DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: Za výkyvy ve výkonnosti týmů stojí citlivost pneumatik na teplotu dráhy
Překvapivé výsledky a výkyvy formy v letošní sezóně má podle technického ředitele Ferrari Pata Frye vysoká citlivost pneumatik na teplotu trati.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari: Za výkyvy ve výkonnosti týmů stojí citlivost pneumatik na teplotu dráhy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel000397
16:15 25.05.2012 84.42.189.XXXNj, jsou to bazmekty a nepřekročí práh mé garáže. Ehm, navíc garáž nemám.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mynona
16:47 22.05.2012 213.220.196.XXXNebo jinak Příště si v rámci šetření FIA usmyslí a vyhlásí monopol na brzdy. Ty pak budou poddimenzované a velmi nečitelné. Vítězem závodu bude pak ten, kdo bude nejšetrnější k brzdám. Nebude to pak o tom kdo bude rychlejší na trati ale ten kdo bude nejšetrněji brzdit. Fakt je tohle F1 ? -
-
-
ja
16:53 22.05.2012 95.103.205.XXXZmeny teplôt tu boli, sú aj budú, tie nie je možné ovliniť v žíadnom prípade, ale výkonosť pneumatík ovlivniť určite ide a o to sa všetci snažia.Robia tak, vývojom monopostov a niektorí prispôsobujú tejto výzve aj svoj jazdecký štýl.
Pevne verím, že ku koncu sezony sa o problémoch s pneumatikami hovoriť nebude.-
-
hmmm
07:45 24.05.2012 188.120.195.XXXTak mají dnes změny teplot větší dopad na pnaumatiky. No a? Pořád je to pro všechny stejné. Teoreticky by měla mít změna teploty stejný dopad napříč startovním polem. V praxi na ní nejvíc doplatí ten, kdo nejhůř pracuje s pneumatikami. Ale to je přece v pořádku, že nejhorší známku má ten, co nejvíc odfláknul domácí úkol, nebo...?-
-
hmmm
00:37 25.05.2012 188.120.195.XXXMluvíš o situaci, kdy týmy vůbec nevěděly, která bije, což bylo na počátku sezóny (i loni). Teď to pomalu přechází a v druhé půlce už to bude v pohodě. Novince je prostě někdy těžší přijít na kloub, ale to přece automaticky neznamená, že je úplně špatná.
-
-
-
-
-
-
shyt
15:26 22.05.2012 95.102.115.XXXpostavene na hlavu ako F1 Pirelli gumarenske firmy maju vyvinute technologie a dokazu lacno vyrobit pneumatiku co vydrzi 1.000.000 kilometrov. technologie su vsak v trezore lebo ekonomika sveta potrebuje zabavu a otacanie penazi miesto kvalitnych vyrobkov -
-
anonym
15:09 22.05.2012 89.29.61.XXXTýmy si očividně nestěžujou... Jedinou výraznější kritiku jsem zaznamenal od Schumiho a ten nakonec nenašel zastání ani u svého týmu, jinak jsem si něvšiml, že by si někdo stěžoval, takže to jednotlivým týmům asi nevadí. A ruku na srdce, letošní závody jsou pro diváka jednoduše parádní a to já osobně chci. Kdy naposledy byl šampionát takhle vyrovnaný?
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek