DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull kvůli zadnímu křídlu Mercedesu stále nespí, chce po FIA další objasnění

Red Bull žádá Mezinárodní automobilovou federaci o další objasnění týkající se legálnosti DRS systému na zadním křídle Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull kvůli zadnímu křídlu Mercedesu stále nespí, chce po FIA další objasnění

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 39, poslední 03.04.2012 12:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» kubiix (Hlasovalo 11 lidí) 02.04.2012 13:52
Pokud by to tak skutečně bylo, tak proč se FIA… »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 02.04.2012 18:08
Trestáš sám sebe, ale jinak jsme rádi, že se… »
» Pikaso (Hlasovalo 9 lidí) 02.04.2012 18:00
Další blamáž Nevím o čem kdo pořád mluví.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Trestáš sám sebe, ale jinak jsme rádi, že se zbavíme anonymních diskutujících ;-)

      + 11 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ladys

        ladys

        178.23.219.XXX
        To se zbavujete i těch registrovaných..
        U každého článku číst paranoidní a provokační příspěvky 17 snažím se je ignorovat. Nechápu proč jsou ještě nahoře...ale někomu to dělá radost.

        Bohužel se ani do vzhledu diskuse nezavedou některé rozumné požadavky.Asi

        Mě jste zabanovali už kdysi IP,a to jsem nic ošklivého nenapsal.A stejně je společná pro 20tis.lidí.

        + 3 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Pokud se zbavime registrovanych, kteri chteji zabanovat za uplne normalni prispevek shyta (viz nize), budeme jen radi!

          Rozumnym pozadavkum jsme vyhoveli, system dale doladujeme. Na novou diskusi mame velmi pozitivni ohlasy. Akorat ve foru se ozyvaji porad dva stejni lide a snazi se umele vyvolat jiny dojem.

          Pokud ti dal kdysi admin ban, urcite mel dobry duvod.

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ladys

            ladys

            85.160.43.XXX
            Koukám pozitivní přístup, není to tak dlouho co jste v diskuzi zvažovali povinné registrace. A já jsem žádnej požadavek na ban nedával,pouze upozorňuji na zbytečné provokatéry. Diskuse je od slova diskutovat a ne provokovat.

            Promiň, jiný dojem se nesnažím vyvolávat. Diskutující byli velice překvapeni,tím že se za pochodu začalo předělávat. Pokud by jste napsali článek tak jako dnes , tím že se to bude ubírat tím a tím směrem. Mohlo předejít některým nepříjemnostem.
            Možná by to chtělo přečíst více příspěvků.
            Moje poznámky byli čistě věcné. Asi to špatně chápeš,já si čtu rád Vaše články a čtu je od začátku tohoto webu...
            Ale zdaleka to nebyli pouze dva lidi,kteří by chtěli něco poupravit.

            Janě,viz příspěvek redakce...

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Redakce F1news.cz

          Redakce F1news.cz

          90.180.25.XXX
          To byl další důvod, proč jsme museli vytvořit novou diskuzi. Systém sám banoval některé lidi. Neúmyslně. Viz. článek o diskuzi na home page. Děkuji, PZ

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • ja

      178.40.205.XXX
      Nevim prečo tu robíš také sceny.Veď shyt nie je tvoje povinné čítanie, ak Ti tak prekáža , tak jeho príspevky nečítaj. Napríklad ja si jeho príspevky veľmi rád prečitam a takmer vždy ma pobavia.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000299

    uzivatel000299

    77.104.245.XXX
    Já být ve FIA tak to povolím Mercedesu ale zakázal bych to kopírovat. A teď se snažte RB a spol.01

    + 4 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Áno, úplný súhlas. Ak sa to raz povolilo, nie je dôvod to zakazovať. Nech sa Red Bull a ostatný predvedú, ako to vedia aplikovať na svoje monoposty.01

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    109.202.82.XXX
    FIA Myslím,že tam v pravidlech bylo,že to nesmí ovlivňovat aerodynamiku či tak něco a tudiž jim to povolili (Mercedesu),ale nejsem si zcela jist.Spíš se příkláním také k tomu,že by s tím měl Red bull problémy to na vůz dostat,nemluvě o předělání půlky vozu.

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ja

    91.127.72.XXX
    Myslím si , že auto Mercedesu je postavené ešte horšie, ako Ferrari-apom zatial. Ak by im momentálne zakázali F-šachtu,ktorá posluži len pri kvalifikácii na jedno rýchle kolo,lebo pri dvoch a viac už prestanu fungovať pneumatiky,tak potom by to bola pre Mercedes úplna pohroma.RB a spol tu viac menej ide o to , že Mercedesy sa stávaju po dobrej kvalifikácii brzdičmi aut s dobrým pretekovým tempom .

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    myslím, že potom oprášia starú žiadosť o povolenie zvýšenia výkonu Renaultu.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Olda

    89.235.0.XXX
    Nesedí to jejich konceptu vozu Podle mě to řešení nesedí jejich konceptu vozu a proto protestují. Tady nejde o peníze, ale Adrian Newey mohl říct, u nás taková věc nebude fungovat a Horner teď tlačí na FIA.

    + 11 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shyt

    95.102.167.XXX
    neviem naco sa zbytocne namahaju ked to RB skopiruje a budu pred fiatom tak to FIA zakaze. Ak bude fiat a mercedes pred nimi tak to zostane povolene 18

    + 5 / − 24

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kubiix

      kubiix

      89.102.83.XXX
      Pokud by to tak skutečně bylo, tak proč se FIA loni nepodařilo donutit RB k výraznému snížení prohýbání předního křídla ?

      + 11 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        91.213.10.XXX
        mj. by taky nejspis nechali v platnosti zakaz mapovani a tedy v podstate celeho foukani, jako v GP GB

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • shyt

          95.102.167.XXX
          to co ostatne teamy nedokazali za 2 roky skopirovat od RB sa jednoducho zakazalo. dominancia RB skoncila to bol cely ucel.

          + 8 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ladys

            ladys

            178.23.219.XXX
            jenže dvojité difuzory byli od začátku proti pravidlům, stejně jako ohýbací křídla na ty byli špatné testy...

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • shyt

              95.103.243.XXX
              teamy maju volne ruky na pokrok len do tej miery aby sa nevymkli nestandartne dopredu a nevyuzivali dieru v pravidlach. ked to prekroci urcitu hranicu zasiahne FIA a zakaze to. promoteri nemaju zaujem o pokles ziskov, je to umelo riadena sutaz.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama