DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: Za výkyvy ve výkonnosti týmů stojí citlivost pneumatik na teplotu dráhy

Překvapivé výsledky a výkyvy formy v letošní sezóně má podle technického ředitele Ferrari Pata Frye vysoká citlivost pneumatik na teplotu trati.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari: Za výkyvy ve výkonnosti týmů stojí citlivost pneumatik na teplotu dráhy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 25.05.2012 16:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 15 lidí) 22.05.2012 11:50
Pneumatiky boli vzdy rozhodujuce (aspon v… »
» erdedy (Hlasovalo 14 lidí) 22.05.2012 12:02
Uz Ti to raz niekto pisal (inde) - Pri… »
» erdedy (Hlasovalo 13 lidí) 22.05.2012 14:41
Tak idealny stav to neni ale ta… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mynona

    213.220.196.XXX
    Nebo jinak Příště si v rámci šetření FIA usmyslí a vyhlásí monopol na brzdy. Ty pak budou poddimenzované a velmi nečitelné. Vítězem závodu bude pak ten, kdo bude nejšetrnější k brzdám. Nebude to pak o tom kdo bude rychlejší na trati ale ten kdo bude nejšetrněji brzdit. Fakt je tohle F1 ?

    + 6 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      80.82.145.XXX
      k brzdám to nemůže dojít,protože jsou moc a moc důležité03 A jde taky o bezpečnost jezdců!!!

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • ja

    95.103.205.XXX
    Ale veď na začiatku a počas pretekov je teplota trate pre všetkých rovnaká,
    tak že na pneumatiky začína mať najväčší vliv monoposty a piloti.Pneumatiky nie sú v daných podmienkach až tak nepredvídateľné.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      McMatej

      81.201.60.XXX
      Nepředvídatelné nejsou pneumatiky, ale změna teploty během parc farmé. Nelíbí se mi, když výkonost ovlivňuje něco, co nejsem schopný ovlivnit.

      To už můžou pořadí losovat, taky budou podmínky pro všechny stejný.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ja

        95.103.205.XXX
        Zmeny teplôt tu boli, sú aj budú, tie nie je možné ovliniť v žíadnom prípade, ale výkonosť pneumatík ovlivniť určite ide a o to sa všetci snažia.Robia tak, vývojom monopostov a niektorí prispôsobujú tejto výzve aj svoj jazdecký štýl.
        Pevne verím, že ku koncu sezony sa o problémoch s pneumatikami hovoriť nebude.

        + 8 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • McMatej

          McMatej

          81.201.60.XXX
          Jasně, že změny teplot byly, jsou a budou, ale nikdy neovlivňovaly pneu tak výrazně jako teď.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • hmmm

            188.120.195.XXX
            Tak mají dnes změny teplot větší dopad na pnaumatiky. No a? Pořád je to pro všechny stejné. Teoreticky by měla mít změna teploty stejný dopad napříč startovním polem. V praxi na ní nejvíc doplatí ten, kdo nejhůř pracuje s pneumatikami. Ale to je přece v pořádku, že nejhorší známku má ten, co nejvíc odfláknul domácí úkol, nebo...?

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Naprostá pravda. Problém je, že poslední sezóny boří zásadně mýty, vytvořené uměle kolem některých idolů. S tím se fanoušci velice těžce smiřují a bolestně to nesou. Proto tolik humbuku všude kolem.12

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • McMatej

              McMatej

              62.77.89.XXX
              TAk ono není stejné jako stejné. Někdo se díky změně okolních vlivů z ideálního funkčního okna pneumatik dostane, někdo do něj omylem spadne. A to je loterie.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • hmmm

                188.120.195.XXX
                Mluvíš o situaci, kdy týmy vůbec nevěděly, která bije, což bylo na počátku sezóny (i loni). Teď to pomalu přechází a v druhé půlce už to bude v pohodě. Novince je prostě někdy těžší přijít na kloub, ale to přece automaticky neznamená, že je úplně špatná. 04

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • shyt

    95.102.115.XXX
    postavene na hlavu ako F1 Pirelli gumarenske firmy maju vyvinute technologie a dokazu lacno vyrobit pneumatiku co vydrzi 1.000.000 kilometrov. technologie su vsak v trezore lebo ekonomika sveta potrebuje zabavu a otacanie penazi miesto kvalitnych vyrobkov

    + 4 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.29.61.XXX
    Týmy si očividně nestěžujou... Jedinou výraznější kritiku jsem zaznamenal od Schumiho a ten nakonec nenašel zastání ani u svého týmu, jinak jsem si něvšiml, že by si někdo stěžoval, takže to jednotlivým týmům asi nevadí. A ruku na srdce, letošní závody jsou pro diváka jednoduše parádní a to já osobně chci. Kdy naposledy byl šampionát takhle vyrovnaný?

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shyt

    95.102.115.XXX
    fiat cup
    cely svet vraza desiatky milionov do vyvoja aby postavili auto priatelske na talianske smejdove gumy z ktorych granulaty mimo idealnej stopy odpratuju 2 dni 18

    + 7 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama