DISKUZE K ČLÁNKU Dvojité DRS Lotusu detailněji, v čem se liší od provedení Mercedesu?
Již ve Spa bychom měli poprvé vidět dvojité DRS v podání Lotusu. Co si od toho u týmu slibují, jak probíhá vývoj a jak systém vlastně funguje?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Dvojité DRS Lotusu detailněji, v čem se liší od provedení Mercedesu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
anonym
17:43 12.08.2012 90.179.165.XXXSe zakryje? Jak, čím? Vždyť pravidla mimo přesně specifikované výjimky zakazují jakékoliv pohyblivé díly ovlivňující aerodynamiku. Jestli je to nějak navázané na DRS, tak to může leda pomocí změny tlaku vzduchu přesměrovat jeho tok pod kapotáží někam jinam (na způsob F kanálu McLarenu), ale nemůže tam být nic, co by zakrývalo nějakou díru...-
Skull55
18:52 12.08.2012 213.226.236.XXXBude to obdobné jako u Mercedesu, kde je za pohyblivou částí křídla otvor na nasávání vzduchu. Pří zavřením DRS je tato díra zakrytá a tak nenasává žádný vzduch. Jakmile se DRS otevře tak se odkryje a tak do ní dostává vzduch který je odveden na přední křídlo.
Předpokládám, že Lotus to bude mít řešené obdobně a nasávání vzduchu bude ovlivněno polohou křídla. Proto je to také nazvané dvojité DRS.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek