DISKUZE K ČLÁNKU McLaren pod palbou britských médií
Britská média reagovala nevěřícně a kriticky na chybu McLarenu, která stála Lewise Hamiltona pole position ve VC Španělska
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren pod palbou britských médií
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000249
(Hlasovalo 12 lidí)
13.05.2012 12:50
asi tak ... slušne povedané, celá FIA si kadí… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001040
13:31 13.05.2012 121.90.14.XXXLewis by v pripade volby Alonsobriatore Singaporsky scenar porad mohl byt na bedne -
Petr
12:48 13.05.2012 78.157.160.XXXTrest Zvlastni trest vzhledem k tomu, kolik vozu nedojelo v Bahrajnu po zavode prave kvuli nedostatku paliva do boxu. Exemplarni bych volil pri prvnim takove udalosti, ne az ted. Tedy ne, ze by McLaren pravidla neporusil a nezaslouzil by si potrestani, o tom neni pochyb, ale vyloucenim z cele kvalifikace (Hamilton zrejme startuje na vyjimku jako Karthikeyan) si nekonzistentni komisari strihli peknou ostudu. Zatim jsem nenarazil na nikoho, koho by vyse trestu neprekvapila.-
uzivatel000249
12:50 13.05.2012 91.127.83.XXXasi tak ... slušne povedané, celá FIA si kadí do pusy ... -
Akcnihrdina
13:10 13.05.2012 82.99.163.XXXPo závodě se to neřeší nejspíš protože po projetí cílem je opravdu konec a takto odstavené auto nikomu nepřekáží. Také asi není jednoduché vychytat spotřebu na celý závod.
Kvalifikace nicméně nekončí po projetí cílem jednoho z jezdců. Ale až posledního co je ve svém měřeném kole. Takto odstavený vůz by mohl překažet ostatním závodníkům co dokončují své rychlé kolo nebo do něj zrovna najíždějí.
Neříkám, že to je případ Hamíka nikomu tam překážet nechtěl a asi už ani nebylo komu, ale pravidla tohle musej ošetřit, aby závodnící neparkovala svá auta jeko kdysi Šumák v Monaku. ( a to mu fandím ;) ).
Na druhou stranu trest se mi zdá přísný. Nepamatuji si, jakej trest tenkrát dostal Schumacher,ale myslím, že taky šel až poslední. Každopadně u Hamíka bych čekal šrktnutí nej času nebo 10. místo. Každopádně to maj daný asi v pravidlech, jakej trest dostane, když se tohle poruší.
Bylo by fajn mít ohebná pravidla, ale to by pak každej moc špekuloval, jak to udělat, aby mohli mít míň paliva. -
-
-
Duncan66
16:45 13.05.2012 193.179.208.XXXJsem se te prave Petre chtel zeptat jak lze tohle pravidlo uplatnit po konci zavodu?
A potom jeste dotaz, jak je to se startem v zavode a pneumatikama u jezdcu, kteri a) jedou jen jedno kolo, ale neni merene protoze zajedou zpet do boxu a b) nevyjedou vubec. Jake pneu potom muzou takovi spekulanti pouzit do zavodu?-
Petr
19:42 13.05.2012 78.157.160.XXXV pravidlech stoji, ze ve voze musi KDYKOLIV zustat min 1 litr paliva pro odebrani kontrolniho vzorku. Nevim o tom, ze by po kvalifikaci museli dojet do boxu a po zavode ne - budu si muset procist jeste jednou pravidla (ted ale mame hodne prace se zpracovavanim zprav v redakci, mozna pozdeji k tomu neco sepisu).
Pneu pak muzou pouzit libovolne, pokud nezajedou v Q3 merene kolo.-
McMatej
19:54 13.05.2012 81.201.60.XXXJe to tam. Nebo doslova je tam že po "practice", tak nevím.
6.6.2, Except in cases of force majeure (accepted as such by the stewards of the meeting), if a sample of fuel is required after a practice session the car concerned must have first been driven back to the pits under its own power.
-
-
-
-
uzivatel000249
12:49 13.05.2012 91.127.83.XXXá, ďalší mudrc ... ak by to trvalo pár sec, tak by to určite neriskovali ...
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek