DISKUZE K ČLÁNKU Massu angažmá ve slabších týmech neláká

Brazilský závodník má budoucnost u Ferrari nejistou. V případě odchodu z italské stáje by si angažmá ve slabším týmu dlouze rozmýšlel. Taková nabídka ho totiž příliš neláká.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Massu angažmá ve slabších týmech neláká

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 10.06.2012 10:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» ladys (Hlasovalo 44 lidí) 08.06.2012 22:29
Údajně předělali celé chlazení,někde to musíš… »
» CaesarF1 (Hlasovalo 27 lidí) 08.06.2012 16:15
Massa si ví rady, když bude chtít odejít, tak… »
» ladys (Hlasovalo 21 lidí) 10.06.2012 10:35
Ono když celé tréninky měníš jeden díl za… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

ladys

ladys

178.23.219.XXX
Ono když celé tréninky měníš jeden díl za druhým,tak si těžko zvykneš na auto...
A to za těr pár závodů přestavěli celé auto a to některé části i několikrát.
A pokud to funguje nemusí to mít dvakrát,pro oba 03
Momentálně jezdí s jinou veryí deflektorů a to i v závodě.
Důvody můžou být různé,buď mu to vyhovuje nebo porovnávají řešení.

+ 21 / − 42

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
Ale to dělají v trénincích a mají to nějak naplánováno pro oba piloty. Mohl někdy testovat dílčí věci, podobně jako třeba Vettel a Webber jeli jednou závod každý s vlastním řešením výfuků, a pak to porovnali. Ale nebylo reálné, aby dělal testovače pořád.
Navíc pokud by měl na voze vylepšené verze dílů jako první, proč tedy nejezdil alespoň stejně rychle jako Alonso, který to dostal až po otestování? No, nebudu do toho zabředávat, viz výše.

+ 25 / − 28

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
ladys

ladys

178.23.219.XXX
Údajně předělali celé chlazení,někde to musíš otestovat,dneska testoval nové výfuky.
Pak je teprve dali Alíkovi....
Je tam prostě jako nosič vody,ani auto mu zřejmě nesedělo...

+ 44 / − 19

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ja

91.127.18.XXX
Prečo si myslíš že kopem do Ferrari?
Mne je jedno čo tam robia a ako to robia. Keď Alonso získa titul mne to určite vadiť nebude, lebo je to výborný pilot . To že so napísal niečo na obhajobu Massu neznamená, že kopem do Ferrari, hoci by si to aj niekedy zaslúžili. Moja úvaha je možno na takej úrovni ako úvaha o tom či Massa stratil motiváciu, alebo nie. Alebo, že za jeho slabými výsledkami je nehoda s Maďarska, nič viac nič menej. OK!
03

+ 38 / − 27

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

88.212.40.XXX
asi tak nejak..ale tak kopnut si do ferrari je vzdy v mode :)

+ 6 / − 45

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
To jako myslíš, že Ferrari mělo na každý závod připravenou kupu nových dílů do Massova auta, které nezvládli vyzkoušet v tréninku a proto testovali dál v závodě? Testoval snad Massa v Malajsii, Číně nebo Bahrajnu nové bočnice a výfuky, tuším i přední/zadní křídlo, které nasadili v Barceloně? Myslím, že kdyby se na to redakce zkusila podívat a porovnat ty auta, tak by v drtivé většině nic takového neodhalila. Navíc jak by to asi stíhali všechno navrhovat a vyrábět, navíc během přestavby vývojového oddělení? To by bylo Ferrari fakt super tým, lítali by po továrně i bez Red Bullu... 03

Massa si první závody prostě těžko zvykal na auto a pneu a vzhledem k vyrovnanosti pole končil nečekaně vzadu, co na tom?

+ 6 / − 44

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ja

91.127.18.XXX
Tak čakal som aj takúto reakciu, ale nesmieš zabudať na to, že tu je na prvom mieste Alonso a zisk titulu pre neho .

+ 25 / − 23

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

88.212.40.XXX
no kd si to myslis tak ti to brat nebudem..mas na to prave
ale podla mna je to blbost, team sa nebude naschval oberat o body a testovat

+ 47 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
CaesarF1

CaesarF1

109.202.89.XXX
Massa si ví rady, když bude chtít odejít, tak řekne, že auto je na ho.no a oni ho vylifrují jako tenkrát Prosta04

+ 27 / − 38

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ja

91.127.18.XXX
Vo Ferrari priznali, že dáta z aerotunela a iných počitačavých zariadení sa nezhodovali zo zaznamenanými dátami pri zimných testoch. Sú to podstatne veľke nezhody, kde sa hrá o desatiny, alebo stotiny. Preto si myslím, že komponenty vyvynuté a oskúšane v tuneli a pčitačovými technológiami ašte dolaďuje Massa v pretekoch a tie najefektivnejšie sa potom montujú na Alonsove auto. je to jedina možnosť ako zistiť či dané komponenty fungujú správne, keď platí zákaz testovania. Tie priepastné rozdiely by som skôr pripisoval tomuto, alebo niečomu podobnému a nie tomu, že Massa na to nemá.

+ 38 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

85.159.105.XXX
to o tom testovani pocas pretekov mozes aj nejako aspon vzdialene podlozit?

+ 21 / − 31

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ja

91.127.18.XXX
Nemyslím si, že Massa na to už nemá. Skôr si myslím že, robí len prácu, ktorou má pomohol Alonsovi dostať sa na vrchol a to tým že pravdepodobne robí testovacieho jazdca v pretekovom tempe. S tým to poslanín večnej tímovej dvojky je určite čiastočne vysporiadaný a nevidím dôvod, aby v tom nepokračoval aj naďalej za peniaze, ktoré dostáva od najprestížnejšieho tímu F1, pre ktorý by mnohí jazdili aj za darmo.Takéto finančné a aj ústne ohodnotenie od predstaviteľov Ferrari a Alonsa, by sa mu nedostalo v žiadnom tíme aj keby bol jednotka- možno03
Tak že, prikláňam sa k názoru, že články a otázky novinárov neznalých skutočnej situécie sú jen veľkým náporom na jeho psychiku.

+ 45 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

188.167.44.XXX
problém je asi v tom, že tí novinári tušia, že Massa na to už dávno nemá, a na jeho mieste by hviezdil oveľa lepšie iný, mladší jazdec. 14

+ 14 / − 49

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Phill

90.178.151.XXX
1000krát řečené "...vracel se Massa k typickému papouškování již 1000krát řečeného"
Ano, mele stále to samé dokola, ale úplně stejně stále dokola se ptají novináři. Upřímně mu nezávidim (a obecně všem sportovcům), že musí odpovídat stále dokola na většinou naprosto pitomé otázky.
Navíc vrátit se do formy, když jen co vylezete z auta, už se vás 20 hyen ptá proč jezdíte tak blbě, taky nebude nic jednoduchýho...
Tim se ho nechci zastávat, ale prostě by ho měli nechali chvíli žít.

+ 53 / − 26

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Frciiik

109.164.3.XXX
Kam s ním? Tak pán si bude ještě vymýšlet? Ten by měl byt rád, pokud nějakou nabídku z Formule 1 ještě dostane. Na druhou stranu Ferrari je vrchol kariéry a když skončí tam, tak ví, že nejlepší má za sebou a to už by asi vůbec neměl motivaci, když s ní bojuje i teď

+ 10 / − 43

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

karF1ol

82.100.31.XXX
Kde berete... tu jistotu,že Massa ve Ferrari určitě závodit nebude?

+ 45 / − 26

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
api

api

88.212.37.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 41 / − 30

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama