DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli odpovídá na kritiku fanoušků
Šéf společnosti Pirelli, Paul Hembery, odpovídá na kritiku fanoušků a jezdců, že pneumatiky hrají v F1 momentálně až moc velkou roli. Podle jeho slov se situace sama brzy vyřeší a pneumatiky v F1 začnou hrát mnohem menší roli.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pirelli odpovídá na kritiku fanoušků
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000397
(Hlasovalo 37 lidí)
30.04.2012 13:16
F1 by měla být o dokonalosti. Dle mého skromného… »
» uzivatel000397
(Hlasovalo 30 lidí)
30.04.2012 15:48
To je snad každymu jasny, vzorkem jsem myslel… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
hmmm
18:33 02.05.2012 92.62.224.XXXNepláčeš náhodou na špatném hrobě? Já jen že si nevzpomínám, kdy naposledy byla F1 o sportu. Je to v rámci možností výkladní skříň technologií a od doby, kdy se v ní po finanční stránce angažuje Bernie, hlavně stále se zvětšující mašina na peníze a tomu je podřízeno vše. Sport hraje nanejvýš třetí housle, takže...-
-
hmmm
19:56 03.05.2012 92.62.224.XXXVšak jasně! V F1 to navíc platí snad víc než kdekoliv jinde. Aby byly peníze, musí ji sledovat co nejvíc lidí a většinu lidí nebaví kroužení z minulé dekády, ale závody, kde se pokud možno stále něco děje, jako je tomu teď. Koho zajímá čistě sportovní stránka, ten zkrátka musí sledovat jiné disciplíny, protože v F1 jde sport stranou víc než čtvrt století a pravděpodobně tomu v dohledné době nebude jinak. Jenže někdo tohle prostě ne a ne pochopit.
-
-
-
-
uzivatel000397
13:16 30.04.2012 90.178.29.XXXF1 by měla být o dokonalosti. Dle mého skromného názoru by Formule 1 měla být o dokonalosti všech používaných prvků. A pokud některý z nich začne měnit vlastnosti během provozu k horšímu, tak je to z mého pohledu nedostatek. Nemluvím o zhoršení vlastnosti ojetím vzorku, to je logické, mluvím o tom, že vzorku je stále dost a směs začne výrazně zhoršovat vlastnosti. Pirelli si z toho dělá jen z nouze ctnost a pro mne je to antireklama jejich značky. A řeči, že je díky tomu závodění zajímavější mne tedy neberou. V každém případě to zhoršuje skutečnou sportovní úroveň soubojů. Mám rád když lepší jezdec předjede dobrým manévrem a ne proto, že soupeřovi zrovna přestala fungovat směs.
A to pomíjím ještě ty šílené zelené řeči o úsporách a na závodech se likvidují stovky gum na pár aut a ještě se musí občas posunovat přes celou planetu.-
wrt
14:02 30.04.2012 88.80.244.XXXMoja reč. F1 bola vždy špičkou vo všetkých oblastiach. S úmyselne nekvalitnými gumami šliapli do mäkkého. Ak boli autá príliš rýchle, alebo príliš drahé, tak sa urobilo nejaké obmedzenie a v rámci neho tímy urobili vždy maximum. Ak niekto chcel silou mocu drať gumy, tak mali obmedziť napríklad aerodynamický prítlak a nechať všetko, vrátane gúm, špičkovej kvality. Pireli by sa nemuseli hambiť, ešte lepšie by bolo, keby mali konkurenciu. Vyrábať pneumatiky úmyselne z tak kvalitnej gumy z akej výrábajú číňania topánky bol chorý nápad.-
Duncan66
19:13 30.04.2012 89.29.32.XXXSam popiras svuj vlastni nazor. Napises, aby vsechno bylo na spickove urovni a hned nato napises, ze napriklad pritlak omezit muzou, zatimco pneu by mely byt best?
Nechapu potom jaky je rozdil, kdyz omezis jedno a je ti to jedno a kdyz omezi neco jineho, tak je to spatne
Navic ty zmeny pneu mely jasne zadani. A to se splnilo. Kdyby bylo po tvem, tak bychom meli treba 5x mene predjizdeni nez nyni. A ruku na srdce, divak chce videt akci a 90 minut krouzeni ve vlacku omrzi hodne rychle-
anonym
08:18 01.05.2012 88.80.244.XXXObmedzenie neznamená mizernú kvalitu. Aerodynamika je aj teraz obmedzená. Gumy sú aj teraz obmedzené napríklad rozmermi. V rámci obmedzenia je aerodynamika na špičkovej úrovni. Gumy by tiež mali byť špičkovej kvality v rámci obmedzenia napríklad rozmerového. Aj motory sú obmedzené, ale špičkovej kvality v rámci obmedzenia. (To je asi nad chápanie účastníkov tohoto fóra.)
-
-
-
-
uzivatel000397
15:48 30.04.2012 90.178.29.XXXTo je snad každymu jasny, vzorkem jsem myslel pracovní vrstvu směsi, ať u že tam vzorek nebo je to slick. No asi se budu muset příště vyjadřovat podrobněji vědecky.
-
-
anonym
18:57 30.04.2012 88.102.208.XXXHlavně to nebude asi ani nějak extra bezpečný ty žmolky na trati,se snaží furt o větší bezpečnost vozů a tratí a nechají na Formuli vyrobit gumy na kterých se nedá jezdit a doslova se drolí....zajímalo by mě srovnání rychlostí na kolo před a po příchodu Pirelli...
-
-
CaesarF1
10:26 30.04.2012 109.202.87.XXXŠetření pneu Je tu 1000 pro a proti a každému se nelíbí něco jiného. Pirreli udělali pneu dle požadavku a tím to pro ně haslo, neudělali špatné pneu. Na druhou stranu se furt kecá a finančních stropech a šetření a ty gumy jdou do háje jedna za druhou. Zajímalo by mě, kolik stojí jedna pneu od výroby až po recyklaci těch ojetých hadrů. Asi to bude dobrá paleta:)-
-
hmmm
12:13 30.04.2012 92.62.224.XXXPneumatika, nebo sada? Před deseti lety to bylo cca $5000 za sadu.
Otázka zní, je to hodně? Kolik stojí minuta v aerotunelu? Kolik stojí simulace? Kolik stojí doprava na závody? Kolik stojí motor nebo převodovka? Myslím, že cena pneumatik je v poměru k ostatním výdajům docela sranda...
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek