DISKUZE K ČLÁNKU Vettel kritizuje výjezd safety-caru: "Důvod byl jasný"
Sebastian Vettel se pustil do ředitele závodu za to, že ve včerejší Velké ceně Evropy vyslal na trať safety-car kvůli úlomkům na trati v situaci, kdy všem jasně ujížděl a kontroloval závod.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vettel kritizuje výjezd safety-caru: "Důvod byl jasný"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000360
(Hlasovalo 17 lidí)
25.06.2012 08:25
Fakt je Fakt je ten ze do doby nez vyjel safety… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
McMatej
20:50 25.06.2012 81.201.60.XXX
Taky bych řekl. Aerodynymika zadku McLarenu funguje podobně. Je to vidět podle stop flow - visu. Pod vyústěním výfuku proudí vzduch po bočnici směrem ke středu auta. Proud výfukových plynů se dotýká podlahy tak 20 cm před zadním kolem. [odkaz na stránku]
Duncan66
19:11 25.06.2012 89.29.32.XXX
Vettela nemusim, ale ten SC car tam zbytecny byl. A rozhodne to smrdi politikou, kdyz potom SC nevyjede a tratovi komisari tlaci auto x desitek mozna stovek metru za plneho provozu.
Alonso jel famozne, ale mel kliku jako nikdo jiny. Diky SC se dostal pred Lewise a je docela pravdepodobne, ze se SC souvisi i poruchy Seba a Romaina.
Ale ze F1 smrdi politikou vidime dnes a denne, takze se clovek ani nedivi. Jen to zamrzi no.
Alonso jel famozne, ale mel kliku jako nikdo jiny. Diky SC se dostal pred Lewise a je docela pravdepodobne, ze se SC souvisi i poruchy Seba a Romaina.
Ale ze F1 smrdi politikou vidime dnes a denne, takze se clovek ani nedivi. Jen to zamrzi no.
jiva61
18:52 25.06.2012 212.158.158.XXX
Vettel je asi jasnovidec,jinak by nemohl vypustit z pusy takový blábol.Když vyjel na tratˇsafety car,tak byl Alík na 4 místě.to co se přihodilo během něj je něco jiného.Vettel určitě věděl,že Hamovi podělaj pit stop,že se tím pádem Alík dostal na 3 místo,že mu před koncem odejdou pneu a že do něj nabourá Maldonádo.Dále věděl,že po restartu Alík skvěle předjede Grosjeana a že mu i zhasne auto a nakonec asi i tušil,že i jemu chcípne auto.Jestli opravdu všechno managment ovlivnil safety carem,aby mohl Alík vyhrát,tak klobouk dolu.Navíc Vettel zase začal po restartu opět ujíždět.Noooo,podle Vettela to vše tušil a managment závodu taky.Jo,když se vyhrává je prstík nahoře,ale když se prohraje...........?
Petr
18:50 25.06.2012 78.157.160.XXX
Podle mě na tom není nic bombastického - viz obr: [odkaz na stránku] Ty tunely nad podlahou měli už v předsezónních testech, teď je přepracovali: protáhli dále mezi difuzor a beam-wing a něco jde dovnitř přes otvor pro startér. Řeči o dvojité podlaze/difuzoru jsou podle mě nesmysl, laciná snaha o senzaci, že je zase něco nelegálního. Konečně to řešení vyladili, nasadili i nové bočnice, více zploštělé, upravili zadní křídlo a ve Valencii jim to sedlo (+ teplota, gumy). Udělali určitě pokrok, ale já si počkám raději na Silverstone, jestli se nejednalo zas o jediný špičkový výkyv (Valencie jim šla vždy).
Příspěvek byl redakčně upraven.
Příspěvek byl redakčně upraven.
kayone
16:58 25.06.2012 62.168.35.XXX
SC dle mého to vyjetí SC bylo zbytečné, už před tím bylo na trati bordelu, ale nic se nedělo, navíc nechápu z jakého důvodu byl ten SC kvůli takové banalitě na trati tak dlouho, vážně mi to znechutilo závod. A při odklízení Vettelova vozu, kdy to bylo velmi nebezpečné odklízet z dráhy za plné rychlosti SC nevyjel...přiznávám náklonost k RB a Vettelovi
Ale nedokážu snést jak někdo vychvaluje Alonsa, který k tomu vítězství přišel ani neví jak, a to podruhé v sezoně.... žádný bojovník jak ho někteří fanttici nazývají..
Ale nedokážu snést jak někdo vychvaluje Alonsa, který k tomu vítězství přišel ani neví jak, a to podruhé v sezoně.... žádný bojovník jak ho někteří fanttici nazývají..
jiras
16:51 25.06.2012 89.102.78.XXX
Těžko to redakce vysvětlí, když ještě nikde není článek, jak přesně to funguje. Podle fotek podlahy z vrchní strany bez nasazeného motoru mají dva tunely směřující doprostřed difuzoru, tedy vylepšení toho, co měli. Navíc mezi nima využívají širokou díru pro startér, kudy nejspíš proudí nějaký vzduch od motoru, resp. chladičů. Celej difuzor jakoby byl výš posazenej, skoro to vypadá jak za dob dvojitých difuzorů.
Nasir
14:39 25.06.2012 188.175.176.XXX
No, nejspíš jo. Ta jeho rychlost se mi zdála až podezřelá. Zajímalo by mě srovnání s Webberem, jenže ten jezdil zase moc v provozu. No uvidíme, co provedl RB s tou novou zádí, kterou si Vettel pochvaloval. Myslím, že o ní ještě uslyšíme. Možná by i redakce mohla zapátrat, co provedl RB s vozem a jestli kolem toho zase nebudou dohady...
Nasir
13:18 25.06.2012 188.175.176.XXX
Vettel by se měl naučit prohrávat Oni nám toho Vettela v RB zkazili, jak to tak vypadá. Když jezdil za TR, tak prostě bojoval s tím, co měl a nevedl hloupé řeči. V RB z něho udělali nedotknutelnou ikonu, Helmut Marko kolem něho poskakuje jako kolem božího zjevení a dokonce chodí neomaleně kritizovat piloty TR, že se nepřetrhli, když měli v tréninku jeho modle uvolnit místo (viz Algersuari - a to byl volný trénink!!). A tak Vettel nadává kolegům do idiotů a okurek, týmovému parťákovi ukazuje, že je debil (Turecko 2010, přitom do něho hloupě najel), teď obviňuje vedení závodu, že snad najednou začalo nadržovat Ferrari, aby se jemu podělalo auto (jako kdyby celá F1 věděla přesně, co má motor Renaultu za problém)... a to jen proto, že má deprese z toho, že nedojel.
SC vyjelo poté, co Vergne nesmyslně napálil Kovalainena a následně zaprasil celou trať. Pokud vím, Vergne jezdí za béčko RB, takže by měl Vettel poděkovat spíše jemu a panu Markovi, koho to přivedl do vlastní stáje. Jak to, že pak Marko už nenaběhl a Vergnemu "přátelsky nedomluvil", jako se choval přátelsky k Algersuarimu?
Pokud chce být někdo pilotem F1, neměl by vést trapné řeči, ale začít např. tím, že se naučí prohrávat. Je smůla, že to Vettela jeho poskoci Horner a Marko odnaučili.
SC vyjelo poté, co Vergne nesmyslně napálil Kovalainena a následně zaprasil celou trať. Pokud vím, Vergne jezdí za béčko RB, takže by měl Vettel poděkovat spíše jemu a panu Markovi, koho to přivedl do vlastní stáje. Jak to, že pak Marko už nenaběhl a Vergnemu "přátelsky nedomluvil", jako se choval přátelsky k Algersuarimu?
Pokud chce být někdo pilotem F1, neměl by vést trapné řeči, ale začít např. tím, že se naučí prohrávat. Je smůla, že to Vettela jeho poskoci Horner a Marko odnaučili.
uzivatel000324
12:57 25.06.2012 80.242.32.XXX
Mozno mal len jednu sancu skratovat... a tu pouzil na VET ak by sa pred GRO nedostal tak by skratoval jeho a skoncil by druhy...
Ale som si isty ze pri najblizsej VC budu mat sofistkovanejsie zariadenie na baze KERSu ktore sa bude pri brzdeni dobijat a bude moct skratovat vsetkych pred sebou!
dodo
Ale som si isty ze pri najblizsej VC budu mat sofistkovanejsie zariadenie na baze KERSu ktore sa bude pri brzdeni dobijat a bude moct skratovat vsetkych pred sebou!
dodo
Nasir
12:53 25.06.2012 188.175.176.XXX
Tak určitě, Alonso má přece v kokpitu dálkové ovládání a podle potřeby zkratuje auta kolem sebe, to je jasné. Akorát nějak zapomněl zkratovat Grosjeana předtím, než ho předjel - chudák se tak nadřel se zbytečným předjížděním a pak si vzpomněl, že by ho vlastně mohl zkratovat, tak to udělal aspoň dodatečně.... to přece dává smysl...
Zajímalo by mě, které závody podle shita nejsou zmanipulované? Asi takové, ve kterých vyhrává on sám, když zavře oči a sní...
Zajímalo by mě, které závody podle shita nejsou zmanipulované? Asi takové, ve kterých vyhrává on sám, když zavře oči a sní...
uzivatel000324
12:45 25.06.2012 80.242.32.XXX
mr. shyt
"" to mali domacu velku cenu santander a fiat sa zbavili konkurentov odpalili im elektriku so zariadenim zabudovanym v trati.
a tie gumy robia specialne pre fiat po napusteni dopredu dohodnutou latkou im vydrzia 2x tolko funkcne.
cigansky podvod to je cele""
dodo
"" to mali domacu velku cenu santander a fiat sa zbavili konkurentov odpalili im elektriku so zariadenim zabudovanym v trati.
a tie gumy robia specialne pre fiat po napusteni dopredu dohodnutou latkou im vydrzia 2x tolko funkcne.
cigansky podvod to je cele""
dodo
uzivatel000324
12:02 25.06.2012 80.242.32.XXX
Hej to s tou el. mas pravu vcera som cital ze vo Valencii cez VC zlyhala aj elektraren... F sa asi chcelo poistit...
Kde teba clovece nasli
dodo
Kde teba clovece nasli
dodo
Aktuálně
Nadcházející závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek