DISKUZE K ČLÁNKU Soupeři okopírují zadní křídlo Mercedesu s F-kanálem. Jak funguje?

Mercedes u svého vozu W03 používá na zadním křídle F-kanál, který FIA zkoumala a prohlásila jej za legální. Soupeři již zahájili proces kopírování, jak přiznal i šéf Red Bullu Christian Horner.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Soupeři okopírují zadní křídlo Mercedesu s F-kanálem. Jak funguje?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 16.03.2012 12:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000698 (Hlasoval 1 člověk) 15.03.2012 16:32
http://scarbsf1.files.wordpress.com/2012/03/f… »
» uzivatel000698 (Hlasoval 1 člověk) 15.03.2012 16:33
http://scarbsf1.files.wordpress.com/2011/10/merc… »
» uzivatel000324 (Hlasoval 1 člověk) 15.03.2012 20:18
Ale no! Ja by som tomu tiez nepripisoval nejaky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Emik

    XXX
    Konečně je jasné, kam vede ta díra v čumáku :D

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000698

    uzivatel000698

    XXX
    No jestli je to neco takoveho [odkaz na stránku] tak tomu stejne nerozumim, kcemu je pritlak na záď pri zapnutem drs ?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pec

    XXX
    To je hodně zajímavé. Ale pořád to dostatečně nechápu. Takže zadní křídlo se otevře, proudí tama vzduch a ten vzduch, který proteče se z tama vede zpátky na předek? Jak je to vůbec možné? Nebo teda spíš sem to hodně blbě pochopil. Jak to teda je? 19

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jura

      XXX
      taky jsem z toho jelen..nejsi sam :D

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • ja

      XXX
      Pochopil si to správne.Vzduch sa vedie zo zadu na predné krídlo.Znižule sa prítlak, ale auto sa stáva v určitých pasažach trate stabilnejším.Komu tento systém bude viac vyhovovať, to uidíme v nedeľu.Neviem ,či to bude pre Mercedes neaká výhoda, keď majú problémy s nadmerným opotrebením pneumatik vďaka nedostatočnému prítlaku.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000698

    uzivatel000698

    XXX
    Pokud to dobře chápu tak maj prostě díru v bočnici zadního křídla která tam vznikne zapnutím DRS která "někam" vede ? tak to jsem teda zvědav jak ji mto bude fungovat a co za výhodu budou mít,jestli vůbec nějakou.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shyt

    XXX
    do 6 tyzdnov to vedia odkopirovat schopne teamy. max 2 VC budu mat vyhodu

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Jestli to dobře chápu, tak většina systému bude ukrytá uvnitř vozu. Takže to ostatní nemůžou vidět. Okopírovat to tedy tak, aby to fungovalo stejně dobře může být složité a trvat dost dlouho.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • danna

        XXX
        to si nejsem tak uplne jistej. v 2010 (?), kdyz s tim prisel McL, tak byl problem, ze se sasi homologovalo pred sezonou a pak se nemohlo menit a proto byl problem se zastavbou potrebneho potrubi. Letos ale tymy mohou uz sasi byhem sezony menit (a samozrejme musi procit testy), takze tohle jim situaci dost zjednodusuje. Ale nejaka docasna vyhodna samozrejme na strance Merc urcite bude. Otazka je, co maji ostatni ?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • shyt

          XXX
          posunuli testy, zakryvali auto s plachtou bol im dobry kazdy den aby to utajili. za 2 dni uvidime kolko im to pomoze....

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Olda

        XXX
        A jak víš, že jim to funguje až tak dobře, že by to ostatní nebyli schopni s vyšší účinností?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Petr

    XXX
    Ta může sloužit podle pravidel pouze pro chlazení kokpitu - žádná nesmyslná W-šachta (a to jsem si myslel, že šachty máme jen na Ostravsku-Karvinsku). 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000956

    uzivatel000956

    XXX
    Ale auto je to teda odporné s F-kanálem, nebo bez 05 Hlavně ten pohled shora je dost odpudivý... škoda

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama