DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull kvůli zadnímu křídlu Mercedesu stále nespí, chce po FIA další objasnění
Red Bull žádá Mezinárodní automobilovou federaci o další objasnění týkající se legálnosti DRS systému na zadním křídle Mercedesu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull kvůli zadnímu křídlu Mercedesu stále nespí, chce po FIA další objasnění
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Petr
21:47 02.04.2012 78.157.160.XXXJsem si jisty, ze kvuli toho, co popisujes, tady diskuse neumre. I dale ji budeme peclive hlidat a bude na urovni, to se neboj.
Pozadavek na banovani shyta za to, co zde rekl, je ale uplne mimo, nesmysl (mimochodem nikdo ho nenahlasil adminovi jako zavadny na kontrolu ci smazani). Pokud diskuse umre na zaslepene fanousky, kteri neumi se neumi slusne branit rozumnymi argumenty ale krici hned po banu a jak je tady vse spatne, bude to pro nas server velkym prinosem a jsme presvedceni, ze to diskusim jen pomuze.
Konstruktivni kritice se jinak nebranime, posilejte nam ji na email, nechceme to resit off-topic pod clanky o F1.-
-
hmmm
10:00 03.04.2012 188.120.195.XXXVšak jsem psal, že neříkám, že by se za trollování mělo hned banovat, ale ten systém "nejzajímavějších názorů" je poněkud nelogický, když tam jsou na prvních místech příspěvky s haldou negativních hlasů.
Že diskuse neumře? Určitě ne co do kvantity, ale se zvyšujícím se počtem trollů (které možnost zviditelnění se přitahuje jak můry lampa, takže jestli se to nezmění, budou přibývat, to se klidně vsadím) bude umírat kvalita. Však se stačí podívat ke konkurenci nebo na většinu českých webů s aspoň trochu slušnou návštěvností - kde nevládne tvrdá ruka, diskuse za moc nestojí nebo se z nich stala úplná žumpa (podle zaměření webu).
-
-
Ssisoun
19:42 02.04.2012 89.24.51.XXXŘekl bych, že tonoucí se stébla chytá. Nestačí týmům na špici, tak to řeší takhle. V minulosti těžili hlavně z věcí, které byly na hranici pravidel (foukané difuzory, flexibilní přední křídlo). To vše jim zakázali a nemají zásadní výhody oproti zbytku aut, tak obviňují druhé, že jsou vynalézavější než oni -
Pikaso
18:00 02.04.2012 178.17.100.XXXDalší blamáž Nevím o čem kdo pořád mluví. Rozhodnutí o legálnosti "obráceného" Fkanálu na merglu je zase jenom výsměch pravidlům a opravdu už nechápu proč nějaká pravidla vůbec jsou. Zjednodušeně : v jednom ustanovení je jasně napsáno, že pokud řidič během jízdy svojí činnosti nebo i elektronickou formou ovlivní aerodinamiku vozu, jedná se o zakázaný prvek proti pravidlům, vyjma klapky DRS, která má opět v pravidlech jasně danou definici a klapkou DRS je povoleno snížení přítlaku na zadním křídle ve vymezeném úseku trati. Pokud tedy stejným tlačítkem ovlivním i aerodinamiku na předním křídle, PORUŠUJI BEZ JAKÉKOLIV DISKUZE PRAVIDLA A PODVÁDÍM. Není o čem mluvit a nějaké okecávání jasně psaného pravidla je opět hrou, že jsou si všichni rovni akorát někteří jsou si rovnější.---------Naivní myšlenky o kopírování a vytváření vlastního systému jsou opět liché, protože pokud člověk normálně uvažuje, onen obrácený Fkanál je součást šasi a jako takový je jen těžko napodobitelný. Každá změna šasi totiž znamená opětovné nárazové testy a jeho imitace například formou přerušovaného kanálu v krytech motoru atd. až k přednímu křídlu, nikdy nebude podávat stejný výkon jako jednolitý prvek v šasi. Zde je tedy celý zádrhel. Mercedes vyvinul šasi, které onen systém obsahuje, utratilo za něj dost peněz a o to ve skutečnosti jde. Mercedes pohrozil, že skončí v F1 a FIA se toho bojí.-------------- Ve skutečnosti je však řešení jednoduché. Systém zakážu, mergl předělá zadní křídlo, které nebude na počátku systému a tím jej odstaví a bude vyřešeno. --------Jinak celý efekt tohoto systému se projevuje jenom v kvalifikaci, kde je použití DRS neomezené a proto je mercedes cca. o 0.5 s v kvaldě rychlejší než v závodě, protože tam je prostě DRS zóna jenom jedna. To je vlastně i vysvětlení pro ty, kteří nechápou rozdíl mezi výkonností merglu v trénincích a kvaldě a vlastním závodem. Žádná záhada jenom prostá logika, pokud např. využívám podvodné zařízení přidávající maximální rychlost na 70ti procentech okruhu a pak jej využívám pouze na 5-10ti procentech okruhu, musí onen rozdíl být někde znát.-
Nasir
19:23 02.04.2012 188.175.176.XXXSamozřejmě, to jsem tady psal už před nějakou dobou, ale ne každý je ochoten to přiznat (viz sympatie k týmům). BTW pana Whitinga tu citovali, že prý je ten systém dokonale pasivní, protože se přímo neovládá, což je krásné politické slovíčkaření. Kdyby byl ten systém tak dokonale pasivní, tak by musel fungovat sám od sebe za pasivního stavu, což se neděje. Pasivně nedělá vůbec nic. Funguje teprve ve chvíli, kdy pilot aktivně zapne DRS... a je vymalováno.-
uzivatel001000
09:50 03.04.2012 83.240.120.XXXPřesně jak píšeš - je to slovíčkaření.
Někteří to vnímají tak, že pilot tlačítkem pro DRS ovládá rovnou f-kanál - čili aktivně. Já to vnímám tak, že pilot tlačítkem ovládá pouze DRS, přičemž pohyb klapky jako vedlejší efekt způsobí otevření otvorů pro f-kanál.
Podle mého názoru je to geniální nápad a nevidím v něm nějaký podvod. Je to prostě využitá skulinka v pravidlech, zdaleka ne první a ani zdaleka poslední.
-
-
pacho
07:52 03.04.2012 91.127.164.XXXVy sa vsetci strasne bojite toho deda Schumachera Mercedes je este stale daleko za spickou a uz tu robite vacsi povyk jak minuly rok kvoli prednemu kridlu RedBullu.
Toto co si tu napisal su len tebou upravene pravidla aby sa ti lahsie obhajoval tvoj nazor nie presny vyklad. Este mi povedz odkial si zobral informaciu ze Mercedes pohrozil odchodom lebo sa mi zda ze sa ti len v jednu krasnu noc prisnilo.
-
-
-
uzivatel000505
17:27 02.04.2012 178.41.115.XXXpresne tak ! nechapem adminov, ze tu vobec takehoto jedinca toleruju ... okamzite banovat a bude pokoj-
Petr
18:06 02.04.2012 78.157.160.XXXBanovat za co? Použil nějaký vulgární výraz, byl jeho příspěvek rasistický, zabránil vám přidat nějaký protiargument nebo ... ? To, že někdo slušně vyjádří svůj názor proti Ferrari, McLarenu, Red Bullu, Lotusu či jinému týmu, kterému fandím, přece není důvod pro ban, vzpamatujte se! -
-
Redakce F1news.cz
01:50 03.04.2012 90.180.25.XXXProsím, pokud vás někdo deptá svými názory, a to myslíme na obě strany, nereagujte na ně. Je to nejlepší obrana. Banovat opravdu chceme jen lidi, kteří porušují zákony a nebo jsou exktrémně vulgární.
Děkujeme za pochopení. PZ
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek