DISKUZE K ČLÁNKU Marko se pouští do FIA i do soupeřů: Pravidla můžeme využívat ve svůj prospěch

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko kritizuje po objasnění pravidel týkajících se mapování motorů Mezinárodní automobilovou federaci (FIA) i konkurenční týmy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko se pouští do FIA i do soupeřů: Pravidla můžeme využívat ve svůj prospěch

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 27.07.2012 09:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» achmed-cz (Hlasovalo 20 lidí) 26.07.2012 14:58
nějak špatně nesou, že už nejsou dominantní… »
» Tomur (Hlasovalo 12 lidí) 26.07.2012 19:52
Na Alonsova kola z kvalifikace by se měli dívat … »
» uzivatel000505 (Hlasovalo 11 lidí) 26.07.2012 15:21
z RedBull Racing se nám pomalu stáva "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    178.17.100.XXX
    zoufalé výkřiky trefené husy Je nejhorší, když ten, kdo dva roky stabilně zneužívá pravidla a je mu to tolerováno se rozbrečí jako malé děcko, když jej konečně někdo řádně potrestá za jasná porušení pravidel.
    Jediné s čím lze souhlasit, že FIA jsou opravdu kašpárci, kteří rozhodují podle nálady. Vždy jsem je podezíral, že to dělají úmyslně, ale dnes už si myslím, že jsou prostě jenom hloupý.
    No a vyjádření ohledně FA je ubohost největší. Pokud řeknu A, musím říci i B a to v tomhle případě znamená, že FA žádné pravidlo svým vyjetím z tratě nijak neporušil, protože v tomto kole za prvé : nezajel své nejrychlejší kolo (možná naopak zajel to nejpomalejší v celém závodě, a za druhé : nikoho nepředjel a nezískal žádnou výhodu. Tak totiž hovoří pravidla.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.71.199.XXX
      To, že v Q nikoho nepředjel je nepodstatné, protože tam jde o něco jiného. Důležité je, jestli to bylo nebo nebylo nejrychlejší kolo.03

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        90.179.165.XXX
        To máš naprostou pravdu. Nejdůležitější ale je, že Alonso z trati nevyjel, takže není co řešit. Aby vyjel, musel by být všemi čtyřmi koly mimo trať, ale on jel po hraniční čáře, která je podle pravidel součástí trati. Horner prostě kecá, no.

        Každopádně by se Horner a hlavně Marko měli mírnit, protože takhle si Red Bull udělá jenom ještě víc nepřátel, jakože už teď jich mají požehnaně.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000792

          uzivatel000792

          88.212.36.XXX
          Pritom aj keby Alonso vysiel z trate a zajazdil najrychlejsie kolo, tak Horner nema ziadne pravo mu to vycitat, pretoze minuly rok jeho Vettel urobil to iste, tusim, v Juznej Korei, kedy v zahrievacom kole si skratil trat cez asfalt a mal tak vacsiu rychlost v najazde na cielovu rovinku.04

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    78.102.82.XXX
    hmm tak uz chapu, proc cim dal tim vic lidi nema rado redbull. neni se cemu divit!

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    188.175.121.XXX
    Na Alonsova kola z kvalifikace by se měli dívat spíš oba piloti Red Bullu a ne Horner, ten se to nenaučí 03

    + 12 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jiva61

    212.158.158.XXX
    Marko a Horner,to jsou dva strašný zaslepenci.Ty vidí jen svůj tým a nic jiného.Jak mohou prohlašovat takové bláboly lidé,kteří mají odpracováno v F1 už nějaký ten pátek.Někdy mi to připadá,že F1 vůbec nerozumí.Jak se něco negativního děje proti jejich týmu a jezdcům,hned v tom vidí podvody a tak brečí a kopou kolem sebe.Není to poprvé,cosi budem povídat.

    + 10 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    85.237.224.XXX
    HORNER Pán Horner by mal skôr ako spochybní Alonsovo naj kolo v kvalde zistiť či to Vettelovo bolo v norme...12
    [odkaz na stránku]

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.179.165.XXX
      Jo, jo, Seb ve vlásence jednoznačně všemi čtyřmi koly za čárou. Podle Hornerovy zcestné logiky by ho měli DSQ. 12

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Olda

    89.235.0.XXX
    Horner Alonso tím ale nezískal žádnou výhodu, Horner je tlachal.

    + 15 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      83.240.120.XXX
      Záleží na tom, jak se to veme. Pokud Alonso byl široký, znamená to, že zatáčku jel rychleji, než by ji měl jet, aby se vlezl na trať. Podotýkám, že nevím o jakém okamžiku se zde mluví, nicméně výdohu tím získat klidně mohl.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mynona

      165.72.200.XXX
      Pokud tam jel mimo tak výhodu získal. Jezdím simulátory a dá se tam vnějškem získat až 0,3 sec., protože tu zatáčku projedeš vnějškem mnohem větší rychlostí a i nájezd na cílovku je pak z vyšší rychlosti a lepšího úhlu. Stačilo by tam dát vyšší obrubníky a měli by po ptákách.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Zlobivý veterinář

    88.81.73.XXX
    Ale Horner pobavil Ono pane Hornere, je sice hezké, že se díváte na kvalifikační kola Alonsa, ale měl jste se dívat od začátku. On totiž Alonso i kdyby to poslední kolo nejel, tak stál na pole position. 11

    + 21 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zlobivý veterinář

    88.81.73.XXX
    Tady je to Alonsovo kolo [odkaz na stránku] Ale žádné vyjetí mimo trať všemi 4 koly tam nevidím, snad jedině ke konci (1:29), ale tam to určitě nebylo 4 koly a navíc to Alonsa dost rozhodilo a zpomalilo...

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Jo, levýma kolama venku nebyl a jak už tu zaznělo, Alonso zajel dvě nejrychlejší kola po sobě. Takže by to bylo stejně jedno.

      Taky jsem to chtěl najít na youtube, abysme viděli, jak vypadá redbullácká komedie - a aby bylo jasně, že Horner je lhář.

      + 8 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      91.213.10.XXX
      ja bych tedy rekl, ze jedno, mozna i dve kola mel stale na trati, nebo to bylo hodne tesne. kazdopadne, rozhodne tim neziskal vyhodu, narozdil od Ukazovacka.

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        91.213.10.XXX
        mj. je zcela evidentni, ze to vyjeti nebylo umyslne, navic je rozdil vyjet z trati v kvalde na mokru a v zavode na suchu. Proste se jen snazi maskovat, ze jsou to smecka, kteri kdyz nemuzou podvadet, nejsou tak silni. A to je zrejme trochu drazdi

        + 9 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        90.179.165.XXX
        Nic nebylo těsné. Podle pravidel (20.2) je bílá čára ohraničující trať její součástí, obrubník už ne. Když si stopneš to "vyjetí" v jeho nejzazším bodě, je levé přední kolo na čáře, tzn. na trati. Aby vyjel mimo trať, musel by vyjet levými koly až za čáru na obrubník.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Zlobivý veterinář

    88.81.73.XXX
    ještě jeden závod, ve kterém nevyhraje Vettel a do sídla Red Bullu najede kolona sanitek se svěracíma kazajkama

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama