DISKUZE K ČLÁNKU Massu angažmá ve slabších týmech neláká
Brazilský závodník má budoucnost u Ferrari nejistou. V případě odchodu z italské stáje by si angažmá ve slabším týmu dlouze rozmýšlel. Taková nabídka ho totiž příliš neláká.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Massu angažmá ve slabších týmech neláká
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Phill
10:52 08.06.2012 90.178.151.XXX1000krát řečené "...vracel se Massa k typickému papouškování již 1000krát řečeného"
Ano, mele stále to samé dokola, ale úplně stejně stále dokola se ptají novináři. Upřímně mu nezávidim (a obecně všem sportovcům), že musí odpovídat stále dokola na většinou naprosto pitomé otázky.
Navíc vrátit se do formy, když jen co vylezete z auta, už se vás 20 hyen ptá proč jezdíte tak blbě, taky nebude nic jednoduchýho...
Tim se ho nechci zastávat, ale prostě by ho měli nechali chvíli žít.-
-
ja
13:06 08.06.2012 91.127.18.XXXNemyslím si, že Massa na to už nemá. Skôr si myslím že, robí len prácu, ktorou má pomohol Alonsovi dostať sa na vrchol a to tým že pravdepodobne robí testovacieho jazdca v pretekovom tempe. S tým to poslanín večnej tímovej dvojky je určite čiastočne vysporiadaný a nevidím dôvod, aby v tom nepokračoval aj naďalej za peniaze, ktoré dostáva od najprestížnejšieho tímu F1, pre ktorý by mnohí jazdili aj za darmo.Takéto finančné a aj ústne ohodnotenie od predstaviteľov Ferrari a Alonsa, by sa mu nedostalo v žiadnom tíme aj keby bol jednotka- možno
Tak že, prikláňam sa k názoru, že články a otázky novinárov neznalých skutočnej situécie sú jen veľkým náporom na jeho psychiku.-
-
ja
16:05 08.06.2012 91.127.18.XXXVo Ferrari priznali, že dáta z aerotunela a iných počitačavých zariadení sa nezhodovali zo zaznamenanými dátami pri zimných testoch. Sú to podstatne veľke nezhody, kde sa hrá o desatiny, alebo stotiny. Preto si myslím, že komponenty vyvynuté a oskúšane v tuneli a pčitačovými technológiami ašte dolaďuje Massa v pretekoch a tie najefektivnejšie sa potom montujú na Alonsove auto. je to jedina možnosť ako zistiť či dané komponenty fungujú správne, keď platí zákaz testovania. Tie priepastné rozdiely by som skôr pripisoval tomuto, alebo niečomu podobnému a nie tomu, že Massa na to nemá.-
-
Nasir
17:33 08.06.2012 188.175.176.XXXTo jako myslíš, že Ferrari mělo na každý závod připravenou kupu nových dílů do Massova auta, které nezvládli vyzkoušet v tréninku a proto testovali dál v závodě? Testoval snad Massa v Malajsii, Číně nebo Bahrajnu nové bočnice a výfuky, tuším i přední/zadní křídlo, které nasadili v Barceloně? Myslím, že kdyby se na to redakce zkusila podívat a porovnat ty auta, tak by v drtivé většině nic takového neodhalila. Navíc jak by to asi stíhali všechno navrhovat a vyrábět, navíc během přestavby vývojového oddělení? To by bylo Ferrari fakt super tým, lítali by po továrně i bez Red Bullu...
Massa si první závody prostě těžko zvykal na auto a pneu a vzhledem k vyrovnanosti pole končil nečekaně vzadu, co na tom?-
-
ja
18:55 08.06.2012 91.127.18.XXXPrečo si myslíš že kopem do Ferrari?
Mne je jedno čo tam robia a ako to robia. Keď Alonso získa titul mne to určite vadiť nebude, lebo je to výborný pilot . To že so napísal niečo na obhajobu Massu neznamená, že kopem do Ferrari, hoci by si to aj niekedy zaslúžili. Moja úvaha je možno na takej úrovni ako úvaha o tom či Massa stratil motiváciu, alebo nie. Alebo, že za jeho slabými výsledkami je nehoda s Maďarska, nič viac nič menej. OK!
-
-
-
Nasir
23:33 08.06.2012 188.175.176.XXXAle to dělají v trénincích a mají to nějak naplánováno pro oba piloty. Mohl někdy testovat dílčí věci, podobně jako třeba Vettel a Webber jeli jednou závod každý s vlastním řešením výfuků, a pak to porovnali. Ale nebylo reálné, aby dělal testovače pořád.
Navíc pokud by měl na voze vylepšené verze dílů jako první, proč tedy nejezdil alespoň stejně rychle jako Alonso, který to dostal až po otestování? No, nebudu do toho zabředávat, viz výše.-
ladys
10:35 10.06.2012 178.23.219.XXXOno když celé tréninky měníš jeden díl za druhým,tak si těžko zvykneš na auto...
A to za těr pár závodů přestavěli celé auto a to některé části i několikrát.
A pokud to funguje nemusí to mít dvakrát,pro oba
Momentálně jezdí s jinou veryí deflektorů a to i v závodě.
Důvody můžou být různé,buď mu to vyhovuje nebo porovnávají řešení.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Frciiik
10:26 08.06.2012 109.164.3.XXXKam s ním? Tak pán si bude ještě vymýšlet? Ten by měl byt rád, pokud nějakou nabídku z Formule 1 ještě dostane. Na druhou stranu Ferrari je vrchol kariéry a když skončí tam, tak ví, že nejlepší má za sebou a to už by asi vůbec neměl motivaci, když s ní bojuje i teď -
api
09:16 08.06.2012 88.212.37.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek