DISKUZE K ČLÁNKU Fernandes: Musíme přestat s hloupostmi jako jsou KERS či F-kanály. Koho zajímají?

Zatímco spolu přední týmy diskutují o legálnosti inovací, jako je například zadní křídlo Mercedesu, výfuky McLarenu či způsob fungování motorů Renault, šéf Caterhamu Tony Fernandes si stěžuje na to, že se energie v F1 mrhá v nesprávných oblastech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Fernandes: Musíme přestat s hloupostmi jako jsou KERS či F-kanály. Koho zajímají?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 31.03.2012 22:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovali 3 lidé) 31.03.2012 19:59
Souhlasím s šéfem Caterhamu Souhlasím s šéfem… »
» uzivatel001000 (Hlasovali 2 lidé) 31.03.2012 20:01
Problém je v tom, že ty zmiňované věci ty… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Hemmis

90.177.28.XXX
taky souhlasím . jen musím podotknout že boužel to levnejší nebude nebod se přenese vyvoj z aero do tlumičů atd v podstatě celkově do podvozku což nám muže nabýdnout vetši využití v autech a taky do motorů . řikám to delší dobu taky a difuzor vznikl jako nahrada za přisavni efekt za zakázané ližiny na bočnicích a pořád nepochopiotelné přeživají . myslím že spomalení kvcůli extremnímu snížení aero u vozů f1 i třeba o 20s na kolo by nevadilo protože by sme viděly parádní závody .

+ 0 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lotusolog

92.62.224.XXX
Fernades přesně tak, plně souhlasím s tímto názorem. Je škoda, že zrovna Fernandes mluví o těchto důvodech, když sám je tam¨jen kvůli penězům a ne z lásky kl motorsportu a F1. Pohřbil Team Lotus a to mu nezapomenu....02

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001000

uzivatel001000

83.240.120.XXX
Problém je v tom, že ty zmiňované věci ty peníze žerou a ne vydělávají :(

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001000

uzivatel001000

83.240.120.XXX
Souhlasím s šéfem Caterhamu Souhlasím s šéfem Caterhamu, nemyslím si, že je pro F1 přínosné, že se doslova pitvá aerodynamická výkonnost a na její úkor stagnuje a pravidly se omezuje výkonnost mechanická. A s tím souvisí i atraktivita závodění, kdyby vozy F1 nebyly postaveny kolem aerodynamiky, jsem přesvědčen, že by závodění bylo atraktivnější a nebyly by potřeba výmysly typu DRS a KERS. Zmenšit křídlo a tudíž přítlak v předu, okleštit nebo uplně zakázat difuzor vzadu. Vyvážení by mohlo +/- zůstat, akorát méně přítlaku. Mnohem levnější řešení, než vývoj nějakých nesmyslů.

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

wrt

88.80.244.XXX
Sväté slová od Fernandesa, sú to vtákoviny. Keď chce niekto nasilu nešportovo predbiehať, ďaleko lacnejšie a s rovnakým efektom by bolo, aby mohol predbiehanému nakrátko obmedziť otáčky.

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

85.237.224.XXX
TONY by chcel pochopit co sa pochopit neda. 99% veci co sa robi na tejto zemi nema zmysel. Jediny ich zmysel je ze zarabaju peniaze 11

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Radim

90.179.19.XXX
Caterham Seven FIre Blade to musí být luxusní povození. Jinak si myslím, že F-Kanály a tyhle věco k tomu prostě patří, F1 je prostě královna inovací v motorsportu.

+ 8 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FWMonty

80.82.145.XXX
KERS je zaležitost motosportu,do běžních aut se kombinují zatím hybridy.Kdyby aerodynamiká v F1 nebyla hodně rozvinutá,tak by KERS měl větší smysl.V KERSU vidím lepší smysl než nějakém 6 válcovém turbo motoru.

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

shyt

95.102.214.XXX
vyssia uroven biznisov fernandes na ne este nedorastol 18

+ 5 / − 15

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu