DISKUZE K ČLÁNKU Dvojité DRS Lotusu detailněji, v čem se liší od provedení Mercedesu?

Již ve Spa bychom měli poprvé vidět dvojité DRS v podání Lotusu. Co si od toho u týmu slibují, jak probíhá vývoj a jak systém vlastně funguje?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dvojité DRS Lotusu detailněji, v čem se liší od provedení Mercedesu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 13.08.2012 12:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Skull55 (Hlasovali 5 lidé) 12.08.2012 11:21
Je to o tom, že u Lotusu bude tento systém… »
» Skull55 (Hlasovali 2 lidé) 12.08.2012 12:38
Přítlak přidá při zavřeném DRS. Při otevřením… »
» uzivatel001135 (Hlasoval 1 člověk) 12.08.2012 04:24
No,nev?m nev?m. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Karel

    89.102.15.XXX
    obr tohle mi pomohlo :)

    [odkaz na stránku]

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    88.80.244.XXX
    wrt To sa mi nejako nevidí. Čím vyššia rýchlosť, tým by bol prítlak vyšší a to nie je to čo potrebujú.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001135

    uzivatel001135

    82.145.209.XXX
    No,nev?m nev?m.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . "U Lotusu by však systém mohl foukat vzduch na zadní partie při zavřeném DRS. Dodatečného vzduchu by se také mohlo dostávat na spodní element zadního křídla."
    Rozumie tomu niekto?

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Skull55

      Skull55

      213.226.236.XXX
      Je to o tom, že u Lotusu bude tento systém fungovat při zavřením DRS a bude foukat na zadní křídlo čímž zvýší přítlak. Alespoň takhle jsem to pochopil já.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HaJ

        90.180.91.XXX
        přesně tak by to mělo fungovat

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.102.15.XXX
          takže DRS které nesnižuje odpor ale naopak přidává přítlak? to tu ještě nebylo ne?

          myslel jsem že je to klasika jak loni, s tím že je to pasivní, ale funguje to pouze při vyšších rychlostech..

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            89.102.15.XXX
            a v těch vyšších rychlostech to nebude přidávat přítlak ale snižovat odpor...

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Skull55

            Skull55

            213.226.236.XXX
            Přítlak přidá při zavřeném DRS.
            Při otevřením DRS se díra zakryje a přestane foukat na křídlo, čímž se přítlak sníží.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              89.102.15.XXX
              aha to dává asi větší smysl, vlastně přítlaku není nikdy dost :)

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • anonym

              90.179.165.XXX
              Se zakryje? Jak, čím? Vždyť pravidla mimo přesně specifikované výjimky zakazují jakékoliv pohyblivé díly ovlivňující aerodynamiku. Jestli je to nějak navázané na DRS, tak to může leda pomocí změny tlaku vzduchu přesměrovat jeho tok pod kapotáží někam jinam (na způsob F kanálu McLarenu), ale nemůže tam být nic, co by zakrývalo nějakou díru...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Skull55

                Skull55

                213.226.236.XXX
                Bude to obdobné jako u Mercedesu, kde je za pohyblivou částí křídla otvor na nasávání vzduchu. Pří zavřením DRS je tato díra zakrytá a tak nenasává žádný vzduch. Jakmile se DRS otevře tak se odkryje a tak do ní dostává vzduch který je odveden na přední křídlo.

                Předpokládám, že Lotus to bude mít řešené obdobně a nasávání vzduchu bude ovlivněno polohou křídla. Proto je to také nazvané dvojité DRS.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • ladys

        ladys

        178.23.219.XXX
        To že bude foukat na zadní křídlo, může způsobovat i zmenšení přítlaku stejně jako f kanál...
        Uvidíme,možná 03

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Skull55

          Skull55

          213.226.236.XXX
          To je pravda, ovšem při zavřeném DRS je spíše vyžadován větší přítlak kvůli větším rychlostem v zatáčkách.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ladys

            ladys

            178.23.219.XXX
            Ale také se to dá možná nastavit tak aby se aktivoval při vyšší rychlosti,než je v zatáčkách. V kvaldě jezdí s DRS i některé zatáčky.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Skull55

              Skull55

              213.226.236.XXX
              Tohle bude záviset na poloze DRS jinak by si to mohli ponechat i pro příští sezónu. Lotus to bude využívat hlavně při zavřeném DRS což se využije v závodě.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama