DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull popírá, že by v oblasti výfuků zacházel příliš daleko, soupeři si na něj posvítí

Red Bull popírá, že by s novými výfuky, které představili na závěr předsezónních testů, zacházel příliš daleko proti duchu pravidel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull popírá, že by v oblasti výfuků zacházel příliš daleko, soupeři si na něj posvítí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 09.03.2012 18:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000968 (Hlasovali 2 lidé) 08.03.2012 18:28
Ty poznáš nejaký tím v F1, ktorý nepotrebuje… »
» smidke (Hlasoval 1 člověk) 08.03.2012 23:22
síce to vtomto članku nieje písané,ale tento… »
» uzivatel000481 (Hlasoval 1 člověk) 08.03.2012 15:56
Už jsi zkusil u něčeho vymýšlet pravidla tak aby… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Je to ten isty ale zatial sa "drzi" ako-tak (uvidime dokedy 03 )

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • BLK

    XXX
    Ako keby je RB jediný, ktorý sa snaží čo najviac výfuky využiť. Všetci sa snažia, hlavne top týmy potrebujú získať čo najviac prítlaku, predsalen zákaz fúkania na difúzor ich musí výrazne spomaliť. A ťažko povedať, v akej miere im tieto riešenia pomožu. Treba počkať do prvého preteku 03

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      XXX
      Časy z Barcelóny však hovoria, že nemáš pravdu. Lebo sú lepšie ako pri minuloročných predsezónnych testoch a vtedy bolo omnoho teplejšie. Uvidíme však, čo bude realita na VC Austrálie. 14

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • BLK

        XXX
        Nemal som na mysli časy na kolo ako také, ale spomaliť ich relatívne, v porovnaní so súpermi (či už s TOP alebo so stredom poľa)

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • asdf

    XXX
    jako fanoušek McLarenu tuhle vychytávku nevidím rád...poučili se z min.roku sodovkáři jedni a vytáhli to až "ted"....a než se FIA rozhoupe 10

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    XXX
    Pánové, všichni mluví o RB, ale všimli jste si, že Williams nemá vzadu žádný otvor na výstup vzduchu z Airboxu?

    viz. foto [odkaz na stránku]

    Vypadá to prostě, že ten vzduch žene kapotou až dolů na difuzor. Z mého pohledu velmi zajímavé řešení.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      McMatej

      XXX
      Myslíš, že ten vzduch, který projde vnitřkem auta vystupuje z toho výstupního otvoru větší rychlostí než vzduch který jde okolo auta? A co by ho pohánělo???

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • smidke

    smidke

    XXX
    síce to vtomto članku nieje písané,ale tento problém sa týka troch tímov a to RB,McLarenu a Sauberu.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • LOL2000

    XXX
    zakážou to....

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    XXX
    Ten otvor nie je určite na vetranie zadnej nápravy a Red Bull vždy potreboval zvýšiť prítlak v rýchlych zátačkách. Teraz je optekanie auta v zadnej časti také, že vzduh je usmerňovaný tvarom bočníc do otvoru, čím vzniká vír, ktorý vťahuje výfukové plyny do otvoru a vháňa ich na difuzor. Lebo aby niekto robil v zadnej aj prednej časti vetracie otvory bezdôvodne, to napadne len človeka chudobného duchom a nie veľkého mága F1 A. Neweho. 18

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000968

      uzivatel000968

      XXX
      Ty poznáš nejaký tím v F1, ktorý nepotrebuje zvýšiť prítlak ...???

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        XXX
        Si to Ty emerson? 04 Vitaj! 01 a vitaj aj keby si to nebol Ty 06

        Lojzko/Kapor/consignori atdatd (momentalne znamy ako "radiator" ) dnes "jede" na 110%... Kurna ta vydrz a "tvorivost" je fascinujuca! 03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000968

          uzivatel000968

          XXX
          Ďakujem, za privítanie. Zabudol si jeho ďalšie nicky, ako : Oňo, Ines, Fernando, či Kokosy v tráve, za ktoré sa skrýva na slovenskom fóre ... Ba niekedy si pod svoj príspevok píše pochvalné komentáre z tejto "plejády" nickov ... 18 Je to "známa firma" ... 02

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Angelo

            XXX
            A co? aspon mame odborneho technika aj na tejto stranke,vsak kapor?:D len dufam,ze pan Shyt co sa tu pred par dnami objavil nie je ten isty ako na slovenskom fore...

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • shyt

    XXX
    co su v tom redbule za geniov ked tupci z fia ani nevedia nastavit pravidla tak aby ich neobisli.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ERacer

      XXX
      Buhví jak to je s tím Red Bullem, jestli nemají nějaké úlevy a nedotují celou FIA drinkama. Pochybuji že by inženýři nepřišli na to jak očůrat pravidla tak jak to dělají oni.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000481

      uzivatel000481

      XXX
      Už jsi zkusil u něčeho vymýšlet pravidla tak aby byly neprůstřelný a nebo tady jen děláš chytrého? To není zdaleka taková sranda jak to vnímáš ty a formule je extrémně složitý stroj na to aby se daly pravidla zabetonovat na 100% ostatně, to rozpětí tolerance které pravidla stanovují se starají o rozdílná auta a rozdílné výsledky... Jinak by mohlo být předepsané jedno auto a šmitec...

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • wrt

      XXX
      Pobabrali pravidlá, mali rovno napísať, že z kasne musí do vzduchu trčať výfuková rúra určitej dĺžky pod určitýn uhlom. Niekto by takto mohol vytvarovať z karosérie tunel, ktorý bude pokračovať tam kam potrebuje. RB to má v podstate tak, len to nie je tunel, ale len jeho polovica, pričom druhá polovica je nahradená coandovým efektom.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        McMatej

        XXX
        S tím Coandovým efektem bych byl opatrný. K odtrhávání proudu běžně dochází na křídlech i v difusoru. A jsou tam mnohem menší změny úhlu obtékání a rychlosti.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama