DISKUZE K ČLÁNKU Fernandes: Musíme přestat s hloupostmi jako jsou KERS či F-kanály. Koho zajímají?

Zatímco spolu přední týmy diskutují o legálnosti inovací, jako je například zadní křídlo Mercedesu, výfuky McLarenu či způsob fungování motorů Renault, šéf Caterhamu Tony Fernandes si stěžuje na to, že se energie v F1 mrhá v nesprávných oblastech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Fernandes: Musíme přestat s hloupostmi jako jsou KERS či F-kanály. Koho zajímají?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 31.03.2012 22:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovali 3 lidé) 31.03.2012 19:59
Souhlasím s šéfem Caterhamu Souhlasím s šéfem… »
» uzivatel001000 (Hlasovali 2 lidé) 31.03.2012 20:01
Problém je v tom, že ty zmiňované věci ty… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001000

    uzivatel001000

    83.240.120.XXX
    Souhlasím s šéfem Caterhamu Souhlasím s šéfem Caterhamu, nemyslím si, že je pro F1 přínosné, že se doslova pitvá aerodynamická výkonnost a na její úkor stagnuje a pravidly se omezuje výkonnost mechanická. A s tím souvisí i atraktivita závodění, kdyby vozy F1 nebyly postaveny kolem aerodynamiky, jsem přesvědčen, že by závodění bylo atraktivnější a nebyly by potřeba výmysly typu DRS a KERS. Zmenšit křídlo a tudíž přítlak v předu, okleštit nebo uplně zakázat difuzor vzadu. Vyvážení by mohlo +/- zůstat, akorát méně přítlaku. Mnohem levnější řešení, než vývoj nějakých nesmyslů.

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hemmis

      90.177.28.XXX
      taky souhlasím . jen musím podotknout že boužel to levnejší nebude nebod se přenese vyvoj z aero do tlumičů atd v podstatě celkově do podvozku což nám muže nabýdnout vetši využití v autech a taky do motorů . řikám to delší dobu taky a difuzor vznikl jako nahrada za přisavni efekt za zakázané ližiny na bočnicích a pořád nepochopiotelné přeživají . myslím že spomalení kvcůli extremnímu snížení aero u vozů f1 i třeba o 20s na kolo by nevadilo protože by sme viděly parádní závody .

      + 0 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    Sväté slová od Fernandesa, sú to vtákoviny. Keď chce niekto nasilu nešportovo predbiehať, ďaleko lacnejšie a s rovnakým efektom by bolo, aby mohol predbiehanému nakrátko obmedziť otáčky.

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Radim

    90.179.19.XXX
    Caterham Seven FIre Blade to musí být luxusní povození. Jinak si myslím, že F-Kanály a tyhle věco k tomu prostě patří, F1 je prostě královna inovací v motorsportu.

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    KERS je zaležitost motosportu,do běžních aut se kombinují zatím hybridy.Kdyby aerodynamiká v F1 nebyla hodně rozvinutá,tak by KERS měl větší smysl.V KERSU vidím lepší smysl než nějakém 6 válcovém turbo motoru.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shyt

    95.102.214.XXX
    vyssia uroven biznisov fernandes na ne este nedorastol 18

    + 5 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.237.224.XXX
      TONY by chcel pochopit co sa pochopit neda. 99% veci co sa robi na tejto zemi nema zmysel. Jediny ich zmysel je ze zarabaju peniaze 11

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001000

        uzivatel001000

        83.240.120.XXX
        Problém je v tom, že ty zmiňované věci ty peníze žerou a ne vydělávají :(

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Lotusolog

        92.62.224.XXX
        Fernades přesně tak, plně souhlasím s tímto názorem. Je škoda, že zrovna Fernandes mluví o těchto důvodech, když sám je tam¨jen kvůli penězům a ne z lásky kl motorsportu a F1. Pohřbil Team Lotus a to mu nezapomenu....02

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama