DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli odpovídá na kritiku fanoušků

Šéf společnosti Pirelli, Paul Hembery, odpovídá na kritiku fanoušků a jezdců, že pneumatiky hrají v F1 momentálně až moc velkou roli. Podle jeho slov se situace sama brzy vyřeší a pneumatiky v F1 začnou hrát mnohem menší roli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli odpovídá na kritiku fanoušků

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 03.05.2012 19:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» CaesarF1 (Hlasovalo 42 lidí) 30.04.2012 10:26
Šetření pneu Je tu 1000 pro a proti a každému se… »
» uzivatel000397 (Hlasovalo 37 lidí) 30.04.2012 13:16
F1 by měla být o dokonalosti. Dle mého skromného… »
» uzivatel000397 (Hlasovalo 30 lidí) 30.04.2012 15:48
To je snad každymu jasny, vzorkem jsem myslel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Paul

    85.216.164.XXX
    Tato debata je tu tak trochu o nicom... Poziadavka bola dana, divaci su spokojny ze preteky maju napatie az do konca a nakoniec aj tak vyhra ten co je najsikovnejsi v zaobchadzani s autom (ako balikom vlastnosti)... Tak ze HOSSANA PIRELI01

    + 44 / − 20

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.80.244.XXX
      Ja mám radšej šport. Sračiek s ktorými sú TV diváci spokojní je už dosť.

      + 36 / − 30

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hmmm

        92.62.224.XXX
        Nepláčeš náhodou na špatném hrobě? Já jen že si nevzpomínám, kdy naposledy byla F1 o sportu. Je to v rámci možností výkladní skříň technologií a od doby, kdy se v ní po finanční stránce angažuje Bernie, hlavně stále se zvětšující mašina na peníze a tomu je podřízeno vše. Sport hraje nanejvýš třetí housle, takže... 03

        + 11 / − 36

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          88.80.244.XXX
          Čo máš proti peniazom? Nie sú peniaze, nie je šport.

          + 31 / − 29

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • wrt

            88.80.244.XXX
            Pravidlá o gumách robia zo športu F1 wrestling. Nikto si nedovolí zmeniť pravidlá futbalu tak, aby utrpela jeho kvalita. Napríklad predpísať kopačky o číslo menšie.

            + 29 / − 29

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • hmmm

            92.62.224.XXX
            Však jasně! V F1 to navíc platí snad víc než kdekoliv jinde. Aby byly peníze, musí ji sledovat co nejvíc lidí a většinu lidí nebaví kroužení z minulé dekády, ale závody, kde se pokud možno stále něco děje, jako je tomu teď. Koho zajímá čistě sportovní stránka, ten zkrátka musí sledovat jiné disciplíny, protože v F1 jde sport stranou víc než čtvrt století a pravděpodobně tomu v dohledné době nebude jinak. Jenže někdo tohle prostě ne a ne pochopit. 03

            + 27 / − 18

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    90.178.29.XXX
    F1 by měla být o dokonalosti. Dle mého skromného názoru by Formule 1 měla být o dokonalosti všech používaných prvků. A pokud některý z nich začne měnit vlastnosti během provozu k horšímu, tak je to z mého pohledu nedostatek. Nemluvím o zhoršení vlastnosti ojetím vzorku, to je logické, mluvím o tom, že vzorku je stále dost a směs začne výrazně zhoršovat vlastnosti. Pirelli si z toho dělá jen z nouze ctnost a pro mne je to antireklama jejich značky. A řeči, že je díky tomu závodění zajímavější mne tedy neberou. V každém případě to zhoršuje skutečnou sportovní úroveň soubojů. Mám rád když lepší jezdec předjede dobrým manévrem a ne proto, že soupeřovi zrovna přestala fungovat směs.
    A to pomíjím ještě ty šílené zelené řeči o úsporách a na závodech se likvidují stovky gum na pár aut a ještě se musí občas posunovat přes celou planetu.

    + 37 / − 34

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • wrt

      88.80.244.XXX
      Moja reč. F1 bola vždy špičkou vo všetkých oblastiach. S úmyselne nekvalitnými gumami šliapli do mäkkého. Ak boli autá príliš rýchle, alebo príliš drahé, tak sa urobilo nejaké obmedzenie a v rámci neho tímy urobili vždy maximum. Ak niekto chcel silou mocu drať gumy, tak mali obmedziť napríklad aerodynamický prítlak a nechať všetko, vrátane gúm, špičkovej kvality. Pireli by sa nemuseli hambiť, ešte lepšie by bolo, keby mali konkurenciu. Vyrábať pneumatiky úmyselne z tak kvalitnej gumy z akej výrábajú číňania topánky bol chorý nápad.

      + 38 / − 16

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        89.29.32.XXX
        Sam popiras svuj vlastni nazor. Napises, aby vsechno bylo na spickove urovni a hned nato napises, ze napriklad pritlak omezit muzou, zatimco pneu by mely byt best? 17
        Nechapu potom jaky je rozdil, kdyz omezis jedno a je ti to jedno a kdyz omezi neco jineho, tak je to spatne 13
        Navic ty zmeny pneu mely jasne zadani. A to se splnilo. Kdyby bylo po tvem, tak bychom meli treba 5x mene predjizdeni nez nyni. A ruku na srdce, divak chce videt akci a 90 minut krouzeni ve vlacku omrzi hodne rychle 03

        + 38 / − 25

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          88.80.244.XXX
          Obmedzenie neznamená mizernú kvalitu. Aerodynamika je aj teraz obmedzená. Gumy sú aj teraz obmedzené napríklad rozmermi. V rámci obmedzenia je aerodynamika na špičkovej úrovni. Gumy by tiež mali byť špičkovej kvality v rámci obmedzenia napríklad rozmerového. Aj motory sú obmedzené, ale špičkovej kvality v rámci obmedzenia. (To je asi nad chápanie účastníkov tohoto fóra.)

          + 39 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • virtual

      virtual

      91.197.117.XXX
      Technická poznámka, většina těch pneumatik žádný vzorek vůbec nemá...

      + 17 / − 30

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000397

        uzivatel000397

        90.178.29.XXX
        To je snad každymu jasny, vzorkem jsem myslel pracovní vrstvu směsi, ať u že tam vzorek nebo je to slick. No asi se budu muset příště vyjadřovat podrobněji vědecky. 03

        + 30 / − 31

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.102.208.XXX
      Hlavně to nebude asi ani nějak extra bezpečný ty žmolky na trati,se snaží furt o větší bezpečnost vozů a tratí a nechají na Formuli vyrobit gumy na kterých se nedá jezdit a doslova se drolí....zajímalo by mě srovnání rychlostí na kolo před a po příchodu Pirelli...07

      + 36 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    109.202.87.XXX
    Šetření pneu Je tu 1000 pro a proti a každému se nelíbí něco jiného. Pirreli udělali pneu dle požadavku a tím to pro ně haslo, neudělali špatné pneu. Na druhou stranu se furt kecá a finančních stropech a šetření a ty gumy jdou do háje jedna za druhou. Zajímalo by mě, kolik stojí jedna pneu od výroby až po recyklaci těch ojetých hadrů. Asi to bude dobrá paleta:)

    + 42 / − 24

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      90.178.213.XXX
      pocitam ze to bude par milionu na kazde auto za sezonu. Uz v 90. letech se psalo, ze 1 pneu stoji cca 5000 dolaru a dneska asi levnejsi nebudou :-)

      + 33 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hmmm

        92.62.224.XXX
        Pneumatika, nebo sada? Před deseti lety to bylo cca $5000 za sadu.

        Otázka zní, je to hodně? Kolik stojí minuta v aerotunelu? Kolik stojí simulace? Kolik stojí doprava na závody? Kolik stojí motor nebo převodovka? Myslím, že cena pneumatik je v poměru k ostatním výdajům docela sranda...

        + 36 / − 27

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.159.105.XXX
      jedna vec je vyroba, druha vec je preprava...chcu setrit na vsetkom a potom spravia gumy ktore treba privazat po stovkach ak nie tisicoch na kazdu velku cenu

      + 27 / − 34

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • fér

    46.135.220.XXX
    Po šampionátu,tohle chcete?!letos je to paráda01

    + 37 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fér

    46.135.220.XXX
    loni to byla absolutní nuda!!!4závody=4vetel a bylo po šampionátu tohle chcete?!?! letos je to paráda! 01

    + 27 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.22.116.XXX
    Ale stejně zase vyhraje ten nejlepší, a navíc letos ne jenom že výtěž musí umět jezdit rychle ale musí to umět i s pneumatikami.

    + 32 / − 33

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama