DISKUZE K ČLÁNKU Proč týmy nechtějí pro poslední část kvalifikace pneumatiky navíc?
Na včerejší tiskové konferenci se probíralo zahálení týmů v poslední části kvalifikace (Q3). Proč týmy nechtějí sadu pneumatik navíc, aby uspokojily fanoušky, kteří chtějí vidět bojovat formule v sobotním vrcholu na dráze místo toho, aby jen nečinně stály v garáži?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč týmy nechtějí pro poslední část kvalifikace pneumatiky navíc?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Rostislav M.
10:38 25.05.2012 109.107.201.XXXmůj názor Mne se to takto líbí. Nevyjdeš do Q3? No a co? Ušetříš pneu a tak potom bojuješ o to více s první sadou. Přece jen nám to předvedl Kimi, že v Q3 nevyjel a nakonec naháněl Seba že byla až škoda že na něj nezatlačil v tu vhodnou dobu a nebo neodjel ještě jedno kolo aby nezkusil ho předjet tímto způsobem...
Kvalifikace stejně není žádná extra podívaná. Obvzláště Q3....když se jezdí vždy na jedno měřené kolo a garáže.-
uzivatel000880
12:53 25.05.2012 85.237.224.XXXAle o to predsa ide - aby víťaz kvalifikácie nebol de facto poškodený už tým, že má ojazdené pneumatiky, na rozdiel od tých čo sa v Q3 len váľajú v garáži. Je proti akejkoľvek logike aby mal víťaz kvalifikácie nejaký handycap len z dôvodu, že sa podujal na v súčasnosti tak nezmyselnú činnosť akou je pretekanie v kvalifikácii.
-
-
-
-
-
anonym
23:36 25.05.2012 95.105.198.XXXneviem ako vy, ale mne sa podstatne viac páčili doby, keď tie "syrové vejce" aj v kvalifikačnom móde pri prázdnom aute vydržali viac ako jedno-dve ostré kolá, a ak si pamätám, tak aj v preteku sa ešte predbiehalo napr. [odkaz na stránku]
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek