Cuquerella, který s týmem pracuje už od roku 2010, bude nadále zastávat také funkci hlavního traťového inženýra.
"Role technického ředitele znamená spoustu zodpovědnosti ohledně koordinace a rozhodování," říká nový technický ředitel týmu. "Proto jsem velmi hrdý, že tímto úkolem pověřil tým právě mě. Technické vedení týmu bylo v poslední době velmi rozptýlené, což ovlivnilo kvalitu a koncept vozu F112.
Mojí prioritou je vyřešit současné problémy vozu a dotáhnout ho k využití celého jeho potenciálu. Současně chci sjednotit a rozšířit technické oddělení týmu. Jsem si jistý, že máme dobrý základ a jasný směr. Do budoucna je to dobrý projekt."
Cuquerella (vlevo), Conell a bývalý technický ředitel Geof Willis při VC Austrálie 2011
(Foto: HRT F1 Team)
Šéf HRT Luis-Pérez Sala dodal: "Toni Cuquerella byl již od počátků klíčovou postavou týmu, a bude i teď. Přechod od předchozího projektu k tomuto nebyl lehký. Bez lidí jako on by byl nemožný.
Post technického ředitele byl prázdný a F112 byl navržen v technické kanceláři v Mnichově. Teď ale máme auto na trati a je důležité mít někoho vlivného v technickém vedení. A díky tomu, že má Toni zkušenosti, rozvahu a znalosti, hodí se pro tuto pozici dokonale."