DISKUZE K ČLÁNKU Marko se pouští do FIA i do soupeřů: Pravidla můžeme využívat ve svůj prospěch
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko kritizuje po objasnění pravidel týkajících se mapování motorů Mezinárodní automobilovou federaci (FIA) i konkurenční týmy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko se pouští do FIA i do soupeřů: Pravidla můžeme využívat ve svůj prospěch
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pikaso
21:27 26.07.2012 178.17.100.XXXzoufalé výkřiky trefené husy Je nejhorší, když ten, kdo dva roky stabilně zneužívá pravidla a je mu to tolerováno se rozbrečí jako malé děcko, když jej konečně někdo řádně potrestá za jasná porušení pravidel.
Jediné s čím lze souhlasit, že FIA jsou opravdu kašpárci, kteří rozhodují podle nálady. Vždy jsem je podezíral, že to dělají úmyslně, ale dnes už si myslím, že jsou prostě jenom hloupý.
No a vyjádření ohledně FA je ubohost největší. Pokud řeknu A, musím říci i B a to v tomhle případě znamená, že FA žádné pravidlo svým vyjetím z tratě nijak neporušil, protože v tomto kole za prvé : nezajel své nejrychlejší kolo (možná naopak zajel to nejpomalejší v celém závodě, a za druhé : nikoho nepředjel a nezískal žádnou výhodu. Tak totiž hovoří pravidla.
-
-
anonym
06:42 27.07.2012 90.179.165.XXXTo máš naprostou pravdu. Nejdůležitější ale je, že Alonso z trati nevyjel, takže není co řešit. Aby vyjel, musel by být všemi čtyřmi koly mimo trať, ale on jel po hraniční čáře, která je podle pravidel součástí trati. Horner prostě kecá, no.
Každopádně by se Horner a hlavně Marko měli mírnit, protože takhle si Red Bull udělá jenom ještě víc nepřátel, jakože už teď jich mají požehnaně.-
uzivatel000792
07:48 27.07.2012 88.212.36.XXXPritom aj keby Alonso vysiel z trate a zajazdil najrychlejsie kolo, tak Horner nema ziadne pravo mu to vycitat, pretoze minuly rok jeho Vettel urobil to iste, tusim, v Juznej Korei, kedy v zahrievacom kole si skratil trat cez asfalt a mal tak vacsiu rychlost v najazde na cielovu rovinku.
-
-
-
-
-
jiva61
18:55 26.07.2012 212.158.158.XXXMarko a Horner,to jsou dva strašný zaslepenci.Ty vidí jen svůj tým a nic jiného.Jak mohou prohlašovat takové bláboly lidé,kteří mají odpracováno v F1 už nějaký ten pátek.Někdy mi to připadá,že F1 vůbec nerozumí.Jak se něco negativního děje proti jejich týmu a jezdcům,hned v tom vidí podvody a tak brečí a kopou kolem sebe.Není to poprvé,cosi budem povídat. -
anonym
18:34 26.07.2012 85.237.224.XXXHORNER Pán Horner by mal skôr ako spochybní Alonsovo naj kolo v kvalde zistiť či to Vettelovo bolo v norme...
[odkaz na stránku] -
-
uzivatel001000
06:40 27.07.2012 83.240.120.XXXZáleží na tom, jak se to veme. Pokud Alonso byl široký, znamená to, že zatáčku jel rychleji, než by ji měl jet, aby se vlezl na trať. Podotýkám, že nevím o jakém okamžiku se zde mluví, nicméně výdohu tím získat klidně mohl. -
Mynona
09:45 27.07.2012 165.72.200.XXXPokud tam jel mimo tak výhodu získal. Jezdím simulátory a dá se tam vnějškem získat až 0,3 sec., protože tu zatáčku projedeš vnějškem mnohem větší rychlostí a i nájezd na cílovku je pak z vyšší rychlosti a lepšího úhlu. Stačilo by tam dát vyšší obrubníky a měli by po ptákách.
-
-
Zlobivý veterinář
15:47 26.07.2012 88.81.73.XXXTady je to Alonsovo kolo [odkaz na stránku] Ale žádné vyjetí mimo trať všemi 4 koly tam nevidím, snad jedině ke konci (1:29), ale tam to určitě nebylo 4 koly a navíc to Alonsa dost rozhodilo a zpomalilo...-
Nasir
16:09 26.07.2012 188.175.176.XXXJo, levýma kolama venku nebyl a jak už tu zaznělo, Alonso zajel dvě nejrychlejší kola po sobě. Takže by to bylo stejně jedno.
Taky jsem to chtěl najít na youtube, abysme viděli, jak vypadá redbullácká komedie - a aby bylo jasně, že Horner je lhář. -
-
anonym
16:15 26.07.2012 91.213.10.XXXmj. je zcela evidentni, ze to vyjeti nebylo umyslne, navic je rozdil vyjet z trati v kvalde na mokru a v zavode na suchu. Proste se jen snazi maskovat, ze jsou to smecka, kteri kdyz nemuzou podvadet, nejsou tak silni. A to je zrejme trochu drazdi -
anonym
06:30 27.07.2012 90.179.165.XXXNic nebylo těsné. Podle pravidel (20.2) je bílá čára ohraničující trať její součástí, obrubník už ne. Když si stopneš to "vyjetí" v jeho nejzazším bodě, je levé přední kolo na čáře, tzn. na trati. Aby vyjel mimo trať, musel by vyjet levými koly až za čáru na obrubník.
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek