DISKUZE K ČLÁNKU Vettel kritizuje výjezd safety-caru: "Důvod byl jasný"
Sebastian Vettel se pustil do ředitele závodu za to, že ve včerejší Velké ceně Evropy vyslal na trať safety-car kvůli úlomkům na trati v situaci, kdy všem jasně ujížděl a kontroloval závod.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vettel kritizuje výjezd safety-caru: "Důvod byl jasný"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000360
(Hlasovalo 17 lidí)
25.06.2012 08:25
Fakt je Fakt je ten ze do doby nez vyjel safety… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Frciiik
01:34 26.06.2012 82.145.216.XXXSC At uz ten SC mel vyjet nebo ne, tak Vettel prece do te doby jasne ujizdel, takze se dalo predpokladat ze bude ujizdet i po nem, ne? jen se zacne zase 'od nuly'. Ja bych teda necekal ze Vettel po SC zazracne zpomali a zavod se zdramatizuje. To ze zrejme nastavujou auto uplne na hranu a tudiz jim to mozna exne, uz je vec jina-
erdedy
08:31 26.06.2012 195.91.13.XXXPozor, po SC uz mali "vseci" relevantny na spici prezute (prezuvali v kole ked vysiel SC), takze sa da povedat, ze neni to iste s tym "rovnakym" vyvojom. Jednak sa v roznych fazach moze spravat kazde auto inak (jeden zrychli, druhy spomali) ale dolezite je, ze HAM, ktoremu auto proste vo Valencii neslo tak ako "treba", uz ich (ALO/GRO) nebrzdil. To co ziskal za par kol (3-4?) VET po restarte, moze byt len rychlejsim zahriatim gum (podobne ako predbehol ALO Grosjeana). Po zahriati (do "normalnej" prevadzky), sa mi uz nezdala rychlost VET tak brutalna oproti ALO/GRO. Sice bol o nieco rychlejsi, ale nie ako na zaciatku - 10kol=>12sekund na HAMa.
Ale dalsi vyvoj sa uz samozrejme nedozvieme.
-
-
zeto
22:31 25.06.2012 109.80.92.XXXHm... Jak nemám Vet rád, tady s ním musím souhlasit v tom, že ten SC byl zbytečný a nejspíš skutečně úmyslný, aby se pole zase sjelo. Samozřejmě nikdo nemohl vědět, že mu exne auto, ale že to udělá závod, který měl do té doby jasný průběh, zajímavějším, bylo jistě očekávatelné. Na druhou stranu že mají auto postavené tak, že nesnese jízdu za SC (i když kvůli pár kouskům gumy byla extrémně dlouhá), je jejich problém, případně problém Renaultu. -
jiva61
18:52 25.06.2012 212.158.158.XXXVettel je asi jasnovidec,jinak by nemohl vypustit z pusy takový blábol.Když vyjel na tratˇsafety car,tak byl Alík na 4 místě.to co se přihodilo během něj je něco jiného.Vettel určitě věděl,že Hamovi podělaj pit stop,že se tím pádem Alík dostal na 3 místo,že mu před koncem odejdou pneu a že do něj nabourá Maldonádo.Dále věděl,že po restartu Alík skvěle předjede Grosjeana a že mu i zhasne auto a nakonec asi i tušil,že i jemu chcípne auto.Jestli opravdu všechno managment ovlivnil safety carem,aby mohl Alík vyhrát,tak klobouk dolu.Navíc Vettel zase začal po restartu opět ujíždět.Noooo,podle Vettela to vše tušil a managment závodu taky.Jo,když se vyhrává je prstík nahoře,ale když se prohraje...........?-
kayone
20:57 25.06.2012 62.168.35.XXXty asi nevíš co říkáš že?
tady jde o to, že důvod k vyjetí SC tu nebyl a přesto vyjel, ale když komisaři tlačí auto za plného provozu je samozřejmě 100% bezpečné
ten náskok vettela byl nebezpečný, proto ten SC... to co se dělo potom je možná následek této nelichotivé situace pro Vettela RB...-
jiva61
17:33 26.06.2012 212.158.158.XXXAle vím,jen si to přečti pořádně.Safety car když vyjel,byl Alík 4,umožnili mu tím sice bojovat o čelo závodu,ale pořád měl před sebou tři skvěle jedoucí jezdce.Dopadlo to jak to dopadlo.Ale jestli to bylo úmyslný,to ví jen vedení závodu.Já si taky myslím,že nemusel vyjíždět,ale to my neovlivníme.Jen jsem chtěl naznačit,že Vettel nesmyslně obviňuje lidi okolo.Ty závady mohly přijít i bez vyjetí SC.-
-
jiva61
18:26 26.06.2012 212.158.158.XXXI mě jsou závady ukradený,ale Vettlovi ne.Kvůli jeho závadě to však všechno začalo.Povídal,že pravděpodobně kdyby nemusel zpomalovat,tak se mu nic takového nestalo.No a na to začaly ty různé spekulace.jestli SC vyjel zbytečně nebo oprávněně a nebo jestli tím chtěli pomoci Ferdovi.
-
-
-
-
-
kayone
16:58 25.06.2012 62.168.35.XXXSC dle mého to vyjetí SC bylo zbytečné, už před tím bylo na trati bordelu, ale nic se nedělo, navíc nechápu z jakého důvodu byl ten SC kvůli takové banalitě na trati tak dlouho, vážně mi to znechutilo závod. A při odklízení Vettelova vozu, kdy to bylo velmi nebezpečné odklízet z dráhy za plné rychlosti SC nevyjel...přiznávám náklonost k RB a Vettelovi
Ale nedokážu snést jak někdo vychvaluje Alonsa, který k tomu vítězství přišel ani neví jak, a to podruhé v sezoně.... žádný bojovník jak ho někteří fanttici nazývají..-
Duncan66
19:11 25.06.2012 89.29.32.XXXVettela nemusim, ale ten SC car tam zbytecny byl. A rozhodne to smrdi politikou, kdyz potom SC nevyjede a tratovi komisari tlaci auto x desitek mozna stovek metru za plneho provozu.
Alonso jel famozne, ale mel kliku jako nikdo jiny. Diky SC se dostal pred Lewise a je docela pravdepodobne, ze se SC souvisi i poruchy Seba a Romaina.
Ale ze F1 smrdi politikou vidime dnes a denne, takze se clovek ani nedivi. Jen to zamrzi no.-
anonym
20:53 25.06.2012 62.168.35.XXXpolitika je špína lidstva....
mě to hodně mrzelo ten závod, ani sem to nemohl dokoukat, nehorázně mě to vytočilo!
navíc ten richterův komentář mě pil krev a ani přepnutí na němce mě nedokázalo udržet u obrazovky!
No ta Alonsovs jízda bylo 99% štěstí a to zbylé procento jeho umění, asi tak bych to viděl... -
Nasir
21:19 25.06.2012 188.175.176.XXXJistě, když se závod nepovede mému oblíbenci, je to špína a politika, že? A SC muselo vyjet, aby došlo k poruše dvou pilotů... No jistě, protože vedení závodu přece vlastní dokumentaci motoru Renault a přesně ví, jak odrovnat dva rozdílné vozy. Tyhle slaboduché pohádky jsou zábavné, ale měl by sis vymyslet něco věrohodnějšího.-
kayone
21:38 25.06.2012 62.168.35.XXXale já tady neříkám, že to odstoupení bylo nečí vinnou...jen že SC byl na trati kvůli banalitě která tam byla i před tím bez SC a navíc to trvalo neskutečně dlouho!
Jediný kdo tu chodí z pohádkama jsi ty bezmozku zakomplexovanej s neobjektivním názorem...-
Ludwei
07:20 26.06.2012 62.240.178.XXXSafety car (banalita nebo preventivní bezpečnost) Ano mohli tam ty úlomky nechat. V tom případě by v tom úseku byli vyvěšeny žluté vlajky po zbytek závodu a danný úsek by byl pro zbytek závodu nezajímavý. Proč?
Důvodů hned několik: 1. Závodníci pod žlutými vlajkami nesmí jet naplno, 2. Nesmí se předjíždět 3. úsek jak pro diváky kteří seděli v daném úseku tak i pro nás by byla nuda. 4. Už by nikdo nezajížděl rychlé časy. -
Nasir
20:29 26.06.2012 188.175.176.XXXUjasni si, prosím tě, na koho a na co reaguju a na co reaguješ ty. Nebo ty jsi snad Duncan, schováváš se tu pod různými identitami? Jojo, lidi jsou bezmozci, jenom ty máš guláš v tom, na co reaguješ. Ale určitě je to objektivní guláš...
K té nehodě - kdybys sledoval závod, tak by sis všiml, jak dlouho se čekalo, než šneci HRT a spol předjedou celou kolonu a zařadí se na své místo. Možná právě proto, že to trvalo zbytečně dlouho, tak už podruhé Vettelův vůz jenom odtáhli za zatáčku a nepřerušovali závod. Toť vše.
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek