DISKUZE K ČLÁNKU Fernandes: Musíme přestat s hloupostmi jako jsou KERS či F-kanály. Koho zajímají?
Zatímco spolu přední týmy diskutují o legálnosti inovací, jako je například zadní křídlo Mercedesu, výfuky McLarenu či způsob fungování motorů Renault, šéf Caterhamu Tony Fernandes si stěžuje na to, že se energie v F1 mrhá v nesprávných oblastech.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Fernandes: Musíme přestat s hloupostmi jako jsou KERS či F-kanály. Koho zajímají?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovali 3 lidé)
31.03.2012 19:59
Souhlasím s šéfem Caterhamu Souhlasím s šéfem… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001000
19:59 31.03.2012 83.240.120.XXXSouhlasím s šéfem Caterhamu Souhlasím s šéfem Caterhamu, nemyslím si, že je pro F1 přínosné, že se doslova pitvá aerodynamická výkonnost a na její úkor stagnuje a pravidly se omezuje výkonnost mechanická. A s tím souvisí i atraktivita závodění, kdyby vozy F1 nebyly postaveny kolem aerodynamiky, jsem přesvědčen, že by závodění bylo atraktivnější a nebyly by potřeba výmysly typu DRS a KERS. Zmenšit křídlo a tudíž přítlak v předu, okleštit nebo uplně zakázat difuzor vzadu. Vyvážení by mohlo +/- zůstat, akorát méně přítlaku. Mnohem levnější řešení, než vývoj nějakých nesmyslů.-
Hemmis
22:32 31.03.2012 90.177.28.XXXtaky souhlasím . jen musím podotknout že boužel to levnejší nebude nebod se přenese vyvoj z aero do tlumičů atd v podstatě celkově do podvozku což nám muže nabýdnout vetši využití v autech a taky do motorů . řikám to delší dobu taky a difuzor vznikl jako nahrada za přisavni efekt za zakázané ližiny na bočnicích a pořád nepochopiotelné přeživají . myslím že spomalení kvcůli extremnímu snížení aero u vozů f1 i třeba o 20s na kolo by nevadilo protože by sme viděly parádní závody .
-
-
-
-
uzivatel001000
20:01 31.03.2012 83.240.120.XXXProblém je v tom, že ty zmiňované věci ty peníze žerou a ne vydělávají :(
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek