DISKUZE K ČLÁNKU Massu angažmá ve slabších týmech neláká

Brazilský závodník má budoucnost u Ferrari nejistou. V případě odchodu z italské stáje by si angažmá ve slabším týmu dlouze rozmýšlel. Taková nabídka ho totiž příliš neláká.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Massu angažmá ve slabších týmech neláká

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 10.06.2012 10:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» ladys (Hlasovalo 44 lidí) 08.06.2012 22:29
Údajně předělali celé chlazení,někde to musíš… »
» CaesarF1 (Hlasovalo 27 lidí) 08.06.2012 16:15
Massa si ví rady, když bude chtít odejít, tak… »
» ladys (Hlasovalo 21 lidí) 10.06.2012 10:35
Ono když celé tréninky měníš jeden díl za… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • CaesarF1

    CaesarF1

    109.202.89.XXX
    Massa si ví rady, když bude chtít odejít, tak řekne, že auto je na ho.no a oni ho vylifrují jako tenkrát Prosta04

    + 27 / − 38

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Phill

    90.178.151.XXX
    1000krát řečené "...vracel se Massa k typickému papouškování již 1000krát řečeného"
    Ano, mele stále to samé dokola, ale úplně stejně stále dokola se ptají novináři. Upřímně mu nezávidim (a obecně všem sportovcům), že musí odpovídat stále dokola na většinou naprosto pitomé otázky.
    Navíc vrátit se do formy, když jen co vylezete z auta, už se vás 20 hyen ptá proč jezdíte tak blbě, taky nebude nic jednoduchýho...
    Tim se ho nechci zastávat, ale prostě by ho měli nechali chvíli žít.

    + 53 / − 26

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.167.44.XXX
      problém je asi v tom, že tí novinári tušia, že Massa na to už dávno nemá, a na jeho mieste by hviezdil oveľa lepšie iný, mladší jazdec. 14

      + 14 / − 49

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ja

        91.127.18.XXX
        Nemyslím si, že Massa na to už nemá. Skôr si myslím že, robí len prácu, ktorou má pomohol Alonsovi dostať sa na vrchol a to tým že pravdepodobne robí testovacieho jazdca v pretekovom tempe. S tým to poslanín večnej tímovej dvojky je určite čiastočne vysporiadaný a nevidím dôvod, aby v tom nepokračoval aj naďalej za peniaze, ktoré dostáva od najprestížnejšieho tímu F1, pre ktorý by mnohí jazdili aj za darmo.Takéto finančné a aj ústne ohodnotenie od predstaviteľov Ferrari a Alonsa, by sa mu nedostalo v žiadnom tíme aj keby bol jednotka- možno03
        Tak že, prikláňam sa k názoru, že články a otázky novinárov neznalých skutočnej situécie sú jen veľkým náporom na jeho psychiku.

        + 45 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          85.159.105.XXX
          to o tom testovani pocas pretekov mozes aj nejako aspon vzdialene podlozit?

          + 21 / − 31

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ja

            91.127.18.XXX
            Vo Ferrari priznali, že dáta z aerotunela a iných počitačavých zariadení sa nezhodovali zo zaznamenanými dátami pri zimných testoch. Sú to podstatne veľke nezhody, kde sa hrá o desatiny, alebo stotiny. Preto si myslím, že komponenty vyvynuté a oskúšane v tuneli a pčitačovými technológiami ašte dolaďuje Massa v pretekoch a tie najefektivnejšie sa potom montujú na Alonsove auto. je to jedina možnosť ako zistiť či dané komponenty fungujú správne, keď platí zákaz testovania. Tie priepastné rozdiely by som skôr pripisoval tomuto, alebo niečomu podobnému a nie tomu, že Massa na to nemá.

            + 38 / − 13

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              88.212.40.XXX
              no kd si to myslis tak ti to brat nebudem..mas na to prave
              ale podla mna je to blbost, team sa nebude naschval oberat o body a testovat

              + 47 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • ja

                91.127.18.XXX
                Tak čakal som aj takúto reakciu, ale nesmieš zabudať na to, že tu je na prvom mieste Alonso a zisk titulu pre neho .

                + 25 / − 23

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              188.175.176.XXX
              To jako myslíš, že Ferrari mělo na každý závod připravenou kupu nových dílů do Massova auta, které nezvládli vyzkoušet v tréninku a proto testovali dál v závodě? Testoval snad Massa v Malajsii, Číně nebo Bahrajnu nové bočnice a výfuky, tuším i přední/zadní křídlo, které nasadili v Barceloně? Myslím, že kdyby se na to redakce zkusila podívat a porovnat ty auta, tak by v drtivé většině nic takového neodhalila. Navíc jak by to asi stíhali všechno navrhovat a vyrábět, navíc během přestavby vývojového oddělení? To by bylo Ferrari fakt super tým, lítali by po továrně i bez Red Bullu... 03

              Massa si první závody prostě těžko zvykal na auto a pneu a vzhledem k vyrovnanosti pole končil nečekaně vzadu, co na tom?

              + 6 / − 44

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                88.212.40.XXX
                asi tak nejak..ale tak kopnut si do ferrari je vzdy v mode :)

                + 6 / − 45

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • ja

                  91.127.18.XXX
                  Prečo si myslíš že kopem do Ferrari?
                  Mne je jedno čo tam robia a ako to robia. Keď Alonso získa titul mne to určite vadiť nebude, lebo je to výborný pilot . To že so napísal niečo na obhajobu Massu neznamená, že kopem do Ferrari, hoci by si to aj niekedy zaslúžili. Moja úvaha je možno na takej úrovni ako úvaha o tom či Massa stratil motiváciu, alebo nie. Alebo, že za jeho slabými výsledkami je nehoda s Maďarska, nič viac nič menej. OK!
                  03

                  + 38 / − 27

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • ladys

                ladys

                178.23.219.XXX
                Údajně předělali celé chlazení,někde to musíš otestovat,dneska testoval nové výfuky.
                Pak je teprve dali Alíkovi....
                Je tam prostě jako nosič vody,ani auto mu zřejmě nesedělo...

                + 44 / − 19

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Nasir

                  188.175.176.XXX
                  Ale to dělají v trénincích a mají to nějak naplánováno pro oba piloty. Mohl někdy testovat dílčí věci, podobně jako třeba Vettel a Webber jeli jednou závod každý s vlastním řešením výfuků, a pak to porovnali. Ale nebylo reálné, aby dělal testovače pořád.
                  Navíc pokud by měl na voze vylepšené verze dílů jako první, proč tedy nejezdil alespoň stejně rychle jako Alonso, který to dostal až po otestování? No, nebudu do toho zabředávat, viz výše.

                  + 25 / − 28

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • ladys

                    ladys

                    178.23.219.XXX
                    Ono když celé tréninky měníš jeden díl za druhým,tak si těžko zvykneš na auto...
                    A to za těr pár závodů přestavěli celé auto a to některé části i několikrát.
                    A pokud to funguje nemusí to mít dvakrát,pro oba 03
                    Momentálně jezdí s jinou veryí deflektorů a to i v závodě.
                    Důvody můžou být různé,buď mu to vyhovuje nebo porovnávají řešení.

                    + 21 / − 42

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • Frciiik

    109.164.3.XXX
    Kam s ním? Tak pán si bude ještě vymýšlet? Ten by měl byt rád, pokud nějakou nabídku z Formule 1 ještě dostane. Na druhou stranu Ferrari je vrchol kariéry a když skončí tam, tak ví, že nejlepší má za sebou a to už by asi vůbec neměl motivaci, když s ní bojuje i teď

    + 10 / − 43

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • karF1ol

    82.100.31.XXX
    Kde berete... tu jistotu,že Massa ve Ferrari určitě závodit nebude?

    + 45 / − 26

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • api

    api

    88.212.37.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 41 / − 30

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama