DISKUZE K ČLÁNKU Vettel kritizuje výjezd safety-caru: "Důvod byl jasný"

Sebastian Vettel se pustil do ředitele závodu za to, že ve včerejší Velké ceně Evropy vyslal na trať safety-car kvůli úlomkům na trati v situaci, kdy všem jasně ujížděl a kontroloval závod.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel kritizuje výjezd safety-caru: "Důvod byl jasný"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 67, poslední 27.06.2012 09:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 18 lidí) 25.06.2012 08:40
Uz vcera som si pustil hubu na spacir, vypustil… »
» uzivatel000360 (Hlasovalo 17 lidí) 25.06.2012 08:25
Fakt je Fakt je ten ze do doby nez vyjel safety… »
» uzivatel000299 (Hlasovalo 17 lidí) 25.06.2012 09:19
"Důvod byl jasný" Vettel asi neviděl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

McMatej

McMatej

81.201.60.XXX
Taky bych řekl. Aerodynymika zadku McLarenu funguje podobně. Je to vidět podle stop flow - visu. Pod vyústěním výfuku proudí vzduch po bočnici směrem ke středu auta. Proud výfukových plynů se dotýká podlahy tak 20 cm před zadním kolem. [odkaz na stránku]

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
Ok, díky. Na Silverstone jsem taky zvědav. Snad to bude vyrovnaný boj Vet - Ham - Alo + 2 Lotusáci. Ta trať je skvělá.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

89.29.32.XXX
Vettela nemusim, ale ten SC car tam zbytecny byl. A rozhodne to smrdi politikou, kdyz potom SC nevyjede a tratovi komisari tlaci auto x desitek mozna stovek metru za plneho provozu.
Alonso jel famozne, ale mel kliku jako nikdo jiny. Diky SC se dostal pred Lewise a je docela pravdepodobne, ze se SC souvisi i poruchy Seba a Romaina.
Ale ze F1 smrdi politikou vidime dnes a denne, takze se clovek ani nedivi. Jen to zamrzi no.

+ 5 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

95.103.151.XXX
Sorry za OT - jak je mozne, ze Ty mas "prispevok redakcne upraven"...? Mal si tam nadavku?12

Alebo pri akomkolvek edite to naskoci(?) Tak nic...04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

jiva61

212.158.158.XXX
Vettel je asi jasnovidec,jinak by nemohl vypustit z pusy takový blábol.Když vyjel na tratˇsafety car,tak byl Alík na 4 místě.to co se přihodilo během něj je něco jiného.Vettel určitě věděl,že Hamovi podělaj pit stop,že se tím pádem Alík dostal na 3 místo,že mu před koncem odejdou pneu a že do něj nabourá Maldonádo.Dále věděl,že po restartu Alík skvěle předjede Grosjeana a že mu i zhasne auto a nakonec asi i tušil,že i jemu chcípne auto.Jestli opravdu všechno managment ovlivnil safety carem,aby mohl Alík vyhrát,tak klobouk dolu.Navíc Vettel zase začal po restartu opět ujíždět.Noooo,podle Vettela to vše tušil a managment závodu taky.Jo,když se vyhrává je prstík nahoře,ale když se prohraje...........?

+ 9 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Podle mě na tom není nic bombastického - viz obr: [odkaz na stránku] Ty tunely nad podlahou měli už v předsezónních testech, teď je přepracovali: protáhli dále mezi difuzor a beam-wing a něco jde dovnitř přes otvor pro startér. Řeči o dvojité podlaze/difuzoru jsou podle mě nesmysl, laciná snaha o senzaci, že je zase něco nelegálního. Konečně to řešení vyladili, nasadili i nové bočnice, více zploštělé, upravili zadní křídlo a ve Valencii jim to sedlo (+ teplota, gumy). Udělali určitě pokrok, ale já si počkám raději na Silverstone, jestli se nejednalo zas o jediný špičkový výkyv (Valencie jim šla vždy).
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
Určitě... Alonso se probojoval z 11. místa na 2. (za Vettela), ale určitě nikdo netuší, jak se tam dostal. Asi ho tam přenesl jeřáb ovládaný Marťany, co? 03

+ 9 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jiras

jiras

89.102.78.XXX
Nevím, já chodím na F1technical, člověk s nickem CrucialXtreme je tam studnicí detailních fotek a technických novinek už od prvních hodin příprav na okruhu před GP.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
Jo, o té podobnosti s dvojitými difuzory jsem bohužel taky slyšel.
S tím zapátráním - Petr z redakce přece psal, že má kontakty a sám si zjišťuje info.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

kayone

62.168.35.XXX
SC dle mého to vyjetí SC bylo zbytečné, už před tím bylo na trati bordelu, ale nic se nedělo, navíc nechápu z jakého důvodu byl ten SC kvůli takové banalitě na trati tak dlouho, vážně mi to znechutilo závod. A při odklízení Vettelova vozu, kdy to bylo velmi nebezpečné odklízet z dráhy za plné rychlosti SC nevyjel...přiznávám náklonost k RB a Vettelovi12
Ale nedokážu snést jak někdo vychvaluje Alonsa, který k tomu vítězství přišel ani neví jak, a to podruhé v sezoně.... žádný bojovník jak ho někteří fanttici nazývají..

+ 5 / − 15

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jiras

jiras

89.102.78.XXX
Těžko to redakce vysvětlí, když ještě nikde není článek, jak přesně to funguje. Podle fotek podlahy z vrchní strany bez nasazeného motoru mají dva tunely směřující doprostřed difuzoru, tedy vylepšení toho, co měli. Navíc mezi nima využívají širokou díru pro startér, kudy nejspíš proudí nějaký vzduch od motoru, resp. chladičů. Celej difuzor jakoby byl výš posazenej, skoro to vypadá jak za dob dvojitých difuzorů.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

démon

188.75.128.XXX
vettel je jen ubrecenej fracek jak mu neco nejde tak okolo sebe plive.

+ 9 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
No, nejspíš jo. Ta jeho rychlost se mi zdála až podezřelá. Zajímalo by mě srovnání s Webberem, jenže ten jezdil zase moc v provozu. No uvidíme, co provedl RB s tou novou zádí, kterou si Vettel pochvaloval. Myslím, že o ní ještě uslyšíme. Možná by i redakce mohla zapátrat, co provedl RB s vozem a jestli kolem toho zase nebudou dohady...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
hlavně aby se Laďce neudělalo z těch výšek, do kterých ji nasazují, špatně....18

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

82.99.163.XXX
Mě by vážně zajímalo jestli se takhle hloupým člověk už narodí nebo je to výsledek dlouhodobého učení a sebezdokonalování. 04

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
Vettel by se měl naučit prohrávat Oni nám toho Vettela v RB zkazili, jak to tak vypadá. Když jezdil za TR, tak prostě bojoval s tím, co měl a nevedl hloupé řeči. V RB z něho udělali nedotknutelnou ikonu, Helmut Marko kolem něho poskakuje jako kolem božího zjevení a dokonce chodí neomaleně kritizovat piloty TR, že se nepřetrhli, když měli v tréninku jeho modle uvolnit místo (viz Algersuari - a to byl volný trénink!!). A tak Vettel nadává kolegům do idiotů a okurek, týmovému parťákovi ukazuje, že je debil (Turecko 2010, přitom do něho hloupě najel), teď obviňuje vedení závodu, že snad najednou začalo nadržovat Ferrari, aby se jemu podělalo auto (jako kdyby celá F1 věděla přesně, co má motor Renaultu za problém)... a to jen proto, že má deprese z toho, že nedojel.
SC vyjelo poté, co Vergne nesmyslně napálil Kovalainena a následně zaprasil celou trať. Pokud vím, Vergne jezdí za béčko RB, takže by měl Vettel poděkovat spíše jemu a panu Markovi, koho to přivedl do vlastní stáje. Jak to, že pak Marko už nenaběhl a Vergnemu "přátelsky nedomluvil", jako se choval přátelsky k Algersuarimu?
Pokud chce být někdo pilotem F1, neměl by vést trapné řeči, ale začít např. tím, že se naučí prohrávat. Je smůla, že to Vettela jeho poskoci Horner a Marko odnaučili.

+ 24 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000324

uzivatel000324

80.242.32.XXX
Mozno mal len jednu sancu skratovat... a tu pouzil na VET ak by sa pred GRO nedostal tak by skratoval jeho a skoncil by druhy...

Ale som si isty ze pri najblizsej VC budu mat sofistkovanejsie zariadenie na baze KERSu ktore sa bude pri brzdeni dobijat a bude moct skratovat vsetkych pred sebou!

12

dodo

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
Tak určitě, Alonso má přece v kokpitu dálkové ovládání a podle potřeby zkratuje auta kolem sebe, to je jasné. Akorát nějak zapomněl zkratovat Grosjeana předtím, než ho předjel - chudák se tak nadřel se zbytečným předjížděním a pak si vzpomněl, že by ho vlastně mohl zkratovat, tak to udělal aspoň dodatečně.... to přece dává smysl... 12

Zajímalo by mě, které závody podle shita nejsou zmanipulované? Asi takové, ve kterých vyhrává on sám, když zavře oči a sní... 12

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000324

uzivatel000324

80.242.32.XXX
mr. shyt

"" to mali domacu velku cenu santander a fiat sa zbavili konkurentov odpalili im elektriku so zariadenim zabudovanym v trati.
a tie gumy robia specialne pre fiat po napusteni dopredu dohodnutou latkou im vydrzia 2x tolko funkcne.
cigansky podvod to je cele""

12

dodo

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000324

uzivatel000324

80.242.32.XXX
Hej to s tou el. mas pravu vcera som cital ze vo Valencii cez VC zlyhala aj elektraren... F sa asi chcelo poistit...

Kde teba clovece nasli 11

dodo

+ 11 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama