomocí DRS, či normálním předjížděcím manévrem. Pusť si ten závod ještě jednou a uvidíš sám.
                    Jinak si mysli co chceš. Ale realita je jednoznačná. Schumacher s 29 body po více než polovině sezóny se řadí k těžkému průměru a vážně jeho závodění mohou brát jen opravdoví naivní bloudi. Připočítej mu klidně 100, nebo 200 bodů, aby jsi se cítil lépe. Ale pochybuji, že mu to bude něco platné. Klidně si dál spolu s ostatními fans nalhávejte jaký je to vynikající závodník. Dám ti za pravdu. Je nejlepší ze všech průměrných.18

                    + 3 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Jelda

                      46.13.48.XXX
                      Blábol si co chceš......to že si ty mimo realitu můžu tvrdit taky.....je to mé slovo proti tomu tvému,takže dohadovat se o tom dále nemá dle mě smysl.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • a

    109.202.68.XXX
    jenže na KDYBY se v F1 nejezdí...takže hezký, ale k ničemu !

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zlobivý veterinář

    88.81.73.XXX
    To už jsem četl na jiném webu před měsícem 02

    + 1 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.81.245.XXX
      Jo, to určitě.. před měsícem včetně výsledků z Maďarska, viď? Inu, zřejmě dobří vizionáři. 11

      + 17 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Vik

      109.81.245.XXX
      A kde? Ja to nikde jinde nemuzu najit.

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama